-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi
-
1994 - 2002 Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2013 - Devam Ediyor Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Ankara Üniversitesi
-
Doktora
Sürdürülebilirlik ve Fikri Mülkiyet Haklarıyla Pazara Giriş Stratejileri
-
Yüksek Lisans
ELEKTRONİK TİCARET VE İNTERNETTE PAZARLAMA
ULUSLARARASI PAZARLAMA
FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI YÖNETİMİ VE PAZAR STRATEJİSİ
ULUSLARARASI İŞLETME POLİTİKASI
ULUSLARARSI PAZARLARA GİRİŞ STRATEJİLERİ
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
Elektonik Ticaret ve İnternette Pazarlama
Uluslararsı Pazarlama
-
Lisans
İŞLETME EKONOMİSİ
Uluslararası İşletme Politikası
Mühendislik çözümleri, Girişimcilik, Proje planlama ve organizasyonu
-
KOBİ'lerin ihracatçı özelliklerini belirleyen mikro faktörlerin analizi: OSTİM kümelenmeleri üzerine bir karma yöntem araştırması
ULAŞ D. (Danışman)
-
Hofstede'nin kültür boyutlarının tüketici etnosentrizmine etkisi
ULAŞ D. (Danışman)
-
Tedarik zinciri entegrasyonunun yeni ürün geliştirme üzerine etkisi
ULAŞ D. (Danışman)
E.KOÇ(Öğrenci), Doktora, 2017
-
Seyahat acentelerinde sürdürülebilir pazarlama yaklaşımının kullanımı: Batı Karadeniz destinasyonu örneği
ULAŞ D. (Danışman)
-
İşletmelerin kümelere bakış açısı ve kümelenmelerde elektronik ticaretin uygulanabilirliği: ESSİAD örneği
ULAŞ D. (Danışman)
-
Metin madenciliği ile sentiment analizi ve Borsa İstanbul uygulaması
ULAŞ D. (Danışman)
-
Uluslararası otel zincirlerinin Madagaskar turizm pazarına giriş stratejileri
ULAŞ D. (Danışman)
-
Uluslararası hedef pazar seçimi ve uluslararası pazarlara giriş stratejileri : Azerbaycan Devlet Petrol Şirketi örneği
ULAŞ D. (Danışman)
E.MAMMADOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012
-
Çift taraflı montaj hattı dengeleme problemlerinin genetik algoritma yaklaşımıyla optimizasyonu
ULAŞ D. (Danışman)
-
Uluslararası reklam stratejileri: Azerbaycan’da coca cola örneği
ULAŞ D. (Danışman)
-
Kobi’lerin uluslararası pazarlara açılmasında sektörel dış ticaret şirketleri modeli ve konserve meyve-sebze sektöründe uygulanabilirliğinin araştırılması
ULAŞ D. (Danışman)
-
Uluslararası Reklam Stratejileri: Azerbaycan`da Coca-Cola Örneği
ULAŞ D. (Danışman)
E.ZEYNALOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Tüketicilerin internet üzerinden satın alma eğilimlerinin değerlendirilmesi: İran'da bir uygulama
ULAŞ D. (Danışman)
-
KOBİ'lerin uluslararası pazarlara açılmasında sektörel dış ticaret şirketleri modeli ve konserve meyve-sebze sektöründe uygulanabilirliğinin araştırılması
ULAŞ D. (Danışman)
A.GÜLNİHAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Organik tarım işletmelerinin pazarlama faaliyetleri ve sorunlara yönelik yaklaşımları
ULAŞ D. (Danışman)
S.ADALET(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Gelişmekte olan ülkelerde teknolojik yeniliklerin hizmet algılanmasında tüketicilere etkisi: 'NBC Bank' müşteri düşünceleri üzerine bir araştırma.
ULAŞ D. (Danışman)
H.ALİYEV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008