Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2011 - 2017 Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2013 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Doktora Stratejik Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Lisans Marketing
-
Yüksek Lisans Marka Yönetimi
-
Yüksek Lisans TÜketici Davranışları
-
Yüksek Lisans Hizmet Pazarlaması
-
Doktora Tüketici Davranışı
-
Yüksek Lisans Pazarlama
-
Doktora Stratejik Pazarlama Yönetimi
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
Yönetilen Tezler
-
Ünlülere Bağlanmanın Benlik-Uyumu ve Markaya Bağlanma Üzerindeki Etkisi: Kültürlerarası Bir Karşılaştırma
Özer A. (Danışman)
M.ÖZER(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Markalı mobil uygulamalarda marka mutluluğu: Biliş-Duygu-Davranış modeli çerçevesinde öncüller ve sonuçlar
Özer A. (Danışman)
A.ERDEM(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Türkiye için 5g ve ötesi teknolojiler özelinde yüksek teknoloji üretimine ilişkin koordineli açık yenilik modeli önerisi
ÖZER A. (Danışman)
-
Havayolu taşımacılığında uçuş öncesi, uçuş sırası ve uçuş sonrası hizmet kalitesinin havayolu marka imajı, havayolu marka değeri ve ağızdan ağıza pazarlama üzerine etkisi / The effect of pre-flight, in-flight and post-flight service quality of airline transportation on airline brand image, airline brand equity and word-of-mouth marketing
ÖZER A. (Danışman)
-
Müşteri değerinin marka imajı ve marka bağlılığına etkisi:İlgilenimin düzenleyici rolü
ÖZER A. (Danışman)
-
Fonksiyonel ve sembolik faydanın mobil hizmetlerin kullanım niyeti üzerindeki etkisi: Mobil hizmet kalitesi açısından bir inceleme / Effects of functional and symbolic benefits on the intention to use of mobile services: A mobile service quality perspective
ÖZER A. (Danışman)
-
Havayolu taşımacılığında uçuş öncesi, uçuş sırası ve uçuş sonrası hizmet kalitesinin havayolu marka imajı, havayolu marka değeri ve ağızdan ağıza pazarlama üzerine etkisi
ÖZER A. (Danışman)
E.CİVELEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Fonksiyonel ve sembolik faydanın mobil hizmetlerin kullanım niyeti üzerindeki etkisi: Mobil hizmet kalitesi açısından bir inceleme
ÖZER A. (Danışman)
G.TEPE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Mobil pazarlamanın kabul edilmesini etkileyen etkenler: Tüketici yenilikçiliği ve kullanım amacının düzenleyici etkisi
ÖZER A. (Danışman)
-
Tasarım odaklılığın belirleyicileri ve yeni ürün performansı üzerindeki etkisi: Girişimci odaklılığın düzenleyici rolü
ÖZER A. (Danışman)
-
Benlik Uyumu ve Fonksiyonel Uyumun Marka Mutluluğu ve Marka Nefreti Üzerindeki Etkisi
ÖZER A. (Danışman)
A.ERDEM(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Yaratacılık ve hayal gücü ile ortak yaratımın marka sadakatine etkisi
ÖZER A. (Danışman)
-
İNTERNET ÜZERİNDEN ORGANİK GIDA SATIN ALIMI
ÖZER A. (Danışman)
G.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Lüks Ürünlerde Satın Alma Eğilimini Belirleyen Etmenler
ÖZER A. (Danışman)
İ.ÇAKIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Marka Havalılığının Tüketici Davranışlarına Etkisi: Psikolojik Faktörlerin Rolü
ÖZER A. (Danışman)
E.GENÇ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Aile şirketlerinin kurumsallaşma süreci, aile şirketlerinin kurumsallaşma unsurlarının performans üzerine etkisine dair bir araştırma
ÖZER A. (Danışman)
E.TURHANLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR İNSAN KAYNAĞI OLARAK MESLEK LİSELERİ TABANLI MESLEK YÜKSEK OKULLARININ TÜRKİYE VE SEÇİLEN BAŞARILI ÖRNEK ÜLKELER KAPSAMINDA İNCELENMESİ
ÖZER A. (Danışman)
B.ÖZGÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Hizmet kalitesinin müşteri tatmini, marka sadakati ve müşteri değeri üzerindeki etkisi: Katılım ve ticari banka müşterilerine yönelik bir uygulama
ÖZER A. (Danışman)
Ü.ATEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Algılanan şehir imajı ve destinasyon kişilik özelliklerinin destinasyon seçimine etkisi
ÖZER A. (Danışman)
G.ALKAÇIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Kolektif benlik saygısının gösteriş amaçlı tüketim üzerindeki etkisinin incelenmesi
ÖZER A. (Danışman)
-
Tepkisel ve proaktif pazar odaklılığın yeni ürün başarısına etkileri
ÖZER A. (Danışman)
-
Fonksiyonel ve sembolik faydanın marka genişletmesine yönelik tüketici tutumları üzerindeki etkisi: İlgilenim ve yenilikçiliğin rolü
ÖZER A. (Danışman)
-
Marka güveni, müşteri memnuniyeti ve algılanan hizmet kalitesinin marka sadakati üzerine etkisi
ÖZER A. (Danışman)
-
Müşteri ilişkileri yönetiminin algılanan kalite tatmin ve marka sadakatine etkisi
ÖZER A. (Danışman)
B.CEMİLE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Parasal ve parasal olmayan satış tutundurmanın marka değerine etkisi
ÖZER A. (Danışman)
M.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Tersine lojistik süreci ve işletmelerde uygulanması üzerine bir çalışma
ÖZER A. (Danışman)
E.AYHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Gösteriş amaçlı ürünlerin satın alınmasında ülke orijini etkisi
ÖZER A. (Danışman)
O.DOVGANIUC(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Müşteri sadakati yaratma sürecinde müşteri değeri ve müşteri tatmininin rolü: Telekomünikasyon sektöründe bir uygulama
ÖZER A. (Danışman)
M.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Rekabet ortamında müşteri ve yenilik odaklılığın KOBİ'lerin performansına etkileri: Kazakistan örneği
ÖZER A. (Danışman)
N.ABDRAKHMANOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Fırsatı algılama ve değerlendirme sürecinde bilişsel faktörlerin ve kurumsal çevre faktörlerinin yeniliğin değerine etkisi
ÖZER A. (Danışman)
Ö.GÖKBULUT(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Pazar oluşturmada işletme sınırlarının etkileri
ÖZER A. (Danışman)
Ş.SABAH(Öğrenci), Doktora, 2011 -
Ülke imajı ve marka imajı etkilerinin değerlendirilmesi ve satın alma kararı üzerindeki etkileri
ÖZER A. (Danışman)
S.NEŞE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Yeniliğin müşteri sadakati üzerindeki etkileri; turizm sektörüne yönelik bir araştırma
ÖZER A. (Danışman)
-
İlişki pazarlaması uygulamalarının müşteri sadakati yaratmadaki rolü
ÖZER A. (Danışman)
E.YAĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
KOBİ'lerin Pazarlama Faaliyetlerinde İnternet Kullanımı: Kazakistan Uygulaması
ÖZER A. (Danışman)
R.BEGEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Uluslararası pazarlara girişte ortak girişimlerin başarısını etkileyen etkenler
ÖZER A. (Danışman)
A.DAULBAYEVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Türk bankacılık sektöründe müşteri ilişkileri yönetiminin müşteri payının artırılmasına etkisi
ÖZER A. (Danışman)
K.VALİYEVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Marka yerleştirmenin tüketicilerin hatırlama düzeyine etkisi
ÖZER A. (Danışman)
H.ÖZGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Türkiye'deki ve Avrupadaki futbol takımlarının web adreslerinin pazarlama açısından içerik analizi
ÖZER A. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Organik tüketicilerin kişisel değerler çerçevesinde sınıflandırılması
ÖZER A. (Danışman)
D.ÇELİKKANAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
OPSİYONLAR VE OPSİYON STRATEJİLERİ
ÖZER A. (Danışman)
-
Finansal hizmet işletmelerinde marka değeri belirleyicilerinin çalışanlar özelinde değerlendirilmesi
ÖZER A. (Danışman)
Ş.SABAH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007