Prof. Dr. CEVRİYE ERGÜL


Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

Öğrenme Güçlüğü Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler


Yayınlardaki İsimler: ergul cevriye

Metrikler

Yayın

182

Yayın (WoS)

40

Yayın (Scopus)

31

Atıf (WoS)

307

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

177

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

2575

H-İndeks (Scholar)

25

Atıf (TrDizin)

38

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1198

H-İndeks (Sobiad)

18

Atıf (Diğer Toplam)

98

Proje

20

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2007

2003 - 2007

Doktora

Arizona State University, Özel Eğitim, Amerika Birleşik Devletleri

2001 - 2003

2001 - 2003

Yüksek Lisans

Arizona State University, Özel Eğitim, Amerika Birleşik Devletleri

1994 - 1998

1994 - 1998

Lisans

Ankara Üniversitesi, Dil Ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2007

2007

Doktora

CURRICULUM BASED DECISION MAKING IN AN EARLY LITERACY PROGRAM Sürdürülebilir Kalkınma

Arizona State University, Eğitim

2002

2002

Yüksek Lisans

Language development and narrative skills of children with special health care needs

Arizona State University, Özel Eğitim

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2014 - 2020

2014 - 2020

Doç. Dr.

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2010 - 2014

2010 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Engelli Öğrenci Çalışma Grubu Üyeliği

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Engelsiz Ankara Üniversitesi Koordinatörü

Ankara Üniversitesi

2018 - 2021

2018 - 2021

Bölüm Başkanı

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2017 - 2018

2017 - 2018

Bölüm Başkan Yardımcısı

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (71)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (39)
ESCI (19)
Scopus (31)
TRDizin (43)
Diğer Yayınlar (10)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

3. İşitme kayıplı çocuklarla çalışan öğretmenlerin etkileşimli kitap okuma davranışları

Kahraman Evrenkaya N., Ergül C.

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.23, (Özet Bildiri)

2022

2022

12. Sözel dil ölçümleri, hızlı isimlendirme ile erken okuryazarlık becerileri arasındaki ilişkiler

Ergül C., Ökcün Akçamuş M. Ç., Kahraman Evrenkaya N., Çakır R., Akoğlu G., Bahap Kudret Z., et al.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

13. Okuduğunu anlama performansını etkileyen değişkenler: Sözel dil, çalışma belleği ve okuma akıcılığı

Ergül C., Ökcün Akçamuş M. Ç., Çakır R., Kahraman Evrenkaya N., Akoğlu G., Bahap Kudret Z., et al.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

14. Sözel dil, hızlı isimlendirme ve erken okuryazarlık becerileri arasındaki ilişkiler

ERGÜL C., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., KAHRAMAN EVRENKAYA N., ÇAKIR R., AKOĞLU G., KILIÇ TÜLÜ B., et al.

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

15. Okuduğunu anlamanın anasınıfındaki yordayıcıları

ERGÜL C., KILIÇ TÜLÜ B., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., YALÇIN S., AKOĞLU G., BAHAP KUDRET Z.

Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

2021

2021

16. İşitme yetersizliği olan 5-6 yaş çocukların erken okuryazarlık becerileri

KAHRAMAN EVRENKAYA N., ERGÜL C.

8th International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

18. Erken matematik becerilerini etkileyen bilişsel faktörler: Sözel olmayan zekâ, çalışma belleği ve hızlı isimlendirme

ÇAKIR R., ERGÜL C.

8th International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

20. Erken matematik becerilerinde farklı düzeylerde başarı gösteren çocukların çalışma belleği performanslarının karşılaştırılması

Çakır R., Ergül C.

7th International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

21. İlkokul İkinci Sınıflar İçin Yazılan Okunabilirlikleri Benzer Otuz Bir Hikâyenin Yazılma Süreci

AKÇAKAYA H., ERGÜL C.

VIIth International Eurasian Educational Research Congress ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

24. Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzu: “Madde ve Doğası” Örneği

ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., ÇALIK M., ERGÜL C., ÇEPNİ S., ASLAN A., et al.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.372-378, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

25. Fen Bilimleri ve Özel Eğitim Öğretmenlerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Yönelik Öğretim Süreçlerinin İncelenmesi

ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., ÇALIK M., ERGÜL C., ÇEPNİ S., Pehlevan M.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.364-371, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

26. Birinci Sınıftaki Okuma Becerileri Yazma Başarısını Ne Düzeyde Yorduyor?

ERGÜL C., BAHAP KUDRET Z., AKOĞLU G., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., KILIÇ TÜLÜ B., YALÇIN S.

5th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

27. Sesbilgisel İşlemleme Okumayı Öğrenme Sürecindeki Başarıyı Yorduyor mu? Boylamsal Bir Çalışma

ERGÜL C., ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç., AKOĞLU G., KILIÇ TÜLÜ B., AKKURT DENİZLİ Z., DEMİR E.

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2187-2189, (Özet Bildiri)

2019

2019

35. Madde ve doğası

ŞENEL ÇORUHLU T., ER NAS S., ÇALIK M., ERGÜL C., GÜLAY A.

FEGEM, 15 - 18 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

42. Hızlı İsimlendirme Testi: Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması.

ERGÜL C., DEMİR E.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1074-1075, (Özet Bildiri)

2018

2018

43. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİNOKUDUĞUNU ANLAMA PERFORMANSLARININ İNCELENMESİ

DELİMEHMET DADA Ş., ERGÜL C.

II. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER BERLİN KONFERANSI, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.58, (Özet Bildiri)

2018

2018

46. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Tanımsal Metin Yazma Becerilerinin Dur, Düşün, Listele Stratejisi ile Geliştirilmesi

ÖZBEK A. B., KILIÇ TÜLÜ B., ERGÜL C.

Vth International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

47. Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduğunu anlama becerisini geliştirilmesinde 3D stratejisi

FIRAT T., ERGÜL C.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

51. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN SÖZCÜK BİLGİSİ VE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

DELİMEHMET DADA Ş., ERGÜL C.

2. ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ (ICECI2018), 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

57. View of Teachers About Computation Errors of Students with and Without Learning Disabilities

ALTINDAĞ KUMAŞ Ö., ERGÜL C.

3rd International Conference on Social Sciences EducationResearch, Roma, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.3, ss.218-128, (Özet Bildiri)

2017

2017

58. Examination of Addition and Subtraction Performances of Students with and Without Learning Disabilities

ALTINDAĞ KUMAŞ Ö., ERGÜL C.

3rd International Conference on Social Sciences and Education Research, Roma, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.3, ss.24, (Özet Bildiri)

2017

2017

59. İlk Okul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Okunabilirliklerinin Değerlendirilmesi

ÖZBEK A. B., ERGÜL C.

Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

60. Öğrenme güçlüğü olan çocukların duyguları tanıma becerileri

KILIÇ TÜLÜ B., ERGÜL C.

26. ulusal özel eğitim kongresi, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

61. Erken Okuryazarlık Becerileri ve Değerlendirilmesi

KARGIN T., ERGÜL C., GÜLDENOĞLU İ. B.

Uluslararası Katılımlı 3. Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi', 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

62. A study for develoing the test of early literacy for Turkish kindergarten children

KARGIN T., ERGÜL C., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., GÜLDENOĞLU İ. B.

10th international technology, education and development conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

63. A STUDY FOR DEVELOPING THE TEST OF EARLY LITERACY FOR TURKISH KINDERGARTEN CHILDREN

Kargin T., ERGÜL C., Buyukozturk S., Guldenoglu B.

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.4972, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2015

2015

64. Anasınıfı çocuklarına yönelik Erken Okuryazarlık Testi EROT geliştirme çalışması

KARGIN T., ERGÜL C., BÜYÜKÖZTÜRK Ş., GÜLDENOĞLU İ. B.

24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

67. Sınıf ve aile temelli etkileşimli kitap okuma uygulamalarının erken okuryazarlık ve okuma becerilerine etkileri

ERGÜL C., AKOĞLU G.

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

68. The Long Term Effectiveness of Dialogic Reading Intervention in the Acquisition of Reading Skills

ERGÜL C., KARAMAN G., AKOĞLU G.

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

69. Etkileşimli kitap okuma uygulamaları

ERGÜL C.

1. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2015

2013

2013

76. Etkileşimli kitap okuma

ERGÜL C., AKOĞLU G., TUFAN M., KESİKTAŞ A. D., KARAMAN G., BAHAP KUDRET Z.

Eğitim Reformu Girişimi, 10. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2013

2012

2012

79. Effectiveness of Dialogic Book Reading to Improve Early Literacy Skills of Kindergartners

ERGÜL C., KARAMAN BENLİ G., BAHAP KUDRET Z., AKOĞLU G., SARICA A. D., TUFAN M.

The Division for Early Childhood Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

81. Validity reliability of the test of early literacy skills for Turkish children

ERGÜL C., KARGIN T., GÜLDENOĞLU İ. B.

DEC's 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

82. Effectiveness of dialogic book reading to improve early literacy skills of kindergartners

ERGÜL C., KARGIN T., GÜLDENOĞLU İ. B.

DEC's 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

84. Alt orta ve üst SED okullardaki anasınıflarında kitap okuma etkinlikleri Betimsel bir çalışma

ERGÜL C., DEMİR Ş., BAHAP KUDRET Z.

Uluslararası Katılımlı 1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Şubat 2012

2012

2012

85. Sınıf öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğüne ilişkin bilgi düzeyleri ve tanı almış öğrencilere yönelik uygulamaları

ERGÜL C., DEMİR Ş., BAHAP KUDRET Z.

Uluslararası Katılımlı 1. Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

2009

2009

90. Öğrenme güçlüğü ile tanımlanma riskini azaltmaya yönelik bir erken eğitim programı

ERGÜL C.

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2009

2009

2009

91. Effectiveness of curriculum based decision making to enhance early literacy skills

ERGÜL C., Tanis B.

CEC Convention and Expo, Seattle, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 30 Nisan 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

92. Curriculum based decision making in an early literacy program

ERGÜL C., Tanis B.

American Educational Research Association Annual Meeting, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Nisan 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

2008

2008

93. Measuring Things that Matter Evaluating Community Based Initiatives

Karen B., ERGÜL C.

1st Annual Family Leadership Conference, Phoenix, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Mayıs 2008

2007

2007

94. Addressing the Early Literacy Development of Preschool English Language Learners in a Science Based Preschool Program

ERGÜL C., Tanis B.

American Educational Research Association Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 11 Nisan 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

2006

2006

95. Data driven early literacy instruction for young English language learners with special needs

ERGÜL C., Tanis B.

American Educational Research Association Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 10 - 12 Nisan 2006 Sürdürülebilir Kalkınma

2004

2004

96. Home based intervention for early language and behavior problems

ERGÜL C., Pen C.

28th Annual Teacher Educators for Children with Behavior Disorders Conference, Tempe, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Kasım 2004

2004

2004

97. Language development and narrative skills of young children with special health care needs

ERGÜL C., Tanis B.

American Educational Research Association Annual Meeting, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Nisan 2004

2003

2003

98. Early assessment of behavioral problems in young children with special health care needs

ERGÜL C.

27th Annual Teacher Educators for Children with Behavior Disorders National Conference, Tempe, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Kasım 2003

2003

2003

99. Symposium Secondary analysis of large data sets Perks and pitfalls for educational researchers

ERGÜL C.

Arizona Educational Research Organization Annual Conference, Tempe, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ekim 2003

Kitaplar

2025

2025

1. Home Literacy Environment and Literacy Acquisition in Turkish

Ergül C., Akoğlu G., Ökcün M. Ç., Kılıç Tülü B.

Evidence from Different Languages and Contexts, George Georgiou,Tomohiro Inoue, Editör, Springer, London/Berlin , Glarus, ss.173-186, 2025

2023

2023

2. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER VE MESLEKİ BECERİLERİN EDİNİMİ

Ergül C.

ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU, Devrim Erginsoy Osmanoğlu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-6, 2023

2019

2019

7. İki Gereksinimlilik: Öğrenme Güçlüğü ve Üstün Yetenek

Mısırlı Taşdemir Ö., ERGÜL C.

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Emine Rüya Özmen, Ayşegül Ataman, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.151-170, 2019

Desteklenen Projeler

2023 - 2025

2023 - 2025

Özel Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilere Yönelik Dijital Öykü Destekli Sanal Müze Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

TÜBİTAK Projesi , 3005 - Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Yenilikçi Çözümler Araştırma Projeleri Destek Programı

Ergül C., Tatlı Z.(Yürütücü)

2021 - 2022

2021 - 2022

Dijital Özel Eğitim

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Ergül C., Karasu N.(Yürütücü)

2021 - 2022

2021 - 2022

Özel Gereksinim Olan Çocukların Aileleri için Bilgilendirme Rehberlerinin Oluşturulması

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Ergül C. (Yürütücü)

2018 - 2019

2018 - 2019

Destek Eğitim Programlarının Güncellenmesi

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Özmen E. R., Ergül C.

2011 - 2013

2011 - 2013

5 6 Yaş Çocukların Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Etkileşimli Kitap Okuma Programı nın Etkililiğinin İncelenmesi

TÜBİTAK Projesi , 3501 - Ulusal Genç Araştırmacı Kariyer Geliştirme Programı

Ergül C. (Yürütücü), Deniz K. Z., Akoğlu G.

2008 - 2009

2008 - 2009

MDCERF The Mohave Desert Early Literacy CoalitionSürdürülebilir Kalkınma

Diğer Uluslararası Fon Programları

ERGÜL C.

2003 - 2007

2003 - 2007

Centers of Excellence in Arizona – An Early Reading First Project

Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje

Burstein K.(Yürütücü)

2002 - 2003

2002 - 2003

Youth-Centered Model for Transition of Arizona YSHN: Healthy and Ready to Work

Diğer Ülkelerdeki Kamu Kurumları Tarafından Desteklenmiş Proje

Bryan T.(Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Ocak 2024

Ocak 2024

TÜBİTAK Projesi

2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Ocak 2024

Ocak 2024

TÜBİTAK Projesi

2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Ocak 2024

Ocak 2024

TÜBİTAK Projesi

1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Ocak 2024

Ocak 2024

TÜBİTAK Projesi

1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Kasım 2023

Kasım 2023

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Kasım 2023

Kasım 2023

TÜBİTAK Projesi

1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Ekim 2023

Ekim 2023

TÜBİTAK Projesi

3501 - Ulusal Genç Araştırmacı Kariyer Geliştirme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Nisan 2023

Nisan 2023

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Nisan 2023

Nisan 2023

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Mart 2023

Mart 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Etik Değerlendirmeler İçin Hakemlikler

Eylül 2022

Eylül 2022

Başlatılacak Araştırma Projesi

Klinik Araştırmalar Etil Kurulu, Hacettepe Üniversitesi, Türkiye



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

25 Ekim 2023 - 27 Ekim 2023

25 Ekim 2023 - 27 Ekim 2023

33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi

Panelist

Trabzon-Türkiye

05 Ekim 2023 - 08 Ekim 2023

05 Ekim 2023 - 08 Ekim 2023

7.Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi

Panelist

Eskişehir-Türkiye

20 Eylül 2023 - 23 Eylül 2023

20 Eylül 2023 - 23 Eylül 2023

EDU International Education Congress

Panelist

Ankara-Türkiye

21 Haziran 2022 - 22 Haziran 2022

21 Haziran 2022 - 22 Haziran 2022

BEGEP Zirve

Davetli Konuşmacı

Ankara-Türkiye

06 Haziran 2022 - 10 Haziran 2022

06 Haziran 2022 - 10 Haziran 2022

Dijital Özel Eğitim Projesi

Oturum Başkanı

Ankara-Türkiye

23 Mayıs 2022 - 27 Mayıs 2022

23 Mayıs 2022 - 27 Mayıs 2022

Dijital Özel Eğitim Projesi

Oturum Başkanı

Ankara-Türkiye

18 Nisan 2022 - 22 Nisan 2022

18 Nisan 2022 - 22 Nisan 2022

Dijital Özel Eğitim Projesi

Oturum Başkanı

Ankara-Türkiye

15 Mart 2022 - 16 Mart 2022

15 Mart 2022 - 16 Mart 2022

Özel Gereksinimi Olan Çocukların Aileleri için Bilgilendirme Rehberlerinin Oluşturulması Çalıştayı

Oturum Başkanı

Ankara-Türkiye

Burslar

2001 - 2009

2001 - 2009

1416 - Yurt Dışı Lisansüstü Eğitim Bursu

Milli Eğitim Bakanlığı

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 177

h-indeksi (SCOPUS): 7

Jüri Üyelikleri

Ocak-2024

Ocak 2024

Doçentlik Sınavı

Metehan Kutlu - Doçentlik Sınavı - Ankara Üniversitesi

Mayıs-2023

Mayıs 2023

Doktora Yeterlik Sınavı

Atilla Tutuş Yeterlik Jüri Üyeliği - Ankara Üniversitesi

Mart-2022

Mart 2022

Tez Savunma (Doktora)

Tamer Genç Tez Savunması - Anadolu Üniversitesi