Doç. Dr. MUSTAFA CEM BABADOĞAN


Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler


Yayınlardaki İsimler: BABADOĞAN MUSTAFA CEM

E-posta: cem@ankara.edu.tr
Diğer E-posta: cbabadogan@gmail.com
İş Telefonu: +90 312 363 3350 Dahili: 3205
Fax Telefonu: +90 312 363 6145
Web: https://avesis.ankara.edu.tr/cembabadogan
Ofis: 3205
Posta Adresi: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Ankara Üniversitesi Cebeci Yerleşkesi Cemal Gürsel Cad. Çankaya/Ankara

Metrikler

Yayın

267

Yayın (WoS)

23

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

128

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

68

Proje

23

Tez Danışmanlığı

26

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1989 - 1996

1989 - 1996

Doktora

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye

1987 - 1989

1987 - 1989

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

1981 - 1985

1981 - 1985

Lisans

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1996

1996

Doktora

Modern öğretim stratejilerinin öğretim-öğrenim süreçlerine yansıması

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)

1989

1989

Yüksek Lisans

Kamu kesimindeki hizmet içi eğitim programlarının etkinliğinin değerlendirilmesi

Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

1997 - Devam Ediyor

1997 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü

1988 - 1997

1988 - 1997

Araştırma Görevlisi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları ve Öğretim Bölümü

1986 - 1987

1986 - 1987

Araştırma Görevlisi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yönetimsel Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Diğer

Ankara Üniversitesi

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Diğer

Ankara Üniversitesi

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Diğer

Ankara Üniversitesi

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Diğer

Ankara Üniversitesi

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Diğer

Ankara Üniversitesi

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Diğer

Ankara Üniversitesi

2015 - 2024

2015 - 2024

Bologna Süreci Koordinatörü

Ankara Üniversitesi

2004 - 2012

2004 - 2012

Dekan Yardımcısı

Ankara Üniversitesi

2006 - 2009

2006 - 2009

Bölüm Başkan Yardımcısı

Ankara Üniversitesi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Öğretim Kuram ve Stratejileri (Instructional Theoris and Strategies)

Öğretim Kuram ve Yaklaşımları [Instrction Theory and Approaches]

Öğretme Öğrenme Stratejileri [Teaching and Learning Strategies]

Öğrenme Öğretme Stilleri [Learning and Teaching Styles]

Öğretim Liderliği (Instructional Leadership)

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları [Learning and Teaching Theory and Approaches]

Program Geliştirme ve Öğretim [Curriculum Development and Instruction]

Öğretim İlke ve Yöntemleri [Instructional Principles and Methods]

Proje Tabanlı Öğrenme [Project Based Learning]

Eğitimde Program Geliştirme[Curriculum Development]

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme [Instructional Planning and Evaluation]

Lisans

Lisans

Zihin Haritası Nasıl Oluştururum? Sürdürülebilir Kalkınma

Tartışma Tekniklerini Nasıl Kullanırım? Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Yönetimi [Classroom Manegement]

Eğitime Giriş [Introduction of Education]

Eğitim Bilimine Giriş [Introduction of Educational Science]

Öğretim İlke ve Yöntemleri (Instructional Principles and Methods]

Öğretim ilke ve Yöntemleri (Instructional Methods and Technics)

Öğretim İlke ve Yöntemleri [Instructional Principles and Methods]

Öğretim Kuram ve Yaklaşımları [Instrction Theory and Approaches]

Öğrenme Öğretme Stilleri [Learning and Teaching Styles]

Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları [Learning & Teaching Theory and Approaches]

Program Geliştirme ve Öğretim [Curriculum Development and Instruction]

Öğretim Kuram ve Yaklaşımları [Instrction Theory aund Approaches]

Öğretme Öğrenme Stratejileri [Teaching and Learning Strategies]

Eğitim Bilimi [Educational Sciences]

Eğitimde Program Geliştirme[Curriculum Development]

