Duyurular & Dokümanlar
Ders Notu
Hukuk Fakültesi Sosyal Psikoloji seçmeli dersi son ders notudur.
Eğitim Bilimleri Fakültesi öğrencileri sınavda bu konudan sorumlu değildir.
Sosyal psikoloji dersi beşinci konuya ilişkin sunu dosyası
Sosyal psikoloji dersi dördüncü konuya ilişkin sunu dosyası. (İki haftalık ders notudur)
Sosyal psikoloji dersi ikinci konuya ilişkin sunu dosyası
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1986 - 1992
1986 - 1992Doktora
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler (Dr), Türkiye
1983 - 1986
1983 - 1986Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler (Yl) (Tezli), Türkiye
1979 - 1983
1979 - 1983Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1991
1991Doktora
EYLEM KİMLİKLEME DÜZEYİNE YAŞ, CİNSİYET, SOSYOEKONOMİK DÜZEY VE OKUL TÜRÜNÜN ETKİSİ
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler (Dr)
1986
1986Yüksek Lisans
AİLELERİ YANINDA YA DA YETİŞTİRME YURDUNDA YAŞAYAN 5-6 YAŞLARINDKİ ÇOCUKLARIN DOĞAL ORTAMLARINDA GÖZLEMLENEN GÜNLÜK DAVRANIŞLARI
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Psikoloji
Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2002 - Devam Ediyor
2002 - Devam EdiyorProf. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1996 - 2002
1996 - 2002Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1992 - 1996
1992 - 1996Yrd. Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1990 - 1992
1990 - 1992Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1985 - 1990
1985 - 1990Araştırma Görevlisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2020 - 2024
2020 - 2024Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2020 - 2024
2020 - 2024Dekan
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2010 - 2013
2010 - 2013Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2006 - 2012
2006 - 2012Dekan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2005 - 2007
2005 - 2007Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ankara Üniversitesi
2002 - 2003
2002 - 2003Dekan Yardımcısı
Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2021
2021Doktora
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE ÖZNEL İYİ OLUŞ VE AKADEMİK BEKLENTİLERİN YILMAZLIK, OKUL TÜKENMİŞLİĞİ VE OKUL ÇALIŞMALARINA BAĞLANMA İLE İLİŞKİSİ
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
A.BURSALI(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Bilgisayar oyunu oynama davranışının lise öğrencilerinin temel psikolojik ihtiyaçları ile ilişkisi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
E.VOLKAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Üniversite hazırlık sınıfı öğrencilerinde öz denetim, dürtüsellik, akıllı telefon bağımlılığı ve obezite arasındaki ilişkinin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
S.KENDİR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Algılanan ana baba davranışları ile ergenin kimlik stili arasındaki ilişkide temel psikolojik ihtiyaç doyumunun aracı rolü
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
F.CEMRE(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Üniversite birinci sınıf öğrencilerinin üniversite yaşamına uyum düzeylerinde kontrol duygusunun rolü
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
H.DAŞKIN(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Öğretmenlerde duygusal emeğin kişiler arası sorun çözme becerisini yordama düzeyinin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
H.ZORLU(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Öğretmenlerin öğrencilere yönelik sözel iletişimlerinin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
M.ESİN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
5-6 yaşlarındaki çocukların günlük yaşamlarındaki doğal davranışlarının incelenmesi: Spesimek kaydı yöntemi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
A.ÖZER(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Arabuluculuk eğitiminin avukatların arabuluculuğa yönelik tutumlarına etkisi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
N.ÖZDEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Çocuk, başarı, öğretmen ve okul kavramlarına ilişkin kültür kodları
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
Z.DOĞAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Rusya, Türkiye ve Kanada yapımı çizgi filimlerin bazı kültürel boyutlar açısından karşılaştırılması
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
R.SANCAR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Anababa tutumu, anababa-ergen ilişkisi ve öğrencilerde içsel güdülenmenin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
D.VILLARD(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Öğretmenlerin güdülenme türünün, kullandıkları duygusal emek stratejilerinin ve yordayıcılarının incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
H.APAYDIN(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Beliren yetişkinlikte öznel iyi oluşun yordayıcıları olarak benlik kurgusu benlik saygısı ve sosyal destek
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
B.ÖZCAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Eylem kimlikleme düzeyinin yordanmasında akademik erteleme, sosyal sorun çözme, bilişsel esneklik ve dürtüselliğin rolü
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
B.İPEK(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Televizyonda yayınlanan çizgi filmlerde kişilerarası problem çözme becerilerinin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
A.KARACA(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Türkçe öğrenen yabancı öğrencilerle İngilizce öğrenen Türk öğrencilerin motivasyon durumlarının karşılaştırılması
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
