Akademik Unvanlar
-
2021 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2021 Doç.Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - 2015 Yrd.Doç.Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2012 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2021 - 2023 Enstitü Müdürü
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2020 Dekan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi
-
2012 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Lisans BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI 2
-
Lisans OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 2
-
Lisans GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA
-
Lisans OKULLARDA RPD UYGULAMALARI 1
-
Yüksek Lisans Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları
-
Yüksek Lisans ÇAĞDAŞ PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI
-
Doktora GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMALARI
-
Lisans MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR
-
Doktora PSİKOLOJİK DANIŞMADA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR
-
Lisans PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI
-
Lisans BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI 1
-
Yüksek Lisans PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİKTE MESLEK ETİĞİ
-
Lisans MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR
-
Lisans PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI
-
Yüksek Lisans BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI
-
Lisans KURUM DENEYİMİ
-
Lisans REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI
-
Lisans İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM
-
Yüksek Lisans GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA İLKE VE TEKNİKLERİ
-
Lisans Psikolojiye Giriş
-
Lisans Yakın İlişkiler Psikolojisi
-
Yüksek Lisans Bireysel Psikolojik Danışma Uygulaması
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Test Dışı Teknikler-A
-
Lisans Test Dışı Teknikler-B
-
Lisans Rehberlik
-
Lisans Test Dışı Teknikler
Yönetilen Tezler
-
Ortaokul öğrencilerinde yaşam doyumunun yordayıcıları olarak okul iklimi ve okul bağlılığı
Yalçın İ. (Danışman)
M.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Bağlanmanın somatizasyon ve aleksitimi ile ilişkisinde geştalt temas biçimleri ve geştalt temas kurma kapasitesinin rolü
Yalçın İ. (Danışman)
N.TUTAL(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Rehberlik ve araştırma merkezlerinde çalışan psikolojik danışmanların iş ve yaşam doyumlarının örgütsel değişkenler açısından incelenmesi
Yalçın İ. (Danışman)
A.DİLBER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Lise öğrencilerinin okul terki riskinin yordayıcıları olarak sosyal duygusal öğrenme düzeyleri, akademik öz yeterlik ve algılanan sosyal destek
Yalçın İ. (Danışman)
N.GAMZE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Okul öncesi dönemde çocuğu olan bireylerin anababalık davranışlarının belirleyicileri
Yalçın İ. (Danışman)
A.ANAYURT(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Kabul ve kararlılık terapisi yönelimli evlilik öncesi ilişki güçlendirme programının psikolojik esneklik ve ilişki kabulü üzerine etkisi
Yalçın İ. (Danışman)
S.UMUT(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Lise öğrencilerinde okul bağlılığının yordayıcıları olarak ebeveyn özerklik desteği ve akademik azim
Yalçın İ. (Danışman)
N.ASLANOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Farkındalık temelli psikoeğitim programının ergenlerin dikkat kontrol ve farkındalık düzeylerine etkisi
Yalçın İ. (Danışman)
Ç.GÜLDEN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Öz-belirleme kuramı bağlamında helikopter anababalığın anababaların ve ergenlerin psikolojik iyi oluşları üzerindeki etkisi
Yalçın İ. (Danışman)
E.DAŞCI(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Yardım Aramaya Yönelik Tutumlarının Yordayıcıları Olarak Ruh Sağlığı Okuryazarlığı ve Duygusal Yetkinlik
Yalçın İ. (Danışman)
Y.ALTINTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Üniversite öğrencilerinde yaşamda anlamın zaman perspektifi ve temel psikolojik ihtiyaçlar açısından incelenmesi
Yalçın İ. (Danışman)
A.ERÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul bağlılığının bireysel ve çevresel faktörlerle ilişkisi
Yalçın İ. (Danışman)
K.POLAT(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Lise öğrencilerinde okul bağlılığının algılanan ana babalık davranışı ve psikolojik ihtiyaç doyumu ile ilişkisi
Yalçın İ. (Danışman)
E.MADEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Ergenlerde pozitif genç gelişiminin bireysel ve okul ile ilgili faktörler açısından incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
R.ÜMİT(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Okulöncesi dönemde çocuğu olanların ana babalık davranışlarının çocuk ve ana baba özellikleri açısından incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
B.GÖKÇEN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Ergenlerde algılanan ana baba davranışı ve bilişsel duygu düzenleme stratejilerinin öfke ifade biçimlerini yordama düzeyleri
YALÇIN İ. (Danışman)
H.KÜBRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Erkek cinsiyet rolü stresi ile psikolojik yardım arama tutumu arasındaki ilişkide kendini damgalama ve öz şefkatin rolü
YALÇIN İ. (Danışman)
A.KANTAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Yüksek başarılı öğrencilerde psikolojik belirtilerin birey, aile ve okul ile ilgili değişkenler tarafından yordanması
YALÇIN İ. (Danışman)
N.KEMAL(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Lise öğrencilerinin akademik güdülenme düzeylerinin yordayıcıları olarak akran ilişkileri, anne-baba davranışları ve sosyal-duygusal öğrenme düzeyleri
YALÇIN İ. (Danışman)
H.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Ergenlerde psikolojik iyi oluşun bireysel ve okul ile ilgili faktörler açısından incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
A.ÇAĞLAR(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Üniversite öğrencilerinin psikolojik danışma sürecine ilişkin tercihleri
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Özel gereksinimli çocuğa sahip ebeveynlerin eş destek ve aile yaşam kalitesinin umutsuzluk ve stres düzeyleri ile ilişkisinin incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinde okul bağlılığı, sosyal duygusal öğrenme becerileri ve akademik öz-yeterlik arasındaki ilişkiler
YALÇIN İ. (Danışman)
C.KARAMANLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Lise öğrencilerinde akademik güdülenmeyi yordayan değişkenlerin incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
L.PASLANMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okulda çalışan psikolojik danışmanların iş ve yaşam doyumlarının yordayıcıları olarak rol belirsizliği, rol çatışması ve örgütsel destek
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde bir model sınaması: Pozitif duyguların ve kişisel kaynakların etkileşimi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde psikolojik yardım aramaya ilişkin damgalama düzeylerinin özyeterlik, aile bütünlük duygusu ve sosyal destek ile ilişkisi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinde okul bağlılığının yordayıcıları olarak sosyal destek ve öz-yeterlik
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Duygu düzenleme ile erken dönem uyumsuz şemalar, bilişsel esneklik ve ruminasyon arasındaki ilişkilerin incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin geleceğe yönelik tutumlarının incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Ergenlerde problemli internet kullanımının yordayıcıları olarak stresle başa çıkma ve kişilik özellikleri
YALÇIN İ. (Danışman)
N.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Üniversite öğrencilerinde özyeterlilik ve stresle başa çıkma stratejilerinin bilişsel esnekliği yordama düzeyleri
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin kendini damgalama, stresle başa çıkma tarzları ve psikolojik yardım arama tutumlarının incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Aile işlevi ile öznel iyi oluş arasındaki ilişkide erken dönem uyumsuz şemaların aracı rolü
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Bilişsel çarpıtmalar, empati ve ruminasyon düzeyinin affetmeyi yordama gücünün incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Cinsel doyumu yordayan demografik ve psikolojik değişkenlerin incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)
M.AYATOLLAHİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Farklı cinsel yönelime sahip bireylerin yaşam doyumu, stresle başa çıkma stratejileri ve psikolojik dayanıklılık düzeylerinin karşılaştırılması
YALÇIN İ. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde ebeveyn kabulü ile psikolojik uyum arasındaki ilişkinin incelenmesi
YALÇIN İ. (Danışman)