Karşılaştırmalı Eğitim [Comperative Education]

Eğitim Bilimlerine Giriş [Introduction of Educational Sciences]

Okul Deneyimi I -II [School Experience I-II]

Öğretim Uygulamaları [Instructional Practices]

Öğretme Kuram ve Stratejileri [Teaching Theory and Strategies]

Öğretmenlik Mesleğine Giriş [Introduction to Teaching Profession]

Hizmetiçi Eğitim Programları [In-Service Programs]

Okul Deneyimi I [School Experience I]

Okullarda Uygulama [Practice in Schools]

Öğretimde Planlama ve Değerlendirme [Instructional Planning and Evaluation]

Modüler Eğtim Programları [Modular Curriculum]

Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim [Instruction in Integrated Classrooms ]

Öğretim Kuramları [Instructional Theories]

Yönetilen Tezler

2009

2009

Yüksek Lisans

Deyim ve atasözlerinin öğretiminde karikatürün etkisi

BABADOĞAN M. C. (Danışman)

C.GÜNEY(Öğrenci)

1999

1999

Yüksek Lisans

Kız meslek lisesi öğrencilerinin mezun olduktan sonraki beklentileri

BABADOĞAN M. C. (Danışman)

A.ÖMEROĞLU(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (6)
Scopus (12)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (19)

2003

2003

30. Ev Ödevi mi Ödev Evi mi ?

BABADOĞAN M. C.

Çoluk Çocuk Dergisi , sa.28, ss.26-27, 2003 (Hakemli Dergi)

2002

2002

34. Ders Çalışılır mı ?

BABADOĞAN M. C.

Çoluk Çocuk Dergisi , sa.19, ss.25-26, 2002 (Hakemli Dergi)

1992

1992

47. Bellek ve Öğrenme

BABADOĞAN M. C.

Egitim Ve Bilim-Education And Science , cilt.16, sa.86, ss.37-44, 1992 (SSCI, Scopus, TRDizin)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. ID 47-Yetkinlik Temelli Eğitim Yaklaşımıyla Tasarlanan Matematik Uygulamaları Dersi Öğretim Programına İlişkin Uzman Görüşleri

Açıkgöz T., BABADOĞAN M. C.

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

2. ID 131-Özel Güvenlik ve Koruma Ön Lisans Program Bilgi Paketlerinin İncelenmesi

SEMERCİ A., DEMİRCİ U., BABADOĞAN M. C.

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

3. ID 58-Öğretmenlerin Dijital Yeterlilik Düzeyleri, Öğretim Stilleri ve Yansıtıcı Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki

ERGÜRTUNA E., BABADOĞAN M. C.

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

4. Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın Yazma Beceri Alanının Değerlendirilmesi

SARIOĞLU S., BABADOĞAN M. C.

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

5. Öğretmen Adaylarına Yönelik Sosyal-Duygusal Öğrenme Programının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

ÖZDEMİR E., BABADOĞAN M. C.

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül - 23 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

6. Özel Güvenlik Temel, Yenileme ve Alan Eğitim Programlarının Yeniden Yapılandırılması

BABADOĞAN M. C., SEMERCİ A., DEMİRCİ U.

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 Haziran - 11 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

7. Comparative Analysis of Secondary School Students' Perceptions of Mathematics Course Self-Efficiency on The Sample of Azerbaijan and Turkey

Cırıtcı H., BABADOĞAN M. C.

15th World Conference on Educational Sciences. (WCES-2023, Cairo, Mısır, 03 Şubat 2023, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

8. Değer Temelli Yönetim Eğitimi Modülünün Geliştirilmesi

BABADOĞAN M. C., SELVİ K., Karyağdı N.

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.359-361, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

9. Development of Student Opinions Data Collection on Learning Problems in Higher Education

SELVİ K., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö.

Eleventh International Conference on Effective Teaching and Learning in Higher Education“Negotiating New Norms of Teaching and Learning in Higher Education”, Beyrut, Lübnan, 08 Nisan 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

10. Teaching Reading and Writing in Distance Education

Güzel N., BABADOĞAN M. C.

The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

11. Evaluation of the Project-Based Learning Approach in English Teaching According to Student, Teacher and Manager Opinions

ARKAN H., BABADOĞAN M. C.

The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.191-192, (Özet Bildiri)

2021

2021

12. Merkezi Program Geliştirme Yaklaşımı ile Okul Temelli Program Geliştirme Yaklaşımının Karşılaştırmalı Çözümlemesi

RÜZGAR M. E., BABADOĞAN M. C.

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.110-112, (Özet Bildiri)

2021

2021

13. Difficulties Encountered by Teachers of Syrian Students Under Temporary Protection in Learning and Teaching Processes

Görür D. Z., BABADOĞAN M. C.

8th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.205-206, (Özet Bildiri)

2021

2021

14. Mardin Artuklu Üniversitesi Lisans Öğretim Programları Bologna Süreci Bilgi Paketlerinin Kalite Süreçleri Bağlamında Değerlendirilmesi

KIZIL F., BABADOĞAN M. C.

5. Uluslararası Mardin Artuklu Bilimsel Araştırmalar Konferansı. [5th International Mardin Artuklu Scientific Research Conference], Mardin, Türkiye, 16 Ocak 2021, ss.246-247, (Özet Bildiri)

2019

2019

16. Evaluation of the 2018 Elementary National Curriculum for Turkish

DOĞAN GÜLDENOĞLU B. N., HAMSİ M., DİNÇER A., BABADOĞAN M. C.

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.415-417, (Özet Bildiri)

2019

2019

17. Bologna İzleme Grupları (BFUG) Raporlarının Gündemleri Doğrultusunda Ankara Üniversitesi Öğretmen Eğitimi Programları Bologna Bilgi Paketlerinin Geliştirilmesi

BABADOĞAN M. C.

III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

18. Öğretmenlik Lisans Programlarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Bağlamında Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi.

KURT M., BABADOĞAN M. C.

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), Türkiye, 20 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

19. Comparing the Bologna Information Packages of The Computer Engineering Programs

BABADOĞAN M. C., BABADOĞAN B.

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Su Elçileri Eğitimi ve Farkındalığının Artırılması Programının Geliştirilmesi

BABADOĞAN M. C., ERGENE T., ATİK G., ATMACA YILDIZ S., ÖZTÜRK M.

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

21. Developing the Module Program for the Water Ambassadors Training and Awareness Project.

BABADOĞAN M. C., ERGENE T., ATİK G., ATMACA YILDIZ S., ÖZTÜRK M.

6. Uluslararsı Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi ICCI-EPOK 2018, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

22. Development and updating of a cross-platform application for the Bologna Process outputs

BABADOĞAN B., BABADOĞAN M. C.

EDUCCON Education 4.0 Studies, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

23. A Comparison with the Competencies of Classroom Education Program.

AYŞEGÜL KÜBRA A., BABADOĞAN M. C.

International Conference on Education IC-ED 2018, Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. A Comparison with English Language and Literature Department Program Competencies.

KIZIL F., BABADOĞAN M. C.

International Conference on Education IC-ED 2018, Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

25. A comparison with computer and instructional technology education program competencies

Gorur D. Z., BABADOĞAN M. C.

7th International Conference on Education (IC-ED), Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.5, ss.60-66, (Tam Metin Bildiri) identifier

2018

2018

26. A comparison with English language and literature department programme competencies

Kizil F., BABADOĞAN M. C.

7th International Conference on Education (IC-ED), Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.5, ss.78-84, (Tam Metin Bildiri) identifier

2018

2018

27. Cross-platform application development for measuring program competencies and learning outcomes in the bologna process

Babadogan B., BABADOĞAN M. C.

