Bölüm 14: Küresel Pazarlama İletişim Kararları II: Satış Promosyonları, Kişisel Satış ve Pazarlama İletişiminin Özel Formları


ULAŞ D., CANDEMİR A., FETTAHLIOĞLU Ö. O., FETTAHLIOĞLU H. S., ÖZKAN ÖZDEMİR P., SEVİM N., ...Daha Fazla

Global Marketing Küresel Pazarlama, Rezan Tatlıdil, Editör, Pearson (Nobel Yayınevi), Ankara, ss.410-441, 2015

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2015
  • Yayınevi: Pearson (Nobel Yayınevi)
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.410-441
  • Editörler: Rezan Tatlıdil, Editör
  • Ankara Üniversitesi Adresli: Evet