Yayınlar & Eserler

Makaleler 39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (1)
Scopus (11)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (22)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. SOSYAL MEDYA PLATFORMU TİKTOK’A YÖNELİK GÜVENİN ÖNCÜLLERİ VE SONUÇLARI

4 th International Recreation and Sports Management Congress, Türkiye, 17 - 20 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

5. Kıskançlık, Utanç, FoMO Ve TikTok Katılımı Arasındaki Ilişkiler: Heyecan Ve ÜNÖnemli Mi?

3. Uluslararası Rekreasyon ve Spor Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

7. Nostaljinin Marka Mutluluğuna Etkisi: Marka Katılımı ve Benlik Kurgusunun Rolü

25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 01 Temmuz 2021, cilt.724, ss.781-802, (Tam Metin Bildiri)

12. KOLEKTİF BENLİK SAYGISININ GÖSTERİŞ AMAÇLI TÜKETİM VE MODA İLGİLENİMİÜZERİNDEKİ ETKİSİ

5. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. The Effect Of Brand Jealousy, Brand Love And Brand Image On Consumer Engagement

28th CIMAR 2019 International Conference, 17 - 20 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. The Effect Of Brand Jealousy Brand Love And Brand Image On Consumer Engagement

28th CIMAR 2019 International Conference , 2019, Amerika Birleşik Devletleri, 19 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

17. Bats are blind Cognitive Biases in Risk Perception of Entrepreneurs

IAMB, International Academy of Management and Business, 2016 the 21st Conference, 18 - 20 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

18. Sale and Competition Effect of Team Icons As Mascot and Nicknames Fan Based Study in Turkey

International Academic Conference on Management, Economics and Marketing in Budapest 2016, 15 - 16 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

19. Knowledge and Experiences in Virtual Health Community A Netnography Study

Twelfth International Conference on Technology, Knowledge & Society, 18 - 19 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

20. The Effect of Facebook User Involvement on Social Network Loyalty Mediating Role of Satisfaction

International Academic Conference on Management, Economics and Marketing in Budapest 2016, Budapest, Macaristan, 15 Nisan - 16 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)

22. Big Data in Public Health Context of Social Marketing A Case Study Regarding The Ebola Outbreak

The 3rd IBEA-International Conference on Business, Economics and Accounting, 15 - 17 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

23. A Study of Motivational Factors Associated With Peer to Peer P2P File Sharing

9th International Strategic Management Conference, 9th International Strategic Management Conference Conference, 27 - 29 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

24. The effect of mobile service quality dimensions on customer satisfaction

9th International Strategic Management Conference Conference, 27 - 29 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

25. Soccer Betting as a Tool of Team Marketing A Study on Turkish Bettors

8th Annual Conference of the Sport Marketing Association, 26 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

26. Word of Mouth WOM in Health Care Marketing A Study on Dimensions of WOM towards Physicians

6th International Strategic Management Conference, 8 - 10 Temmuz 2010, (Tam Metin Bildiri)

28. Game Quality A Study on Turkish Game Players

Second International Symposium of New Technologies in Sports, 13 - 15 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)

29. Game Players Attitudes Towards Product Placement in Computer Game A Case From Turkey

Second International Symposium of New Technologies in Sports, 13 - 15 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)

30. Developing and Validating a Coopetition Scale for Turkish Small Business

Proc. 2. Workshop on Coopetition Strategy, 14 - 15 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

31. Çin Tehdidine Yönelik Hazır Giyim Sektörünün Değerlendirilmesi

10. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)

32. Elektronik Spor Türkiye deki Siber Sporcuların Tutum ve Davranışları

9.Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Türkiye, 03 Kasım 2006 - 05 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)

33. Marka Değeri Belirleyicileri Bir Ölçek Değerlendirmesi

9. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2004, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

2. E-Mağaza Tasarımı,

E-Perakendecilik, Ersoy Arca, N.Figen, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.65-83, 2019

6. The Participation of Soccer Spectators During Matches: A Research on Fenerbahce’s Fans in Turkey

International Research on Sports Economics and Production Athens Institute for Education and Research, Gregory T. Papanikos, Editör, International Research on Sports Economics and Production, Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.79-94, 2005

7. The Participation of Soccer Spectators During Matches: A Research on Fenerbahce’s Fans in Turkey

International Research on Sports Economics and Production Athens Institute for Education and Research, Gregory T. Papanikos, Editör, International Research on Sports Economics and Production, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.79-94, 2005
Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

219

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

56

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1765

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

3

Tez Danışmanlığı

45

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları