-
2022 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2017 - 2022 Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2013 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2012 - 2013 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2005 - 2012 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2024 Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi
-
2021 - 2023 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2017 - 2023 Akademik Teşvik Başvuru İnceleme Komisyonu
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2023 Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
Ankara Üniversitesi
-
Lisans İşitme Engellilerde Okuma Güçlükleri
-
Lisans Sınıf Yönetimi
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Yüksek Lisans Özel Gereksinimli Öğrencilerde Okuma Müdahaleler
-
Yüksek Lisans Özel Gereksinimli Öğrencilerde Okuma Müdahaleleri
-
Yüksek Lisans Okuma Kazanım Süreçleri ve Okumanın Desteklenmesi
-
Lisans Bireyselleştirilmiş Eğitim Planları ve Öğretimin Bireyselleştirilmesi
-
Lisans Kaynaştırma Uygulamaları
-
Lisans Özel Eğitimde Kaynaştırma
-
Yüksek Lisans Okumanın Desteklenmesi ve Güncel Uygulamalar
-
Yüksek Lisans Okuma ve Okuduğunu Anlamanın Değerlendirilmesi
-
Lisans Kaynaştırma Destek Özel Eğitim Hizmetleri
-
Lisans Zihin Engellilere Matematik Öğretimi
-
Lisans Özel Eğitime Giriş
-
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin sözcük çözümleme becerilerini desteklemeye yönelik sözcük çözümleme müdahale programının etkililiğinin incelenmesi
Güldenoğlu İ. B. (Danışman)
Ç.PINAR(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara ebeveyn merkezli sosyal iletişim öğretimi müdahale programının etkililiğinin incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
B.KOCA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Risk grubunda olan ve olmayan 60-72 aylık çocukların erken okuryazarlık becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
H.GENGEÇ(Öğrenci), Doktora, 2021 -
İyi ve zayıf okuyucuların okuduğunu anlama becerilerinin okumanın bileşenleri boyutunda incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
R.ALATLI(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Sınıflarında özel gereksinimli çocuk olan okulöncesi öğretmenlerinin erken okuryazarlık bilgi düzeylerinin incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
E.LAÇİN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
İşitme engelli öğrencilerin okuduğunu anlama becerilerinin sınıf düzeylerine göre işiten öğrencilerle karşılaştırmalı olarak incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
H.AĞIN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuma becerisinde yaşadıkları güçlüklerin öğretmen görüşlerine dayalı olarak incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
E.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İşitme engelli öğrencilerin okuduğunu anlama becerisinde yaşadıkları sorunların öğretmen görüşlerine dayalı olarak incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
-
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduğunu anlama becerilerinin normal gelişim gösteren akranlarıyla karşılaştırmalı olarak incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
-
Anasınıfı çocuklarına yönelik matematiksel düşünme becerisi değerlendirme aracı (MATBED): Geliştirme çalışması
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
-
Sesbilgisel çözümleme becerileri ile okuma akıcılığı arasındaki ilişkinin gelişimsel bakış açısıyla incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
-
İşitme engelli öğrencilerin biçimbilim farkındalık becerilerinin işiten akranları ile karşılaştırmalı olarak incelenmesi
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
-
Kaynaştırma ortamında öğrenim gören işitme engelli öğrencilerin sözcükleri anlamsal işlemleme becerilerinin işiten okuyucularla karşılaştırılması
GÜLDENOĞLU İ. B. (Danışman)
H.MİRAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014