Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Erken çocukluk özel eğitimi

Öğretmen Dünyası , cilt.37, sa.439, ss.21-26, 2016 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Cumhuriyetin 100. yılında özel eğitim paneli

33. Ulusal özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023

Özel Gereksinimli Olan ve Tipik Gelişen 0-3 Yaş Çocukların Hizmet Aldıkları Kurumların Kalitesinin İncelenmesi

7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023

Erken Müdahalenin Dünü, Bugünü Yarını

7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Okul Öncesi Dönem Çocukların Desteklenmesinde DATA Modelinin Kullanılması Çalıştayı

7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2023

Eğitimde İyi Uygulamalar Forumu

EDUCongress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023

Kapsayıcı eğitim

Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Seminerleri, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2023

Kapsayıcı eğitim konferansı

Trabzon Üniversitesi Engelliler Günü Etkinliği, Ankara, Türkiye, 05 Aralık 2022

Erken çocukluk dönemindeki otizm spektrum bozukluğu olan bireylerin öz-düzenleme becerilerine yönelik yapılan araştırmaların incelenmesi

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022

Okul öncesi bütünleştirme / kapsayıcı eğitim

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022

Okul öncesi dönemdeki özel gereksinimli çocuklarda baba katılımı ile anne bekçiliğinin ilişkisi

8. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021

The effects of inclusive environment on the development of children with disabilities

Global Summit on Advances in Pediatrics and Pediatric Neurology, Paris, Fransa, 19 - 20 Şubat 2020

Erken çocuklukta kaynaştırma: Okul öncesi kaynaştırma uygulamalarının sonuçları bize ne söylüyor?

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018

Erken çocukluk dönemindeki otizm spektrum bozukluğu olan çocukları değerlendirme protokolünün geliştirilme süreci

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018

Okul öncesinde kaynaştırma: Özel gereksinimli olan ve olmayan çocukların gelişimlerini yordayan değişkenler

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018

Özel gereksinimli çocuğu olan annelerin çocuklarıyla etkileşimlerinin ve ilişkilerinin incelenmesi (K.K.T.C. örneği)

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018

Kaynaştırma uygulamaları yürütülen okul öncesi sınıflarda öğretmenlerin sınıf içi geçişlere ilişkin görüşleri

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018

Gelişim geriliği riski altındaki prematüre bebeklerin hastaneden eve geçişinde anne gereksinimleri

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018

Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar için eğitsel değerlendirme protokolü geliştirme süreci

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018

Okul öncesi eğitimin özel gereksinimli olan ve normal gelişen çocukların ev ortamları üzerinde etkisi var mıdır?

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1347-1348

Kaynaştırma sınıflarında sınıfiçi geçişleri kolaylaştırma stratejilerinin kullanımı

7. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Sakarya, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2017

Gelişimsel yetersizliği olan öğrencilerle ”sınıf içi geçişler”

3. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Konya, Türkiye, 30 Mart - 01 Nisan 2017

Özel gereksinimli ve risk altında olan çocukların hastaneden eve geçişleri

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016

Okul öncesi kaynaştırma sınıflarının kalitesini yordayan değişkenlerin incelenmesi

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016

Okul öncesinde sınıf içi geçişler Ankara ili örneği

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016

The factors predicting the developmental gains of children with and without disabilities in ınclusive preschools

International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference”, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016

School adjustment and parent teacher relationships in inclusive preschools

International Society on Early Intervention (ISEI) “Children’s Rights and Early Intervention Conference”, Stockholm, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016

Sınıf içi geçişler: Öğretmenlerin zor anları

6. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2016

Erken çocuklukta müdahale: Kaynaştırma

Uluslar Arası Katılımlı Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi’xxne (UDEMKO), Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016

The effects of teacher training program on the outcomes of inclusive preschool teachers

Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs Conference, Braga, Portekiz, 14 - 17 Temmuz 2014

The effects of a training program on preschool teacher outcomes

Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Needs, Braga, Portekiz, 11 - 14 Temmuz 2014

Anasınıflarında özel gereksinimli olan ve olmayan öğrencilerin öğrenci öğretmen ilişkisinin incelenmesi

Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI2014), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014

The lessons learned from the First Inclusive Preschool Project in Turkey FIPEPT

Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi'nde (International Congress on Early Childhod Intervention-ICECI), Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014

Inclusive preschool teachers Their attitudes and knowledge about insclusion

International Society on Early Intervention Regional Conference, ST PETERSBURG, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013

Inclusive preschool teachers Their attitudies and knowledge about inclusion

International Society on Early Intervention Regional Conference, St. Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013

