-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2010 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2003 - 2010 Araştırma Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2020 Dekan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2016 - 2018 Enstitü Müdür Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - 2016 Merkez Müdür Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
Doktora
Program Değerlendirme Uygulaması
Program Değerlendirme Modelleri
-
Yüksek Lisans
Program Değerlendirme
Örgün ve Yaygın Eğitim Programları ve Dijital Çağdaki Yansımaları
Eğitim Bilimine Giriş
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Değerler Eğitimi
Öğretme Öğrenme Sürecinde Yeni Yönelimler
-
Lisans
Karakter ve Değer Eğitimi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması I
Hayat Bilgisi Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması I-II
Sosyal Bilgilerde Değerler Eğitimi
İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları
Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Pandemi (COVID-19) sürecinde öğretim programlarının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmenlerin görüşleri
Demirhan İşcan C. (Danışman)
B.ÇAVUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Okul öncesi eğitim programı kapsamında okul dışı etkinliklere ilişkin katılımcıların görüşleri ve aileler için öneriler
Demirhan İşcan C. (Danışman)
F.İREM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Öğretmen eğitimi programlarında kalite ve akreditasyona ilişkin öğrenci ve öğretim elemanı görüşleri
Demirhan İşcan C. (Danışman)
C.KURDOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Fen bilimleri dersi öğretiminde Ters Yüz Sınıf Modelinin öğrencinin akademik başarısına etkisi
Demirhan İşcan C. (Danışman)
M.EVCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Fen bilimleri dersi öğretim programı ve ölçme değerlendirme araçlarının akademik becerilerin izlenmesi ve değerlendirilmesine (ABİDE) göre incelenmesi
DEMİRHAN İŞCAN C. (Danışman)
B.AKINCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sınıf öğretmenliğinde uzmanlaşma modellerinin öğretmen, öğrenci ve öğretim elemanlarının görüşleri açısından değerlendirilmesi
DEMİRHAN İŞCAN C. (Danışman)
B.CESUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Öğretmenlik mesleği için etik ilkeler ve etik ilkelere ilişkin öğretmen görüşleri
DEMİRHAN İŞCAN C. (Danışman)
A.ORDU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sosyal bilgiler öğretiminde ters yüz sınıf modeli uygulamasının değerlendirilmesi
BIKMAZ F. (Danışman), DEMİRHAN İŞCAN C. (Eş Danışman)