Eğitim Bilgileri
1997 - 2002
1997 - 2002Doktora
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
1991 - 1996
1991 - 1996Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
1988 - 1992
1988 - 1992Lisans
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Uluslararası pazarlara giriş stratejisi olarak ortak girişimler ve Türkiye’xxde uygulamaları
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
1997
1997Yüksek Lisans
Bir pazarlama ve dağıtım yöntemi olarak Franchising sistemi
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2024
2024Kadına Şiddet ve Şiddetle Mücadele Mekanizmaları, Toplumsal Cinsiyet Eşit (siz)liği
Eğitim Yönetimi ve Planlama
TTMOB İnşaat Mühendisleri Odası Ankara Şubesi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi
1994 - 2002
1994 - 2002Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorFarabi Programı Kurum Koordinatörü
Ankara Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
ELEKTRONİK TİCARET VE İNTERNETTE PAZARLAMA
ULUSLARARASI PAZARLAMA
FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI YÖNETİMİ VE PAZAR STRATEJİSİ
ULUSLARARASI İŞLETME POLİTİKASI
ULUSLARARSI PAZARLARA GİRİŞ STRATEJİLERİ
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
Elektonik Ticaret ve İnternette Pazarlama
Uluslararsı Pazarlama
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
KOBİ'lerin ihracatçı özelliklerini belirleyen mikro faktörlerin analizi: OSTİM kümelenmeleri üzerine bir karma yöntem araştırması
ULAŞ D. (Danışman)
S.YEŞİLIRMAK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Hofstede'nin kültür boyutlarının tüketici etnosentrizmine etkisi
ULAŞ D. (Danışman)
S.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Tedarik zinciri entegrasyonunun yeni ürün geliştirme üzerine etkisi
ULAŞ D. (Danışman)
E.KOÇ(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Seyahat acentelerinde sürdürülebilir pazarlama yaklaşımının kullanımı: Batı Karadeniz destinasyonu örneği
ULAŞ D. (Danışman)
N.HOŞCAN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
İşletmelerin kümelere bakış açısı ve kümelenmelerde elektronik ticaretin uygulanabilirliği: ESSİAD örneği
ULAŞ D. (Danışman)
E.BODUROĞLU(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Metin madenciliği ile sentiment analizi ve Borsa İstanbul uygulaması
ULAŞ D. (Danışman)
S.ATAN(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Uluslararası otel zincirlerinin Madagaskar turizm pazarına giriş stratejileri
ULAŞ D. (Danışman)
G.ELUDOVİC(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Uluslararası hedef pazar seçimi ve uluslararası pazarlara giriş stratejileri : Azerbaycan Devlet Petrol Şirketi örneği
ULAŞ D. (Danışman)
E.MAMMADOV(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Çift taraflı montaj hattı dengeleme problemlerinin genetik algoritma yaklaşımıyla optimizasyonu
ULAŞ D. (Danışman)
E.KOÇ(Öğrenci)
2011
2011Uluslararası reklam stratejileri: Azerbaycan’da coca cola örneği
ULAŞ D. (Danışman)
E.ZEYNALOV(Öğrenci)
2011
2011Kobi’lerin uluslararası pazarlara açılmasında sektörel dış ticaret şirketleri modeli ve konserve meyve-sebze sektöründe uygulanabilirliğinin araştırılması
ULAŞ D. (Danışman)
A.Gülnihal(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Uluslararası Reklam Stratejileri: Azerbaycan`da Coca-Cola Örneği
ULAŞ D. (Danışman)
E.ZEYNALOV(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Tüketicilerin internet üzerinden satın alma eğilimlerinin değerlendirilmesi: İran'da bir uygulama
ULAŞ D. (Danışman)
F.FARİNNİA(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
KOBİ'lerin uluslararası pazarlara açılmasında sektörel dış ticaret şirketleri modeli ve konserve meyve-sebze sektöründe uygulanabilirliğinin araştırılması
ULAŞ D. (Danışman)
A.GÜLNİHAL(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Organik tarım işletmelerinin pazarlama faaliyetleri ve sorunlara yönelik yaklaşımları
ULAŞ D. (Danışman)
S.ADALET(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Gelişmekte olan ülkelerde teknolojik yeniliklerin hizmet algılanmasında tüketicilere etkisi: 'NBC Bank' müşteri düşünceleri üzerine bir araştırma.
ULAŞ D. (Danışman)
H.ALİYEV(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (12)
2025
20251. Stratejik Odaklılığın Çift Yönlü Dijital Dönüşüm Üzerindeki Etkisi: Yenilik Yeteneğinin Aracılık Rolü
Zümreoğlu Tek D., ULAŞ D., ÖZER A.
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.381-406, 2025 (TRDizin)
2022
20222. Could a Contractual Manufacturer Become a World Brand? Challenges and Suggested Solutions
Ulaş D., Kara E.
Journal of Abant Social Sciences
, cilt.22, sa.2, ss.843-861, 2022 (TRDizin)
2022
20223. Sözleşmeli Üretici Açısından AR-GE, Tasarım, Tedarik, Eğitim, Marka Geliştirme, Kalite Kontrol ve Denetim Konularının Değerlendirilmesi
ULAŞ D., Kara E.
Pamukkale university Journal of Social Sciences Insititude- PAUSBED
, cilt.0, sa.51, ss.133-149, 2022 (TRDizin)
2021
20214. SOCIAL ENTREPRENEURSHIP IN CHILDREN AND YOUNG PEOPLE
ULAŞ D.
EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES , cilt.8, sa.4, ss.22-35, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
20195. KORUNAN ALANLARIN YÖNETİMİNDE YAŞANAN PROBLEMLER VESÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM ÇERÇEVESİNDE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ:KIZILCAHAMAM-ÇAMLIDERE JEOPARKI PROJESİ
ULAŞ D.
Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.8, sa.15, ss.131-149, 2019 (TRDizin)
2019
20196. Proje Tabanlı Öğrenme ile İşletme Ekonomisinin veÇevre Bilincinin Öğretilmesi
ULAŞ D.
Ankara Üniversitesi Yayınları No: 632 , cilt.1, sa.1, ss.254-265, 2019 (TRDizin)
2018
20187. The Analysis of Customer Based Brand Equity Components of Ankara University TÖMER
ULAŞ D., TUZCU M. A., Satıcı E.
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH , cilt.10, sa.4, ss.358-383, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
20188. Ankara Üniversitesi TÖMER’in Tüketici Temelli Marka Denkliği
ULAŞ D., TUZCU M. A., SATICI E.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.358-383, 2018 (TRDizin)
2018
20189. The impact of supply chain integration on new product development performance: Evidence from Turkish manufacturing industry
Koç E., ULAŞ D., ÇALIPINAR H.
International Journal of Supply Chain Management
, cilt.7, sa.6, ss.365-374, 2018 (Scopus)
2018
201810. Akademik ve İdari Personelin Gözünden Yöneticiler(i): Ankara Üniversitesi TÖMER Örneği
TUZCU M. A., ULAŞ D.
Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.2, ss.58-89, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
201611. A case study for medical tourism: investigating a private hospital venture in Turkey
ULAŞ D., Anadol Y.
ANATOLIA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
, cilt.27, sa.3, ss.327-338, 2016 (ESCI, Scopus)
2015
201512. Perakende Ticaret Yasasının Perakende Sektörüne Etkilerinin Değerlendirilmesi
ULAŞ D.
Ali Fıkırkoca Anı Kitabı , ss.207-220, 2015 (Hakemli Dergi)
2012
201213. Examining Uncertainty Avoidance, Relationship Quality, and Customer Loyalty in Two Cultures
Ndubisi N. O., Malhotra N. K., ULAŞ D., Ndubisi G. C.
Journal of International Consumer Marketing
, cilt.24, sa.5, ss.320-337, 2012 (SCI-Expanded, Scopus)
2011
201114. AB ye Uyum Sürecinde Türk tarımına Yeni bir Alternatif Enerji Tarımı
Inda B., ULAŞ D.
AGROSKOP, Tarım Gıda Hayvancılık Dergisi , 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201015. Macahel de Hidroelektrik Santrallerin ve Ekoturizmin Çevreye ve Yöre Halkına Etkileri
ULAŞ D.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.151-158, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200916. AB ye Yönelen Doğrudan Yabancı Sermaye Yatırımları ve Çok Uluslu İşletmelerin Üretim Yeri Seçim Kararları
ULAŞ D.
ATAUM Dergisi , 2009 (Hakemli Dergi)
2006
200617. Franchising Sisteminin Girişimcilik Açısından Değerlendirilmesi
ULAŞ D.
”, Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F.Dergisi , cilt.8, sa.3, ss.133-151, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
200518. Avrupa Birliği ne Tam Üyelik Sürecinde Küçük İşletmeler CE İşaretine Hazır Mı Ostim de Bir Araştırma
ULAŞ D., Bader A.
ATAUM Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.125-144, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
200419. Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejisi Olarak Ortak Girişimin Joint Venture Diğer Giriş Stratejileri İle Karşılaştırılması
ULAŞ D.
Pazarlama Dünyası , ss.57-62, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200420. Çokuluslu Şirketlerin Ortak Girişim Stratejisini Kullanma ve Sonlandırma Nedenleri
ULAŞ D.
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, cilt.59, sa.2, ss.152-178, 2004 (TRDizin)
2004
200421. Franchising Sisteminin Franchise Alan ve Veren Yatırımcılar Açısından Verimliliğinin Değerlendirilmesi
ULAŞ D.
MPM DErgisi , sa.2, ss.29-50, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200422. KOBİ lerin Yabancı Pazarlara Açılmada Kullandıkları Stratejiler
ULAŞ D.
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , cilt.6, sa.3, ss.179-204, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200423. İstihdamın Korunması ve İşten Çıkarılanlara Uygulanan Yardımlar
ULAŞ D., Arslan B.
Ege Akademik Bakış Dergisi , cilt.4, sa.1-2, ss.107-120, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. A Qualitative Research on the Market Entry Strategies of Techno-Enterprises’ Using Digital Transformation Technologies
Genç C., ULAŞ D.
24th International Symposium for Production Research, ISPR 2024, Budva, Karadağ, 10 - 12 Ekim 2024, ss.239-258, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. AYAKKABI SEKTÖRÜNDE TÜRK VE SURİYELİ GİRİŞİMCİLERİN REKABET KOŞULLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ULAŞ D.
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON INNOVATIVE SCIENTIFIC APPROACHES, Samsun, Türkiye, 23 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
20223. İŞ MODELLERİNİN GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE SÜRDÜRÜLEBİLİR VE YENİLİKÇİ ANLAYIŞLA DEĞİŞİMİ: AYAKKABI SEKTÖRÜ ÖRNEĞİ
ULAŞ D.
7th INTERNATIONAL CONGRESS ON INNOVATIVE SCIENTIFIC APPROACHES, Samsun, Türkiye, 20 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2021
20214. Dijital Oyunların Etkilerine İlişkin Oyun Geliştiricilerle Sürdürülebilirlik Ekseninde Yapılan Bir Odak Grup Çalışması
ULAŞ D., Koca E.
INTERNATIONAL 19 MAY INNOVATIVE SCIENTIFIC APPROACHES CONGRESS-V, Samsun, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20215. Social Entrepreneurship For Innovative Solutions Related to Sustainability
ULAŞ D.
5. INTERNATIONAL 19 MAY INNOVATIVE SCIENTIFIC APPROACHES CONGRESS, Samsun, Türkiye, 22 Mayıs 2021, ss.145-163, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Korunan Alanlar ile Jeoparklarda Güvenliğin Sağlanmasında Sürdürülebilir Turizm ve Jeoturizmin Önemi
ULAŞ D.
Uluslararası Küresel Ekolojik Güvenlik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
20197. Korunan Alanların Güvenliğinin Sağlanmasında Sürdürülebilir Turizm Göstergeleri ve Jeoturizmin Önemi
ULAŞ D.
Küresel Ekolojik Güvenlik Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
20198. Korunan Alanların Yönetimi ve Sürdürülebilir Turizm
ULAŞ D.
Ankara’xxnın Jeolojik Mirası ve Jeoturizm Potansiyelinin Değerlendirilmesi Çalıştayı, UNESCO Türkiye Millî Komisyonu, Ankara, Türkiye, 16 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
20199. Digital Transformation Process and SMEs
ULAŞ D.
3rd World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, WOCTINE 2019, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2019, cilt.158, ss.662-671, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Development of Nanotechnology in the World and Nanotechnology Standards in Turkey
ÇALIPINAR H., ULAŞ D.
3rd World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, WOCTINE 2019, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2019, cilt.158, ss.1011-1018, (Tam Metin Bildiri)
2017
201711. Proje Tabanlı Öğrenme İle İşletme Ekonomisinin ve Çevre Bilincinin Öğretilmesi
ULAŞ D.
İnsanların Doğayla Kenetlenmesi - Kentte ve Doğal Alanda, Kutuplardan Ekvatora, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201712. Akademik ve İdari Personelin Gözünden Yöneticiler(i): Ankara Üniversitesi TÖMER Örneği
TUZCU M. A., ULAŞ D., SATICI E.
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Alaaddin Keykubat Üniversitesi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Karma Chameleon: Experiencing Business through Practice and Community Engagement
Ateş A. Ö., ULAŞ D.
Universality of Global Education Issues Conference 2017, 23 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
2016
201614. Employee Based Brand Equity Why Ankara University TÖMER Brand Is So Strong
ULAŞ D., TUZCU M. A., SATICI E.
3rd Business & Management Conference, Lizbon, Portekiz, 22 - 25 Mart 2016, ss.265-278, (Tam Metin Bildiri)
2016
201615. EMPLOYEE-BASED BRAND EQUITY: WHY ANKARA UNIVERSITY, TOMER BRAND IS SO STRONG?
ULAŞ D., Tuzcu A., Satici E.
IISES 3rd Business and Management Conference, Lisbon, Portekiz, 22 - 25 Mart 2016, ss.265-278, (Tam Metin Bildiri)
2015
201516. The Effects of Individual and Demographical Characteristics on Organizational Commitment Evidence from Academic and Administrative Staff of Ankara University TOMER
TUZCU M. A., ULAŞ D., SATICI E.
GBATA 17th Annual International Conference, LİZBON, Portekiz, 7 - 11 Temmuz 2015, ss.701-708, (Tam Metin Bildiri)
2013
201317. Medical Tourism Roadmap by Benchmarking A Cross Country Approach
ULAŞ D., Yaprak R.
Second International Conference on Emerging Research Paradigm in Business and Soccial Sciences, 26 - 28 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201318. E Barter Applicability in Domestic Markets A Comparison Between UAE and Turkey
ressamoglu anadol y., ULAŞ D.
2nd International Conference on Emerging Research Paradigms in Business and Social Science (ERPBSS2013), 26 - 28 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201319. Geopark education and perception changes in Kızılcamam
ULAŞ D.
3. Uluslararası Jeokoruma, Jeoturizm ve Jeopark Yönetimi Çalıştayı, 16 - 18 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2012
201220. KOBİ'lerİn Web'e Uyum Süreçleri ve Türk Ticaret Kanunu'ndaki Yeni Düzenlemeler
ÇOŞTAN H., ULAŞ D.
1.Ulusal Ünye İİBF İşletmecilik Sempozyumu, Ordu, Türkiye, 24 - 25 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201221. Kobi’lerin Web’e Uyum Süreçleri Ve Türk Ticaret Kanunundaki Yeni Düzenlemeler
ULAŞ D., ÇOŞTAN H.
1. Ulusal İşletmecilik Sempozyumu, Türkiye, 24 - 25 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201222. A Descriptive Study on Kızılcahamam Çamlıdere Geopark
YOLAL M., ULAŞ D.
2nd Interdisciplinary Tourism ResearchConference, 24 - 29 Nisan 2012, ss.1219-1233, (Tam Metin Bildiri)
2011
201123. Jeolojik Koruma Jeopark Ve Jeoturizm Kavramlarının Algılanması Konularında Alan Çalışması
ULAŞ D., KAZANCI N., BOYRAZ ASLAN S., KOÇAN N.
Jeoloji Kurultayı, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
2008
200824. Influencing Factors and The Adoption Of E Commerce and E Supply Chain in Turkish SMEs
ULAŞ D., ÇALIPINAR H.
5th Conference in The Series… International Conference on Intelligent Systems&Networks, 22 - 24 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
200725. Marka Oluşturma Sürecinin Tedarik Zinciri Yönetimi İle İlişkisi Marka Desteği Alan Kobi ler Üzerinde Bir Araştırma
ULAŞ D., ÇALIPINAR H.
4. KOBİ'ler Ve Verimlilik Kongresi, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2007, ss.369-377, (Tam Metin Bildiri)
2007
200726. KOBİ ler İçin Marka Geliştirme Model Önerisi
ULAŞ D.
Marka, Kalite ve Teknoloji Yönetimi Sempozyumu, MARKATEK 2007, TMMOB Makine Mühendisleri Odası, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2007, ss.23-36, (Tam Metin Bildiri)
2006
200627. Franchising Sistemi ve Girişimcilik
ULAŞ D.
Kültür Üniversitesi, KOBİ Verimlilik Kongresi, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
2006
200628. Küresel Rekabet Karsısında Samsun daki İhracatçı Firmaların Rekabet Stratejileri
ULAŞ D.
Geçmişten Geleceğe Samsun Sempozyumu, Samsun Büyükşehir Belediyesi, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2006, ss.585-598, (Tam Metin Bildiri)
2005
200529. Çin Tehdidine Yönelik Hazır Giyim Sektörünün Değerlendirilmesi
ULAŞ D., ÖZER A., KOÇAK F. A.
10. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)
1999
199930. Bir Pazarlama ve Dağıtım Yöntemi Olarak Franchising Sistemi
ULAŞ D.
4.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 21 Kasım 1999, ss.126-134, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20222. Küresel Rekabet Ortamında Birlikte Rekabet: İhracatta Kümelenme Yaklaşımı
Yeşilırmak S., ULAŞ D.
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
2018
20183. Esnaf ve Sanatkarlar Özelinde Eğlence, Dinlenme ve Barınma Sektörü
KARASU K., YILMAZ M., ULAŞ D., TUZCU M. A.
Ticaret Bakanlığı, Ankara, 2018
2018
20184. Perakendecilik, Toptancılık ve Lojistik Yönetimi
ULAŞ D., BARIŞ G., ÖZHAN DEDEOĞLU A., ERSOY N. F., ALTINBAŞAK F. İ., NURTANIŞ VELİOĞLU M., et al.
Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kircova, Editör, Beta, New Jersey, ss.217-243, 2018
2015
20156. Küresel Bölüm 9: Pazarlara Giriş Stratejileri: Lisanslama, Yatırım ve Stratejik İşbirlikleri
ULAŞ D., CANDEMİR A., FETTAHLIOĞLU Ö. O., FETTAHLIOĞLU H. S., ÖZKAN ÖZDEMİR P., SEVİM N., et al.
Global Marketing, Rezan Tatlıdil, Editör, Pearson (Nobel yayınevi), ss.254-283, 2015
2015
20157. Bölüm 14: Küresel Pazarlama İletişim Kararları II: Satış Promosyonları, Kişisel Satış ve Pazarlama İletişiminin Özel Formları
ULAŞ D., CANDEMİR A., FETTAHLIOĞLU Ö. O., FETTAHLIOĞLU H. S., ÖZKAN ÖZDEMİR P., SEVİM N., et al.
Global Marketing Küresel Pazarlama, Rezan Tatlıdil, Editör, Pearson (Nobel Yayınevi), Ankara, ss.410-441, 2015
2015
20158. İthalat, İhracat ve Kaynak Kullanımı (bölüm 8)
ULAŞ D., Selma K., FETTAHLIOĞLU Ö. O., CANDEMİR A., FETTAHLIOĞLU H. S., ÖZKAN ÖZDEMİR P., et al.
Global Marketing, Rezan Tatlıdil, Editör, Pearson, ss.224-253, 2015
2008
200810. Franchising System As An Entry Strategy and Entrepreneurship: Case of Turkey
ULAŞ D.
International Business Theory and Strategy Large and Small Firms Perspectives, Nelson Oly Ndubisi, Editör, Arah Publications, ss.229-247, 2008
Desteklenen Projeler
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorAnkara Üniversitesi Turkey s Participation in Kızılcahamam Ankara Bölgesinde Uygulamalı Jeolojik Miras Jeopark ve Jeoturizm Eğitimi Projesi
TÜBİTAK Projesi
ULAŞ D.
2014 - 2015
2014 - 2015ANKARA ÜNİVERSİTESİ “TÖMER”İN MARKA DEĞERİNİN VE FRANCHISE OLANAKLARININ ARAŞTIRILMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı
ULAŞ D. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015TÖMER İN MARKA DEĞERİNİN VE FRANCHISE OLANAKLARININ ARAŞTIRILMASI PROJESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ULAŞ D. (Yürütücü)