Makaleler
50
Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (11)
Scopus (23)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (9)
2. Principals' Views Regarding Syrian Students' Integration to School
JIMSE
, cilt.8, sa.1, ss.1-22, 2024 (Hakemli Dergi)
4. The use of stakeholder voice through school self-evaluation in Turkish schools
EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY
, cilt.34, sa.3, ss.361-389, 2022 (SSCI, Scopus)
5. The Problem of Student Absenteeism, Its Impact on Educational Environments, and The Evaluation of Current Policies
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.9, sa.4, ss.978-997, 2022 (Hakemli Dergi)
13. Effect of gender on teachers’xx organizational citizenship behavior: A meta-analysis
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.3, ss.106-128, 2019 (Hakemli Dergi)
14. İngiltere’de Mevcut Okul Müdürleri ve Müdür Adaylarına Verilen Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi
Journal of Qualitative Research in Education
, cilt.7, sa.3, ss.1145-1173, 2019 (Hakemli Dergi)
16. An Authentic Look at Evaluation in Education: A School Self-Evaluation(1) Model Supporting School Development
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.2019, sa.83, ss.253-286, 2019 (ESCI, Scopus, TRDizin)
21. Okul Aile İşbirliği Standartlarına İlişkin Veli Görüşlerinin İncelenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.1, ss.245-264, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
22. Değişen Zaman, Değişen İhtiyaçlar: Türkiye’de Kuşaklararası Eğitimin Karşılaştırılması
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.20-28, 2017 (Hakemli Dergi)
23. To be Appointed or not to Be Appointed: The Problems of Paid-Teachers
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.5, sa.3, ss.9-35, 2017 (ESCI, TRDizin)
25. Examining Parent Opinions about School-Parents Cooperation Standards
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.245-264, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
29. Discrepancy in Teacher Employment The Problem of Out Of Field Teacher Employment
Educational Planning
, cilt.22, sa.1, ss.29-47, 2015 (Hakemli Dergi)
32. Okul Yöneticileri Ve Öğretmenlerin Birbirlerini Etkileme Taktiklerinin Örgütsel Adalet İle İlişkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi
, cilt.5, ss.50-64, 2014 (Hakemli Dergi)
34. Ankara Üniversitesi nde Çalışan Kadrolu İdari Personelin İş Doyumu İle Örgütsel Bağlılığın İlişkisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.31, ss.42-66, 2014 (Hakemli Dergi)
35. The development and validation of The Teacher Violence Scale İndeks Bilgileri
Eurasian Journal of Educational Research.
, cilt.56, sa.56, ss.69-88, 2014 (Scopus)
36. The development and validation of the teacher violence scale Öğretmen şiddeti ölçeği’nin geliştirilmesi ve doğrulanması
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.14, sa.56, ss.69-88, 2014 (SCI-Expanded)
37. Öğretmen şiddeti ölçeğinin geliştirilmesi ve doğrulanması
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, cilt.56, sa.3, ss.1-24, 2014 (Scopus)
38. Öğretmenlerin Okulda Mesleki Çalışma İlişkileri hakkında Görüşleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, sa.63, ss.353-371, 2010 (Hakemli Dergi)
39. Perceptıons Of Educatıonal Stakeholders About Decentralızıng Educatıonal Decısıon Makıng In Turkey
Educational Planning
, cilt.19, sa.1, ss.22-36, 2010 (Hakemli Dergi)
40. İlköğretim Okulu Müdürlerinin Sorunları Sorun Kaynakları ve Destek Stratejileri
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.3, ss.1027-1036, 2010 (Hakemli Dergi)
43. İlköğretim 7 sınıf öğrencilerinin medya ve medya okuryazarlığı dersine ilişkin tutumları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.27, ss.93-113, 2009 (Hakemli Dergi)
44. Current Issues About Professional Development and Training Concept and Approaches
World Applied Sciences
, sa.4, ss.266-275, 2007 (Hakemli Dergi)
46. Eğitim Yönetiminde Kadınlar
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, sa.18, ss.83-96, 2005 (Hakemli Dergi)
47. Okulda Etkili Öğretmen Öğrenci İlişkisinin Yönetimi
Milli Eğitim
, sa.161, 2004 (Scopus)
48. Öğrenciler Arası Zorbalık
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, sa.34, ss.236-253, 2003 (Scopus)
49. Eğitim Yönetiminde Yerelleşmenin Üstünlükleri ve Sakıncaları
Eğitim Araştırmaları
, sa.8, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
62
5. Türkiye’de öğretmenlik mesleği dışında ek iş yapan öğretmenlerin bu işleri yapma nedenleri ve sonuçları.
International Education Congress (EDUCongress 2023), Ankara, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2023, ss.975-977, (Özet Bildiri)
8. Milli Eğitim Bakanlığı yöneticilerinin iş yaşamındaki statü kaybının nedenleri ve sonuçlarına ilişkin görüşleri
International Education Congress (EDUCongress 2022), Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.402-404, (Özet Bildiri)
10. Eğitimde Ütopyan Düşünce ve Yansımaları
EDUCONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
12. The facts we think we know but we do not know about migrant students' school integration process.
European Conference on Educational Research (ECER 2022), Yerevan, Ermenistan, 1 - 10 Eylül 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)
14. Türkiye için Öğretmen Projeksiyon Talebi: 2021-2033
EJERCongress2021_ONLONE: Dijital Çağda Eğtğim: Öğrenme, Öğretmen ve Araştırma, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
15. Empowering Women from Ethnic Minorities Through Social Enterprises: Social Entrepreneurial Activity Across Europe
ECER 2020GLASGOQ, Glasgow, Birleşik Krallık, 24 - 29 Ağustos 2020, (Özet Bildiri)
20. OKULLARDA DAĞITIMCI DEĞERLENDİRME VE PLANLAMAKAPSAMINDA VELİ/ÖĞRENCİ KATILIMI: DÖRT AVRUPAÜLKESİ ÇAPINDA KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA
X. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2018, ss.112-119, (Tam Metin Bildiri)
30. Türkiye’de Akademik Yazın, Makale Yayın Sürecive Sorunları
IV International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
34. Changing times changing needs comparison of ıntergenerational education in Turkey
European Congress on Educational Research ECER2015 Budapest, Budapest, Macaristan, 7 - 09 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
36. Öğretmenlerin sınıflarında kullandıkları alternatif ödül ve ceza yöntemleri
II.International Eurasian Educational Research Congress2015’-Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
37. Okul ortamında Makyavelist güdüler Öğretmen ve okul müdürlerinin kullandıkları manipülasyon taktiklerinin kişilik özellikleri ile ilişkisi
II.International Eurasian Educational Research Congress2015-Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
42. Okul Yöneticileri Ve Öğretmenlerin Birbirlerini Etkileme TaktiklerininÖrgütsel Adalet İle İlişkisi
VI. SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
43. DeterminThe perceptions of teachers and school principals related to school violence
XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2010 - 13 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
44. Determining school violence among high school students
XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 - 06 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
45. Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Okul Şiddetine İlişkin Görüşleri
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
46. Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
48. Akran Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi - Lise Formu
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
49. Öğretmen Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
50. The development of peer violence scale
X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
51. The development of teacher s violence scale
X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
52. Okullarda Mesleki Çalışma İlişkileri
IV.Eğitim Yönetimi Kongresi. Denizli. Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
53. Perceptions of Educational Stakeholders about the Decentralizing Educational Decision Making in Turkey
ICES'08 Proceeding International Conference on Educational Science . Kıbrıs: Magosa. Üni., Magosa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
54. Okul Yöneticiliğine Atanmak MEB ile Danıştay Arasındaki Yönetmelik Savaşı
III.Eğitim Yönetimi Kongresi. Eskişehir. Osman Gazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
55. Okul Müdürlerinin Karşılaştığı Sorunlar Çözüm Önerileri ve Destaek Stratejileri
II.Eğitim Yönetimi Kongresi. Ankara. Ankara Üniversitesi., Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2008, cilt.9, (Özet Bildiri)
57. Okullarda zorbalık Türleri etkileri ve önleme stratejileri
I.Şiddet ve Okul: Okul ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddet ve Alınabilecek Tedbirler Sempozyumuİstanbul, İstanbul, Türkiye, 28 - 31 Mart 2006, (Tam Metin Bildiri)
58. Öğretmen Kariyer Basamaklarının Faydaları ve Sakıncaları
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
59. İngiltere de Okul Müdürlerinin Yetiştirilmesi Okul Müdürleri için Ulusal Mesleki Standartla
21. Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirlmesi Sempozyumu. Ankara Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
61. Issues About Desining of Training Programmes for Educational Leaders
First International Conference “Changing Times Changing Needs. Magosa KKTC., Magosa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Mayıs 2002, cilt.2, (Özet Bildiri)
Kitaplar
28
2. Araştırma Raporunun Yazımı
Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Ali ERsoy, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.234-263, 2024
8. Intellectual Paradigms of Educational Management and Administration in Turkey
Changing Educational Paradigms: New Methods, Directions, and Policies, Şakir Çınkır, Editör, PETER LANG, Lausanne, ss.301-315, 2020
10. Wrting Research Reports
Research Methods, Ali Ersoy, Editör, Anadolu University Press, Eskişehir, ss.211-232, 2019
11. Mixed Method Research
Research Methods, Ali Ersoy, Editör, Anadolu University Press, Eskişehir, ss.149-178, 2019
12. Eğitim Toplumu Değiştirebilir mi
Anı Yayıncılık, 2018
13. Medyaya Yansıyan Çocuk İstismarı Olaylarının Değerlendirilmesi
Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan – Akademisyenlikte 50 Yıl, Karaman Kepenekçi, Y. ve Taşkın, P., Editör, Pegem Yayınevi, ss.78-89, 2018
14. Türkiye’de eğitim yönetimi ve denetimi bilim dalında yapılan tezlere ilişkin bir inceleme
Prof. Dr. Ziya Bursalıoğlu’na Armağan, Ali Balcı,İnayet Aydın, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınevi, Ankara, ss.303-336, 2016
15. Wrting for Academic Journals Bilimsel Dergilre Makale Nasıl Yazılır
Anı Yayıncılık, Ankara, 2015
16. Real World Research- Gerçek Dünya Araştırması
Anı Yayıncılık, Ankara, 2015
17. Raporlama ve Yayma
Real World Reserach Gerçek Dünya Araştırması, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.18, 2015
18. Öğretmeni Geliştirmenin Aracı Olarak Nitelik Değerlemesi
Prof Dr İbrahim Ethem Başaran a Armağan, Prof. Dr. İnayet Aydın, Doç. Dr. Şakir Çınkır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.189-204, 2015
19. Özel Amaçlara Yönelik Tasarımlar
Real World Resaerch, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.9, 2015
22. Örgütlerde Personel Geliştirme
Yönetimde Çağdaş Yaklaşımlar, Cevat Elame ve Kamile Demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.91-115, 2012
24. Eğitim Örgütlerinde Yeniden Yapılanma ve Kapasite Geliştirme: AB Ülkelerinden Örnekler
Siyasal Kitabevi, Ankara, 2010
25. Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi METEM Olarak Yapılandırılan Ortaöğretim Kurumlarının Değerlendirilmesi Araştırması Araştırma Yöneticisi
Milli Eğitim Bakanlığı Eğitimi Araştırma ve Geliştirme Dairesi Başkanlığı, Ankara, 2006
27. İngiltere’de okul müdürlerinin yetiştirilmesi: okul müdürleri için ulusal mesleki standartlar programı
21 Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi Sempozyumu Bildirileri Kitabı, Cevat Elma,Şakir Çınkır, Editör, Ankara Üniversitesi Basım Evi, Ankara, ss.293-304, 2002
28. Türkiye’de Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi
21 Yüzyıl Eğtim Yöneticilerinin Yetiştirlemsi Sempozyumu Bilidiri Kitabı, Cevat Elma,Şakir Çınkır, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.211-236, 2002
Metrikler
Yayın (WoS)
23
Yayın (Scopus)
23
Atıf (WoS)
133
H-İndeks (WoS)
6
Atıf (Scopus)
122
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
3385
H-İndeks (Scholar)
24
Atıf (TrDizin)
120
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
775
H-İndeks (Sobiad)
12
Atıf (Diğer Toplam)
184
Toplam Atıf Sayısı
1232
Proje
33
Tez Danışmanlığı
37