-
2018 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü
-
2010 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi, Dilbilim Bölümü
-
Doktora
Yabancı Dil Öğretiminde Aktarım
Yabancı Dil Öğretiminde Bireysel Farklılıklar
Dil Öğretiminde Yöntem Sonrası Dönem
Okuma Becerisi
Özgül Öğrencilere Dil Öğretimi
-
Yüksek Lisans
Sesletim Öğretimi
Alıcı Beceriler
Öğrenen Özerkliği
Yabancı Dil Öğretiminde Güncel Eğilimler
Yabancı Dil Öğretiminde Çağdaş Yaklaşımlar
Yabancı Dil Öğretiminde Temel Kavramlar
-
Lisans
Dil Öğretimi ve Lehçebilim
Karşılaştırmalı Dilbilgisi III
Yabancı Dil Öğretimi
Yazı Sistemleri
Bilimsel Yazma ve Araştırma Teknikleri
Araştırma Teknikleri
-
İNGİLİZCE ÖĞRETİM GÖREVLİLERİNİN GELİŞİMİNE YÖNELİK BİR MESLEKİ GELİŞİM MODELİ TASARIMI
Ay S. (Danışman)
E.MELTEM(Öğrenci), Doktora, 2025 -
İNGİLİZCE YAZMA BECERİSİNE YÖNELİK BİR İZLENCE TASARIMI
Ay S. (Danışman)
N.KARADENİZ(Öğrenci), Doktora, 2025 -
İngilizce öğretiminde öğrenen özerkliği geliştirmede öğretmenin rolüne ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Ay S. (Danışman)
F.DEMİROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
İngilizce karşılıklı konuşma becerisinde söz eylem öğretimine yönelik bir model önerisi
Ay S. (Danışman)
K.KIRAÇ(Öğrenci), Doktora, 2024 -
İngilizce okuma becerisinin geliştirilmesinde biçimlendirici değerlendirme uygulaması: Bir eylem araştırması
Ay S. (Danışman)
M.GÜLTEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Kabin memurlarının aldıkları İngilizce eğitimin mesleki deneyimlerine yansımasına ilişkin görüşleri
Ay S. (Danışman)
P.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Yabancı dil (İngilizce) kaygı düzeyinin yüz yüze eğitim ve uzaktan eğitim açısından karşılaştırılması
Ay S. (Danışman)
M.SEDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
HAZIRLIK SINIFLARINDA YAZMA BECERİSİNİ DESTEKLEMEK AMAÇLIBİR YAZIM MERKEZİ TASARIMI ÖNERİSİ
Ay S. (Danışman)
N.İN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Dereceli puanlama anahtarına dayalı geribildirimin Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde yazma becerisinin geliştirilmesine etkisi
Ay S. (Danışman)
A.OSMAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
İngilizcenin yabancı dil olarak öğretiminde okuma anlama stratejilerinin kullanımının kısa hikâyeleri anlamaya etkisi
Ay S. (Danışman)
P.ÜSTÜNDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Uzaktan Eğitimde Yabancı Dil Kaygısı
AY S. (Danışman)
M.SEDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Yabancı dil olarak İngilizce öğretiminde karşılıklı konuşma becerisinin geliştirilmesine yönelik özerklik uygulamaları
AY S. (Danışman)
F.HELVACI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Disleksi tanısı almış ve almamış çocuklarda çizgi roman ve hikaye kitaplarında okuduğunu anlamanın karşılaştırılması
AY S. (Eş Danışman), ANADOLU R. Y. (Eş Danışman)
R.KARCIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İngilizce öğretmenlerinin konuşma becerisi ölçümüne ilişkin gereksinimleri ve bir hizmet içi eğitim önerisi
AY S. (Danışman)
-
Anadili Türkçe olan İngilizce konuşucularının sesletim ve anlaşılabilirlik durumları
AY S. (Danışman)
-
Toplumsal cinsiyetin nezaket stratejilerindeki görünümü: Farsça ve Türkçe konuşucuları üzerinde bir inceleme
AY S. (Danışman)
A.SERAJ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Yabancı dilde okuduğunu anlama ve yazma becerilerini geliştirme üzerine bir değerlendirme: Araç-amaç görünümlerinin karşılaştırılması
AY S. (Danışman)
-
Yabancı dilde yazma becerisini öğrenen özerkliği bağlamında sınama
AY S. (Danışman)
-
Ders dışı etkinlik olarak ortak günce uygulamasının yazma becerisine katkısı
AY S. (Danışman)
-
Yabancı dil öğretiminde bilişsel stratejilerin kullanımında farkındalık geliştirmenin okuma becerisine etkisi
AY S. (Danışman)
G.GÜVENÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Yabancı dil öğretiminde model temelli ders işleme sürecinin yazma becerisine etkisi
AY S. (Danışman)
-
Çağdaş ve Klasik Yunan Dili ve Edebiyatı Anabilim Dallarında öğrenim gören öğrencilerin gereksinim, güdülenme ve tutumlarının çözümlenmesi
Ay S. (Danışman)
-
İranlı lise öğrencilerinin İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenmelerinde aile geçmişi ve ekonomik durumun etkileri
AY S. (Danışman)
-
Yükseköğretimde bağımsız öğrenme merkezini kullanan İngilizce hazırlık sınıfı öğrencilerinin öğrenme eğilimleri ve biçemleri
AY S. (Danışman)
-
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde yardımcı kaynak hazırlama: Sözlük modeli önçalışması
AY S. (Danışman)
C.BERBER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Yabancılara Türkçe öğretiminde metindilbilimsel ölçütler çerçevesinde bir sadeleştirme denemesi:Sait Faik Abasıyanık, “Meserret oteli”
Ay S. (Danışman)
