Yayınlar & Eserler

Makaleler 50
Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (8)
TRDizin (37)
Diğer Yayınlar (12)

38. Examining Teachers' Use of Creative Writing Activities

ANTHROPOLOGIST , cilt.19, sa.1, ss.111-121, 2015 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi sürecinde geribildirim

Yazılışının 950. Yılında Uluslararası Divanu Lugati't -Türk ve Türk Dünyası Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2024, cilt.1, ss.337-343, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Yazın Öğretimi Yaklaşımları: Öğretim Görevlilerinin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim SürecindekiKullanımlarına Yönelik Bir İnceleme

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1845-1852, (Tam Metin Bildiri)

5. Türkçe Öğretmen Adaylarının Not Alma Yönelimleri Üstüne Bir İnceleme

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1863-1871, (Tam Metin Bildiri)

6. Yabancı Dilde Konuşma Kaygısı Kaynakları: B1 Düzeyinde Türkçe Öğrenenler Üzerine Bir İnceleme

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.491-496, (Tam Metin Bildiri)

7. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Kullandıkları Sözcük Öğrenme Stratejileri ile Sözcük Dağarcıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.631-637, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğrencilerin Bağlayıcı Bilgisi ile Okuduğunu Anlama Becerisi Arasındaki İlişki

9. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2017, ss.529-535, (Tam Metin Bildiri)

9. Ortaokul Kurumlarının Okuryazarlık Ortamlarına İlişkin Görünümler

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.71, (Özet Bildiri)

10. Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ve Tercihleri

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.41, (Özet Bildiri)

11. Özetlemeye Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.206-221, (Tam Metin Bildiri)

12. Taslak Metni Gözden Geçirme Sürecinde Sesli ve Sessiz Okuma

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1861-1862, (Özet Bildiri)

13. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Kazak Öğrencilerin Yaptıkları Diliçi ve Diller Arası Yanlışlar

4. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2017, cilt.3, ss.215-221, (Tam Metin Bildiri)

14. Türk Soylu Öğrencilerin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenirken Karşılaştıkları Sorunlar

4. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2017, cilt.3, ss.310-317, (Tam Metin Bildiri)

15. Konuşma ve Yazmada Kullanılan Eksiltili Yapıların İncelenmesi

International Conference on New Horizons in Education, Vienna, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, ss.45, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Dil Öğretimi ve Çıkartmalı İşlem

3. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 25 - 27 Mayıs 2016, cilt.1, ss.239-243, (Tam Metin Bildiri)

17. Türkçe Öğretim Programlarında Akıcı Okuma Becerisine İlişkin Görünümler

3. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 25 - 27 Mayıs 2016, cilt.1, ss.269-274, (Tam Metin Bildiri)

18. Şiirsel Yapı Açısından Çocuk Şiirleri

1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı-İnsan ve Toplum Bilimleri, Madrid, İspanya, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

19. Türkçe Öğretmen Adaylarının Metaforları Anlama ve Metafor Oluşturma Becerilerinin İncelenmesi

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.111, (Özet Bildiri)

21. Okuma Anlama Testinin Geliştirilmesi

1. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.201, (Özet Bildiri)

22. Bağlayıcı Kullanımına İlişkin Yanlışların Çözümlenmesi

3rd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

23. Identifying the students' corrective textual actions towards teachers feedback

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, ss.227-230, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier
Kitaplar 24

2. Okuma Becerisini Ölçme ve Değerlendirme

Okuma ve Eğitimi, HAMZADAYI ERGÜN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.203-247, 2024

3. Yabancı dil ve anadili olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin alıcı sözcük dağarcıklarını üretici olarak kullanabilmelerine ilişkin görünümler.

21. Yüzyılda Disiplinlerarasılık ve Uygulama Biçimleri, Murat Kalelioğlu, Betül Çanakpınar, Editör, Papatya Bilim, İzmir, ss.296-312, 2023

5. Dinleme Eğitimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme

Türkçe Eğitimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme, Çetinkaya, Gökhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.17-48, 2022

6. Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Döngüsel Etki

Türkçe Eğitimi Sürecinde Ölçme ve Değerlendirme, Çetinkaya, Gökhan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.239-259, 2022

7. Sorularla Konuşma Eğitimi

Sorularla Türkçe Eğitimi, Kara Ömer Tuğrul, Editör, ASOS Yayınları, Elazığ, ss.115-165, 2021

8. Yabancı Dil Öğretimi/Öğrenimi Tartışmaları ve Türkçe Öğretimi Alanına Yansımaları-Etkinlik Örnekleri

Etkinlik Temelli Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kuramdan Uygulamaya, Aktaş Elif, Halitoğlu Vedat, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.23-55, 2021

9. Okuma Çıraklığı Yaklaşımı

PISA ve Okuma Kültürü, Aydın İbrahim Seçkin, Yahşi Ömer, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.63-81, 2021

10. Dinleme Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme

Dinleme ve Eğitimi, Bayat Nihat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.318-370, 2021

11. Dilbilgisi Öğretiminde Eğitim Bilimsel Yaklaşımlar

Dil Bilgisi Öğretimi, Ahmet Pehlivan, İbrahim Seçkin Aydın, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.105-138, 2020

12. Konuşma ve Eğitimi

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Konuşma Becerisi ve Yaratıcı Drama

Konuşma ve Eğitimi, Gökhan Çetinkaya, Editör, Pegem, Ankara, ss.259-283, 2019

14. Gözden Geçirme ve Düzeltme

Yazma ve Eğitimi, Bayat,Nihat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.135-158, 2019

15. Taslak Metin Geliştirme

Yazma ve Eğitimi, Bayat, Nihat, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.115-134, 2019

16. Konuşma Eğitiminde Geribildirim

Konuşma ve Eğitimi, Gökhan Çetinkaya, Editör, Pegem, Ankara, ss.285-302, 2019

17. Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri (Dil Öğretim Teknikleri): Gösteri

Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, Mustafa Durmuş,Alparslan Okur, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.217-220, 2018

18. Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri (Dil Öğretim Teknikleri): Soru-Cevap

Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, Mustafa Durmuş,Alpaslan Okur, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.213-216, 2018

19. Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri (Dil Öğretim Teknikleri):Benzetim

Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı, Mustafa Durmuş,Alparslan Okur, Editör, Grafiker Yayınları, Ankara, ss.221-222, 2018

20. Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Özellikleri

Türkçe Ders Kitabı Çözümlemeleri, Hakan Ülper, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.141-156, 2018

21. Ortaokul Kurumlarının Okuryazarlık Ortamlarına İlişkin Görünümler

Çocuk Yazını Dersleri Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Bülent Özkan, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.289-300, 2018

22. Okuryazarlık Gelişimi Kuramları

Okumaya Genel Bir Bakış, Hakan Ülper, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.98-123, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

23. Okuryazarlık Gelişimi Kuramları

Okumaya Genel Bir BakışKuram ve Modellere Giriş, Hakan Ülper, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.98-121, 2017

24. Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirlik özellikleri

Türkçe Ders Kitabı Çözümlemeleri, Hakan Ülper, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.141-152, 2014
Metrikler

Yayın

100

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

1290

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

154

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Diğer Toplam)

258

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları