Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi
-
1994 - 2002 Doç.Dr.
Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2013 - Devam Ediyor Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Ankara Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans ELEKTRONİK TİCARET VE İNTERNETTE PAZARLAMA
-
Yüksek Lisans ULUSLARARASI PAZARLAMA
-
Yüksek Lisans FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI YÖNETİMİ VE PAZAR STRATEJİSİ
-
Yüksek Lisans ULUSLARARASI İŞLETME POLİTİKASI
-
Yüksek Lisans ULUSLARARSI PAZARLARA GİRİŞ STRATEJİLERİ
-
Lisans İŞLETME EKONOMİSİ
-
Doktora Sürdürülebilirlik ve Fikri Mülkiyet Haklarıyla Pazara Giriş Stratejileri
-
Yüksek Lisans Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
-
Lisans Uluslararası İşletme Politikası
-
Lisans Mühendislik çözümleri, Girişimcilik, Proje planlama ve organizasyonu
-
Yüksek Lisans Elektonik Ticaret ve İnternette Pazarlama
-
Yüksek Lisans Uluslararsı Pazarlama
Yönetilen Tezler
-
KOBİ'lerin ihracatçı özelliklerini belirleyen mikro faktörlerin analizi: OSTİM kümelenmeleri üzerine bir karma yöntem araştırması
ULAŞ D. (Danışman)
-
Hofstede'nin kültür boyutlarının tüketici etnosentrizmine etkisi
ULAŞ D. (Danışman)
-
Tedarik zinciri entegrasyonunun yeni ürün geliştirme üzerine etkisi
ULAŞ D. (Danışman)
E.KOÇ(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Seyahat acentelerinde sürdürülebilir pazarlama yaklaşımının kullanımı: Batı Karadeniz destinasyonu örneği
ULAŞ D. (Danışman)
-
İşletmelerin kümelere bakış açısı ve kümelenmelerde elektronik ticaretin uygulanabilirliği: ESSİAD örneği
ULAŞ D. (Danışman)
-
Metin madenciliği ile sentiment analizi ve Borsa İstanbul uygulaması
ULAŞ D. (Danışman)
-
Uluslararası otel zincirlerinin Madagaskar turizm pazarına giriş stratejileri
ULAŞ D. (Danışman)
-
Uluslararası hedef pazar seçimi ve uluslararası pazarlara giriş stratejileri : Azerbaycan Devlet Petrol Şirketi örneği
ULAŞ D. (Danışman)
E.MAMMADOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Çift taraflı montaj hattı dengeleme problemlerinin genetik algoritma yaklaşımıyla optimizasyonu
ULAŞ D. (Danışman)
-
Uluslararası reklam stratejileri: Azerbaycan’da coca cola örneği
ULAŞ D. (Danışman)
-
Kobi’lerin uluslararası pazarlara açılmasında sektörel dış ticaret şirketleri modeli ve konserve meyve-sebze sektöründe uygulanabilirliğinin araştırılması
ULAŞ D. (Danışman)
-
Uluslararası Reklam Stratejileri: Azerbaycan`da Coca-Cola Örneği
ULAŞ D. (Danışman)
E.ZEYNALOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Tüketicilerin internet üzerinden satın alma eğilimlerinin değerlendirilmesi: İran'da bir uygulama
ULAŞ D. (Danışman)
-
KOBİ'lerin uluslararası pazarlara açılmasında sektörel dış ticaret şirketleri modeli ve konserve meyve-sebze sektöründe uygulanabilirliğinin araştırılması
ULAŞ D. (Danışman)
A.GÜLNİHAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Organik tarım işletmelerinin pazarlama faaliyetleri ve sorunlara yönelik yaklaşımları
ULAŞ D. (Danışman)
S.ADALET(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Gelişmekte olan ülkelerde teknolojik yeniliklerin hizmet algılanmasında tüketicilere etkisi: 'NBC Bank' müşteri düşünceleri üzerine bir araştırma.
ULAŞ D. (Danışman)
H.ALİYEV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008