Makaleler
39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (1)
Scopus (11)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (22)
11. VEJETARYEN OLMAK YA DA OLMAMAK: NETNOGRAFİK PERSPEKTİFTEN VEGAN-VEJETARYEN SANAL TOPLULUKLARI
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1193-1217, 2021 (Hakemli Dergi)
12. Gösterişçi Tüketimin Kökenleri: Benlik, Sosyal Statü ve Tüketici Materyalizmi
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.151-185, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Bireysel Müşterilerin Mobil Bankacılık Kullanım Niyetini Etkileyen Faktörler
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.149-180, 2019 (Hakemli Dergi)
14. BENLİK UYUM TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE MARKAYABAĞLANMANIN ÖNCÜLLERİ VE BAĞLANMASADAKAT İLİŞKİSİ
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergis
, cilt.5, sa.2, ss.247-276, 2019 (Hakemli Dergi)
18. A Netnographic Study on Virtual Community of Patients with Spinal Cord Injury SCI in Turkey
Journal of Internet Applications Management
, cilt.7, sa.1, ss.31-43, 2016 (Hakemli Dergi)
20. Parasal ve Parasal Olmayan Satış Tutundurmanın Marka Değerine Etkisi Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.51-90, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Hizmet Kalitesi Tatmin ve Gu venin Daha Fazla Ödeme Eğilimi Üzerindeki Etkileri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.1, 2014 (Hakemli Dergi)
22. Gösteriş amaçlı ürünlerin satın alınmasında ülke orijini ve tüketici etnosentrizminin etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.11, 2013 (Hakemli Dergi)
25. İşletme Sınırlarının Girişimci Faaliyetle Yeniden Yapılandırılması: Yeni Pazar Oluşturma
ANKARA UNIVERSITESI. SIYASAL BILGILER FAKULTESI DERGISI
, cilt.66, sa.2, ss.93-120, 2011 (Hakemli Dergi)
29. Coopetition as a Small Business Strategy Implications for Performance
Journal of Small Business Strategy
, cilt.18, sa.1, ss.35-55, 2007 (Hakemli Dergi)
32. Küresel Ürünler ve Markalar
Yüksel Koç Yalkın’a Armağan
, sa.590, 2006 (Hakemli Dergi)
33. Küçük İşletmelerde Ortaklaşa Rekabet
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.5, sa.15, 2006 (Hakemli Dergi)
34. Muhasebe Firmalarında Pazar Odaklılık ve İlişkisel Pazarlama
Muhasebe ve Denetime Bakış
, cilt.5, sa.17, 2006 (Hakemli Dergi)
35. Elektronik Spor Türkiye deki Siber Sporcuların Tutum ve Davranışları
Spor Yönetimi ve Bilgi Teknolojileri Dergisi
, cilt.1, sa.2, 2006 (Hakemli Dergi)
36. Küçük İşletmeler Pazarlamanın Neresinde Pazar Odaklılık ve İlişkisel Pazarlama
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.4, sa.14, 2005 (Hakemli Dergi)
37. Kaynak Temelli Yaklaşımda Pazarlama Kabiliyetinin Boyutları
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, 2005 (Hakemli Dergi)
38. Pazarlama ile İlgili Kararlarda Faaliyet Tabanlı Maliyetlemenin Etkisi
Muhasebe ve Denetime Bakış
, cilt.4, sa.13, 2004 (Hakemli Dergi)
39. Ürün Hattında Olumsuz Etkileşmenin Engellenmesine Yönelik Olarak Ürün Sunumunun Zamanlaması
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.3, sa.7, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
33
13. The Effect Of Brand Jealousy, Brand Love And Brand Image On Consumer Engagement
28th CIMAR 2019 International Conference, 17 - 20 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. Comparing the Self‐Related Motivations of Boycott and Buycott: The Moderator Effects of Anti Consumption and Materialism
28th CIMAR 2019 International Conference, 17 - 20 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. The Effect Of Brand Jealousy Brand Love And Brand Image On Consumer Engagement
28th CIMAR 2019 International Conference , 2019, Amerika Birleşik Devletleri, 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
16. Marka ile Özdeşleşme ve Duygusal Bağlanma: Bir Marka olarak Mekteb-i Mülkiye
24. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
17. Bats are blind Cognitive Biases in Risk Perception of Entrepreneurs
IAMB, International Academy of Management and Business, 2016 the 21st Conference, 18 - 20 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
18. Sale and Competition Effect of Team Icons As Mascot and Nicknames Fan Based Study in Turkey
International Academic Conference on Management, Economics and Marketing in Budapest 2016, 15 - 16 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
19. Knowledge and Experiences in Virtual Health Community A Netnography Study
Twelfth International Conference on Technology, Knowledge & Society, 18 - 19 Şubat 2016, (Özet Bildiri)
20. The Effect of Facebook User Involvement on Social Network Loyalty Mediating Role of Satisfaction
International Academic Conference on Management, Economics and Marketing in Budapest 2016, Budapest, Macaristan, 15 Nisan - 16 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)
21. Locked Lives A Netnographic Study on Virtual Community of Patients with Spinal Cord Paralysis in Turkey
21st Qualitative Health Research Conference, 19 - 21 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
22. Big Data in Public Health Context of Social Marketing A Case Study Regarding The Ebola Outbreak
The 3rd IBEA-International Conference on Business, Economics and Accounting, 15 - 17 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
23. A Study of Motivational Factors Associated With Peer to Peer P2P File Sharing
9th International Strategic Management Conference, 9th International Strategic Management Conference Conference, 27 - 29 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
24. The effect of mobile service quality dimensions on customer satisfaction
9th International Strategic Management Conference Conference, 27 - 29 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
26. Word of Mouth WOM in Health Care Marketing A Study on Dimensions of WOM towards Physicians
6th International Strategic Management Conference, 8 - 10 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)
27. Does The Event Make Difference for Marketing Purposes Attitudes of Turkish Audiences Toward Formula One Sponsors
IABD's 20th Annual Meeting, 3 - 05 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
28. Game Quality A Study on Turkish Game Players
Second International Symposium of New Technologies in Sports, 13 - 15 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
29. Game Players Attitudes Towards Product Placement in Computer Game A Case From Turkey
Second International Symposium of New Technologies in Sports, 13 - 15 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
30. Developing and Validating a Coopetition Scale for Turkish Small Business
Proc. 2. Workshop on Coopetition Strategy, 14 - 15 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
31. Çin Tehdidine Yönelik Hazır Giyim Sektörünün Değerlendirilmesi
10. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)
33. Marka Değeri Belirleyicileri Bir Ölçek Değerlendirmesi
9. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
3. Esnaf ve Sanatkarlar Özelinde Sektör Analizleri (Bakım, Sağlık ve Temizlik Hizmetleri Sektörü)
T.C. Ticaret Bakanlığı Yayınları, 2018
4. Esnaf ve Sanatkarlar Özelinde Sektör Analizleri Projesi BAKIM, TEMİZLİK VE SAĞLIK SEKTÖRÜ
T.C. Ticaret Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2018
5. Bir Marka Stratejisi Ürün Hattının Genişletilmesi
Siyasal Kitabevi, Ankara, 2016
7. The Participation of Soccer Spectators During Matches: A Research on Fenerbahce’s Fans in Turkey
International Research on Sports Economics and Production Athens Institute for Education and Research, Gregory T. Papanikos, Editör, International Research on Sports Economics and Production, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.79-94, 2005