Makaleler
44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (29)
ESCI (9)
Scopus (26)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (5)
7. Exploring the effect of motor coordination on repetitive behaviours in children with autism spectrum disorder
INTERNATIONAL JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.69, sa.2, ss.238-247, 2023 (SSCI, Scopus)
12. Okul öncesi bütünleştirme uygulamalarında özel gereksinimli ve tipik gelişen çocukların sosyal kabulleri: Boylamsal bir çalışma
JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.363-385, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Preschool Teachers' Views on in-Classroom Transitions in Inclusive Preschool Classrooms
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.1, ss.41-57, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
15. The Effects of Inclusive Preschools on the Development of Children with Disabilities: A Longitudinal Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.12, sa.1, ss.215-231, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
17. The validity and reliability study of the Repetitive Behavior Scale-Revised Turkish Version in autism spectrum disorder
ANADOLU PSIKIYATRI DERGISI-ANATOLIAN JOURNAL OF PSYCHIATRY
, cilt.20, ss.65-72, 2019 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
27. Erken çocukluk özel eğitimi
Öğretmen Dünyası
, cilt.37, sa.439, ss.21-26, 2016 (Hakemsiz Dergi)
32. The Small Steps Early Intervention Program Course for paraprofessionals: What paraprofessionals have to say
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.47, sa.1, ss.377-396, 2014 (Hakemli Dergi)
35. Inclusive preschool teachers: Their attitudes and knowledge about inclusion
International Journal of Early Childhood Special Education
, cilt.5, sa.2, ss.107-128, 2013 (SCI-Expanded, Scopus)
43. A Down syndrome case with a karyotype of 46,XY,dup21(q22qter) and paternal pericentric inversion of chromosome 21
CYTOGENETICS AND CELL GENETICS
, cilt.85, sa.1-2, ss.112, 1999 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
94
1. Ankara University Special Education Teacher Training Program
Innovative Technologies in Inclusive Education: Global and Domestic Experiencee, Shymkent, Kazakistan, 25 - 30 Nisan 2025, (Tam Metin Bildiri)
2. Okul Öncesi Çocukların Okula Uyumlarını Sınıflandıran Özelliklerin CHAID Analizi İle Belirlenmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
3. YÖK’ün yetki devri sonrası özel eğitim öğretmeni yetiştirme programları
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
4. Okul Öncesi Çocukların Okula Uyumlarını Sınırlandıran Özelliklerin CHAID Analizi ile Belirlenmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)
5. Yapılma olasılığı yüksek isteklerde bulunma strateji eğitiminin okul öncesi öğretmenlerin stratejiyi uygulama ve özel gereksinimli çocukların sınıf içi geçişleri üzerindeki etkisi
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
6. Cumhuriyetin 100. yılında özel eğitim paneli
33. Ulusal özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
7. Özel Gereksinimli Olan ve Tipik Gelişen 0-3 Yaş Çocukların Hizmet Aldıkları Kurumların Kalitesinin İncelenmesi
7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
8. Erken Müdahalenin Dünü, Bugünü Yarını
7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
9. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Okul Öncesi Dönem Çocukların Desteklenmesinde DATA Modelinin Kullanılması Çalıştayı
7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
10. Eğitimde İyi Uygulamalar Forumu
EDUCongress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
11. Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere kurabiye yapmanın öğretilmesinde eş zamanlı ipucu yönteminin etkililiği
ANKARA ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2023, (Tam Metin Bildiri)
12. Kapsayıcı eğitim
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Seminerleri, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
13. Kapsayıcı eğitim konferansı
Trabzon Üniversitesi Engelliler Günü Etkinliği, Ankara, Türkiye, 05 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
14. Bilim olarak özel eğitim: Araştırma kalitesinin arttırılması ve gelecek araştırmaları için politikalar paneli
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
21. Duyuşsal yetersizliği olan çocukların devam ettiği okul öncesi sınıfların erken okuryazarlık çevresinin incelenmesi
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
24. The effects of inclusive environment on the development of children with disabilities
Global Summit on Advances in Pediatrics and Pediatric Neurology, Paris, Fransa, 19 - 20 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
25. Zihinsel yetersizlikte ve otizm spektrum bozukluğunda tekrarlayıcı davranışlar ile motor koordinasyon
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası-Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
28. Otizm spektrum bozukluğunda Tekrarlayıcı Davranışlar Ölçeği’nin Türkçe Versiyonunun psikometrik özellikleri
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
29. Hastaneden Eve Geçiş Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
30. OSB olan çocuklar için öğretmenler tarafından doldurulan Tekrarlayıcı Davranışlar Ölçeği-R-Türkçe Versiyonunun psikometrik özelliklerinin incelenmesi
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
31. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda oyun ve taklit becerileri ile alıcı ve ifade edici sözcük dağarcığı arasındaki ilişkinin incelenmesi.
