Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. Okul Öncesi Eğitimde Pandemi Sonrası Okula Uyumla İlgili Öğretmen Görüşleri

VII. Uluslararası Avrupa Sosyal Bilimler Kongresi (VII. International European Conference On Social Sciences)., Antalya, Türkiye, 22 Nisan 2022, ss.19-33, (Tam Metin Bildiri)

2. Reflections of Covid -19 on Distance Education in Turkey

1st International Conference on Education (ICE-2022), Bahawalpur, Pakistan, 19 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

3. 5. Sınıf Kesir Problemlerinde Kişiselleştirmenin Etkisi.

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu. (12th International Computer Instructional Technologies Symposium), Özdere/İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

4. Ergenlerin Nomofobi Düzeylerine Göre Takıntılı Mesajlaşma Davranışlarını Yordama Gücü ve Cinsiyet Arasındaki İlişki

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

5. Situations of distance education institutions in Turkey

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 8

1. SOSYAL AĞ ANALİZİNDE YAPAY ZEKÂ YAKLAŞIMLARI

Sosyal Ağ Analizinde Yapay Zekâ Yaklaşımları, ESEN, Fatih Sinan; PARLAR, Tuğba, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim, Ankara, ss.1-21, 2023

2. THE EFFECT OF SUCCESS AND MOTIVATION ON ENGLISH VOCABULARY LEARNING WITH KAHOOT! AND STUDENT OPINIONS

SOSYAL BİLİMLERDE ÇOK YÖNLÜ ARAYIŞLAR, ULUTÜRK-SAKARYA, Yasemin, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, Ankara, ss.211-238, 2023

3. A CONTENT ANALYSIS ON THESIS AND ARTICLES MADE WITHIN THE SCOPE OF ADAPTIVE LEARNING SYSTEMS BETWEEN 2013-2023

SOSYAL BİLİMLERDE ÇOK YÖNLÜ ARAYIŞLAR, ULUTÜRK-SAKARYA, Yasemin, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.239-257, 2023

5. Eğitimde Yapay Zeka Uygulamaları

YAPAY ZEKÂ KURAMDAN UYGULAMAYA, Çakır, Hüseyin; Uluyol, Çelebi, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim, Ankara, ss.521-545, 2022

6. Sözel Kesir Problemlerinde Kişiselleştirilmiş Öğretimin Öğrenci Başarısına Ve Derse İlgisine Etkisi

Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar-VI, Oğuz, A.; Ulutürk-Sakarya, Y., Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.263-288, 2022

7. ÖĞRETMENLERİN WEB 2.0 ARAÇLARINI KULLANMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: OSMANİYE İLİ ÖRNEĞİ

Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar-VII, Benli, Abdurrahman; Çetinkaya, Emel, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.157-168, 2022

8. COVID-19’un Eğitime Yansımaları

Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla COVID-19’un Eğitime Yansımaları, Öğülmüş, Selahiddin; Karaman, Neslihan; Eren, Ceylan; Seher, Yalçın; Özdoğan-Özbal, Ece, Editör, Ankara Üniversitesi Eğitim bilimleri Fakültesi Yayını, Ankara, ss.103-120, 2022
Metrikler

Yayın

124

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

161

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

249

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (TrDizin)

35

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

183

Proje

1

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları