-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2021 Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2012 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Dekan
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2021 - 2023 Enstitü Müdürü
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2020 Dekan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi
-
2012 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi
-
Doktora
PSİKOLOJİK DANIŞMADA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR
GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI
-
Yüksek Lisans
ÇAĞDAŞ PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI
Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİKTE MESLEK ETİĞİ
BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI
GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA İLKE VE TEKNİKLERİ
Bireysel Psikolojik Danışma Uygulaması
-
Lisans
PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI
OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1
MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR
BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI 1
BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI 2
OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2
GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA
PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI
MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR
KURUM DENEYİMİ
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI
İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM
Psikolojiye Giriş
Yakın İlişkiler Psikolojisi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Test Dışı Teknikler-A
Test Dışı Teknikler-B
Rehberlik
Test Dışı Teknikler
-
Ortaokul öğrencilerinde yaşam doyumunun yordayıcıları olarak okul iklimi ve okul bağlılığı
Yalçın İ. (Danışman)
M.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Bağlanmanın somatizasyon ve aleksitimi ile ilişkisinde geştalt temas biçimleri ve geştalt temas kurma kapasitesinin rolü
Yalçın İ. (Danışman)
N.TUTAL(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Rehberlik ve araştırma merkezlerinde çalışan psikolojik danışmanların iş ve yaşam doyumlarının örgütsel değişkenler açısından incelenmesi
Yalçın İ. (Danışman)
A.DİLBER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Lise öğrencilerinin okul terki riskinin yordayıcıları olarak sosyal duygusal öğrenme düzeyleri, akademik öz yeterlik ve algılanan sosyal destek
Yalçın İ. (Danışman)
N.GAMZE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Okul öncesi dönemde çocuğu olan bireylerin anababalık davranışlarının belirleyicileri
Yalçın İ. (Danışman)
A.ANAYURT(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Kabul ve kararlılık terapisi yönelimli evlilik öncesi ilişki güçlendirme programının psikolojik esneklik ve ilişki kabulü üzerine etkisi
Yalçın İ. (Danışman)
S.UMUT(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Lise öğrencilerinde okul bağlılığının yordayıcıları olarak ebeveyn özerklik desteği ve akademik azim
Yalçın İ. (Danışman)
N.ASLANOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Farkındalık temelli psikoeğitim programının ergenlerin dikkat kontrol ve farkındalık düzeylerine etkisi
Yalçın İ. (Danışman)
Ç.GÜLDEN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Öz-belirleme kuramı bağlamında helikopter anababalığın anababaların ve ergenlerin psikolojik iyi oluşları üzerindeki etkisi
Yalçın İ. (Danışman)
E.DAŞCI(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Yardım Aramaya Yönelik Tutumlarının Yordayıcıları Olarak Ruh Sağlığı Okuryazarlığı ve Duygusal Yetkinlik
Yalçın İ. (Danışman)
Y.ALTINTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Üniversite öğrencilerinde yaşamda anlamın zaman perspektifi ve temel psikolojik ihtiyaçlar açısından incelenmesi
Yalçın İ. (Danışman)
A.ERÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul bağlılığının bireysel ve çevresel faktörlerle ilişkisi
Yalçın İ. (Danışman)
K.POLAT(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Lise öğrencilerinde okul bağlılığının algılanan ana babalık davranışı ve psikolojik ihtiyaç doyumu ile ilişkisi
Yalçın İ. (Danışman)
E.MADEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Ergenlerde pozitif genç gelişiminin bireysel ve okul ile ilgili faktörler açısından incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
R.ÜMİT(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Okulöncesi dönemde çocuğu olanların ana babalık davranışlarının çocuk ve ana baba özellikleri açısından incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
B.GÖKÇEN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Ergenlerde algılanan ana baba davranışı ve bilişsel duygu düzenleme stratejilerinin öfke ifade biçimlerini yordama düzeyleri
YALÇIN İ. (Danışman)
H.KÜBRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Erkek cinsiyet rolü stresi ile psikolojik yardım arama tutumu arasındaki ilişkide kendini damgalama ve öz şefkatin rolü
YALÇIN İ. (Danışman)
A.KANTAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Yüksek başarılı öğrencilerde psikolojik belirtilerin birey, aile ve okul ile ilgili değişkenler tarafından yordanması
YALÇIN İ. (Danışman)
N.KEMAL(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Lise öğrencilerinin akademik güdülenme düzeylerinin yordayıcıları olarak akran ilişkileri, anne-baba davranışları ve sosyal-duygusal öğrenme düzeyleri
YALÇIN İ. (Danışman)
H.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ergenlerde psikolojik iyi oluşun bireysel ve okul ile ilgili faktörler açısından incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
A.ÇAĞLAR(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Üniversite öğrencilerinin psikolojik danışma sürecine ilişkin tercihleri
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Özel gereksinimli çocuğa sahip ebeveynlerin eş destek ve aile yaşam kalitesinin umutsuzluk ve stres düzeyleri ile ilişkisinin incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinde okul bağlılığı, sosyal duygusal öğrenme becerileri ve akademik öz-yeterlik arasındaki ilişkiler
YALÇIN İ. (Danışman)
C.KARAMANLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Lise öğrencilerinde akademik güdülenmeyi yordayan değişkenlerin incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
L.PASLANMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okulda çalışan psikolojik danışmanların iş ve yaşam doyumlarının yordayıcıları olarak rol belirsizliği, rol çatışması ve örgütsel destek
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde bir model sınaması: Pozitif duyguların ve kişisel kaynakların etkileşimi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde psikolojik yardım aramaya ilişkin damgalama düzeylerinin özyeterlik, aile bütünlük duygusu ve sosyal destek ile ilişkisi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinde okul bağlılığının yordayıcıları olarak sosyal destek ve öz-yeterlik
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Duygu düzenleme ile erken dönem uyumsuz şemalar, bilişsel esneklik ve ruminasyon arasındaki ilişkilerin incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin geleceğe yönelik tutumlarının incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Ergenlerde problemli internet kullanımının yordayıcıları olarak stresle başa çıkma ve kişilik özellikleri
YALÇIN İ. (Danışman)
N.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Üniversite öğrencilerinde özyeterlilik ve stresle başa çıkma stratejilerinin bilişsel esnekliği yordama düzeyleri
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin kendini damgalama, stresle başa çıkma tarzları ve psikolojik yardım arama tutumlarının incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Aile işlevi ile öznel iyi oluş arasındaki ilişkide erken dönem uyumsuz şemaların aracı rolü
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Bilişsel çarpıtmalar, empati ve ruminasyon düzeyinin affetmeyi yordama gücünün incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Cinsel doyumu yordayan demografik ve psikolojik değişkenlerin incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
M.AYATOLLAHİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Farklı cinsel yönelime sahip bireylerin yaşam doyumu, stresle başa çıkma stratejileri ve psikolojik dayanıklılık düzeylerinin karşılaştırılması
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde ebeveyn kabulü ile psikolojik uyum arasındaki ilişkinin incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