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
32. Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar için eğitsel protokol geliştirme süreci
II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
33. Okul öncesinde kaynaştırma uygulamalarına katılan özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların öğretmenleriyle ilişkileri bir öğretim yılında değişiyor mu?
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
34. Erken çocukluk dönemindeki otizm spektrum bozukluğu olan çocukları değerlendirme protokolünün geliştirilme süreci
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
35. Okul öncesinde kaynaştırma: Özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların gelişimlerini yordayan değişkenler
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
36. Özel gereksinimli çocuğu olan annelerin çocuklarıyla etkileşimlerinin ve ilişkilerinin incelenmesi (K.K.T.C. örneği)
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
37. Kaynaştırma uygulamaları yürütülen okul öncesi sınıflarda öğretmenlerin sınıf içi geçişlere ilişkin görüşleri
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
38. Erken çocuklukta kaynaştırma: Okul öncesi kaynaştırma uygulamalarının sonuçları bize ne söylüyor?
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
39. Gelişim geriliği riski altındaki prematüre bebeklerin hastaneden eve geçişinde anne gereksinimleri
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
40. Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar için eğitsel değerlendirme protokolü geliştirme süreci
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
41. Okul öncesi dönemde kaynaştırma uygulamalarına katılan özel gereksinimli çocukların sosyal kabul, sosyal beceri ve problem davranışlarının boylamsal incelenmesi
27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
42. Okul öncesi dönemde özel gereksinimli çocukların ve akranlarının sosyal kabul düzeylerinin incelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.331-332, (Özet Bildiri)
43. Okul öncesinde özel gereksinimli olan ve olmayan öğrencilerin sosyal becerileri, problem davranışları ve sosyometrik derecelendirme puanlarının incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1331-1332, (Özet Bildiri)
44. Okul öncesi eğitimin özel gereksinimli olan ve normal gelişen çocukların ev ortamları üzerinde etkisi var mıdır?
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1347-1348, (Özet Bildiri)
45. Kaynaştırma sınıflarında sınıfiçi geçişleri kolaylaştırma stratejilerinin kullanımı
7. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Sakarya, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
46. Gelişimsel yetersizliği olan öğrencilerle ”sınıf içi geçişler”
3. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Konya, Türkiye, 30 Mart - 01 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
