-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2015 - 2021 Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2010 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2005 - 2010 Öğretim Görevlisi Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2000 - 2003 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi
-
2024 - Devam Ediyor Rektör Yardımcısı
Ankara Üniversitesi
-
2018 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2017 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2009 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2021 - 2024 Bölüm Başkanı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2021 - 2024 Fakülte Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2016 - 2022 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2016 - 2017 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi
-
2016 - 2017 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2010 - 2011 ÖSYM
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2010 - 2011 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2007 - 2009 Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
Doktora
Okul öncesi dönemde kaynaştırma
Okul öncesi dönemde kaynaştırma araştırmaları
Okul öncesi dönemde kaynaştırma uygulamaları
-
Yüksek Lisans
Erken çocukluk özel eğitimi
Erken çocukluk özel eğitim uygulamaları
Okul öncesi dönemde kaynaştırma araştırmaları
Erken çocukluk özel eğitiminde değerlendirme ve müdahale
-
Lisans
Öğretmenlik uygulaması II
Küçük adımlar erken eğitim programı
Özel eğitim
Erken çocuklukta özel eğitim
Özel eğitimde okul ve kurum deneyimi
Erken müdahale programları
Öğretmenlik uygulaması I
Topluma hizmet uygulamaları
Okul öncesinde kaynaştırma programları
Öğretmenlik uygulaması-II
Üniversite yaşamına giriş programı
Öğretmenlik uygulaması-I
Kaynaştırma ve destek özel eğitim hizmetleri
Zihin engelliler için öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı-II
Zihin engelli öğrenciler için ölçme araçları hazırlama ve performans düzeyi belirleme
Zihin engelliler için öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı-I
Zihin engelliler okul programları ve eğitim ortamları
Öğretim uygulaması-II
Öğretim uygulaması-I
Zihin engellilerin ders planlarına yönelik öğretim materyali geliştirme
Zihin engellilere hayat bilgisi ve sosyal bilgiler öğretimi
-
Tipik gelişen ve otizm spektrum bozukluğu olan okul öncesi çocuklarda prososyal davranışlar
Bakkaloğlu H. (Danışman)
S.BURAK(Öğrenci), Doktora, 2025 -
Otizm Spektrum Bozukluğu olan okul öncesi çocukların erken okuryazarlık profillerinin belirlenmesi
Bakkaloğlu H. (Danışman)
Y.EMRE(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Özel Gereksinimli Olan ve Tipik Gelişim Gösteren 0-3 Yaş Grubundaki Çocukların Hizmet Aldıkları Kurumların Kalitesinin İncelenmesi
Bakkaloğlu H. (Danışman)
M.ÜNAL(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Yapılma Olasılığı Yüksek İsteklerde Bulunma Strateji Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmenlerin Stratejiyi Uygulama ve Özel Gereksinimli Çocukların Sınıf içi Geçişlerine Etkisi
Bakkaloğlu H. (Danışman)
-
Okul öncesi kaynaştırma ortamlarındaki otizm spektrum bozukluğu olan çocukların katılımları ve farklı değişkenlerle ilişkisi
BAKKALOĞLU H. (Danışman)
F.YANAÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Okul öncesi dönemdeki özel gereksinimli çocuklarda baba katılımı ile anne bekçiliğinin ilişkisi
BAKKALOĞLU H. (Danışman)
B.KIRAÇCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Okul öncesinde özel gereksinimi olan ve olmayan çocukların matematik performanslarının öğretmen görüşüne dayalı olarak belirlenmesi
BAKKALOĞLU H. (Danışman)
S.BERK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021
-
Otizm spektrum bozukluğu olan ve tipik gelişen çocuklarda modeli taklit etme ve modelin niyetini anlama düzeylerinin karşılaştırılması
BAKKALOĞLU H. (Eş Danışman), ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç. (Eş Danışman)
-
Okul öncesinde kaynaştırma/bütünleştirme uygulamaları yürütülen sınıfların erken okuryazarlıktan zenginleştirilmiş çevre açısından değerlendirilmesi
BAKKALOĞLU H. (Danışman)
-
Otizm spektrum bozukluğunda tekrarlayıcı davranışlar ve motor koordinasyon
BAKKALOĞLU H. (Eş Danışman), DEMİR Ş. (Eş Danışman)
C.KARADAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklar için Sosyal İletişim Kontrol Listesi'nin Türkçeye uyarlama ve geçerlik-güvenirlik çalışması
BAKKALOĞLU H. (Danışman)
-
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların nesneli oyun ve taklit becerilerinin alıcı ve ifade edici dil sözcük dağarcığı ile ilişkisi
BAKKALOĞLU H. (Danışman)
-
Gelişim geriliği riski altındaki prematüre bebeklerin hastaneden eve geçişinde anne gereksinimleri
BAKKALOĞLU H. (Danışman)
-
Özel gereksinimli çocuğu olan annelerin çocuklarıyla etkileşimlerinin ve ilişkilerinin incelenmesi
BAKKALOĞLU H. (Danışman)
-
Kaynaştırma uygulamaları yürütülen okul öncesi sınıflarda sınıf içi geçişlerin incelenmesi
BAKKALOĞLU H. (Danışman)
-
Anasınıflarında özel gereksinimi olan ve olmayan öğrencilerin öğrenci-öğretmen ilişkisinin incelenmesi
BAKKALOĞLU H. (Danışman)