A.ABUBAKARI(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Davranış-mekân uyumu: Bilişsel esneklik düzeyleri farklı öğrencilere göre, okul ortamında olanaklılıkların (affordances) incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
G.ALPARSLAN(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Lise öğrencilerinde okul tükenmişliğine ilişkin bir modelin sınanması ve sınıf tekrarını yordama düzeyinin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
Z.ÇAM(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Üniversite öğrencilerinde sosyal onay ihtiyacının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
B.KARAŞAR(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Üniversite öğrencilerinde ve mezunlarında öğrenci sadakatini yordayan değişkenlerin yapısal eşitlik modellemesiyle incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
E.ÇALIK(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Farklı kültürlerden gelen yüksek öğretim öğrencilerinin eğitim ortamlarındaki ilk etkileşim algılarının ve kültürlenme düzeylerinin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
R.ALİYEV(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Rehber öğretmenlerin ve branş öğretmenlerinin epistemik otorite olarak algılanma düzeylerinin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
M.FUAT(Öğrenci)
2010
2010Doktora
Üniversite öğrencileri ve üniversiteden mezun olan bireylerin sosyal sermaye düzeylerinin benlik biçimleri ve çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
M.ERTUĞRUL(Öğrenci)
2009
2009Doktora
Başa çıkma stratejilerinin kişilik özellikleriyle ergen öznel iyi oluşu arasındaki aracı rolü
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
A.ERYILMAZ(Öğrenci)
2009
2009Doktora
Bilişsel yaklaşıma dayalı kişiler arası sorun çözme becerileri kazandırma (bsç) programının etkililiği: Okul öncesi dönem çocukları üzerinde bir araştırma
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
E.KARGI(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Çocuk masallarında kişilerarası çatışma çözme süreci
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
Y.OZAN(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İngilizce hazırlık sınıfı öğrencilerinin İngilizce dersindeki güdülenmelerinin ve inançlarının incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
A.BANU(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim öğrencilerinin iyimserlik düzeylerinin ve okula ilişkin algılarının incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
E.ÇALIK(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Türkiye'de ögrenim gören yabancı uyruklu öğrencilerin egitim ortamındaki iletişim deneyimlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
H.APAYDIN(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Liselerde okul güvenliğine yönelik bir araştırma
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
Ö.KÜTÜK(Öğrenci)
2008
2008Doktora
6 yaş çocuklarında sosyal yeterliliğin, akran ilişkilerinin ve sosyal bilgi işleme sürecinin değerlendirilmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
A.ÇORBACI(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin internet kullanma alışkanlıkları
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
Ş.GÜLTUTAN(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Ortaöğretim kurumlarında öğrenci doyumu: Ankara örneği
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
M.ÇAM(Öğrenci)
2007
2007Doktora
Yetişkinlerin tedbirsiz davranmasını belirleyen etkenlerin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
A.AYPAY(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Futbol hakemlerinin kararları üzerinde seyirci sesinin etkisinin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
C.SATMAN(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Türkiye Cumhuriyeti ve Azerbaycan Cumhuriyeti devlet liselerinde çalışan öğretmenlerin iş doyumu açısından karşılaştırılması
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
R.ALİYEV(Öğrenci)
1998
1998Niğde ilindeki öğretmenlerin okul tahripçiliğine karşı ideolojik yönelimleri
ÖĞÜLMÜŞ S. (Danışman)
Y.YAVUZER(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. The effect of emotional competence online psycho-education on youngsters' emotional competence in Türkiye
Sezgin M., ÖĞÜLMÜŞ S., Fontaine J. R. J.
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.44, sa.13, ss.12898-12911, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20242. Adolescent well being: Relative contributions of social emotional learning and microsystem supports
KAŞIKCI F., Öğülmüş S.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION
, cilt.27, sa.3, ss.1097-1114, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20233. Development of Self-Regulation Scale for Adolescents
KAŞIKÇI F., ÖĞÜLMÜŞ S.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.56, sa.1, ss.56-92, 2023 (TRDizin)
2022
20224. Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Üniversite Yaşamına Uyum Düzeylerinde Kontrol Duygusunun Rolü
DAŞKIN H., ÖĞÜLMÜŞ S.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.930-949, 2022 (TRDizin)
2021
20215. Altılı benlik kurgusu ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması
ÖZCAN B., ÖĞÜLMÜŞ S.
Süleyman Demirel Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.52, ss.41-56, 2021 (TRDizin)
2021
20216. Testing of a Model on the School Burnout among High School Students and Exploring the Model's Prediction Level of Grade Retention
ÇAM Z., ÖĞÜLMÜŞ S.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.13, sa.2, ss.950-985, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20207. Academic self-control scale for secondary school students: Validity and reliability study
Buyuk H., ÖĞÜLMÜŞ S., Kapci E. G.
