Parasal Ve Parasal Olmayan Satış Tutundurmanın Marka Değerine Etkisi: Fayda-Uyum Teorisi Çerçevesinde Ürünün Faydacı-Hedonik Özelliği İle Uyum Ve Fırsat Yatkınlığı Değişkenlerinin Düzenleyici Rolü
ÖZER M., ÖZER A.
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, cilt.2, sa.2, ss.51-90, 2016 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
2
Sayı:
2
-
Basım Tarihi:
2016
-
Dergi Adı:
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Other Indexes
-
Sayfa Sayıları:
ss.51-90
-
Ankara Üniversitesi Adresli:
Evet