-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2015 - 2023 Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2015 Dr. Öğr. Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2012 Öğretim Görevlisi Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2008 Öğretim Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2018 - Devam Ediyor Birim Akreditasyon Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğit. Bölümü
-
2003 - Devam Ediyor Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Ankara Üniversitesi
-
2013 - 2020 Bölüm Bologna Komisyonu Başkanı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğit. Bölümü
-
2015 - 2016 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi
-
Doktora
Uzaktan Eğitimde Erişilebilir Teknolojiler
Uzaktan Eğitimde Erişebilir Teknolojiler
-
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Uyarlanabilir Öğrenme Sistemleri
Teknoloji Politikaları ve Uygulamalar
Tez Çalışması
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Pedagojik Formasyon Programı) (E)
Seminer (Yüksek Lisans)
Seminer
Tez Danışma
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Pedagojik Formasyon Programı) (G)
Çevrimiçi Öğrenme (Seminer)
E-Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi (Uzmanlık Alan Dersi)
Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Pedagojik Formasyon Programı) (I)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Pedagojik Formasyon Programı) (J)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Pedagojik Formasyon Programı) (4-1)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Pedagojik Formasyon Programı) (8-2)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Pedagojik Formasyon Programı) (8-1)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (F) (Pedagojik Formasyon Programı)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (G) (Pedagojik Formasyon Programı)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı(Pedagojik Formasyon Programı)
Uyarlanabilir Öğretim Sistemleri (Doç.Dr. Nurettin Şimşek İle Birlikte)
-
Lisans
Bilişim ve Matematik
Eğitimde Bilişim Teknolojileri II
Matematik II
Eğitimde Bilgi Teknolojileri
Ağsal Öğrenme
Eğitimde Bilişim Teknolojileri I
Algoritma Tasarımı Ve Geliştirme
Matematik I
Eğitimde Bilişim Teknolojileri I (A)
Eğitimde Bilişim Teknolojileri I (B)
Ağsal Öğrenme (S)
Kişiselleştirilmiş Öğretim (S)
Eğitimde Bilişim Teknolojileri II (A)
Eğitimde Bilişim Teknolojileri II (B)
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ I (C)
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ II (C)
BİLGİSAYAR II ( SÖ)
BİLGİSAYAR II (SBÖ)
BİLGİSAYAR II (ZEÖ)
BİLGİSAYAR I (SÖ-B)
BİLGİSAYAR I (ZEÖ-A)
BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM (B)
BİLGİSAYAR II (OÖÖ)
BİLGİSAYAR I (ZEÖ-B)
BİLGİSAYAR I (SÖ-A)
BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM (A)
BİLGİSAYAR II (ZEÖ-A)
İNTERNET TABANLI PROGRAMLAMA
BİLGİSAYAR II (SÖ-A)
BİLGİSAYAR II (SBÖ-A)
BİLGİSAYAR II (OÖÖ-A)
BİLGİSAYAR II (RPD-A)
BİLGİSAYAR I (RPD-B)
BİLGİSAYAR II (DKA-B)
BİLGİSAYAR II (SÖ-B)
BİLGİSAYAR II (RPD-B)
BİLGİSAYAR I (RPD-A)
BİLGİSAYAR (SÖ)
BİLGİSAYAR II (DKA-A)
BİLGİSAYAR I (ZEÖ)
BİLGİSAYAR (SÖ-A)
ALGORİTMA (S)
BİLGİSAYAR (RPD-B)
BİLGİSAYAR (RPD-A)
BİLGİSAYAR -ENFORMATİK-İLAHİYAT
BİLGİSAYAR (RPD) (A)
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM (S)
BİLGİSAYAR (RPD) (B)
BİLGİSAYAR (SBÖ)
BİLGİSAYAR (ZEÖ)
BİLGİSAYAR -ENFORMATİK-RADYOLOJİ
BİLGİSAYAR (RPD)
BİLGİSAYARA GİRİŞ (RPD)
EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ II (B)
BİLGİSAYAR (OÖÖ)
EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ II (A)
BİLGİSAYAR AĞLARI VE İLETİŞİM
BİLGİSAYAR (SÖ-B)
-
Kahoot!'un ingilizce kelime öğretiminde başarı ile motivasyona etkisi ve öğrenci görüşleri
Çakır Ö. (Danışman)
-
Sözel kesir problemlerinde kişiselleştirilmiş öğretimin öğrenci başarısına ve derse ilgisine etkisi
ÇAKIR Ö. (Danışman)
-
Çember ve daire bağlaşık öğrenme modülünün öğrenci başarısına vematematiğe yönelik tutuma etkisi
ÇAKIR Ö. (Danışman)
-
İngilizce öğretiminde kişiselleştirmenin lisans öğrencilerinin başarılarına etkisi
ÇAKIR Ö. (Danışman)
-
Sınıf ortamında etkileşimli tahta ile grupsal kişiselleştirilmiş sözel matematiksel problemler kullanmanın öğrenci başarısı üzerine etkisi – Darüşşafaka Lisesi örneği
ÇAKIR Ö. (Danışman)
-
Türkçe öğretiminde kişiselleştirilmiş alıştırma soruları kullanmanın öğrenci başarısına etkisi
ÇAKIR Ö. (Danışman)
T.BALCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016