SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İşitme Engelli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerisinde Yaşadıkları Sorunların Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.53, sa.1, ss.1-32, 2024 (Hakemli Dergi)
Developmental Examination of Reading Performance of Readers with and without Reading Difficulties in Terms of Reading Components
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.68-105, 2023 (Hakemli Dergi)
Developmental Examination of Reading Performance of Readers with and without Reading Difficulties in Terms of Reading Components
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.85-105, 2023 (Hakemli Dergi)
The Role of Early Literacy Skills in Beginning to Read in Turkish: Longitudinal Findings from First Graders
Participatory Educational Research
, cilt.10, sa.2, ss.26-42, 2023 (Scopus)
İŞİTME KAYIPLI ÖĞRENCİLERİN MORFOLOJİK BİLGİ VE BECERİLERİNİN GELİŞİMSEL OLARAK İNCELENMESİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.441-457, 2021 (Hakemli Dergi)
Examining the Role of Morphological Awareness Skills on the Reading Process from a Developmental Perspective: Evidence from Deaf and Hearing Readers
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.20, sa.2, ss.339-367, 2019 (ESCI)
Dinlediğini Anlama Becerisinin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Yordayıcılığının Incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi.
, cilt.25, sa.6, ss.2369-2384, 2017 (Hakemli Dergi)
An Investigation of The Semantic Word Processing Skills of Hearing Loss and Hearing Students in Inclusive Classroom
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.18, sa.3, ss.421-441, 2017 (ESCI)
Learning Disabilities Research and Practice in Turkey
Learning Disabilities: A Contemporary Journal
, cilt.14, sa.1, ss.71-78, 2016 (Hakemli Dergi)
Engelliler Konusunda Verilen Eğitim Programının Engellilere Yönelik Tutumlar Üzerindeki Etkisi
Amasya ÜniversitesiEğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.214-219, 2013 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma Ortamlarında Okuduğunu Anlama Becerisinin Desteklenmesi
Çoluk Çocuk Dergisi
, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Öğretmen Tutumları
Çoluk Çocuk Dergisi
, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Panel Adı: Erken Okuryazarlık Dil İlişkisi
6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 26 Mayıs 2022
Panel Adı: Erken Müdahale Süreçlerinde Özgül Öğrenme Güçlüğü
5. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 27 Haziran 2020
Is phonemıc awareness a predictor of the word reading skills of Turkish deaf readers?
INTERNATIONAL PARIS CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES – III, 15 - 17 Kasım 2019
Özel Eğitimde Okuma Araştırmaları: Neredeyiz, Ne Yapmalıyız?
27. Özel Egitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2017
Erken Okuryazarlığı Destekleme Çalışmaları
Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu (GEYESE), Konya, Türkiye, 30 Mart - 02 Nisan 2017
Erken Okuryazarlık Becerileri ve Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı 3. Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi', 31 Mart - 03 Nisan 2016
A study for develoing the test of early literacy for Turkish kindergarten children
10th international technology, education and development conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016
SESBİLGİSEL FARKINDALIK BECERİLERİNİN OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA
25. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
ANASINIFI ÇOCUKLARINA YÖNELİK ERKEN OKURYAZARLIK TESTİ EROT GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
25. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
Anasınıfı çocuklarına yönelik Erken Okuryazarlık Testi EROT geliştirme çalışması
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
5 yaş grubundaki çocukların erken okuryazarlık becerilerinin değerlendirilmesi Erken Okuryazarlık Testi EROT
Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2014
The effectiveness of reciprocal teaching on reading comprehension skills of students with mild intellectual disabilities
WCES – 5th World Conference on Educational Sciences, Rome, Italy, 5 - 08 Şubat 2013
Development of principle of suitability for children scale
WCES – 5th World Conference on Educational Sciences, Rome, Italy., 5 - 08 Şubat 2013
Validity relability of the test of early literacy skills for Turkish children
DEC's 28th Annual International Conference., 28 - 30 Ekim 2012
Validity reliability of the test of early literacy skills for Turkish children
DEC's 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2012
Effectiveness of dialogic book reading to improve early literacy skills of kindergartners
DEC's 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2012
Özel eğitimde Türkiye kaynaklı makale bibliyografyası
19th Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma sürecinde yapılacak uyarlamalara ilişkin görüşleri ve bu görüşlerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
19th Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009
Özel Eğitim Bölümü Zihin Engelliler Alanı Öğretmen Adaylarının Kendi Lisans Programının içerik öğesi ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2024
Yürütücü İşlevler ve Özel Gereksinimli Bireyler
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2023
Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2023
Erken Okuryazarlık
Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi, Prof. Funda Acarlar,Prof Özlem Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.273-297, 2023
Okuma–Yazmanın Değerlendirilmesi
Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Prof. Dr. Tevhide KARGIN, Doç. Dr. İ. Birkan GÜLDENOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.262-292, 2021
Formal Değerlendirme
Özel Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Prof. Dr. Tevhide KARGIN, Doç. Dr. İ. Birkan GÜLDENOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.76-107, 2021
Matematik Öğretim Programlarının Genel Özellikleri
Özel Eğitimde Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Tevhide KARGIN, Doç. Dr. İ. Birkan GÜLDENOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.3-27, 2021
Erken Okuryazarlık ve Okuma İlişkisi
Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Tevhide KARGIN, Doç. Dr. Dilek ALTUN, Doç. Dr. İ. Birkan GÜLDENOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-17, 2021
Akademik Becerilerin Öğretimi
Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Halil İbrahim Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Konya, ss.240-268, 2020
erken okuryazarlık
Yetersizliği olan bireylerin dil ve ileitşim becerilerinin desteklenmesi, Funda Acarlar, Özlem Diken, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.274-290, 2019
Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali-2 (Öğretmenler İçin)
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 2018
Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali 2
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2018
Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali -3 (Öğrenciler İçin)
Milli Eğitim, Ankara, 2018
Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali- 3 (Öğretmenler İçin)
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 2018
Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali -2 (Öğrenciler İçin)
Milli Eğitim Yayınevi, Ankara, 2018
Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Materyali
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2018
Türk İşaret Dili Dersi Etkinlik Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Bilim ve Kültür serleri, 2017
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Beşinci Mezun İzleme Araştırması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, Ankara, 2016
Beşinci Mezun İzleme Araştırması
Eğirtim Bilimleri Fakültesi, 2016
EROT ERken Okuryazarlık Testi
Eğiten Kitap, 2016
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirmede Etik
Gelişimsel Tanı ve Değerlendirme Yöntemleri, Çağlayan Dinçer, Editör, Anadolu Üniversitesi Basım Evi, Eskişehir, ss.220-241, 2016