The needs of preschool inclusive teachers

International Society on Early Intervention Regional Conference, St. Petersburg, Rusya, 1 - 03 Temmuz 2013

The needs of inclusive preschool teachers

International Society on Early Intervention Regional Conference, ST PETERSBURG, Rusya, 19 - 21 Haziran 2013

Creating university without barriers for everybody What we have done and what should we do in future

7th International Conference on Higher Education and Disability, Innsbruck, Avusturya, 20 - 23 Temmuz 2010

A comparison of the loneliness levels of mainstreamed primary students according to their sociometric status

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.330-336 identifier identifier

Variables predicting the sociometric status of elementary students with and without special needs

2nd International Conference on Special Education, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008

Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı

Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2005

BOEHM Temel Kavramlar Testi Türkçe Formu nun psikometrik özellikleri pilot çalışma

OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, İzmir, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003

Small Steps Early Intervention Programme for children with developmental delays The effects of the level of disability and programme intensity on outcomes

11th World Congress of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities (IASSID), Seattle, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 06 Ağustos 2000

Kitap & Kitap Bölümleri

Down Sendromlu Bireylerin Eğitimi

Down Sendromu, ILGIN RUHİ HATİCE, Editör, TÜRKİYE KLİNİKLERİ, Ankara, ss.98-102, 2024

Özel Gereksinimli Çocuklarda Anne Bekçiliği ve Baba Katılımı

Kuramdan Uygulamaya Anne Bekçiliği ve Baba Katılımı, ŞENDİL TELAT GÜL, AYDIN ARZU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.217-240, 2024

DATA (Developmentally Appropriate Treatment for Autism): Otizmde Gelişime Uygun Müdahale Modeli

Otizm Spektrum Bozukluğuna Yönelik Kapsamlı Uygulamalar, Burcu Ülke-Kürkçüoğlu, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.289-318, 2023

Gelecekte bizi ne bekliyor?

Araştırmadan uygulamaya erken çocukluk özel eğitimi el kitabı, BAKKALOĞLU HATİCE, ÇELİK SEÇİL, TOMRİS GÖZDE, Editör, Vizetek, Ankara, ss.785-820, 2022

Özel eğitimin kavramsal temelleri, ilkeleri ve tarihsel gelişimi

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Uyarlanmış Bedeb Eğitimi ve Spor, İLHAN EKREM LEVENT, YARIMKAYA ERKAN, ESENTÜRK OĞUZ KAAN, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.17-34, 2022

Kaynaştırma/Bütünleştirme uygulamaları

Tanıdan müdahaleye otizm spektrum bozukluğu el kitabı, SUCUOĞLU NİMET BÜLBİN, BAKKALOĞLU HATİCE, ÖKCÜN AKÇAMUŞ MERAL ÇİLEM, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.729-744, 2021

0-3 yaş çocukların bilişsel gelişimlerinin kurumda desteklenmesi

Gelişimsel yetersizliği olan bireylere yönelik 0-3 yaş öğrencilere kurumda gelişimsel destek (eğitimciler/uzmanlar için), İBRAHİM HALİL DİKEN, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.58-86, 2017

Nörolojik işlevleri etkileyen durumlar

Özel gereksinimi olan küçük çocuklar Çeviri, G. AKÇAMETE, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.237-288, 2011

Prenatal, natal ve postnatal süreçte gelişim ve risk

Özel gereksinimi olan küçük çocuklar Çeviri, G. AKÇAMETE, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.189-236, 2011

Erken çocukluk döneminde gelişimi etkileyen faktörler

Erken çocukluk eğitimi, İ. H. Diken, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.209-246, 2010

Geçiş

Zihin engelliler ve eğitimleri, SUCUOĞLU NİMET BÜLBİN, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.292-352, 2009

Özel gereksinimi olan bireyler için geçiş hizmetleri

Genel eğitim okullarında özel gereksinimi olan öğrenciler ve özel eğitim, AKÇAMETE GÖNÜL, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.203-241, 2009

Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı’xxnın gelişim geriliği olan çocukların gelişimleri üzerindeki etkisinin incelenmesi

Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı, SUCUOĞLU NİMET BÜLBİN,KÜÇÜKER SEVGİ,BAKKALOĞLU HATİCE, Editör, Zihinsel Engellilere Destek Derneği Yayınları, İstanbul, ss.19-52, 2001

Metrikler

Yayın

147

Atıf (WoS)

174

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

196

H-İndeks (Scopus)

8

Atıf (Scholar)

21

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

16

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları