SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Özel Yetenekliler İle Çalışan BİLSEM Öğretmenlerine Uygulanan Eğitici Eğitimi Proje Programının Etkililik Değerlendirmesi
MILLI EGITIM
, cilt.52, sa.240, ss.2863-2886, 2023 (Scopus)
The impact of peer feedback on collaborative problem-solving skills in the online environment
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.10, sa.3, ss.563-579, 2023 (ESCI)
Comprehensive Observations and Opinions by Teachers and Researchers About Finnish Schools
Education Sciences & Psychology
, cilt.64, sa.4, ss.37-58, 2022 (Hakemli Dergi)
Comparison of PISA and PIAAC Participants 2019 Reading Habits and Strategies in Terms of Reading Achievement
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.4, ss.159-169, 2021 (Hakemli Dergi)
The Usage of Mixed Item Response Theory in Determining Item Bias
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.36, sa.2, ss.393-405, 2021 (ESCI)
Öğretmen adaylarının 21. yy. becerilerini ölçmek için kullanabilecekleri araçlar hakıinda farkındalıkları ve yeterlik algıları
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.383-398, 2019 (Hakemli Dergi)
Özel eğitimde ölçme, değerlendirme ve ölçme araçlarının taşıması gereken özellikler
Araştırmadan Uygulamaya Özel Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.8, ss.8-13, 2019 (Hakemsiz Dergi)
21. Yüzyıl Becerileri ve Bu Becerilerin Ölçülmesinde Kullanılan Araçlar ve Yaklaşımlar
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, cilt.51, sa.1, ss.183-201, 2018 (Hakemli Dergi)
Teacher Behaviours Explaining Turkish and Dutch Students’Mathematic Achievements
International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE)
, cilt.6, sa.2, ss.174-182, 2017 (Scopus)
Determining the relationships between selected variables and latent classes in students’ PISA achievement
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.3, sa.2, ss.589-603, 2017 (Scopus)
Matematik Okuryazarlığı ile Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanım Becerileri Arasındaki İlişki PISA 2012
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.39-58, 2016 (Hakemli Dergi)
Attitudes of primary school prospective teachers towards art education
Global Journal on Humanites Social Sciences
, cilt.3, ss.667-674, 2016 (Hakemsiz Dergi)
The Development of IRT Based Attitude Scale towards Educational Measurement Course
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.7, sa.1, ss.133-144, 2016 (ESCI)
TIMSS 2011 FEN UYGULAMASINDA CİNSİYETE GÖREFARKLILAŞAN MADDE FONKSİYONUNU AÇIKLAYANDEĞİŞKENLER
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, cilt.14, sa.27, ss.1-21, 2016 (Hakemli Dergi)
Ölçme ve Değerlendirme Alanındaki Dergilerde Yayımlanan Makalelerin İçerik Analizi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.49, sa.1, ss.65-84, 2016 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Meslek Bilgisi Derslerinin Sıralama Yargıları Kanunuyla Ölçeklenmesi
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD
, cilt.5, sa.2, ss.79-90, 2014 (Hakemli Dergi)
The Role of Parents on Turkish Students Reading Achievement
Procedia-Social and Behavioral Science
, cilt.2, sa.116, ss.4393-4396, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Programında Yer Alan Kazanımlara Dayalı Soru Yazma ve Puanlama Çalışması
İlköğretim Online
, cilt.9, sa.3, ss.1201-1215, 2010 (Hakemli Dergi)
A Study on Writing and Scoring Open-Ended Questions Based on the Primary School Curriculum Objectives
Elementary Education Online
, cilt.9, sa.3, ss.1201-1215, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkçe konuşan çocuklarda okuma başarısının boylamsal değişimi: Gizil Markov Modeli analiz sonuçları
International Education Congress (EDUcongress2023), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023
İkinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarısına Göre Gizil Sınıfları ve Erken Yordayıcı Değişkenleri
International Education Congress (EDUcongress2023), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023
Rastgele ve Ardışık Madde Parametre Sapmasının Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Testlerde Test Etkililiği Üzerindeki Etkisi
I. Bireye Uyarlamış Test Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Eylül 2023
Değişen Madde Fonksiyonunun Farklı Koşullarda Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Testler Üzerindeki Etkisi
I. Bireye Uyarlamış Test Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 14 - 15 Eylül 2023
