-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2017 - 2022 Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2013 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2012 - 2013 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2005 - 2012 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2024 Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi
-
2021 - 2023 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2017 - 2023 Akademik Teşvik Başvuru İnceleme Komisyonu
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2023 Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Ankara Üniversitesi
-
Yüksek Lisans
Özel Gereksinimli Öğrencilerde Okuma Müdahaleler
Özel Gereksinimli Öğrencilerde Okuma Müdahaleleri
Okuma Kazanım Süreçleri ve Okumanın Desteklenmesi
Okumanın Desteklenmesi ve Güncel Uygulamalar
Okuma ve Okuduğunu Anlamanın Değerlendirilmesi
-
Lisans
İşitme Engellilerde Okuma Güçlükleri
Sınıf Yönetimi
Okul Deneyimi
Bireyselleştirilmiş Eğitim Planları ve Öğretimin Bireyselleştirilmesi
Kaynaştırma Uygulamaları
Özel Eğitimde Kaynaştırma
Kaynaştırma Destek Özel Eğitim Hizmetleri
Zihin Engellilere Matematik Öğretimi
Özel Eğitime Giriş
-
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin sözcük çözümleme becerilerini desteklemeye yönelik sözcük çözümleme müdahale programının etkililiğinin incelenmesi
Güldenoğlu İ. B. (Danışman)
Ç.PINAR(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ebeveyn merkezli sosyal iletişim öğretimi müdahale programının etkililiğinin incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
B.KOCA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Risk grubunda olan ve olmayan 60-72 aylık çocukların erken okuryazarlık becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
H.GENGEÇ(Öğrenci), Doktora, 2021 -
İyi ve zayıf okuyucuların okuduğunu anlama becerilerinin okumanın bileşenleri boyutunda incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
R.ALATLI(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Sınıflarında özel gereksinimli çocuk olan okulöncesi öğretmenlerinin erken okuryazarlık bilgi düzeylerinin incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
E.LAÇİN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İşitme engelli öğrencilerin okuduğunu anlama becerilerinin sınıf düzeylerine göre işiten öğrencilerle karşılaştırmalı olarak incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
H.AĞIN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuma becerisinde yaşadıkları güçlüklerin öğretmen görüşlerine dayalı olarak incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
E.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İşitme engelli öğrencilerin okuduğunu anlama becerisinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine dayalı olarak incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
-
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduğunu anlama becerilerinin normal gelişim gösteren akranlarıyla karşılaştırmalı olarak incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
-
Anasınıfı çocuklarına yönelik matematiksel düşünme becerisi değerlendirme aracı (MATBED): Geliştirme çalışması
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
-
Sesbilgisel çözümleme becerileri ile okuma akıcılığı arasındaki ilişkinin gelişimsel bakış açısıyla incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
-
İşitme engelli öğrencilerin biçimbilim farkındalık becerilerinin işiten akranları ile karşılaştırmalı olarak incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
-
Kaynaştırma ortamında öğrenim gören işitme engelli öğrencilerin sözcükleri anlamsal işlemleme becerilerinin işiten okuyucularla karşılaştırılması
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
H.MİRAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