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.9, sa.4, ss.290-306, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
20208. Sosyal onay ihtiyacı ölçeği'nin ergenler üzerinde geçerlik ve güvenirliğinin incelenmesi
KARAŞAR B., ÖĞÜLMÜŞ S.
Anadolu Journal of Educational Sciences International , cilt.10, sa.2, ss.871-886, 2020 (TRDizin)
2020
20209. The underlying dimensions of DSM-5 post-traumatic stress disorder (PTSD) and their relationships with mental and somatoform dissociation, depression and anxiety among jail inmates
ÖĞÜLMÜŞ S., Boysan M., Fidan-Acar O., Koca H.
BRITISH JOURNAL OF GUIDANCE & COUNSELLING
, cilt.48, sa.3, ss.374-393, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
202010. Ben Sorun Çözebilirim (BSÇ) Programının Etkililiği: Okul Öncesi Dönemi Çocukları Üzerinde Deneysel Bir Araştırma
Zorlu H., ÖĞÜLMÜŞ S.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.270-283, 2020 (TRDizin)
2020
202011. An investigation on the types of teacher motivation and their emotional labor strategies
Şen H. A., ÖĞÜLMÜŞ S.
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.4, ss.1974-1986, 2020 (Scopus, TRDizin)
2019
201912. Çalışma Yaşamından Okula: Okul Tükenmişliğine Yönelik Kuramsal Yaklaşımlar
ÇAM Z., ÖĞÜLMÜŞ S.
Psikiyatride Guncel Yaklasimlar - Current Approaches in Psychiatry
, cilt.11, sa.1, ss.52-71, 2019 (TRDizin)
2019
201913. Associations between circadian preferences, sleep quality, dissociation, post-traumatic cognitions, and post-traumatic stress disorder (PTSD) among incarcerated offenders
Acar O. F., ÖĞÜLMÜŞ S., Boysan M.
Sleep and Hypnosis
, cilt.21, sa.3, ss.201-219, 2019 (Scopus)
2018
201814. A psychometric investigation into the Turkish version of the SLEEP-50 Questionnaire
YILDIRIM A., ÖĞÜLMÜŞ S., YILMAZ O., BOYSAN M.
Journal of Cognitive-Behavioral Psychotherapy and Research , cilt.7, sa.3, ss.127-132, 2018 (TRDizin)
2017
201715. Ebeveyne Bağlanma ve Sosyal Onay İhtiyacının Kişilerarası Yeterliği Yordayıcılığı
BAYTEMİR K., KARAŞAR B., ÖĞÜLMÜŞ S.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.949-960, 2017 (TRDizin)
2017
201716. Okul Tükenmişlik Envanteri’nin Türkçeye Uyarlanması ve Psikometrik Nitelikleri
ÇAM Z., ÖĞÜLMÜŞ S.
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Enstitüsü Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.14-29, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Üniversite öğrencilerinde sosyal onay ihtiyacının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
KARAŞAR B., ÖĞÜLMÜŞ S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.29, sa.2, ss.469-495, 2016 (TRDizin)
2016
201618. Sosyal onay ihtiyacı ölçeği Geçerlik ve güvenirlik analizi
KARAŞAR B., ÖĞÜLMÜŞ S.
Ege Eğitim Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.84-104, 2016 (TRDizin)
2016
201619. Üniversite öğrencilerinde sosyal onay ihtiyacı ve psikolojik belirtilerin çeştli değişkenlere göre incelenmesi
KARAŞAR B., ÖĞÜLMÜŞ S.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.32, ss.97-121, 2016 (TRDizin)
2016
201620. Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kültürlenme Düzeylerinin İncelenmesi
ALİYEV R., ÖĞÜLMÜŞ S.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.89, 2016 (TRDizin)
2015
201521. Türkiye’deki Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Kültürlerarası Etkileşim Algısının İncelenmesi
ALİYEV R., ÖĞÜLMÜŞ S.
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum: Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.4, sa.12, ss.49-71, 2015 (TRDizin)
2015
201522. The interpersonal cognitive problem solving approach for preschoolers
ÖĞÜLMÜŞ S., Kargi E.
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.4, sa.1, ss.19-28, 2015 (ESCI, TRDizin)
2014
201423. Öğretmen şiddeti ölçeğinin geliştirilmesi ve doğrulanması
PİŞKİN M., ATİK G., ÇINKIR Ş., ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., ÇOKLUK Ö.
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research , cilt.56, sa.3, ss.1-24, 2014 (Scopus, TRDizin)
2014
201424. The development and validation of The Teacher Violence Scale İndeks Bilgileri
PİŞKİN M., ATİK G., ÇINKIR Ş., ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., ÇOKLUK BÖKEOĞLU Ö.
Eurasian Journal of Educational Research.
, cilt.56, sa.56, ss.69-88, 2014 (Scopus, TRDizin)
2014
201425. The development and validation of the teacher violence scale Öğretmen şiddeti ölçeği’nin geliştirilmesi ve doğrulanması
Pişkin M., Atik G., Çınkır Ş., Öğülmüş S., Babadoğan M. C., Çokluk Ö.
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.14, sa.56, ss.69-88, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2011
201126. Sosyal yardım algısı ve yoksulluk kültürü
ÖĞÜLMÜŞ S.
Aile ve Toplum
, cilt.7, sa.26, ss.83-96, 2011 (TRDizin)
2011
201127. Kırgızistan’daki üniversitelerde okuyan gençlerin geleceğe ilişkin bakışlarının sosyal psikolojik analizi
ÖĞÜLMÜŞ S., Boobekova K.
Kırgızistan Bilim Akademisi Haberleri , cilt.3, sa.19, ss.3-7, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201128. Tedbirsiz davranışın belirleyicileri
AYPAY A., ÖĞÜLMÜŞ S.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.6, sa.2, ss.1617-1634, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201029. Ergenlikte öznel iyi oluş ve beş faktörlü kişilik modeli
ERYILMAZ A., ÖĞÜLMÜŞ S.
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, sa.3, ss.189-203, 2010 (TRDizin)
2010
201030. Design and development of infinited blue project 9th–12th grades modular program
BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÖĞÜLMÜŞ S.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , cilt.2, sa.2, ss.3389-3394, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201031. Hayat bilgisi dersinin öğrencileri sosyal bilgiler dersi ile fen ve teknoloji dersine hazırlama düzeyinin incelenmesi
KARABAĞ Ş. G., ÖĞÜLMÜŞ S., İnal S.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.5, sa.3, ss.954-971, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201032. Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu olan çocuklara bilişsel yaklaşıma dayalı kişilerarası sorun çözme eğitiminin katkıları
Özcan C., ÖĞÜLMÜŞ S.
TAF Prv Med Bull , cilt.9, sa.4, ss.391-398, 2010 (Hakemli Dergi)
2008
200833. Güvenli okul ve okullarımızın işlevselliği
ÖĞÜLMÜŞ S.
Çoluk Çocuk (Aylık Anne baba Eğitimci Dergisi) , sa.76, ss.30-33, 2008 (Hakemsiz Dergi)
2006
200634. Okullarda şiddet ve alınabilecek önlemler
ÖĞÜLMÜŞ S.
Eğitime Bakış Dergisi , cilt.2, sa.7, ss.16-24, 2006 (Hakemli Dergi)
2004
200435. İlköğretim Programlarında Yeni Yaklaşımlar Hayat Bilgisi 1 3 sınıf
ÖĞÜLMÜŞ S.
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi , ss.54-55, 2004 (Hakemli Dergi)
2000
200036. Tahripçilik (Vandalizm): Düşük Yoğunluklu Bir Sapma
ÖĞÜLMÜŞ S.
Polis Bilimleri Dergisi , cilt.2, sa.7-8, ss.73-86, 2000 (Hakemli Dergi)
1995
199537. Sınıf ve okul büyüklüğünün öğrenciler üzerindeki etkisi
ÖĞÜLMÜŞ S., ÖZDEMİR S.
Eğitim Yönetimi Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.261-271, 1995 (Hakemli Dergi)
1993
199338. Tahripçilik
ÖĞÜLMÜŞ S.
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi , cilt.26, ss.1-6, 1993 (TRDizin)
1991
199139. İçerik çözümlemesi
ÖĞÜLMÜŞ S.
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, cilt.24, ss.1-16, 1991 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. “Empowered to Be Me”: The Mediating Role of Basic Psychological Needs Satisfaction Between Parenting and Identity Styles of Collegiate Emerging Adults
YAVUZ ŞALA F. C., ÖĞÜLMÜŞ S.
22nd European Conference on Developmental Psychology, Vilniaus, Litvanya, 25 - 29 Ağustos 2025, (Özet Bildiri)
2023
20232. Çok Boyutlu Öz-Kontrol Ölçeği: Uyarlama Çalışması
YAVUZ ŞALA F. C., KARAMAN N., ÖĞÜLMÜŞ S.
2. Uluslararası Ergenlik ve Gençlik Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2022
20223. İyi Öğretmen Kimdir?: Gençlerin Bakış Açısından Öğretmen Nitelikleri
Toker S., Salihoğlu K., Yavuz Şala F. C., Karaman N., Öğülmüş S.
VI. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 16 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
20224. Zihinsel Karartma: Bir Literatür Derlemesi
ÖĞÜLMÜŞ S., SALTÜRK A.