Öğrencilerin Duygusal ve Davranışsal Sorunları: Ekran Maruziyeti, Zorbalık ve Yakın Arkadaşlık Etkisi
II. Uluslararası Ergenlik ve Gençlik Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023
İyi ve zayıf okuyucularda okuma ve okuduğunu anlama gelişiminin yordayıcılarının boylamsal olarak incelenmesi.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 02 Kasım 2022
Çevrim İçi Ortamda Akran Geri Bildiriminin İşbirlikli Problem Çözme Becerisi Üzerindeki Etkisi
VIII. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Türkiye, 21 Eylül 2022
Fonolojik işlemleme ile alıcı ve ifade edici dil becerilerinin metin okuma akıcılığının gelişimine katkısının incelenmesi
IXth. International Eurasian Educational Research Congress, 22 - 25 Haziran 2022
Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Eğitim Aldıkları Yenilikçi Yöntem ve Yaklaşımlar Programı Hakkındaki Görüşleri
IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022
Özel (üstün) Yetenekli Öğrencilerinin Dil Becerileri Atölyelerine İlişkin Deneyimleri
IXth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022
Okuduğunu anlamanın anasınıfındaki yordayıcıları
Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022
COVİD Salgını Döneminde Türkiye’de Eğitimde Ölçme Alanında Yapılan Makalelerin İçerik Analizi
VII. Uluslararası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021
eTIMSS’e göre Türk Öğrencilerin Madde Tepki Sürelerinde Madde Özellikleri ve Bilgisayar Yeterliklerinin Etkisi
Eğitim Sistemimizde Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları: Tespitler, Çözüm Önerileri, Geleceğe Yönelik Projeksiyonlar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 08 Nisan 2021
Tasarım ve Beceri Atölyelerinin Açıldığı Okullardaki Öğretmenlerin Bu Atölyelere İlişkin Tutumları
VIth International Eurasian Educational Research Congress / EJERCongress 2019, 19 - 22 Haziran 2019
Applicability of the Theoretıcal Exam for Candidates of Driving Licence Trainees As The Computer Adaptive Test
6th International Congress On Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Prizren, Sırbistan, 5 - 08 Eylül 2018
Examining Preservice Teachers’ Asked Questions and Given Feedback.
ECER 2018, ” Inclusion and Exclusion, Resources for Educational Research?”, 4 - 07 Eylül 2018
Development of Item Bank Based on Item Response Theory for Motor Vehicle Driver Trainees Theoretical (Written) Exam
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Multilevel Classification of PISA 2015 Research Participant Countries’ Literacy and These Classes’ Relationship with Information and Communication Technologies
9th International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Multi-level Classification of Literacy of Individuals in the Field of Educational Sciences and Teacher Training According to PIAAC Research
9th International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
İlköğretim programında yer alan kazanımlara dayalı soru yazma çalışması
VIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 Mayıs 2009 - 23 Mayıs 2019
Kitap & Kitap Bölümleri
Kümeleme analizi
Jamovi ile kolay istatistik, Asiye Şengül Avşar, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.80-95, 2024
Lojistik regresyon analizi
Jamovi ile kolay istatistik, Asiye Şengül Avşar, Editör, Nobel Yayıncılık, ss.100-120, 2024
Eğitim Gündemi: Öğretmen Gözüyle Pandemi Sürecinde Eğitim
Ankara Üniversitesi, Ankara, 2022
Öğretmen Gözü ile Pandemi Sürecinde Eğitim
Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, 2022
Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19’un Eğitime Yansımaları
Ankara Üniversitesi Basımevi, 2022
COVID-19’un Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarına Yansımaları
Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19’un Eğitime Yansımaları, seher yalçın, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.123-134, 2022
Eğitim Hedeflerinin Sınıflandırılması
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Özen Yıldırım, Seval Kula Kartal, Editör, Lisans Yayıncılık, Ankara, ss.63-90, 2021
Karma Yöntemler Araştırması Nedir?
KARMA YÖNTEMLER ARAŞTIRMASI - Alana Yönelik Bir Kılavuz / MIXED METHODS RESEARCH - A Guide to the Field, Ömay Çokluk Bökeoğlu, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.55-77, 2018
Yaşantılar Evreninden Anılar Örneklemi Ölçmecilerden Geçerli ve Güvenilir Anılar
Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, 2016