7th International Conference on Education (IC-ED), Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.5, ss.124-128, (Tam Metin Bildiri) identifier

2018

2018

28. A comparison with the competencies of classroom education programme

Aktas A. K., BABADOĞAN M. C.

7th International Conference on Education (IC-ED), Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.5, ss.67-71, (Tam Metin Bildiri) identifier

2018

2018

29. A comparison with the competencies of English language teaching program

Cinar S., BABADOĞAN M. C.

7th International Conference on Education (IC-ED), Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.5, ss.72-77, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2017

2017

32. The Development of Extra-Curricular Activity Program and Materials of the SIROMA Project

BABADOĞAN M. C., ATİK G., ATMACA YILDIZ S., ERGENE T., ÖZÇELİK T., ÖZTÜRK M., et al.

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

34. Developing a Software Module of Learning Outcomes, Qualifications and Measurement and Evaluation for the Bologna Process

BABADOĞAN M. C., BABADOĞAN B., KUTLU Ö.

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

35. The Monitoring Evaluation Study of the SIROMA Project

BABADOĞAN M. C., ATİK G., ATMACA YILDIZ S., ERGENE T., ÖZÇELİK T., ÖZTÜRK M., et al.

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

36. Yükseköğretimde Öğrenci Başarısını Yordayan Etkenlerin Belirlenmesi: Bir Model Önerisi

APAYDIN A., KUTLU Ö., BABADOĞAN M. C., BAŞER F., ALTINTAŞ Ö., AKAR T.

II.Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.105-107, (Özet Bildiri)

2017

2017

37. Developing Bologna Process Course Information Software

BABADOĞAN B., BABADOĞAN M. C.

6th International Conference on Education, Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

38. Blue Belt Movement - Istanbul Strait Project Follow-up Evaluation Study

KUTLU Ö., KUMANDAŞ ÖZTÜRK H., BABADOĞAN M. C., ALTINTAŞ Ö.

6th International Conference on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

39. A study on the Interaction between Learning Strategies and Learning Styles of Pre-service Teachers

BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÖNALAN O.

6th International Conference on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

40. Eğitim Fakültelerinde Kalite Kültürü Oluşturmada Akademik Yönetici Görüşleri [Academic Executive Opinion on Constitution a Culture of Quality in Faculty of Education

AKAR T., BABADOĞAN M. C.

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi [7th International Congress of Research in Education] ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

41. Analyzing The Questions of Pısa Exams In Terms of Instruction Theories [ PISA Sorularının Öğretim Kuramları Açısından Değerlendirilmesi]

KARTAL M., BABADOĞAN M. C.

26th International Congress on Educational Sciences [26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi ] (ICES / UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

42. Öğrenme Stilleri ile Okuduğunu Anlama Üzerine Bir Çalışma

RÜZGAR M. E., BABADOĞAN M. C.

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

43. Öğretmen Eğitiminde Uluslararasılaşma ve Uluslararası Çalışmalar Internationalism and International Studies in Teacher Training

AKAR T., BABADOĞAN M. C.

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi: Yüksekeğitimde Program Çalışmaları, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

44. Lise Öğretmenlerinin Sorunları

BABADOĞAN M. C.

Workshop of Training of Teachers for the Digital Age, Prizren, Sırbistan, 12 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

45. Yükseköğretim Kurumlarında Bologna Süreci Kapsamında Yapılan Çalışmalar Ankara Üniversitesi Örneği

AKAR T., BABADOĞAN M. C.

1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

47. Development of Modular Program and Instruction Materials of Bosphorus Blue Belt Action Project

BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., KUMANDAŞ H., GÖKNAR M.

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, ST PETERSBURG, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

48. Internationalism and International Studies in Teacher Training Öğretmen Yetiştirmede Ulusal ve Uluslararası Çalışmalar

TUBA K. A., BABADOĞAN M. C.

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ocak 2015, (Özet Bildiri)

2012

2012

49. Türkiye’de Öğretme Kuramları ve Stratejileriyle İlgili Yapılan Bilimsel Çalışmalara Ait Bir İnceleme

BABADOĞAN M. C., TORAMAN Ç., ACAR F.

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

50. Learning Modalitıes of Sixth Grade Students and the Teaching Modalities of the English Teachers At Primary Schools

BABADOĞAN M. C., KILIÇ G.

World Conference on Educational Sciences WCES 2012, Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.2467-2471, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

51. Learning modalities of sixth grade students and the learning and teaching modalities of the English teachers at primary schools

BABADOĞAN M. C., Kilic G.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2467-2471, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2012

2012

52. Learning style scales and studies used with students of health departments of universities between 1998-2008

BABADOĞAN M. C., Budakoglu I.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2462-2466, (Tam Metin Bildiri) identifier

2012

2012

53. Learning styles of term 1 medical students in Turkish and English departments of medical faculty

Budakoglu I., ERDEMLİ E., BABADOĞAN M. C.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3271-3274, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

54. DeterminThe perceptions of teachers and school principals related to school violence

PİŞKİN M., ÇINKIR Ş., KALAFAT T., ÖĞÜLMÜŞ S., ATİK G., BABADOĞAN M. C., et al.

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2010 - 13 Ekim 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

55. Determining school violence among high school students

PİŞKİN M., ÖĞÜLMÜŞ S., ATİK G., ÇINKIR Ş., ÇOKLUK BÖKEOĞLU Ö., BABADOĞAN M. C., et al.

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 - 06 Ekim 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

56. Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması [Determination of Violence among High School Students]

BABADOĞAN M. C.

XI Internat!onal Euras!an Educat!onal Research Congress, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

57. Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması

Pişkin M., Öğülmüş S., Atik G., Çınkır Ş., Çokluk Bökeoğlu Ö., Babadoğan M. C., et al.

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2011

2011

58. Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Okul Şiddetine İlişkin Görüşleri

Pişkin M., Çınkır Ş., Kalafat T., Öğülmüş S., Atik G., Babadoğan M. C., et al.

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2011

2011

59. Examples of instructional design for social studies according to meaningful learning and information processing theories

BABADOĞAN M. C., Unal F.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2155-2158, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

63. Assessment and evaluation in infinited blue project 9-12 graders module

KUTLU Ö., BABADOĞAN M. C.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3383-3388, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

64. The effectiveness of 'values education' program integrated with the 4(th) grade science and technology instructional program

Kunduroglu T., BABADOĞAN M. C.

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

65. Design and development of infinited blue project 9(th)-12(th) grades modular program

BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÖĞÜLMÜŞ S.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3389-3394, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

66. The impact of academic procrastination behaviors of the students in the certificate program in English language teaching on their learning modalities and academic achievements

BABADOĞAN M. C.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3263-3269, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

67. The Relationship Between Pre-Service Classroom Teachers’ General and Mathematical Learning Styles and Their Academic Achievements

BABADOĞAN M. C., OLKUN S.

The International Conference on Primary Education 2009, Hong Kong, 25 - 27 Kasım 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

69. Akran Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi - Lise Formu

Pişkin M., Öğülmüş S., Çokluk Bökeoğlu Ö., Atik G., Çınkır Ş., Babadoğan M. C.

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2009

2009

70. Öğretmen Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi

PİŞKİN M., ÖĞÜLMÜŞ S., ÇOKLUK BÖKEOĞLU Ö., ATİK G., ÇINKIR Ş., BABADOĞAN M. C.

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

71. The development of teacher s violence scale

PİŞKİN M., ÖĞÜLMÜŞ S., ÇOKLUK BÖKEOĞLU Ö., ATİK G., ÇINKIR Ş., BABADOĞAN M. C.

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

72. The development of peer violence scale

PİŞKİN M., ÖĞÜLMÜŞ S., ÇOKLUK BÖKEOĞLU Ö., ATİK G., ÇINKIR Ş., BABADOĞAN M. C.

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

74. İnfinited Blue 6-8 Module Program Design (SINIRSIZ MAVİ 6–8 MODÜLÜN PROGRAM TASARIMI)

BABADOĞAN M. C.

2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, cilt.1, ss.961-970, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

75. Telafi Eğitimi Fen ve Teknoloji Programının Uygulanmasına Özgü Öğretmen Yeterlikleri

BIKMAZ F., BABADOĞAN M. C.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 12 - 14 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

2006

2006

76. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenci Stillerine Yönelik Tercihleri

BABADOĞAN M. C.

XV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

2005

2005

77. Öğrenme ve Öğretim Stilleri’ [Learning and Teaching Styles] Eğitimde Nitelik Arayışları ve Etkili Öğretim Yaklaşımları

BABADOĞAN M. C.

Özel Okullar ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 Ocak 2005, (Özet Bildiri)

2005

2005

78. Stil Odaklı Öğretim ve Ders Tasarımı

BABADOĞAN M. C.

Özel Okullar ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ocak 2005, (Özet Bildiri)

2004

2004

79. Ergenlik Dönemi Değişim Projesi Kapsamında Ergenlik ve Cinsellik

BABADOĞAN M. C.

Cinsellik ve Cinsel Tedaviler V. Ulusal Kongresi, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)

2004

2004

80. Öğrenci Öğretmen Okul ve Veli İletişimi

BABADOĞAN M. C.

İlköğretim Öğrencilerinin Eğitimleri ve Veli-Okul Birlikteliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 06 Mart 2004, (Özet Bildiri)

2003

2003

81. Öğrenme Stilleri Kapsamında Öğrencilerin Ders Çalışma Alışkanlıkları

BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö.

Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi: Disiplinlerarası Bakışla Türkiye’xxde Çocuk, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

82. Paylaşmalı Öğretme Stratejisinin Etkililiği Çölde Hayatta Kalma

BABADOĞAN M. C.

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazi Üniversitesi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2003, (Özet Bildiri)

2002

2002

83. Ergenlik Dönemi Değişim Projesi Kapsamında İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin HIV AIDS Konusundaki Bilgi Düzeyleri

BABADOĞAN M. C., ÇOK F.

I. Ulusal AIDS Savaşım Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 Kasım - 01 Aralık 2002, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2002

2002

84. Sorumlu Davranış Geliştirme Bağlamında Öğrenen Sınıf

BABADOĞAN M. C.

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Yakın Doğu Üniversitesi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Ekim 2002, ss.121-136, (Özet Bildiri)

2002

2002

85. Öğrenci Görüşleri Bağlamında Ergenlik Dönemi Değişim Projesi ERDEP nin Etkililiği

BABADOĞAN M. C.

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Yakın Doğu Üniversitesi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Ekim 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

86. Sorgulayıcı Öğretim Stratejisinin Etkililiği

BABADOĞAN M. C., GÜRKAN T.

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Uluslararası Katılımlı I. Öğrenme Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2000

2000

87. Karayolu Trafiği Polis Okulu Eğitim Programının Geliştirilmesi

BABADOĞAN M. C., AYDOĞAN K.

21. Yüzyılda Polisin Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 27 Eylül 2000, (Özet Bildiri)

1997

1997

88. Öğretmenlerin Öğrenme Stratejilerine Sahip olma Düzeyleriyle Öğretim Stratejilerini Kullanma Düzeyi Arasındaki İlişki

BABADOĞAN M. C.

Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi-BİLSA Ltd. Şti. Nasıl Bir Eğitim Sistemi: Güncel Uygulamalar ve Geleceğe İlişkin Öneriler, Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, (Özet Bildiri)

1996

1996

89. The Application of Micro Teaching Method to Inservice Training

BABADOĞAN M. C., GÜRKAN T.

