SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sınıf Öğretmenliğinde Uzmanlaşma Modellerine İlişkin Bir Durum Çalışması
International Online Journal of Primary Education
, cilt.11, sa.1, ss.205-231, 2022 (Hakemli Dergi)
Practices of Prospective Teachers Based on Constructivism
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1055-1070, 2017 (Hakemli Dergi)
Değerler ve değerler eğitimi
Öğretmen Dünyası
, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Views on Values Education From Teacher Candidates to Experienced Teachers
EDUCATION
, cilt.136, sa.2, ss.192-210, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde 5E Öğrenme Döngüsü Modelinin Kullanımı
Eğitim ve Gelecek Dergisi
, sa.5, ss.1-11, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Değerler Eğitimindeki Tercihleri
İlköğretim Online
, 2014 (Hakemli Dergi)
Çocuklarda Kimyasal Maddelere İlişkin Farkındalığın Artırılması Bir Öğretim Materyalinin Geliştirilmesi ve Denenmesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.46, sa.1, ss.225-248, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Sınıf Ortamında Yapılandırmacılık Yaklaşımına Uygun Çalışmalar Gerçekleştirilmesine İlişkin Gözlemleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.111-127, 2012 (Hakemli Dergi)
Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Lisansüstü Eğitim Programlarının Analizi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.45, sa.1, ss.107-138, 2012 (Hakemli Dergi)
Effectiveness of Values Education Curriculum for the Fourth Grades
Eğitim ve Bilim
, cilt.34, ss.1-14, 2009 (Hakemli Dergi)
Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Etkinliklerin İlköğretim Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Başarısı Tutumları ve Öğrenmelerin Kalıcılığına Etkisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.109-121, 2008 (Hakemli Dergi)
Yeni İlköğretim Programlarının Basına Yansımaları
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.2, ss.95-123, 2006 (Hakemli Dergi)
Yeni İlköğretim Programlarının Basına Yansıması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.39, sa.2, ss.95-123, 2006 (Hakemli Dergi)
Program Geliştirmede Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.48-61, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Eğitimi Programlarında Kalite ve Akreditasyona İlişkin Öğrenci ve Öğretim Elemanı Görüşleri
Xth International Eurasian Educational Research Congress 2023, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.267-269
Sınıf Öğretmenliğinde Uzmanlaşma Modellerinin Öğretmen, Öğrenci ve Öğretim Elemanlarının Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, ss.508-509
Ekip Başkanları ve Değerlendiriciler: Akreditasyon Deneyimleri
III. International Teacher Education and Accreditation Congress, 30 Kasım - 01 Aralık 2019
Evaluation of the Elementary National Curriculum for Social Studies
7. International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 09 Ekim 2019
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Ters Yüz Sınıf Modeli Uygulamasının Değerlendirilmesi
VI. International Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019
Raising The Awareness on Healthy Food and Healthy Eating Among Children.
2nd International Gazi Pharma Symposium Series (GPSS-2017), 11 Ekim - 13 Kasım 2017, ss.195
Practices of Prospective Teachers Based on the Constructivism
The International Society for Teacher Education, 22 - 25 Nisan 2014
Öğretmen AdaylarInIn Öğretmenlİk UygulamasI Dersİ KapsamInda KullandIklarI Yöntem ve Teknİkler
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Kullandıkları Yaklaşım Yöntem ve Teknikler
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Öğretmen Adaylarının 5 Öğrenme Döngüsünü Temele Alan Uygulamaları
1st Eurasian Educational Research Congress, 24 - 26 Nisan 2014
Öğretmen adaylarının 5E Öğrenme Döngüsünü temele Alan uygulamaları (Practices of Teachers on Using 5E Learning Cycles)
1st Eurasian Educational Research Congress, 24 Nisan 2014
Secondary education certificate program students attitudes and expectations regarding teaching profession
European Conference on Social and Behavioral Sciences, 19 - 21 Haziran 2013
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Beklentileri
European Conference on Social Science Research, 19 - 21 Haziran 2013
Öğretmen Adaylarının Sınıf Ortamında Yapılandırmacılık Yaklaşımına Uygun Çalışmalar Gerçekleştirilmesine İlişkin Gözlemleri
3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012
Eğitim Programları ve Öğretim Alanında Lisansüstü Eğitim Programlarının İncelenmesi ve Öneriler
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
Values Education Program and Its Outcomes
10th International Conference on Education, 26 Mayıs 2008 - 29 Mayıs 2009
The weakness and strengths of the curriculum Classroom teachers four years experiences
International Conference on Primary Education, 25 - 27 Kasım 2009
Vatandaşlık Eğitiminde Değerler ve Değerler Eğitimi
I. Uluslar arası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Mayıs 2009
An Adaptation of the Teaching and Learning Conceptions Questionnaire
International Conference on Educational Sciences ICES’08, 23 - 25 Haziran 2008
İlköğretim Programlarında Nasıl Bir Çocuk Yetiştirilmek İsteniyor
VI. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi: Türkiye’de Çocuk Yetiştirme, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2008
İlköğretim Programlarıyla Nasıl Bir Çocuk Yetiştirmek İsteniyor Hayat Bilgisi Dersi Örneği
Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2008
An Adaptation of the Teaching Learning Conception Questionnaire
International Conference on Educational Sciences, 23 - 25 Haziran 2008
Uluslararası Bakalorya Felsefesini Dikkate Alarak Hazırlanmış Olan Çoklu Zeka Kuramı Uygulamalarının Öğrencilerin Erişi Düzeylerine Öğrenilenlerin Kalıcılığına Öğretmen Öğrenci Görüşlerine ve Değerlendirme Sürecine Etkisi
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Türkiye, 17 Ocak 2005
Hayat Bilgisi Dersinde Değerler ve Değerler Eğitimi
İlköğretim Kongresi: İlköğretim Programları ve Öğretimi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007
İlköğretim 5 Sınıflarda Öğretme Öğrenme Ortamının İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 12 - 14 Mayıs 2007
The European Perspectives Assessment of Values in Turkish Basic Education Curricula
Education and Values in the Balkan Countries, 29 Haziran - 02 Temmuz 2006
Teachers alternative conceptions about new curricula in Turkey
Second World Curriculum Studies Conference (WCSC), 21 - 24 Mayıs 2006
Sınıf Öğretmenlerinin Yeni İlköğretim Programlarının Uygulanmasında Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006
TED Ankara Koleji Vakfı Okulları Çevre Eğitimi Etkinlikleri
5. Çevre Sorunlarına Öğrenci Yaklaşımları Sempozyumu, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2002
TED Ankara Koleji Fen Eğitimini Geliştirme Projesi Amaçları Organizasyon Yapısı ve Çalışmaları
2000 Yılında Türk Milli Eğitim Örgütü ve Yönetimi Ulusal Sempozyumu, Türkiye, 11 - 13 Ocak 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
Değerler Eğitiminde Ailenin, Okulun ve Çevrenin Rolü
Karakter ve Değerler Eğitimi Güncel Yaklaşımlar, Canan Koç, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.62-81, 2023
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler ve Değerler Eğitimi
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler, Necla Köksal, Zeynep Ayvaz Tuncel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.42-60, 2020
Değerler Eğitiminde Temel Kavramlar
Karakter ve Değerler Eğitimi, Arife Figen Arısoy,Perihan Ünüvar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.31-50, 2019
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Beşinci Mezun İzleme Araştırması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, Ankara, 2016
Values Education Preferences of Teacher Candidates
Lambert Academic Publishing, 2016
Tarih Öğretimi Kavramsal Çerçeve
Tarih Öğretiminde Değerler Eğitimi, İsmail Güven, Editör, PEGEMA, Ankara, ss.1-54, 2014