Akademik Unvanlar
-
2014 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü
-
2009 - 2014 Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü
-
2002 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü
-
1993 - 2002 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Ankara Üniversitesi
-
2011 - 2017 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü
-
2011 - 2017 Senato Üyesi
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü
-
2011 - 2017 Enstitü Müdürü
Ankara Üniversitesi
-
2010 - 2011 Enstitü Müdür Yardımcısı
Ankara Üniversitesi
-
2010 - 2011 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Ankara Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Lisans DBB 204 Ruhdilbilim
-
Doktora Türkçede Sözcüksel Edinim
-
Lisans DBB 402 Dil Edinimi
-
Yüksek Lisans Ruhdilbilim
-
Lisans DBB 118 Dilbilime Giriş
-
Lisans DBB 119 Dilbilim Akımları
-
Doktora Sözcüksel Edinim
-
Yüksek Lisans Dil Edinimi
-
Yüksek Lisans Dil Edinim
-
Doktora DİL EDİNİMİNDE SÖZCÜKSEL GELİŞİM
-
Lisans DBB 403 DİL EDİNİMİ
-
Lisans DBB 101 DİLBİLİME GİRİŞ
-
Yüksek Lisans 06005019 PSİKOLİNGUİSTİK
-
Lisans İletişim ve Dİl
-
Lisans Dilbilime Giriş
-
Lisans Dil Edinimi
-
Lisans Ruhdilbilim
-
Yüksek Lisans Psikolinguistik
-
Yüksek Lisans Sözcüksel Edinim
-
Doktora Sözcüksel ve Dilbilgisel Görünüş
-
Doktora Edinim Sürecinde Görünüş
-
Yüksek Lisans Dil Ediniminde Sözcüksel Yaklaşım
-
Yüksek Lisans Dil Ediniminde Sözcüksel Gelişim
-
Yüksek Lisans Dil Ediniminde Alambilimsel Yaklaşımlar
-
Yüksek Lisans Dil Ediniminde Anlambilimsel Yaklaşımlar
Yönetilen Tezler
-
Seçilmiş dil odaklı erken ikidillilikte düzenek değiştirme
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
Yabancılar için hazırlanan Türkçe ders kitaplarındaki kavramlar ve kavram alanları: Yeni Hitit örneği
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
Türkiye'de eğitim alan Farsça konuşan İranlı öğrencilerde düzenek değiştirmeye ilişkin temel dil çerçeve ilkelerinin incelemesi
GÖKMEN S. G. (Danışman)
S.KAMYAB(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Komorca'nın ad ulamları ve çoğulluk sistemi üzerine bir araştırma
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
İngilizce, Fransızca ve Türkçede öntürler
GÖKMEN S. G. (Danışman)
K.OZEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Özbekçe ve Rusça bağlamında anlamsal ve algısal ulamlar: Özbekistan örneği
GÖKMEN S. G. (Danışman)
N.TSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sözcük anlambilimi açısından Türkçede sıfatlar: Anlam tercihi ve söylem ezgisi görünümleri
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
Öntür Teorisi: Yaş değişkeni ölçütünde bir inceleme
GÖKMEN S. G. (Danışman)
A.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Üstün yetenekli/zekalı çocuklarda somut ve soyut anlamsal ulamların Türkçe ve İngilizce öntürleri
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
2, 4, 6 ve 8.sınıf öğrencilerinde ulamlaştırma eğilim ve becerilerinin gelişimi
GÖKMEN S. G. (Danışman)
Ö.ÖNAL(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Kıbrıs Türkçesinde sürerlik görünüşü ve -Iyor biçimbirimi: çocuk dili örneklemi
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
Çocuk dilinde deyimlerin anlamlandırılması ve öntürlük etkisi
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
Anlatı metinlerinde sözcük birliktelikleri: Türkçe üzerine eğitim-öğretim ortamları hedefli gözlemler
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
Türkçe ve Tayvan Çincesinde öntipler üzerine bir karşılaştırma
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
Öz düzenlemeli strateji gelişimi öğretim modelinin ortaokul öğrencilerinin ürettikleri tartışmacı metinlere etkisi
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
Öntür kuramı çerçevesinde Türkçede anlamsal ulamların incelenmesi
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
Öntür kuramı bağlamında ortaöğretim 9. sınıf İngilizce ders kitaplarındaki kavramlar
GÖKMEN S. G. (Danışman)
B.TİMUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Anadilden yabancı dile sözcüksel aktarım
GÖKMEN S. G. (Danışman)
G.SORAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İngilizcenin yabancı dil olarak öğretimi bağlamında hata çözümleme denemesi
GÖKMEN S. G. (Danışman)
A.ERDEM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
4;0-6;0 yaş aralığında iletişimsel amaç kullanımı
GÖKMEN S. G. (Danışman)
-
Yabancı dil olarak Türkçe öğretilen sınıflarda oyunlarla sözcük öğretimi
GÖKMEN S. G. (Danışman)
N.DERVİŞOĞULLARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretimi bağlamında ortaöğretim 10. sınıf öğrencilerinin rastlantısal ve öğretim yoluyla sözcük öğrenme süreçlerine ilişkin bir uygulama
GÖKMEN S. G. (Danışman)
D.DEBBAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretiminde kural anlatımlı - örnek açıklamalı dilbilgisi öğretim süreçlerine ilişkin gözlemler
GÖKMEN S. G. (Danışman)
D.GÖKTEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
30-72 ARALIĞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARININ DEVİNİM EYLEM KULLANIMLARI
GÖKMEN S. (Danışman)
-
30-72 aylar aralığındaki Türk çocuklarının devinim eylemi kullanımları
GÖKMEN S. G. (Danışman)
S.YELKENAÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim 2. ve 3. sınıf Türkçe ders kitaplarında kavramlar ve kavram alanları
GÖKMEN S. G. (Danışman)
Ö.ALTINKAYNAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Arnavut öğrencilerin Türkçe öğreniminde karşılaştıkları biçimbilimsel düzlemdeki sorunlar
GÖKMEN S. G. (Danışman)