Yayınlar & Eserler

Makaleler 71
Tümü (71)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (39)
ESCI (19)
Scopus (31)
TRDizin (43)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 99

3. İşitme kayıplı çocuklarla çalışan öğretmenlerin etkileşimli kitap okuma davranışları

34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.23, (Özet Bildiri)

12. Sözel dil ölçümleri, hızlı isimlendirme ile erken okuryazarlık becerileri arasındaki ilişkiler

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

13. Okuduğunu anlama performansını etkileyen değişkenler: Sözel dil, çalışma belleği ve okuma akıcılığı

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

14. Sözel dil, hızlı isimlendirme ve erken okuryazarlık becerileri arasındaki ilişkiler

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

15. Okuduğunu anlamanın anasınıfındaki yordayıcıları

Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

16. İşitme yetersizliği olan 5-6 yaş çocukların erken okuryazarlık becerileri

8th International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

18. Erken matematik becerilerini etkileyen bilişsel faktörler: Sözel olmayan zekâ, çalışma belleği ve hızlı isimlendirme

8th International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

20. Erken matematik becerilerinde farklı düzeylerde başarı gösteren çocukların çalışma belleği performanslarının karşılaştırılması

7th International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

21. İlkokul İkinci Sınıflar İçin Yazılan Okunabilirlikleri Benzer Otuz Bir Hikâyenin Yazılma Süreci

VIIth International Eurasian Educational Research Congress ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

24. Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzu: “Madde ve Doğası” Örneği

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.372-378, (Tam Metin Bildiri)

25. Fen Bilimleri ve Özel Eğitim Öğretmenlerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Gelişimine Yönelik Öğretim Süreçlerinin İncelenmesi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.364-371, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Birinci Sınıftaki Okuma Becerileri Yazma Başarısını Ne Düzeyde Yorduyor?

5th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

42. Hızlı İsimlendirme Testi: Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1074-1075, (Özet Bildiri)

43. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN VE OLMAYAN ÖĞRENCİLERİNOKUDUĞUNU ANLAMA PERFORMANSLARININ İNCELENMESİ

II. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER BERLİN KONFERANSI, 17 - 20 Mayıs 2018, ss.58, (Özet Bildiri)

57. View of Teachers About Computation Errors of Students with and Without Learning Disabilities

3rd International Conference on Social Sciences EducationResearch, Roma, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.3, ss.218-128, (Özet Bildiri)

58. Examination of Addition and Subtraction Performances of Students with and Without Learning Disabilities

3rd International Conference on Social Sciences and Education Research, Roma, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.3, ss.24, (Özet Bildiri)

59. İlk Okul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Okunabilirliklerinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

60. Öğrenme güçlüğü olan çocukların duyguları tanıma becerileri

26. ulusal özel eğitim kongresi, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

61. Erken Okuryazarlık Becerileri ve Değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı 3. Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi', 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

62. A study for develoing the test of early literacy for Turkish kindergarten children

10th international technology, education and development conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

63. A STUDY FOR DEVELOPING THE TEST OF EARLY LITERACY FOR TURKISH KINDERGARTEN CHILDREN

10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.4972, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

67. Sınıf ve aile temelli etkileşimli kitap okuma uygulamalarının erken okuryazarlık ve okuma becerilerine etkileri

Uluslararası Katılımlı III. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

68. The Long Term Effectiveness of Dialogic Reading Intervention in the Acquisition of Reading Skills

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

69. Etkileşimli kitap okuma uygulamaları

1. Ulusal Gelişimsel Yetersizlik Sempozyumu, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2015

76. Etkileşimli kitap okuma

Eğitim Reformu Girişimi, 10. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2013

79. Effectiveness of Dialogic Book Reading to Improve Early Literacy Skills of Kindergartners

The Division for Early Childhood Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

81. Validity reliability of the test of early literacy skills for Turkish children

DEC's 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

82. Effectiveness of dialogic book reading to improve early literacy skills of kindergartners

DEC's 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs and Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Ekim 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

84. Alt orta ve üst SED okullardaki anasınıflarında kitap okuma etkinlikleri Betimsel bir çalışma

Uluslararası Katılımlı 1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Şubat 2012

85. Sınıf öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğüne ilişkin bilgi düzeyleri ve tanı almış öğrencilere yönelik uygulamaları

Uluslararası Katılımlı 1. Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

90. Öğrenme güçlüğü ile tanımlanma riskini azaltmaya yönelik bir erken eğitim programı

19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Marmaris, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2009

91. Effectiveness of curriculum based decision making to enhance early literacy skills

CEC Convention and Expo, Seattle, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 30 Nisan 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

92. Curriculum based decision making in an early literacy program

American Educational Research Association Annual Meeting, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Nisan 2009 Sürdürülebilir Kalkınma

93. Measuring Things that Matter Evaluating Community Based Initiatives

1st Annual Family Leadership Conference, Phoenix, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Mayıs 2008

94. Addressing the Early Literacy Development of Preschool English Language Learners in a Science Based Preschool Program

American Educational Research Association Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 11 Nisan 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

95. Data driven early literacy instruction for young English language learners with special needs

American Educational Research Association Annual Meeting, San-Francisco, Kostarika, 10 - 12 Nisan 2006 Sürdürülebilir Kalkınma

96. Home based intervention for early language and behavior problems

28th Annual Teacher Educators for Children with Behavior Disorders Conference, Tempe, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 24 Kasım 2004

97. Language development and narrative skills of young children with special health care needs

American Educational Research Association Annual Meeting, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Nisan 2004

98. Early assessment of behavioral problems in young children with special health care needs

27th Annual Teacher Educators for Children with Behavior Disorders National Conference, Tempe, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 19 Kasım 2003

99. Symposium Secondary analysis of large data sets Perks and pitfalls for educational researchers

Arizona Educational Research Organization Annual Conference, Tempe, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 22 Ekim 2003
Kitaplar 8

1. Home Literacy Environment and Literacy Acquisition in Turkish

Evidence from Different Languages and Contexts, George Georgiou,Tomohiro Inoue, Editör, Springer, London/Berlin , Glarus, ss.173-186, 2025

2. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER VE MESLEKİ BECERİLERİN EDİNİMİ

ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN ÜRETEN NESİLLER KILAVUZU, Devrim Erginsoy Osmanoğlu, Editör, Vizetek, Ankara, ss.1-6, 2023

7. İki Gereksinimlilik: Öğrenme Güçlüğü ve Üstün Yetenek

Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek, Emine Rüya Özmen, Ayşegül Ataman, Editör, Maya Akademi, Ankara, ss.151-170, 2019
Metrikler

Yayın

182

Yayın (WoS)

40

Yayın (Scopus)

31

Atıf (WoS)

307

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

177

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

2575

H-İndeks (Scholar)

25

Atıf (TrDizin)

38

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1198

H-İndeks (Sobiad)

18

Atıf (Diğer Toplam)

98

Proje

20

Tez Danışmanlığı

18

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları