SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Özetleme Stratejilerinin Kullanımı ile Özetleme Özyeterlik Algısı Arasındaki İlişki: Ortaokul Öğrencileri Üzerine Bir İnceleme
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1-16, 2024 (Hakemli Dergi)
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenenlerin konuşma stratejilerini kullanma sıklıklarının cinsiyet yaş ve dil düzeyi açısından incelenmesi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.86-107, 2022 (Hakemli Dergi)
A Comparative Evaluation on Silent and Read-Aloud Revisions of Written Drafts
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.12, sa.2, ss.560-572, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirliği ve Anlaşılabilirliği Üzerine ÖğretmenÖğrenci Görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.53, sa.1, ss.1-28, 2020 (Hakemli Dergi)
Okuduğunu Anlama Testinin Geliştirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.175-190, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmen Adaylarının Metaforları Anlama ve Üretme Becerilerinin İncelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.38, ss.31-47, 2016 (Hakemli Dergi)
Gülten Dayıoğlu nun Öykülerindeki Deyimlerin Tanınırlık ve Saydamlık Dereceleri Bakımından İncelenmesi
Milli Eğitim Dergisi (Söz Varlığı Özel Sayısı)
, sa.210, ss.521-538, 2016 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE ÖĞRENEN YABANCI ÖĞRENCİLERİN YAZILI TASLAK METİNLERİNE YÖNELİK GERİBİLDİRİM ALMAYA İLİŞKİN BEKLENTİLERİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.33, ss.1-17, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Yazılı Taslak Metinlerine Yönelik Geribildirim Almaya İlişkin Beklentileri
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.33, ss.1-17, 2016 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Taslak Metinlere Yönelik Geribildirim Sunma Tercihleri
Aydın Tömer Dil Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.31-46, 2016 (Hakemli Dergi)
Yanlış Çözümlemesi Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen B2 Düzeyindeki Öğrencilerin Yazılı Metinlerine İlişkin Görünümler
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.3, sa.1, ss.164-178, 2015 (Hakemli Dergi)
Examining Characteristics of Teacher Feedback in Organizing Written Texts
International Journal of Social Sciences and Education
, cilt.5, sa.2, ss.322-331, 2015 (Hakemli Dergi)
The Relationship Between Connectives and Readers Reading Comprehension Level
READING IMPROVEMENT:A JOURNAL FOR THE IMPROVEMENT OF READING TEACHING
, cilt.52, sa.2, ss.39-50, 2015 (Hakemli Dergi)
Anlatım Bozukluğu Taşıyan Tümcelerin Kabul Edilebilirliği ve Kavranılabilirliği Öğrenci Okurlar Üzerinden Karşılaştırmalı Bir İnceleme
Hayef:journal of education (Online)
, cilt.12, sa.1, ss.251-264, 2015 (Hakemli Dergi)
Bağlayıcı Testinin Geliştirilmesi ve Öğrencilerin Bağlayıcı Bilgisinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.2, sa.3, ss.88-98, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Türkçe ve Matematik Öğretmenlerinin Öğrencilere Verdikleri Sözel Geribildirimlerin İncelenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.113-136, 2014 (Hakemli Dergi)
Tanınırlık ve saydamlık derecesi bakımından deyimlerin anlaşılabilirliği
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.0, sa.17, ss.205-232, 2014 (Hakemli Dergi)
Yazılı anlatımı düzenlemede akran dönütleri: dönüt türleri, öğrenci algıları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.147-165, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi sürecinde geribildirim
Yazılışının 950. Yılında Uluslararası Divanu Lugati't -Türk ve Türk Dünyası Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2024, cilt.1, ss.1-8
Yabancılara Türkçe Öğretimi Ders Kitaplarındaki Deyimlerin Saydamlık Derecesi Bakımından Görünümü: Yedi İklim A1-A2 Ders Kitapları Üzerine Bir İnceleme
XVI. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Urfa, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024
Yedi İklim Yabancılara Türkçe Öğretimi Kitabındaki Okuduğunu Anlama Sorularının Düzeyi: Barrett'in Sınıflandırması Temelinde Bir İnceleme
XVI. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Urfa, Türkiye, 24 Ekim 2024
Ortaokul Kurumlarının Okuryazarlık Ortamlarına İlişkin Görünümler
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.71
Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ve Tercihleri
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.41
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Kazak Öğrencilerin Yaptıkları Diliçi ve Diller Arası Yanlışlar
4. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2017, cilt.3, ss.215-221
Türk Soylu Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenirken Karşılaştıkları Sorunlar
4. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2017, cilt.3, ss.310-317
Konuşma ve Yazmada Kullanılan Eksiltili Yapıların İncelenmesi
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.45
Dil Öğretimi ve Çıkartmalı İşlem
3. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 25 - 27 Mayıs 2016, cilt.1, ss.239-243
Türkçe Öğretim Programlarında Akıcı Okuma Becerisine İlişkin Görünümler
3. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 25 - 27 Mayıs 2016, cilt.1, ss.269-274
Şiirsel Yapı Açısından Çocuk Şiirleri
1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı-İnsan ve Toplum Bilimleri, Madrid, İspanya, 19 - 22 Mayıs 2016
Türkçe Öğretmen Adaylarının Metaforları Anlama ve Metafor Oluşturma Becerilerinin İncelenmesi
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.111
Okuma Anlama Testinin Geliştirilmesi
1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.201
Bağlayıcı Kullanımına İlişkin Yanlışların Çözümlenmesi
3rd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme
Anı Yayınevei, Ankara, 2024
Okuma Becerisini Ölçme ve Değerlendirme
Okuma ve Eğitimi, HAMZADAYI ERGÜN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.203-247, 2024
Yabancı dil ve anadili olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin alıcı sözcük dağarcıklarını üretici olarak kullanabilmelerine ilişkin görünümler.
21. Yüzyılda Disiplinlerarasılık ve Uygulama Biçimleri, Murat Kalelioğlu, Betül Çanakpınar, Editör, Papatya Bilim, İzmir, ss.296-312, 2023
Türkçe Eğitimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme
Anı Yayıncılık, Ankara, 2022
Dinleme Eğitimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme
Türkçe Eğitimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme, Çetinkaya, Gökhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.17-48, 2022
Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Döngüsel Etki
Türkçe Eğitimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme, Çetinkaya, Gökhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.239-259, 2022
Sorularla Konuşma Eğitimi
Sorularla Türkçe Eğitimi, Kara Ömer Tuğrul, Editör, ASOS Yayınları, Elazığ, ss.115-165, 2021
Dinleme Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
Dinleme ve Eğitimi, Bayat Nihat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.318-370, 2021
Okuma Çıraklığı Yaklaşımı
PISA ve Okuma Kültürü, Aydın İbrahim Seçkin, Yahşi Ömer, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.63-81, 2021
Yabancı Dil Öğretimi/Öğrenimi Tartışmaları ve Türkçe Öğretimi Alanına Yansımaları-Etkinlik Örnekleri
Etkinlik Temelli Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kuramdan Uygulamaya, Aktaş Elif, Halitoğlu Vedat, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.23-55, 2021
Dilbilgisi Öğretiminde Eğitim Bilimsel Yaklaşımlar
Dil Bilgisi Öğretimi, Ahmet Pehlivan, İbrahim Seçkin Aydın, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.105-138, 2020
Konuşma Becerisi ve Yaratıcı Drama
Konuşma ve Eğitimi, Gökhan Çetinkaya, Editör, Pegem, Ankara, ss.259-283, 2019
Gözden Geçirme ve Düzeltme
Yazma ve Eğitimi, Bayat, Nihat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.135-158, 2019
Taslak Metin Geliştirme
Yazma ve Eğitimi, Bayat, Nihat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.115-134, 2019
Konuşma Eğitiminde Geribildirim
Konuşma ve Eğitimi, Gökhan Çetinkaya, Editör, Pegem, Ankara, ss.285-302, 2019
Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Özellikleri
Türkçe Ders Kitabı Çözümlemeleri, Hakan Ülper, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.141-156, 2018
Ortaokul Kurumlarının Okuryazarlık Ortamlarına İlişkin Görünümler
Çocuk Yazını Dersleri Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Bülent Özkan, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.289-300, 2018
Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri (Dil Öğretim Teknikleri): Soru-Cevap
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, Mustafa Durmuş, Alpaslan Okur, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.213-216, 2018
Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri (Dil Öğretim Teknikleri):Benzetim
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, Mustafa Durmuş, Alparslan Okur, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.221-222, 2018
Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri (Dil Öğretim Teknikleri): Gösteri
Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, Mustafa Durmuş, Alparslan Okur, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.217-220, 2018
Okuryazarlık Gelişimi Kuramları
Okumaya Genel Bir BakışKuram ve Modellere Giriş, Hakan Ülper, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.98-121, 2017