Yayınlar & Eserler

Makaleler 50
Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (11)
Scopus (23)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 62

1. Sosyal medyada Öğretmenlik Meslek Kanunu'na dair yapılan yorumlar üzerine bir sosyal medya analizi

International Education Congress (EDUCongress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1161-1165, (Özet Bildiri)

2. Sınıf dışında kalan hayatlar: Erken okul terkinin pişmanlıkla hatırlanan anıları

International Education Congress (EDUCongress 2024), Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.1128-1132, (Özet Bildiri)

3. ChatGPT’nin Likert tipi tutum ölçeği maddesi yazımındaki etkililiğinin incelenmesi.

International Education Congress (EDUCongress 2024), Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.2349-2352, (Özet Bildiri)

4. Sosyal medya ve eğitim yönetimindeki rolü: İletişim, etkileşim ve eğitimde yenilik

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, ss.212-214, (Özet Bildiri)

5. Türkiye’de öğretmenlik mesleği dışında ek iş yapan öğretmenlerin bu işleri yapma nedenleri ve sonuçları.

International Education Congress (EDUCongress 2023), Ankara, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2023, ss.975-977, (Özet Bildiri)

6. Akademisyenlerin üretkenlik karşıtı iş davranışı: Ölçek geliştirme çalışması

International Education Congress (EDUCongress 2022), Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.1062-1063, (Özet Bildiri)

7. Okullarda davranışlarına göre veli tiplerinin belirlenmesi

International Education Congress (EDUCongress 2022), Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.35-37, (Özet Bildiri)

8. Milli Eğitim Bakanlığı yöneticilerinin iş yaşamındaki statü kaybının nedenleri ve sonuçlarına ilişkin görüşleri

International Education Congress (EDUCongress 2022), Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2022, ss.402-404, (Özet Bildiri)

9. Okullarda Davranışlarına Göre Veli Tiplerinin Belirlenmesi

EDUCONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

10. Eğitimde Ütopyan Düşünce ve Yansımaları

EDUCONGRESS 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

12. The facts we think we know but we do not know about migrant students' school integration process.

European Conference on Educational Research (ECER 2022), Yerevan, Ermenistan, 1 - 10 Eylül 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)

13. Creating a school climate where native and immigrant children can work and learn together

European Conference on Educational Research (ECER 2022), Yerevan, Ermenistan, 1 - 10 Eylül 2022, ss.1-2, (Özet Bildiri)

14. Türkiye için Öğretmen Projeksiyon Talebi: 2021-2033

EJERCongress2021_ONLONE: Dijital Çağda Eğtğim: Öğrenme, Öğretmen ve Araştırma, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

17. Culturally responsive classroom management: developing competencies and ındicators for teachers working with refugee students inTurkey

European Educational Research Conference (ECER2019) Hamburg. Germany, Hamburg, Almanya, 02 Eylül 2018 - 06 Eylül 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Yükseköğretimde sunulan hizmet kalitesine ve öğrenci bağlılığına ilişkin öğrenci görüşleri

VI. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

21. Gelecekte Türkiye Yükseköğretiminde Yaşanabilecek Gelişmeler: Senaryo Oluşturma Çalışması.

Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı 3, Kayseri, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

22. Öğretim Elemanları Arasında Kıskançlık

Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı 3, Kayseri, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

25. Stratejik planlarına göre eğitim fakülteleri: Bugün nasıllar, yarın nasıl olacaklar?

2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.65-66, (Özet Bildiri)

27. KURUMSAL VE BİREYSEL GEREKSİNİMLERE DUYARLI BİR DENETİM YAKLAŞIMI OLARAK TEMATİK DENETİM

Uluslararası Eğitim Denetimi KOngresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, ss.30-31, (Özet Bildiri)

28. Öğrencilerin Zorbalık Eğilimleri: Bir Meta-Analiz Çalışması

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

29. Culturally-responsive leadership practices: A comparative study of Irish and Turkish Primary Schools

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

30. Türkiye’de Akademik Yazın, Makale Yayın Sürecive Sorunları

IV International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

31. Öğretmenlerin Stres Düzeylerinin Belirlenmesi Bir Meta Analiz Çalışması

Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

32. Öğretim Elemanları Arasında Kıskançlık ve Kişilik Özellikleri ile İlişkisi

Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

33. Seçim Kültürünün Okullardaki Öğrenci Temsilciliği Seçimine Yansıması

Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

34. Changing times changing needs comparison of ıntergenerational education in Turkey

European Congress on Educational Research ECER2015 Budapest, Budapest, Macaristan, 7 - 09 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

35. The need for cross cultural approaches to school leadership development in a multicultural soceity

European Congress on Educational Research ECER2015 Budapest, Budapest, Macaristan, 7 - 09 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

36. Öğretmenlerin sınıflarında kullandıkları alternatif ödül ve ceza yöntemleri

II.International Eurasian Educational Research Congress2015’-Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

37. Okul ortamında Makyavelist güdüler Öğretmen ve okul müdürlerinin kullandıkları manipülasyon taktiklerinin kişilik özellikleri ile ilişkisi

II.International Eurasian Educational Research Congress2015-Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

38. Yükseköğretimde öğrenci memnuniyeti Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Örneği

II.International Eurasian Educational Research Congress2015-Hacettepe Üniverstesi, Ankrara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

39. Cehennemde evlilik Türkiye de eğitim denetimi sisteminin birleştirilmesi üzerine eğitim paydaşlarının görüşleri

II.International Eurasian Educational Research Congress2015-Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

40. To be appointed or not to be appointed ıssues challenges and recommendations

International Congress on Eductaion fort he Future. Issues and Challenges-Ankara Üniversitesi_EBF, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

41. Developing a scale for cross-cultural leadership skills for school principals

European Conference on Educational Research (ECER 2014), , Porto, Portekiz, 1 - 05 Eylül 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri)

42. Okul Yöneticileri Ve Öğretmenlerin Birbirlerini Etkileme TaktiklerininÖrgütsel Adalet İle İlişkisi

VI. SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

43. DeterminThe perceptions of teachers and school principals related to school violence

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2010 - 13 Ekim 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Determining school violence among high school students

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 - 06 Ekim 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

45. Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Okul Şiddetine İlişkin Görüşleri

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

46. Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

48. Akran Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi - Lise Formu

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

49. Öğretmen Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

50. The development of peer violence scale

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

51. The development of teacher s violence scale

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

52. Okullarda Mesleki Çalışma İlişkileri

IV.Eğitim Yönetimi Kongresi. Denizli. Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

53. Perceptions of Educational Stakeholders about the Decentralizing Educational Decision Making in Turkey

ICES'08 Proceeding International Conference on Educational Science . Kıbrıs: Magosa. Üni., Magosa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

54. Okul Yöneticiliğine Atanmak MEB ile Danıştay Arasındaki Yönetmelik Savaşı

III.Eğitim Yönetimi Kongresi. Eskişehir. Osman Gazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

55. Okul Müdürlerinin Karşılaştığı Sorunlar Çözüm Önerileri ve Destaek Stratejileri

II.Eğitim Yönetimi Kongresi. Ankara. Ankara Üniversitesi., Eskişehir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2008, cilt.9, (Özet Bildiri)

56. Okullarda kabagüç türleri etkileri ve önleme stratejileri

I. Şiddet ve okul: Okul Ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddet Ve Alınabilecek Tedbirler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 28 - 31 Mart 2006, (Tam Metin Bildiri)

57. Okullarda zorbalık Türleri etkileri ve önleme stratejileri

I.Şiddet ve Okul: Okul ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddet ve Alınabilecek Tedbirler Sempozyumuİstanbul, İstanbul, Türkiye, 28 - 31 Mart 2006, (Tam Metin Bildiri)

58. Öğretmen Kariyer Basamaklarının Faydaları ve Sakıncaları

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Pamukkale Üniversitesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

59. İngiltere de Okul Müdürlerinin Yetiştirilmesi Okul Müdürleri için Ulusal Mesleki Standartla

21. Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirlmesi Sempozyumu. Ankara Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

60. Türkiye de Okul Müdürlerinin Yetiştirilmesi

21. Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi Sempozyumu. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

61. Issues About Desining of Training Programmes for Educational Leaders

First International Conference “Changing Times Changing Needs. Magosa KKTC., Magosa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Mayıs 2002, cilt.2, (Özet Bildiri)

62. Perceptions of Headteachers About Training Provision for Headteachers in England Preliminary Research Findings

Training of 21st. Century School Leadership Congrees. Warwick: UK, Warvick, Birleşik Krallık, 8 - 10 Mayıs 1998, (Özet Bildiri)
Kitaplar 28

2. Araştırma Raporunun Yazımı

Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri, Ali ERsoy, Editör, Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.234-263, 2024

5. 2023-2033 Türkiye’de Eğitim Yönetimi ve Yönetici Yetiştirme

2023-2033 Türkiye Eğitim Politikaları Strateji Belgesi, Devrim AKGÜNDÜZ, Editör, Üniversite Yayınları, İstanbul, ss.120-152, 2023

8. Intellectual Paradigms of Educational Management and Administration in Turkey

Changing Educational Paradigms: New Methods, Directions, and Policies, Şakir Çınkır, Editör, PETER LANG, Lausanne, ss.301-315, 2020

10. Wrting Research Reports

Research Methods, Ali Ersoy, Editör, Anadolu University Press, Eskişehir, ss.211-232, 2019

11. Mixed Method Research

Research Methods, Ali Ersoy, Editör, Anadolu University Press, Eskişehir, ss.149-178, 2019

13. Medyaya Yansıyan Çocuk İstismarı Olaylarının Değerlendirilmesi

Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan – Akademisyenlikte 50 Yıl, Karaman Kepenekçi, Y. ve Taşkın, P., Editör, Pegem Yayınevi, ss.78-89, 2018

14. Türkiye’de eğitim yönetimi ve denetimi bilim dalında yapılan tezlere ilişkin bir inceleme

Prof. Dr. Ziya Bursalıoğlu’na Armağan, Ali Balcı,İnayet Aydın, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınevi, Ankara, ss.303-336, 2016

17. Raporlama ve Yayma

Real World Reserach Gerçek Dünya Araştırması, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.18, 2015

18. Öğretmeni Geliştirmenin Aracı Olarak Nitelik Değerlemesi

Prof Dr İbrahim Ethem Başaran a Armağan, Prof. Dr. İnayet Aydın, Doç. Dr. Şakir Çınkır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.189-204, 2015

19. Özel Amaçlara Yönelik Tasarımlar

Real World Resaerch, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.9, 2015

22. Örgütlerde Personel Geliştirme

Yönetimde Çağdaş Yaklaşımlar, Cevat Elame ve Kamile Demir, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.91-115, 2012

23. İnsan Kaynaklarının Eğitimi ve Gelişimi

Yönetimde İnsan Kaynakları çalışmaları, Atilla Yelboğa, Editör, Turhan Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.319-362, 2011

27. İngiltere’de okul müdürlerinin yetiştirilmesi: okul müdürleri için ulusal mesleki standartlar programı

21 Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi Sempozyumu Bildirileri Kitabı, Cevat Elma,Şakir Çınkır, Editör, Ankara Üniversitesi Basım Evi, Ankara, ss.293-304, 2002

28. Türkiye’de Eğitim Yöneticilerinin Yetiştirilmesi

21 Yüzyıl Eğtim Yöneticilerinin Yetiştirlemsi Sempozyumu Bilidiri Kitabı, Cevat Elma,Şakir Çınkır, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.211-236, 2002
Metrikler

Yayın

147

Yayın (WoS)

23

Yayın (Scopus)

23

Atıf (WoS)

133

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

122

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

3385

H-İndeks (Scholar)

24

Atıf (TrDizin)

120

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

775

H-İndeks (Sobiad)

12

Atıf (Diğer Toplam)

184

Toplam Atıf Sayısı

1232

Proje

33

Tez Danışmanlığı

37

Açık Erişim

26
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları