Makaleler
71
Tümü (71)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (39)
ESCI (19)
Scopus (31)
TRDizin (43)
Diğer Yayınlar (10)
13. Fen deney kılavuzunun öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi: "Dünya ve evren" örneği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.100-123, 2022 (Hakemli Dergi)
14. 3-5 Yaş Grubu Çocuklara Yönelik Zihin Kuramı Testi: Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.55, ss.35-61, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Farklı okuma düzeylerindeki çocukların okuma, okuduğunu anlama ve yazma becerilerinin boylamsal karşılaştırması
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.212-245, 2022 (Hakemli Dergi)
24. Do Phonological Processing Skills Predict the Beginning Reading Performance of Turkish-Speaking Children? Longitudinal Results
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.36, sa.3, ss.527-543, 2021 (ESCI, Scopus, TRDizin)
29. Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü?
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.21, sa.4, ss.711-735, 2020 (ESCI, TRDizin)
30. 3D Strateji Öğretiminin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejileri Kazanmalarına Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.1390-1406, 2020 (Hakemli Dergi)
32. Düşük Okuma Başarısı Gösteren Çocuklarda Okuma, Sesbilgisel Farkındalık, Hızlı İsimlendirme ve Çalışma Belleği Becerilerinin İncelenmesi
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, cilt.53, sa.1, ss.209-240, 2020 (Hakemli Dergi)
33. Vocabulary and Reading Comprehension Skills of Students with Learning Disabilities and with Typical Development
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.21, sa.1, ss.1-22, 2020 (ESCI, TRDizin)
35. Effects of the TWA Strategy Instruction on Reading Comprehension of Students with Learning Disabilities
EDUCATIONAL RESEARCH QUARTERLY
, cilt.43, sa.2, ss.24-54, 2019 (Hakemli Dergi)
36. An Intervention to Improve the Writing Skills of Students With Learning Disabilities: Stop List Strategy
Insights into Learning Disabilities
, cilt.16, sa.2, ss.155-171, 2019 (Hakemli Dergi)
37. Investigating the Effectiveness of the Science Experiments Guidebook for Students with Learning Disabilities
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.20, sa.3, ss.501-534, 2019 (ESCI, TRDizin)
40. Dinlediğini Anlama Becerisinin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Yordayıcılığının Incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi.
, cilt.25, sa.6, ss.2369-2384, 2017 (Hakemli Dergi)
46. Examination of Addition and Subtraction Performances of Students with and without Learning Disabilities
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.3, ss.806-820, 2017 (Hakemli Dergi)
51. WISC R temelinde üstün yeteneklilik profil analizi Ankara ili örneği
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.271-289, 2015 (Hakemli Dergi)
53. Anasınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin Etkileşimli Kitap Okuma Bağlamında İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.603-619, 2015 (Hakemli Dergi)
57. Etkileşimli kitap okuma Korunmaya muhtaç çocukların alıcı ve ifade edici dil becerilerine etkileri
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.2, ss.622-639, 2014 (Hakemli Dergi)
59. Ev Erken Okuryazarlık Ortamı Ölçeği EVOK Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.6, sa.2, ss.444-459, 2014 (Hakemli Dergi)
62. Language and Narrative Skills in Young Children with Special Health Care Needs
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.12, sa.46, ss.63-80, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
64. Okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma akıcılığı sorunları ve öğretmenlerinin bu sorunlara yönelik öğretim uygulamaları
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.11, sa.3, ss.778-789, 2012 (Hakemli Dergi)
68. "Am I supposed to understand this stuff?" Youth with special health care needs readiness for transition
EDUCATION AND TRAINING IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.42, sa.3, ss.330-338, 2007 (SSCI, Scopus)
70. The relationship between health status language development and behavior in young children
Physical Disabilities: Education and Related Services
, cilt.24, sa.2, ss.7-20, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
99
1. ANASINIFINDA HARF BİLGİSİ DÜŞÜK VE YÜKSEK OLANGRUPLARIN İLKOKULDAKİ OKUMA, OKUDUĞUNU ANLAMA VE YAZMA PERFORMANSLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2. Anasınıfında Harf Bilgisi Düşük ve Yüksek Olan Grupların İlkokuldaki Okuma, Okuduğunu Anlama ve Yazma Performanslarının Karşılaştırılması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.23-24, (Özet Bildiri)
3. İşitme kayıplı çocuklarla çalışan öğretmenlerin etkileşimli kitap okuma davranışları
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.23, (Özet Bildiri)
4. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ile Düşük ve Yüksek Okuma Başarısı Gösteren Öğrencilerin Yazılı İfade Performanslarını Yordayan Değişkenlerin İncelenmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.43, (Özet Bildiri)
5. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler ile Düşük ve Yüksek Okuma Başarısı Gösteren Öğrencilerin Okuma ve Yazma Performanslarının Karşılaştırılması
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023, ss.40, (Özet Bildiri)
6. Türkçe konuşan çocuklarda okuma başarısının boylamsal değişimi: Gizil Markov Modeli analiz sonuçları
International Education Congress (EDUcongress2023), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
7. İkinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarısına Göre Gizil Sınıfları ve Erken Yordayıcı Değişkenleri
International Education Congress (EDUcongress2023), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
8. Anasınıfında harf bilgisi düşük ve yüksek olan çocukların ilkokuldaki okuma, okuduğunu anlama ve yazma başarılarının karşılaştırılması.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 Kasım - 04 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
9. İkinci sınıfa devam eden çocukların okuduğunu anlama performansının anasınıfındaki bazı değişkenler açısından incelenmesi.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
10. İyi ve zayıf okuyucularda okuma ve okuduğunu anlama gelişiminin yordayıcılarının boylamsal olarak incelenmesi.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 02 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
11. Fonolojik işlemleme ile alıcı ve ifade edici dil becerilerinin metin okuma akıcılığının gelişimine katkısının incelenmesi
IXth. International Eurasian Educational Research Congress, 22 - 25 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
14. Sözel dil, hızlı isimlendirme ve erken okuryazarlık becerileri arasındaki ilişkiler
6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
15. Okuduğunu anlamanın anasınıfındaki yordayıcıları
Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
22. İkinci sınıfa devam eden otizm spektrum bozukluğu olan ve tipik gelişen çocukların okuma akıcılıklarının ve okuduğunu anlama becerilerinin karşılaştırılması
Ulusal 29. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
23. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda sesbilgisel işlemleme becerileri: Tipik gelişim gösteren çocuklarla karşılaştırmalı bir çalışma
Ulusal 29. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 6 - 09 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
25. Fen Bilimleri ve Özel Eğitim Öğretmenlerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Yönelik Öğretim Süreçlerinin İncelenmesi
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.364-371, (Tam Metin Bildiri)
29. OSB olan çocuklarda erken okuryazarlık becerileri ve erken okuryazarlık becerilerinin içsel ve dışsal yordayıcıları
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
30. Öğrenme Güçlüğü olan Öğrencilerde Strateji Öğretimi Yazılımının Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesine Etkisi
International EJER Congress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
35. Madde ve doğası
FEGEM, 15 - 18 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
37. Çocukların erken okuryazarlık becerileri profil analizi: Sosyoekonomik düzeyin rolü
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
38. Okuma yazmayı öğrenme süreci: Farklı sosyoekonomik düzeylerden gelen çocuklardaki başarı farklılıkları
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
39. Çocukların erken okuryazarlık becerilerinin profil analizi: Sosyoekonomik düzeyin rolü
Uluslarası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
43. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİNOKUDUĞUNU ANLAMA PERFORMANSLARININ İNCELENMESİ
II. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER BERLİN KONFERANSI, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.58, (Özet Bildiri)
44. Okul Öncesi Dönemde Sosyoekonomik Özelliklerin Çalışma Belleği Performansına Etkisi
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
45. Erken Okuryazarlık Becerilerinin Ediniminde Sosyoekonomik Düzeye İlişkin Farklılıklar
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
46. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Tanımsal Metin Yazma Becerilerinin Dur, Düşün, Listele Stratejisi ile Geliştirilmesi
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
48. Sesbilgisel Farkındalık ve Hızlı İsimlendirme: Okuma Başarısını Yorduyor mu?
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
49. Çalışma Belleği ve Bileşenlerinin Okuma ve Yazma Becerilerinin Kazanımındaki Etkileri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
50. Anasınıfına Devam Eden Çocukların Ev Erken Okuryazarlık Ortamı, Dil Gelişimi ve Çalışma Belleğinin Yıl Sonundaki Erken Okuryazarlık Düzeyini Yordama Gücü: Boylamsal Bir Çalışma
II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
51. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİN SÖZCÜK BİLGİSİ VE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
2. ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUKTA MÜDAHALE KONGRESİ (ICECI2018), 29 - 31 Mart 2018, (Özet Bildiri)
52. Çalışma Belleği ve Ev Erken Okuryazarlık Ortamı Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Etkili Mi? Türkçe Konuşan Çocuklar Örneği
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.510-511, (Özet Bildiri)
53. Anasınıfına Devam Eden Çocuklarda Hızlı isimlendirme ve Sesbilgisel Farkındalık Becerileri İlişkili mi? Okuma Başarısını Etkileyen Temel Becerilere Bir Bakış
INTERNATIONAL CONGRESS ON POLITICAL, ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
54. Ortaokul öğrenme güçlüğü tanılı kaynaştırma öğrencilerine yönelik fen deneyleri kılavuzunun hazırlanması: “canlılar ve hayat” öğrenme alanı örneği
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.188, (Özet Bildiri)
55. Anasınıfı çocuklarının sözcük bilgileri ile çalışma belleği performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
56. Okuma başarısının yordayıcıları olan çalışma belleği, hızlı isimlendirme ve sesbilgisel farkındalık becerilerinin alt SED’den gelen çocuklarda diğer SED düzeylerindeki akranları ile karşılaştırmalı olarak incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
59. İlk Okul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Okunabilirliklerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
60. Öğrenme güçlüğü olan çocukların duyguları tanıma becerileri
26. ulusal özel eğitim kongresi, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
61. Erken Okuryazarlık Becerileri ve Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı 3. Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi', 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
62. A study for develoing the test of early literacy for Turkish kindergarten children
10th international technology, education and development conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016
64. Anasınıfı çocuklarına yönelik Erken Okuryazarlık Testi EROT geliştirme çalışması
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
65. ANASINIFI ÇOCUKLARINA YÖNELİK ERKEN OKURYAZARLIK TESTİ EROT GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
25. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri)
66. SESBİLGİSEL FARKINDALIK BECERİLERİNİN OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİ BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA
25. Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, (Tam Metin Bildiri)
68. The Long Term Effectiveness of Dialogic Reading Intervention in the Acquisition of Reading Skills
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
69. Etkileşimli kitap okuma uygulamaları
1. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2015
70. Öğrenme güçlüğü olan çocukların duygu durumlarına ilişkin sözel olmayan ipuçlarını algılama becerileri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2014
71. Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sözel Olmayan İpuçları ileAktarılan Duyguları Algılama Becerileri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
72. Anasınıfı Öğrencilerinin Ev Ortamlarındaki Erken Okuryazarlık Deneyimleri Sosyo Ekonomik Düzey Açısından Bir Değerlendirme
International Congress on Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
73. 5 yaş grubundaki çocukların erken okuryazarlık becerilerinin değerlendirilmesi Erken Okuryazarlık Testi EROT
Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2014
74. Erken okuryazarlık becerilerinin geliştirilmesine yönelik etkileşimli kitap okuma EKO uygulamaları
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2013
75. Etkileşimli kitap okuma programının alıcı ve ifade edici dil becerilerine etkisinin incelenmesi
7. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2013
76. Etkileşimli kitap okuma
Eğitim Reformu Girişimi, 10. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2013
77. Özgül öğrenme güçlüğü olan ilköğretim öğrencilerinin görsel ve işitsel algı ile okuma yazma ve matematik performanslarının incelenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2012
78. Bir erken müdahale programı olarak etkileşimli kitap okuma programının etkililiğinin incelenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2012
79. Effectiveness of Dialogic Book Reading to Improve Early Literacy Skills of Kindergartners
The Division for Early Childhood Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
80. Validity relability of the test of early literacy skills for Turkish children
DEC's 28th Annual International Conference., 28 - 30 Ekim 2012
81. Validity reliability of the test of early literacy skills for Turkish children
DEC's 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2012
82. Effectiveness of dialogic book reading to improve early literacy skills of kindergartners
DEC's 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2012
83. Bir Erken Müdahale Programı Olarak Etkileşimli Kitap Okuma Programının Etkililiğinin İncelenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
84. Alt orta ve üst SED okullardaki anasınıflarında kitap okuma etkinlikleri Betimsel bir çalışma
Uluslararası Katılımlı 1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Şubat 2012
85. Sınıf öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğüne ilişkin bilgi düzeyleri ve tanı almış öğrencilere yönelik uygulamaları
Uluslararası Katılımlı 1. Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)
86. Okuma problemleri yaşayan 3 sınıf öğrencilerin alt SED okullardaki sıklığı ve okuma becerilerinin öğrenme güçlüğü riski açısından değerlendirilmesi
21. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 31 Ekim - 02 Kasım 2011
87. Sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma akıcılığı sorunlarına ve okuma akıcılığını artırmaya yönelik kullandıkları yöntemlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2010
89. Sınıf öğretmenlerinin okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma akıcılığı sorunlarına ve akıcılığı artırmaya yönelik kullandıkları yöntemlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde sunulmuş bildiri, Türkiye, 21 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
90. Öğrenme güçlüğü ile tanımlanma riskini azaltmaya yönelik bir erken eğitim programı
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2009
98. Early assessment of behavioral problems in young children with special health care needs
27th Annual Teacher Educators for Children with Behavior Disorders National Conference, Tempe, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Kasım 2003
99. Symposium Secondary analysis of large data sets Perks and pitfalls for educational researchers
Arizona Educational Research Organization Annual Conference, Tempe, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ekim 2003
Kitaplar
8
2. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER VE MESLEKİ BECERİLERİN EDİNİMİ
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU, Devrim Erginsoy Osmanoğlu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-6, 2023
7. İki Gereksinimlilik: Öğrenme Güçlüğü ve Üstün Yetenek
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Emine Rüya Özmen, Ayşegül Ataman, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.151-170, 2019
8. EROT ERken Okuryazarlık Testi
Eğiten Kitap, 2016
Bilirkişi Raporları
4
Metrikler
Yayın (WoS)
40
Yayın (Scopus)
31
Atıf (WoS)
307
H-İndeks (WoS)
9
Atıf (Scopus)
177
H-İndeks (Scopus)
7
Atıf (Scholar)
2575
H-İndeks (Scholar)
25
Atıf (TrDizin)
38
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
1198
H-İndeks (Sobiad)
18
Atıf (Diğer Toplam)
98
Proje
20
Tez Danışmanlığı
18