The World Conference of Teacher Education, 27 Eylül - 02 Ekim 1996, (Tam Metin Bildiri)

1996

1996

90. Öğretmenlerin Kuralcı Öğretim Stratejilerini Kullanma Düzeyleri

BABADOĞAN M. C.

III. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Eylül 1996, (Özet Bildiri)

1996

1996

91. Bir Hizmetiçi Eğitim Programında Öğrenenlerin Akademik Başarıları ile Öğreticilerin Etkililiği Arasındaki İlişki

BABADOĞAN M. C., GÜRKAN T.

]”, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 1996, (Özet Bildiri)

1994

1994

92. Öğrenme Stratejileri ve Stilleri Arasındaki İlişki

BABADOĞAN M. C.

I. Ulusal Eğitim Kongresi, Adana, Türkiye, 28 - 30 Nisan 1994, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

2. İlkokul Kademesinde Kazanımlar ve Yaratıcı Yazarlıkla ilgili Lisansüstü Tezlerle ilgili Bir Analiz

Öztürk S., BABADOĞAN M. C.

Mehmet Bilir'e Armağan, Uysal Meral, Yıldız Ahmet, Bağcı Ş. Erhan, Korkmaz Nurcan, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.397-429, 2021

2021

2021

3. ÖZCAN DEMİREL VE EPÖDER

YAZÇAYIR N., SELVİ K., BABADOĞAN M. C.

Prof. Dr. Özcan Demirel'e Armağan - Atatürk'ün İzinde Eğitime Adanmış Altmış Yıl, Yağcı Esed, Tan-Şişman Gülçin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.233-245, 2021

2021

2021

4. Mardin Artuklu Üniversitesi Lisans Eğitim Programları İç Kalite Güvencesi Standartları Analizi

KIZIL F., BABADOĞAN M. C.

Prof. Dr Adil Türkoğlu'na Armağan - Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Doğanay Ahmet, Sadık Fatma, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.387-414, 2021

2021

2021

5. 2. BÖLÜM TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİM

BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö.

Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, Apaydın Ayşen, Kutlu Ömer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.12-16, 2021

2021

2021

6. Türkiye’de Yükseköğretim

BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö.

Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, APAYDIN AYŞEN, KUTLU, ÖMER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.11-16, 2021

2021

2021

7. 1. BÖLÜM YÜKSEKÖĞRETİM

KUTLU Ö., APAYDIN A., BABADOĞAN M. C.

Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, Apaydın Ayşen, Kutlu Ömer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-10, 2021

2021

2021

8. Yükseköğretim

APAYDIN A., KUTLU Ö., BABADOĞAN M. C.

Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, AYŞEN APAYDIN, ÖMER KUTLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-10, 2021

2019

2019

9. Kokusal Öğrenme

BABADOĞAN M. C., ÜNAL Ö., GÖKTUNALI Ö.

Prof. Dr. Tanju Gürkan’a Armağan, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Cem Babadoğan, Prof. Dr. Fatma Hazır Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.213-228, 2019

2017

2017

29. Sınıf Yönetimi Ders Notu

BABADOĞAN M. C.

Ankara Üniversitesi Açık Ders, Ankara, 2017

2015

2015

98. Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı

BABADOĞAN M. C.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı, Ankara, ss.265-314, 2015

2015

2015

99. 265-314

BABADOĞAN M. C.

Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2015

2014

2014

101. Vergibilir 3.4 Sıfıf Öğretmen Kitabı

ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÇAKIR H., İNAL S., KARYAĞDI N., et al.

Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2014

2013

2013

102. 265-314

BABADOĞAN M. C.

Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2013

2011

2011

103. Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı

BABADOĞAN M. C.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı, Ankara, ss.265-311, 2011

2011

2011

104. 265-314

BABADOĞAN M. C.

Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2011

2011

2011

105. 265-314

BABADOĞAN M. C.

Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2011

2010

2010

106. A Comparison of Biology Teacher Education Programs in Germany England and Turkey

DELİBAŞ H., BABADOĞAN M. C.

Problems and Prospects in Higher Education, Gregory T. Papanikos, Nicholas C. J. Pappas, Editör, Athens Institute for Education and Research (ATINER), ATİNA, ss.257-265, 2010

2009

2009

107. Vergibilir 5-8. Sınıf Öğretmen Ktabı

ÖĞÜLMÜŞ S., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÇAKIR H., İNAL S., KARYAĞDI N., et al.

Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2009

2008

2008

115. 265-314

BABADOĞAN M. C.

Stil Tabanlı Öğretim ve Ders Planı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Maya Akademi Yayınları, Ankara, ss.265-314, 2008

2008

2008

116. Stil Tabanlı Öğretim ve Ders Planı

BABADOĞAN M. C.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, BİLAL DUMAN, Editör, MAYA, Ankara, ss.333-366, 2008

2006

2006

119. The Development of Primary Catch Up Curriculum

BABADOĞAN M. C.

Research on Education, Marina-Stefania Giannakaki, Gregory T. Papanikos, Yiannis Pozios John Kelvyn Richards, Editör, Athens Institute for Education and Research (ATINER), ATİNA, ss.689-700, 2006

2003

2003

121. Öğrenme ve Öğretme Stratejileri

GÜRKAN T., BABADOĞAN M. C., GÖKÇE E.

Aktif Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri Seminer Ders Notları, Şakir Çınkır, Şener Büyüköztürk, Ali Balcı, Editör, AÜ EAUM Yayınları, Ankara, ss.1-42, 2003

1998

1998

122. Eğiticilerin Eğitimi Ders Notları

BABADOĞAN M. C., GÜRKAN T.

Sağlık Projesi Genel Koordinatörlüğü Yayınları, 1998

1991

1991

123. Eğitim ve Felsefe

BABADOĞAN M. C.

Eğitim Bilimine Giriş, Fatma Varış, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.76-99, 1991

Desteklenen Projeler

2025 - 2027

2025 - 2027

Nitelikli Antrenör Yetiştirmeye Yönelik Sporda Çocuk Koruma Eğitim Programı

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Güler D. (Yürütücü), Cengiz C., Sırgancı G., Güler Y., Doğan D., Tuncel S., et al.

2019 - 2019

2019 - 2019

İlkokul Öğrencilerinde Kalite Hissinin Geliştirilmesi

Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje

BABADOĞAN M. C. (Yürütücü)

2016 - 2016

2016 - 2016

Mavi Kuşak Hareketi İstanbul Boğazı Araştırma Raporu 2

Diğer Uluslararası Fon Programları

BABADOĞAN M. C. (Yürütücü), KUTLU Ö. (Yürütücü), ALTINTAŞ Ö.

2014 - 2016

2014 - 2016

Müdahale Modelinin Geliştirilmesi ve Uygulamanın Desteklenmesi 0610Y E 002 04 UNICEF MEB EDUSER KARDER

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

BABADOĞAN M. C., PİŞKİN M.

2013 - 2015

2013 - 2015

Mavi Kuşak Hareketi Projesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KUTLU Ö., BABADOĞAN M. C., ALTINTAŞ Ö.

2013 - 2014

2013 - 2014

Hukuk ve Adalet Öğretim Programının Geliştirilmesi Projesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

BABADOĞAN M. C., ÖĞÜLMÜŞ S.

2006 - 2009

2006 - 2009

Sınırsız Mavi İnfinited Blue MEB TURMEPA

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ALTINDAĞ A., BABADOĞAN M. C., KUTLU Ö., ÖĞÜLMÜŞ S.

Ödüller

Ocak 2011

Ocak 2011

TÜBİTAK Başarı ÖyküleriSürdürülebilir Kalkınma

Tübitak



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 20

h-indeksi (SCOPUS): 3