47. Türkiye’de Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Neler Söylüyor?
26. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
48. Özel gereksinimli ve risk altında olan çocukların hastaneden eve geçişleri
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
49. Okul Öncesi Kaynaştırmanın Çocukların Gelişimine Etkisi Projesi’xxnden (OKGEP) ne öğrendik?
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
50. Okul öncesi kaynaştırmanın çocukların gelişimine etkisi projesi nden OKGEP ne öğrendik
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
51. Türkiye de okul öncesi kaynaştırma konusunda yapılan araştırmalar bize neler söylüyor
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
52. Yapılma olasılığı yüksek isteklerde bulunma stratejisinin okul öncesi dönemde kullanım alanlarının ve etkililiğinin incelenmesi
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
53. Okul öncesinde sınıf içi geçişler Ankara ili örneği
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
54. Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının kalitesini yordayan değişkenlerin incelenmesi
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
55. The Factors Predicting The Developmental Gains of Children with Disabilities in Inclusive
International Society on Early Intervention, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
56. The factors predicting the developmental gains of children with disabilities in inclusive preschools
International Society on Early Intervention Conference, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
57. The factors predicting the developmental gains of children with and without disabilities in ınclusive preschools
International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference”, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
58. School adjustment and parent teacher relationships in inclusive preschools
International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference”, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
59. Sınıf içi geçişler: Öğretmenlerin zor anları
6. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
60. Erken çocuklukta müdahale: Kaynaştırma
Uluslar Arası Katılımlı Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi’xxne (UDEMKO), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
61. Okul öncesi sınıflarda özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların sınıf içi geçişlerinin kolaylaştırılması
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
62. Okul öncesi kaynaştırma sınıflarında ebeveyn öğretmen ilişkisinin incelenmesi
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
63. Okul öncesinde özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların okula uyumlarının incelenmesi
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
64. Okul öncesinde kaynaştırma sınıflarının niteliğini öğretmenler ve bağımsız gözlemciler nasıl değerlendiriyorlar
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 24 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
65. The effects of teacher training program on the outcomes of inclusive preschool teachers
Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs Conference, Braga, Portekiz, 14 - 17 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
66. The effects of a training program on preschool teacher outcomes
Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs, Braga, Portekiz, 11 - 14 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
67. Anasınıflarında özel gereksinimli olan ve olmayan öğrencilerin öğrenci öğretmen ilişkisinin incelenmesi
Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
68. The lessons learned from the First Inclusive Preschool Project in Turkey FIPEPT
Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi'nde (International Congress on Early Childhod Intervention-ICECI), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
69. Okul öncesi öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin bilgi düzeyleri
23. Ulusal özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
70. Inclusive preschool teachers Their attitudes and knowledge about insclusion
International Society on Early Intervention Regional Conference, ST PETERSBURG, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
71. The needs of preschool inclusive teachers
International Society on Early Intervention Regional Conference, St. Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
72. Inclusive preschool teachers Their attitudies and knowledge about inclusion
International Society on Early Intervention Regional Conference, St. Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
73. Okul öncesinde kaynaştırma Öğretmen eğitimi programının öğretmen çıktıları üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi TÜBİTAK Araştırma Projesi 111K184
ELMİS-ER Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Akşehir-Konya, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
74. Okul öncesinde kaynaştırma Öğretmen eğitimi programının öğretmen çıktıları üzerindeki etkilerinin değerlendirilmesi TÜBİTAK araştırma projesi ilk ön sonuçları
ELMIS-Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Education and Rehabilitation, Konya, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
75. The needs of inclusive preschool teachers
International Society on Early Intervention Regional Conference, ST PETERSBURG, Rusya, 19 - 21 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
76. Ebeveynlerin gözüyle özel gereksinimli çocukların erken müdahaleden okul öncesi programlara geçiş süreci
1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)
77. Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı Kursu na katılan kız meslek lisesi mezunlarının kurs sürecine ilişkin görüş ve önerileri
1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)
78. Engelsiz Ankara Üniversitesi Birimi nin çalışmaları çerçevesinde engelli öğrencilerin gereksinimleri ve memnuniyetlerinin belirlenmesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Magosa, Kıbrıs (Kktc), 20 - 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
79. Özel eğitim alanında çalışan öğretmenler hizmet öncesi eğitimlerini ve yeterliliklerini nasıl değerlendiriyorlar
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
80. Özel eğitim alanında çalışan öğretmenler hizmet öncesi eğitimlerini ve yeterliklerini nasıl değerlendiriyorlar
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
81. Creating university without barriers for everybody What we have done and what should we do in future
7th International Conference on Higher Education and Disability, Innsbruck, Avusturya, 20 - 23 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)
83. Variables predicting the sociometric status of elementary students with and without special needs
2nd International Conference on Special Education, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
84. Okul Öncesi Geçiş Becerilerini değerlendirme Ölçeği nin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Çeşme-İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, (Özet Bildiri)
85. The effectiveness of an activity based intervention program on the transition skills of children with developmental disabilities aged 3 t0 6 years
The 2nd Internatıonal Society on Early Intervention, Zagreb, Hırvatistan, 14 - 16 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
86. Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2005, (Özet Bildiri)
87. Erken eğitim programlarının etkililiğini yordayan faktörlerin belirlenmesi
13. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2003, (Tam Metin Bildiri)
88. BOEHM Temel Kavramlar Testi Türkçe Formu nun psikometrik özellikleri pilot çalışma
OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, İzmir, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
89. Gelişimsel geriliği olan çocuğa sahip annelerin erken eğitim programına ilişkin doyumlarının incelenmesi
Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)
90. Erken eğitimin gelişimsel geriliği olan çocukların anne ve babalarıyla etkileşimleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
Uluslararası Özel Eğitim Konferansı, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Haziran 2001, (Özet Bildiri)
91. Small Steps Early Intervention Programme for children with developmental delays The effects of the level of disability and programme intensity on outcomes
11th World Congress of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities (IASSID), Seattle, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 06 Ağustos 2000, (Özet Bildiri)
92. Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı nın hafif ve ağır derecede gelişimsel geriliği olan bebekler çocuklar üzerindeki etkisinin incelenmesi
8. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 13 - 15 Kasım 1998, (Özet Bildiri)
93. Normal ve zihinsel engelli bebeklerde anne bebek etkileşiminin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
8. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 13 - 15 Kasım 1998, (Özet Bildiri)
94. Kaynaştırılmış sınıflardaki işitme engelli ve işiten öğrencilerin sosyometrik statülerinin karşılaştırmalı olarak incelenmesi
6. Özel Eğitim Günleri, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 1996, (Özet Bildiri)
Kitaplar
15
1. 2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK VE İDARİ PERSONEL ORYANTASYON PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
AKADEMİK VE İDARİ PERSONELİN ORYANTASYON PROGRAMI, ÜNÜVAR NECDET, BAKKALOĞLU HATİCE, ERNAS SEVGİ, Editör, ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ, Ankara, ss.259-267, 2024
4. DATA (Developmentally Appropriate Treatment for Autism): Otizmde Gelişime Uygun Müdahale Modeli
Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, Ülke-Kürkçüoğlu,Burcu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.289-318, 2023
5. DATA (Developmentally Appropriate Treatment for Autism): Otizmde Gelişime Uygun Müdahale Modeli
Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, Burcu Ülke-Kürkçüoğlu, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.289-318, 2023
6. Özel eğitimin kavramsal temelleri, ilkeleri ve tarihsel gelişimi
Özel Gereksinimli Bireyler İçin Uyarlanmış Bedeb Eğitimi ve Spor, İLHAN EKREM LEVENT, YARIMKAYA ERKAN, ESENTÜRK OĞUZ KAAN, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.17-34, 2022
7. Gelecekte bizi ne bekliyor?
Araştırmadan uygulamaya erken çocukluk özel eğitimi el kitabı, BAKKALOĞLU HATİCE, ÇELİK SEÇİL, TOMRİS GÖZDE, Editör, Vizetek, Ankara, ss.785-820, 2022
8. Kaynaştırma/Bütünleştirme uygulamaları
Tanıdan müdahaleye otizm spektrum bozukluğu el kitabı, SUCUOĞLU NİMET BÜLBİN, BAKKALOĞLU HATİCE, ÖKCÜN AKÇAMUŞ MERAL ÇİLEM, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.729-744, 2021
9. 0-3 yaş çocukların bilişsel gelişimlerinin kurumda desteklenmesi
Gelişimsel yetersizliği olan bireylere yönelik 0-3 yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek (eğitimciler/uzmanlar için), İBRAHİM HALİL DİKEN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.58-86, 2017
10. Nörolojik işlevleri etkileyen durumlar
Özel gereksinimi olan küçük çocuklar Çeviri, G. AKÇAMETE, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.237-288, 2011
11. Prenatal, natal ve postnatal süreçte gelişim ve risk
Özel gereksinimi olan küçük çocuklar Çeviri, G. AKÇAMETE, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.189-236, 2011
12. Erken çocukluk döneminde gelişimi etkileyen faktörler
Erken çocukluk eğitimi, İ. H. Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.209-246, 2010
13. Özel gereksinimi olan bireyler için geçiş hizmetleri
Genel eğitim okullarında özel gereksinimi olan öğrenciler ve özel eğitim, AKÇAMETE GÖNÜL, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.203-241, 2009
14. Geçiş
Zihin engelliler ve eğitimleri, SUCUOĞLU NİMET BÜLBİN, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.292-352, 2009
15. Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı’xxnın gelişim geriliği olan çocukların gelişimleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı, SUCUOĞLU NİMET BÜLBİN,KÜÇÜKER SEVGİ,BAKKALOĞLU HATİCE, Editör, Zihinsel Engellilere Destek Derneği Yayınları, İstanbul, ss.19-52, 2001
Metrikler
Yayın (WoS)
30
Yayın (Scopus)
27
Atıf (WoS)
245
H-İndeks (WoS)
10
Atıf (Scopus)
260
H-İndeks (Scopus)
10
Atıf (Scholar)
25
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
11
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
666
H-İndeks (Sobiad)
14
Atıf (Diğer Toplam)
61
Proje
14
Tez Danışmanlığı
16