Makaleler
48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (22)
ESCI (4)
Scopus (21)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (8)
3. Öğrencilerin Okuma Performansları Üzerinde Anlama Becerilerinin Etkisi: İyi ve Zayıf Okuyanların Değerlendirilmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1458-1484, 2024 (TRDizin)
9. The Role of Early Literacy Skills in Beginning to Read in Turkish: Longitudinal Findings from First Graders
Participatory Educational Research
, cilt.10, sa.2, ss.26-42, 2023 (Scopus)
22. Examining the Role of Morphological Awareness Skills on the Reading Process from a Developmental Perspective: Evidence from Deaf and Hearing Readers
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.20, sa.2, ss.339-367, 2019 (ESCI, TRDizin)
24. Dinlediğini Anlama Becerisinin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Yordayıcılığının Incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi.
, cilt.25, sa.6, ss.2369-2384, 2017 (Hakemli Dergi)
25. An Investigation of The Semantic Word Processing Skills of Hearing Loss and Hearing Students in Inclusive Classroom
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.18, sa.3, ss.421-441, 2017 (ESCI, TRDizin)
30. Learning Disabilities Research and Practice in Turkey
Learning Disabilities: A Contemporary Journal
, cilt.14, sa.1, ss.71-78, 2016 (Hakemli Dergi)
38. Engelliler Konusunda Verilen Eğitim Programının Engellilere Yönelik Tutumlar Üzerindeki Etkisi
Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.214-219, 2013 (Hakemli Dergi)
48. Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Öğretmen Tutumları
Çoluk Çocuk Dergisi
, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. OKUMA GÜÇLÜĞÜNÜN ERKEN DÖNEM GÖSTERGELERİ: ÖĞRETMEN VE AİLENİN SÜREÇTEKİ ROLÜ
8. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO2025), Eskişehir, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2025, (Özet Bildiri)
2. Panel Adı: Erken Okuryazarlık Dil İlişkisi
6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 26 Mayıs 2022
3. Panel Adı: Erken Müdahale Süreçlerinde Özgül Öğrenme Güçlüğü
5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 27 Haziran 2020
4. Is phonemıc awareness a predictor of the word reading skills of Turkish deaf readers?
INTERNATIONAL PARIS CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES – III, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. Özel Eğitimde Okuma Araştırmaları: Neredeyiz, Ne Yapmalıyız?
27. Özel Egitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. Erken Okuryazarlığı Destekleme Çalışmaları
Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu (GEYESE), Konya, Türkiye, 30 Mart - 02 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
9. Erken Okuryazarlık Becerileri ve Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı 3. Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi', 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
10. A study for develoing the test of early literacy for Turkish kindergarten children
10th international technology, education and development conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016
11. SESBİLGİSEL FARKINDALIK BECERİLERİNİN OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA
25. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri)
12. ANASINIFI ÇOCUKLARINA YÖNELİK ERKEN OKURYAZARLIK TESTİ EROT GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
25. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri)
13. Anasınıfı çocuklarına yönelik Erken Okuryazarlık Testi EROT geliştirme çalışması
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
14. 5 yaş grubundaki çocukların erken okuryazarlık becerilerinin değerlendirilmesi Erken Okuryazarlık Testi EROT
Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2014
15. The effectiveness of reciprocal teaching on reading comprehension skills of students with mild intellectual disabilities
WCES – 5th World Conference on Educational Sciences, Rome, Italy, 5 - 08 Şubat 2013
16. Development of principle of suitability for children scale
WCES – 5th World Conference on Educational Sciences, Rome, Italy., 5 - 08 Şubat 2013
17. Validity relability of the test of early literacy skills for Turkish children
DEC's 28th Annual International Conference., 28 - 30 Ekim 2012
18. Validity reliability of the test of early literacy skills for Turkish children
DEC's 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2012
19. Effectiveness of dialogic book reading to improve early literacy skills of kindergartners
DEC's 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2012
20. Özel eğitimde Türkiye kaynaklı makale bibliyografyası
19th Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
21. Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma sürecinde yapılacak uyarlamalara ilişkin görüşleri ve bu görüşlerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
19th Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
22. Özel Eğitim Bölümü Zihin Engelliler Alanı Öğretmen Adaylarının Kendi Lisans Programının içerik öğesi ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
Kitaplar
22
1. Yürütücü İşlevler ve Özel Gereksinimli Bireyler
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2024
2. Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2024
3. Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2023
4. Erken Okuryazarlık
Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi, Prof. Funda Acarlar,Prof Özlem Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.273-297, 2023
5. Okuma–Yazmanın Değerlendirilmesi
Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Prof. Dr. Tevhide KARGIN, Doç. Dr. İ. Birkan GÜLDENOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.262-292, 2021
6. Formal Değerlendirme
Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Prof. Dr. Tevhide KARGIN, Doç. Dr. İ. Birkan GÜLDENOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.76-107, 2021
7. Matematik Öğretim Programlarının Genel Özellikleri
Özel Eğitimde Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Tevhide KARGIN, Doç. Dr. İ. Birkan GÜLDENOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-27, 2021
8. Erken Okuryazarlık ve Okuma İlişkisi
Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Tevhide KARGIN, Doç. Dr. Dilek ALTUN, Doç. Dr. İ. Birkan GÜLDENOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-17, 2021
9. Akademik Becerilerin Öğretimi
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Halil İbrahim Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Konya, ss.240-268, 2020
10. erken okuryazarlık
Yetersizliği olan bireylerin dil ve ileitşim becerilerinin desteklenmesi, Funda Acarlar, Özlem Diken, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.274-290, 2019
11. Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali-2 (Öğretmenler İçin)
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 2018
12. Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali 2
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2018
13. Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali -3 (Öğrenciler İçin)
Milli Eğitim, Ankara, 2018
14. Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali- 3 (Öğretmenler İçin)
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 2018
15. Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali -2 (Öğrenciler İçin)
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 2018
16. Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2018
17. Türk İşaret Dili Dersi Etkinlik Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Bilim ve Kültür serleri, 2017
18. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Beşinci Mezun İzleme Araştırması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, Ankara, 2016
19. Beşinci Mezun İzleme Araştırması
Eğirtim Bilimleri Fakültesi, 2016
20. EROT ERken Okuryazarlık Testi
Eğiten Kitap, 2016
21. Gelişimsel Tanı ve Değerlendirmede Etik
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme Yöntemleri, Çağlayan Dinçer, Editör, Anadolu Üniversitesi Basım Evi, Eskişehir, ss.220-241, 2016