11th International Conference on Culture and Civilization, Türkiye, 22 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
20215. How Social Emotional Learning Relates to Psychological Symptoms: A Latent Profile Analysis in Adolescents (Sosyal Duyusal Öğrenmenin Psikolojik Semptomlarla İlişkisi: Ergenlerde Gizil Profil Analizi)
ÖĞÜLMÜŞ S., KAŞIKCI F.
22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Muş, Türkiye, 07 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20216. Sosyal duygusal öğrenmenin psikolojik semptomlarla ilişkisi: Ergenlerde gizil profil analizi
ÖĞÜLMÜŞ S., KAŞIKCI F.
22. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 07 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20217. Anababalık Davranışları ve Üniversiteye Uyum İlişkisi: Psikolojik İhtiyaç Doyumunun Aracı Etkisi
YAVUZ F. C., DAŞCI E., ÖĞÜLMÜŞ S.
Uluslararası Ergenlik ve Gençlik Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 29 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
2020
20208. Pandemide Akademik Uyumu Yordayan Faktörler: İçedönüklük ve Özdüzenlemeli Öğrenme
Yavuz F. C., Öğülmüş S.
VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.202-207, (Tam Metin Bildiri)
2020
20209. Pandemide akademik uyumu yordayan faktörler: İçedönüklük ve öz-düzenlemeli öğrenme
YAVUZ F. C., ÖĞÜLMÜŞ S.
7. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 10 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
202010. Olumsuz Olaylar için Karşı Olgusal Düşünme Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması
ŞAHİN G., ÖĞÜLMÜŞ S.
VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.239-241, (Özet Bildiri)
2020
202011. “Development Study of Attacking Culture andDefending Culture Scale as A New Cultural Differentiation Dimension (Yeni BirKültürel Farklılaşma Boyutu Olarak Hücum Kültürü ve Savunma Kültürü ÖlçeğininGeliştirilme Çalışması)’’
ÖĞÜLMÜŞ S., KAŞIKCI F.
Uluslararası Pegem EğitimKongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2019
201912. Examination of Motivation Regarding Education and Psychology Field Published Dissertations in Turkey
SEZGİN M., ÖĞÜLMÜŞ S.
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 24 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2018
201813. ÜNİVERSİTE KARİYER MERKEZLERİNDE PERSONEL SORUNSALI: KİM YÖNETİYOR? KİM ÇALIŞIYOR?
Kart N. M., Pişkin M., Öğülmüş S., Güldü Ö., Arslan M., Gelibolu S.
19. Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. Comparison of Career Centres Operating in State and Private/Foundation Universities
Pişkin M., Öğülmüş S., Kart N. M., Güldü Ö., Gelibolu S., Arslan M.
20. International Psychological Counseling and Guidance Congress, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Devlet Üniversiteleri İçin “kariyer Merkezi Modeli” Arayışı
Pişkin M., Kart N. M., Öğülmüş S., Güldü Ö., Gelibolu S., Arslan M.
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. Rusya, Türkiye ve Kanada Yapımı Çizgi Filmlerin Bazı Kültürel Boyutlar Açısından Karşılaştırılması
SANCAR R., ÖĞÜLMÜŞ S.
I. Uluslararası Türk - Rus Dünyası Akademik Araştırmalar Kongresi (UTRAK), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. Searching for a “Career Center Model” for Public Universities
Pişkin M., Ersoy Kart M., Öğülmüş S., Güldü Ö., Gelibolu S., Arslan M.
20. International Psychological Counseling and Guidance Congress, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201818. Üniversite Kariyer Merkezleri Tarafından Öğrenci ve Mezunlara Sunulan Hizmetlerin İncelenmesi
Pişkin M., Kart N. M., Öğülmüş S., Güldü Ö., Gelibolu S., Arslan M.
III. Ines International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201819. LİSE ÖĞRENCİLERİNDE OKUL TÜKENMİŞLİĞİNE İLİŞKİN BİR MODELİN SINANMASI VE SINIF TEKRARINI YORDAMA DÜZEYİNİN İNCELENMESİ
ÇAM Z., ÖĞÜLMÜŞ S.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201820. Öğretmenlerin güdülenme türünün, mesleği seçme ve devam etme nedenlerine göre incelenmesi
APAYDIN ŞEN H., ÖĞÜLMÜŞ S.
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 25 - 27 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201721. Beliren yetişkinlerin benlik kurgusunun incelenmesi
ÖZCAN B., ÖĞÜLMÜŞ S.
I. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. Öğrencilerinde Sosyal Onay İhtiyacı ve Akademik Güdülenme.
KARAŞAR B., ÖĞÜLMÜŞ S.
İNES 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Davranış-mekan uyumu: Bilişsel esneklik düzeyleri farklı öğrencilere göre, okul ortamında olanaklılıkların (affordances) incelenmesi
Alparslan Kardeş G., ÖĞÜLMÜŞ S.
EYFOR Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu (EYFOR 8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201724. Üniversite öğrencilerinde sosyal onay ihtiyacı ve akademik güdülenme
KARAŞAR B., ÖĞÜLMÜŞ S.
2. International Academic Research Congress, ALANYA, Türkiye, 06 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201725. Classifiers of grade retention
ÇAM Z., ÖĞÜLMÜŞ S.
7th International Conference on Humanities and Social Sciences, Prague, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201726. Performans Başarısızlığını Değerlendirme Envanteri’nin Türk Kültürüne Uyarlanması, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇAM Z., ÖĞÜLMÜŞ S.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201727. Çalışma Yaşamından Okula: Okul Tükenmişliğine Yönelik Kuramsal Yaklaşımlar
ÇAM Z., ÖĞÜLMÜŞ S.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3254-3256, (Özet Bildiri)
2016
201628. Anxiety Sensitivity and Need For Social Approval in University Students
KARAŞAR B., ÖĞÜLMÜŞ S.
International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (Icosresse), 14 - 16 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201529. Okul Tükenmişlik Envanterinin Türkçe'ye Uyarlanması ve Psikometrik Nitelikleri
ÇAM Z., ÖĞÜLMÜŞ S.
13. Ulusal Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, ss.1147-1149, (Özet Bildiri)
2015
201530. Ben sorun çözebilirim BSÇ programının etkililiği Okul öncesi dönemi çocukları üzerinde bir araştırma
Karatekin H., ÖĞÜLMÜŞ S.
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, ss.394-396, (Özet Bildiri)
2015
201531. Relationships between work related flow job satisfaction and burnout among public school teachers
ÇAM Z., ÖĞÜLMÜŞ S.
International Conference on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201532. The study of intrinsic motivation of Haitian middle and high school students
Vıllard D., ÖĞÜLMÜŞ S.
International Congress on Education for the future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.191-193, (Özet Bildiri)
2013
201333. Üniversite öğrencilerinin akış deneyimlerinin incelenmesi
ÖĞÜLMÜŞ S., ÇAM Z., ÖZBAŞI D.
22. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.410, (Özet Bildiri)
2013
201334. INPACT 2013 Investigation Of Primary School Students Optimism Level And Their School Perception
ÇALIK VAR E., ÖĞÜLMÜŞ S.
International Psychological Applications Conference and Trends, Madrid, İspanya, 26 - 27 Nisan 2013, ss.63-67, (Özet Bildiri)
2013
201335. INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS' OPTIMISM LEVEL AND THEIR SCHOOL PERCEPTION
ÇALIK VAR E., ÖĞÜLMÜŞ S.
International Psychological Applications Conference and Trends, Madrid, İspanya, 26 - 28 Nisan 2013, ss.63-67, (Tam Metin Bildiri)
2011
201136. Does the school police project work? The effectiveness of the school police project in Ankara, Turkey
ÖĞÜLMÜŞ S., PİŞKİN M., Kumandaş H.
3rd World Conference on Educational Sciences, WCES-2011, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2481-2486, (Tam Metin Bildiri)
2010
201037. An investigation of school burnout among Turkish student
ÖĞÜLMÜŞ S., UÇAR M. E.
World Conference on Learning, Teaching and Administration, 29 - 31 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2009
200938. Öğretmen Şiddetini belirleme ölçeğinin Geliştirilmesi
PİŞKİN M., ÖĞÜLMÜŞ S., ÇOKLUK BÖKEOĞLU Ö., ATİK G., ÇINKIR Ş., BABADOĞAN M. C.
X.Ulusal PDR Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
200939. Futbol hakemlerinin kararları üzerinde seyirci sesinin etkisi
ÖĞÜLMÜŞ S., Satman C.
3. Ulusal Futbol ve Bilim Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Ocak 2009, (Özet Bildiri)
2007
200740. Sınırsız Mavi Öğretim Modülünün Psikolojik Temelleri ve İlköğretim Programlarıyla İlişkisi
ÖĞÜLMÜŞ S., İNAL S.
1. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1407-1412, (Tam Metin Bildiri)
2001
200141. Ankara ilindeki futbol hakemlerinin hakemlik seviyelerine göre sürekli kaygı durumlarının incelenmesi
SATMAN C., ÖĞÜLMÜŞ S., MÜNİROĞLU R. S.
II. Uluslararası Spor Psikolojisi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2001
2001
200142. Bir Kişilik Özelliği Olarak Yılmazlık
ÖĞÜLMÜŞ S.
1. Ulusal Çocuk ve Suç: Nedenler ve Önleme Çalışmaları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Mart 2001, ss.327-340, (Tam Metin Bildiri)
1996
199643. İlkokul öğrencilerinin okulla ilgili algıları
ÖĞÜLMÜŞ S., ÇOK F.
1. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Kasım 1996, ss.377-395, (Tam Metin Bildiri)
1996
199644. Öğretmenlerin okullardaki tahripçilik vandalizm olgusuna karşı ideolojik yönelimleri
ÖĞÜLMÜŞ S.
3. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Eylül 1996
Kitaplar
2023
20231. Sosyal Psikoloji: Gündelik yaşamın bilimi
Öğülmüş S. (Editör), Çam Z. (Editör), Eşkisu M. (Editör)
Palme Yayın Dağıtım, Ankara, 2023
2022
20222. Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19’un Eğitime Yansımaları
ÖĞÜLMÜŞ S., KARAMAN N., CEYLAN E., YALÇIN S., ÖZDOĞAN ÖZBAL E.
Ankara Üniversitesi Basımevi, 2022
2021
20213. Eğitim-Öğretim ve Psikoloji Alanlarında Güdülenme Konusunda Türkiye’de Yayınlanmış Tez Çalışmalarının İncelenmesi
SEZGİN M., ÖĞÜLMÜŞ S.
Eğitim ve Bilim 2021-II, Karabatak, Songül, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.161-181, 2021
2020
20204. Eğitim Bilimleri Bakışaçısıyla COVID 19' un eğitime yansıması
ÖĞÜLMÜŞ S., KARAMAN N., CEYLAN E., YALÇIN S., ÖZDOĞAN ÖZBAL E.
Ankara Üniversitesi, Ankara, 2020
2016
20165. Sınırsız Mavi 6 8 Sınıflar İçin Öğretmen Elkitabı
ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÇAKIR H., İNAL S., KUTLU S. C.
TURMEPA, 2016
2014
20146. Vergibilir 3.4 Sıfıf Öğretmen Kitabı
ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÇAKIR H., İNAL S., KARYAĞDI N., et al.
Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2014
2014
20147. Vergibilir 9-12. Sınıflar Öğretmen Kitabı
ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÇAKIR H., KARYAĞDI N., İNAL S., et al.
Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2014
2013
20138. Ortaöğretimde Sınıf Tekrarı, Okul Terk Sebepleri ve Örgün Eğitim Dışında Kalan Çocuklar Politika Önerileri Raporu
Öğülmüş S., Aypay A., Taşpınar M., Kaya N., Varcın R., Pişkin M., et al.
Aydoğdu Yayınları, Ankara, 2013
2010
20109. Sosyal yardım algısı ve yoksulluk kültürü
DÖNMEZ A., ÖĞÜLMÜŞ S., TATLIDİL H. H., Ersöz Y. H., Hazar S.
T.C. Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü Yayınları, Ankara, 2010
2009
200910. Vergibilir 5-8. Sınıf Öğretmen Ktabı
ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÇAKIR H., İNAL S., KARYAĞDI N., et al.
Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2009
2009
200911. Toplum Özürlülüğü Nasıl Anlıyor
KANER S., ÖĞÜLMÜŞ S., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., DÖKMEN Z.
T.C. Basbakanlık Özürlüler Idaresi Baskanlığı, Ankara, 2009
2009
200912. Vergibilir 3-5. Sınıflar Öğrenci Öğretmen Kitapları
ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÇAKIR H., İNAL S., KARYAĞDI N., et al.
Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, 2009
2009
200913. Sınırsız Mavi 6-8 . Sınıflar Öğrenci El Kitabı
BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÖĞÜLMÜŞ S., ÇAKIR H., ALTINDAĞ A., İNAL S.
TURMEPA, İstanbul, 2009
2009
200914. Vergibilir 3-5. Classes Student Teacher Books
ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÇAKIR H., İNAL S., KARYAĞDI N., et al.
Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2009
2009
200915. Sınırsız Mavi 9-12. Sınıflar Öğretmen El Kitabı
BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÇAKIR H., ÖĞÜLMÜŞ S., ALTINDAĞ A., İNAL S.
TURMEPA, İstanbul, 2009
2009
200916. Vergibilir Çocuklarda Vergi Bilinci Geliştirme Eğitimi Öğretmen El Kitabı
ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÇAKIR H., İNAL S., KARYAĞDI N.
Gazi Mesleki Eğitim Merkezi Matbaası, 2009
2009
200917. Sınırsız Mavi 6-8 . Sınıflar Öğretmen El Kitabı
BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÖĞÜLMÜŞ S., ÇAKIR H., ALTINDAĞ A., İNAL S.
TURMEPA, İstanbul, 2009
2008
200818. Sınırsız Mavi 4. 5. Sınıf Öğretmen El Kitabı
BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÖĞÜLMÜŞ S., ÇAKIR H., İNAL S., ALTINDAĞ A.
TURMEPA, İstanbul, 2008
2007
200719. Sınırsız Mavi 1. Sınıf Öğretmen El Kitabı
BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÖĞÜLMÜŞ S., İNAL S., ÇAKIR H., ALTINDAĞ A.
TURMEPA, İstanbul, 2007
2007
200720. Sınırsız Mavi 2. 3. Sınıflar Öğretmen El Kitabı
BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÖĞÜLMÜŞ S., ÇAKIR H., İNAL S., KARYAĞDI N.
TURMEPA, İstanbul, 2007
2007
200721. Eğitimde Şiddet ve Güvenli Okullar
ÖĞÜLMÜŞ S.
Güvenli Okullar, Adem Solak, Editör, Hegem Yayınları:16, ss.137-159, 2007
2006
200622. Eğitim Psikolojisi: Dünü, Bugünü ve Yarını
ÖĞÜLMÜŞ S.
Türkiyede Eğitim Bilimleri Bir Bilanço Denemesi, Muhsin Hesapçıoğlu, Alpaslan Durmuş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.445-456, 2006
2005
200523. İşletmelerde Kariyer Planlaması El Kitabı
Ergün F. G., Gülçubuk B., Öğülmüş S., Özgenç Ö. Y., Pişkin M., Savcı I., et al.
Odak Iletisim, Ankara, 2005
2005
200524. Uzlaşma ve Çatışma Yönetimi
ÖĞÜLMÜŞ S.
Yöneticilerin Eğitimi Programı Ders Notları, Şakir Çınkır, Editör, EAUM Yayınları, No: 12, Ankara, ss.84-97, 2005
2005
200525. Eğitim Öğretimde Güdüleme (Motivasyon)
ÖĞÜLMÜŞ S.
Yöneticilerin Eğitimi Programı Ders Notları, Şakir Çınkır, Editör, EAUM Yayınları, No: 12, Ankara, ss.112-121, 2005
2002
200226. Güdüleme kuramları
ÖĞÜLMÜŞ S.
Yönetici Eğitimi Programı Ders Notları, Ali Balcı, Şener Büyüköztürk, Şakir Çınkır, Editör, EAUM Yayınları, No:7, Ankara, ss.92-105, 2002
2001
200127. Kişilerarası Sorun Çözme Becerileri ve Eğitimi
ÖĞÜLMÜŞ S.
NOBEL Yayınevi, Ankara, 2001
Desteklenen Projeler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorÜniversite Kariyer Merkezlerinin Değerlendirilmesi, Tek Yerleşkeli ve Çok Yerleşkeli Üniversiteler için Alternatif Model Önerileri. TÜBİTAK 1001 SOBAG Projesi (Proje No: 116R044).
TÜBİTAK Projesi
KART N. M., PİŞKİN M. (Yürütücü), ÖĞÜLMÜŞ S.
2020 - 2020
2020 - 2020Gençlerin Covid-19 Salgini İle Başetme Stratejilerinin Farkli Dinamikleri
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Kaya N. (Yürütücü), Ural H., Çelik K., Çevik A., Öğülmüş S.
2013 - 2015
2013 - 2015Karadeniz Havzalarında Bütünleşik Arazi Kullanım Yönetimi Modeli Ekosistem Bilinçlendirme Programı
1. Çerçeve Programı Projesi , 1. Çerçeve Programı Projesi
Gürgen G., Öğülmüş S. (Yürütücü)
2012 - 2015
2012 - 20156 11 yaş Türk çocukları örnekleminde diskalkuliye yatkınlığı ayırt etmede kullanılacak bir ölçme aracı geliştirme çalışması
TÜBİTAK Projesi
ÖĞÜLMÜŞ S.
2013 - 2014
2013 - 2014Hukuk ve Adalet Öğretim Programının Geliştirilmesi Projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
BABADOĞAN M. C., ÖĞÜLMÜŞ S.
2012 - 2013
2012 - 2013Ortaöğretimde sınıf tekrarı ve okul terkinin nedenlerini araştırma ve14-18 yaş grubunda olup örgün eğitim dışı kalan gençlerin eğitim ve çalışma ihtiyaçlarını belirleme
Diğer Uluslararası Fon Programları
PİŞKİN M., ÇINKIR Ş., ÖĞÜLMÜŞ S.
2008 - 2011
2008 - 2011Liselerde Şiddetin Saptanması
TÜBİTAK Projesi
ÖĞÜLMÜŞ S., ÇINKIR Ş., PİŞKİN M. (Yürütücü)
2006 - 2009
2006 - 2009Sınırsız Mavi İnfinited Blue MEB TURMEPA
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ALTINDAĞ A., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÖĞÜLMÜŞ S.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2012 - 2020
2012 - 2020TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
Baş Editör
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 21
h-indeksi (SCOPUS): 3
Jüri Üyelikleri
Ekim-2021
Ekim 2021