Eğitim Bilgileri
2014 - 2018
2014 - 2018Doktora
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri , Türkiye
1998 - 2001
1998 - 2001Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Psikoloji, Türkiye
1993 - 1998
1993 - 1998Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
Ergenlerde gelişimsel değişkenlerin siber zorbalık ve siber mağduriyet ile ilişkisinin incelenmesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2001
2001Yüksek Lisans
Effects of social support and locus of control on depressive and anxiety syptoms of dialysis patients
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2020 - 2023
2020 - 2023Dr. Öğr. Üyesi
Çankırı Karatekin Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Eğitim Psikolojisi ve Öğrenme
Yüksek Lisans
Eğitim Psikolojisi ve Öğrenme
SHB 507 AİLE KURAMLARI
SHB 503 MEDYA VE SOSYAL HİZMET
HPH 511 PSYCHOPATHOLOGY
Lisans
Lisans
Psikolojiye Giriş
Bağımlılık ve Bağımlılıkla Mücadele
Gelişim Psikolojisi 2
Yetişkin Psikopatolojisi
Kişilik Kuramları
DHF107 DAVRANIŞ BİLİMLERİ 1-2
Aile içi şiddet
ÇGE 126 ÇOCUKLA İLETİŞİM
Okul Sosyal Hizmeti
ESP141 COLLEGE ADJUSTMENT AND WELLBEING PRACTICE
TIBBİ VE PSİKİYATRİK SOSYAL HİZMET
Travma Psikolojik Danışmanlığı
Ergenlik Psikolojisi
Anababa Eğitimi
SHB 211 ÇOCUK VE ERGEN RUH SAĞLIĞI
SHB 215 GELİŞİM PSİKOLOJİSİ
FZD115 Sağlık Bilimlerinde Psikoloji
SHB 210 KUŞAKLAR ARASI İLİŞKİ
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
School of Education Annual Staff/Student Education Research Conference
Kurumsal Temsil, University of Exeter, İngiltere, Exeter, 2024 - 2024
Makaleler
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (10)
Scopus (18)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
2025
20251. Sense of Belonging Among Immigrant Adolescents: The Role of Schools
Ozkan E. U., AKGÜL G.
CHILDREN & SOCIETY
, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. A scoping review of the Boxall Profile: a tool to assess and respond to students’ social, emotional and mental health needs
Kallitsoglou A., Akgül G., Moore D.
EMOTIONAL AND BEHAVIOURAL DIFFICULTIES , cilt.1, sa.1, ss.1-21, 2025 (ESCI)
2025
20253. Predictors of Adolescents’ Well-Being in the Contexts of Online and Face-to-Face Education
Ergin D. A., Akgül G.
JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.1, sa.1, ss.1-11, 2025 (ESCI)
2025
20254. Examining Teachers’ Needs, Competencies, and Knowledge in Gifted Education for Professional Learning
Akgül G., Tatlı C. E., Akçabozan Kayabol N. B.
Journal of Advanced Academics
, cilt.36, sa.2, ss.240-264, 2025 (ESCI)
2024
20245. Thematic analysis of vocational identity among gifted young people using turning point narratives
AKGÜL G.
Gifted Education International
, cilt.40, sa.3, ss.366-382, 2024 (Scopus)
2024
20246. Gifted and typically developing students' friendship quality: Does empathy make a difference?
AKGÜL G., Kaya N. G.
JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
, cilt.24, sa.2, ss.230-241, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20247. The resilience and coping strategies in immigrant and non-immigrant adolescents and identity development
Akgul G., Ergin D. A., Cok F.
BRITISH JOURNAL OF GUIDANCE & COUNSELLING
, cilt.52, sa.5, ss.887-901, 2024 (SSCI, Scopus)
2023
20238. School Belongingness as a Mediator in the Relationship Between Self-Reported PTSD and Cyber Victimization: Sex Differences
Ergin D. A., AKGÜL G.
Journal of Nervous and Mental Disease
, cilt.211, sa.10, ss.772-778, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2023
20239. Academic Well-Being of Immigrants with Pre-Migration War Traumas: The Role of Parents, Teachers and Language Proficiency
Atalan Ergin D., Akgul G.
AMERICAN JOURNAL OF FAMILY THERAPY
, cilt.51, sa.4, ss.491-511, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
202310. Emerging Adults during the Pandemic: The Experiences of Generation Z in the Context of Self-Determination Theory
Akgul G.
CHILD & YOUTH SERVICES
, cilt.44, sa.2, ss.194-217, 2023 (ESCI, Scopus)
2023
202311. Routine Activities Theory in cyber victimization and cyberbullying experiences of Turkish adolescents
AKGÜL G.
International Journal of School and Educational Psychology
, cilt.11, sa.2, ss.135-144, 2023 (Scopus)
2022
202212. Resilience among Gifted Students: Are They Prone to Anxiety during Pandemic?
Akgul G.
SCANDINAVIAN JOURNAL OF CHILD AND ADOLESCENT PSYCHIATRY AND PSYCHOLOGY
, cilt.10, sa.1, ss.153-162, 2022 (ESCI)
2022
202213. School counselors' attitude toward online counseling services during the pandemic: The effects of resilience and digital self-efficacy
Akgul G., Ergin D. A.
PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS
, cilt.59, sa.8, ss.1672-1685, 2022 (SSCI, Scopus)
2022
202214. Evaluating online education for gifted students: Parents’ views
KAYA N. G., AKGÜL G.
GIFTED EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.38, sa.1, ss.138-158, 2022 (Scopus)
2021
202115. Adolescents' and parents' anxiety during COVID-19: is there a role of cyberchondriasis and emotion regulation through the internet?
Akgul G., Atalan Ergin D.
CURRENT PSYCHOLOGY
, cilt.40, sa.10, ss.4750-4759, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202116. Üstün Yetenekli Ergenlerde Problemli İnternet Kullanımı ve Siber Zorbalık: Drama Temelli Bir Müdahale Programının Etkililiği
AKGÜL G., ATALAN ERGİN D., Uzunpınar S.
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.167-190, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. Anne-babaların İlkokul Çağı Çocuklarında Teknolojik Araçların Kullanımına İlişkin Tutumlarının Nitel Analizle İncelenmesı̇
ATALAN ERGİN D., AKGÜL G.
Başkent University Journal of Education , cilt.8, sa.2, ss.411-426, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202118. Ethnic-based cyberbullying: The role of adolescents' and their peers' attitudes towards immigrants
Ergin D. A., Akgul G., Karaman N.
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.10, sa.2, ss.139-156, 2021 (ESCI, TRDizin)
2021
202119. The role of coping strategies in interpersonal identity development of war-affected immigrant adolescents
Akgul G., Klimstra T., Cok F.
IMPACT OF MIGRATION ON CHILD AND ADOLESCENT DEVELOPMENT: DIVERSITY IN MIGRATION PATHWAYS AND EXPERIENCES
, cilt.176, ss.103-121, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
202120. A comparative study on the adaptation of immigrant students among five European countries
Akgul G.
JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES & PSYCHOLOGY
, cilt.11, sa.2, ss.16-29, 2021 (ESCI)
2021
202121. Teachers’ metaphors and views about gifted students and their education
AKGÜL G.
GIFTED EDUCATION INTERNATIONAL , cilt.37, sa.3, ss.273-289, 2021 (Scopus)
2020
202022. Siber Zorbalığın Nedenleri Üzerine Kuramsal Açıklamalar
AKGÜL G.
Gelişim ve Psikoloji , cilt.1, sa.2, ss.149-167, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202023. Cyberbullying: relationship with developmental variables and cyber victimization
Akgul G., Artar M.
SCANDINAVIAN JOURNAL OF CHILD AND ADOLESCENT PSYCHIATRY AND PSYCHOLOGY
, cilt.8, ss.25-37, 2020 (ESCI)
2019
201924. Üstün Yetenekli Ergenlerde Kimlik Gelişiminin Normal Gelişim Gösteren Ergenlerle Karşılaştırılması
AKGÜL G.
Journal of Continuous Vocational Education and Training , cilt.1, sa.1, ss.40-47, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201825. Su Bilginleri Mogan Gölü'nde: Yaratıcı Drama ve Yapılandırmacı Yaklaşım Temelli Bilim Eğitiminin Etkililiği
AKGÜL G., ATALAN ERGİN D., ALTINDAĞ A.
RS - Research Studies Anatolia Journal , cilt.1, sa.3, ss.511-522, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201826. Perceived Parental Attitudes and Hopelessness in Predicting Social Anxiety Symptoms of Turkish Male and Female Adolescents
AKGÜL G., DİRİK G.
International Journal of Arts and Social Science , cilt.1, sa.3, ss.37-45, 2018 (Hakemsiz Dergi)
2016
201627. Predictors of Teacher Support: Turkey and Shanghai in the Programme for International Student Assessment, 2012
Akgul G., Cokamay G., DEMİR E.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.63, ss.115-132, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2006
200628. Social support, locus of control, and depressive symptoms in hemodialysis patients
GENÇÖZ T., Astan G.
SCANDINAVIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY
, cilt.47, sa.3, ss.203-208, 2006 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Sense of belonging among immigrant adolescents: the role of school
ULUCAN ÖZKAN E., AKGÜL G.
Migration and Societal Change Conference 2025, Utrecht, Hollanda, 19 - 20 Haziran 2025, (Özet Bildiri)
2025
20252. The Effects of Migration Experiences on Adolescents’ Narrative Identites
AKGÜL G.
Migration and Societal Change Conference 2025, Utrecht, Hollanda, 19 - 20 Haziran 2025, (Özet Bildiri)
2025
20253. Neuroeducational profiles of gifted children and adolescents: A Systematic Review
ATALAN ERGİN D., AKGÜL G.
Educational Neuroscience Collaboration and Research UK (ENCoRE)., London, Kanada, 24 - 25 Nisan 2025, ss.13, (Özet Bildiri)
2025
20254. Gençlerin çevrimiçi davranışlarının örtük profil analizi.
Köseman N., AKBAŞ B., AKGÜL G.
3. Uluslararası Ergenlik ve Gençlik Araltırmaları Kongresi., Aydın, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2025
20255. Teachers’ attitude towards educational neuroscience in Türkiye.
ATALAN ERGİN D., AKGÜL G., Morgül E.
Educational Neuroscience Collaboration and Research UK (ENCoRE), London, Kanada, 24 Nisan 2025, ss.14, (Özet Bildiri)
2024
20246. Özel Gereksinimli Bireylere Sahip Ailelerin Psikolojik Şiddet Konusunda Farkındalığının Belirlenmesi
Sert E. S., Karaca Z., Açıkgöz E., AKGÜL G.
34. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 23 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20247. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Özel Gereksinimli Öğrencilerin İnternet Kullanımına İlişkin Gözlemleri
AKGÜL G., Erciyas S., ATALAN ERGİN D.
34. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 23 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20248. A scoping review protocol of the Boxall Profile: a whole-school based model of capturing unmet social and emotional needs in children and young people
KALLITSOGLOU A., AKGÜL G., MOORE D.
School of Education Annual Conference 2024, Exeter, Kanada, 14 Haziran 2024, (Özet Bildiri)
2024
20249. Young people’s sense of belonging in multilingual schools and the world of work: bringing together wellbeing and social cohesion perspectives
AKGÜL G., MEIER G.
School of Education Annual Conference 2024, Exeter, Kanada, 14 Haziran 2024, (Özet Bildiri)
2023
202310. Ergenlerde Eğitim Stresi ile Okula Yabancılaşma Arasındaki İlişkide Bilişsel Esnekliğin Aracı Rolü
KAŞIKCI F., AKGÜL G.
24. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)
2023
202311. Ebeveynlerin üstün yetenekli çocukların eğitimine yönelik görüş ve tutumları
Köseman N., AKGÜL G.
8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
202312. The Role of Resilience and Coping Strategies in the Identity Development of Ethnic Minority and Majority Adolescents.
AKGÜL G., ATALAN ERGİN D., ÇOK F.
2. Uluslararası Ergenlik ve Gençlik Araştırmaları Kongresi, 6 - 08 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
202313. Do the Predictors of Adolescents Well-Being differ Online and Face-to-face Education?
ATALAN ERGİN D., AKGÜL G.
European Conference on Developmental Psychology 2023, Turku, Finlandiya, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2023
202314. Parents’ Self-control Matters in the relationship between Parental Monitoring Adolescent Self-control
AKGÜL G., ATALAN ERGİN D.
European Conference on Developmental Psychology 2023, Turku, Finlandiya, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2022
202215. PISA 2018 Verilerinde Göçmen Öğrencilerin İyi Oluşunun Kişilik Özellikleri ve Okul İçi Faktörler Bağlamında Değerlendirilmesi
ATALAN ERGİN D., AKGÜL G.
9th International Eurasian Educational Research Congress, 22 Haziran 2022 - 25 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2023
202316. Ergenlerin çevrimiçi eğitime katılım profilleri: Problemli internet kullanımı, ana baba aracılığı ve eğitimde ana baba izlemi açısından farklılıkları
AKGÜL G., ATALAN ERGİN D.
10. International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
2023
202317. Teachers’ Competence in Gifted Education. 6th International Conference on Research in Education
AKGÜL G., ERTEN TATLI C., AKÇABOZAN KAYABOL N. B.
6th International Conference on Research in Education, viyana, Avusturya, 3 - 05 Mart 2023, (Özet Bildiri)
2022
202218. Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Farklı Uygulamalar: Macaristan Satranç Programı Örneği.
ERTEN TATLI C., AKGÜL G., ÖZBAY Y.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
202219. Üstün Yeteneklilerin Öğretmenlerinin Eğitimine Farklı Bir Yaklaşım: Leysin Amerikan Okulu Örneği.
AKGÜL G., ERTEN TATLI C., ÖZBAY Y.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 2 - 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2021
202120. Pandemi Döneminde Duygusal Problemler ve Yaşam Doyumu: Kimlik Gelişimi, Kimlik Sıkıntısı ve Dijital İlgilerin Rolü
AKGÜL G.
8th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)
2021
202121. What predicts academic well-being of immigrants with pre-migration war traumas?
ATALAN ERGİN D., AKGÜL G.
INTERNATIONAL ADOLESCENCE AND YOUTH RESEARCH CONGRESS, Aydın, Türkiye, 29 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
2021
202122. Pandemi Günlerinde Beliren Yetişkinlik
AKGÜL G.
INTERNATIONAL ADOLESCENCE AND YOUTH RESEARCH CONGRESS, Aydın, Türkiye, 29 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
2020
202023. Üstün Yetenekli Öğrencilere Yönelik Yayınlar Hakkında Veli Görüşleri
KAYA N. G., AKGÜL G.
VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.647-654, (Tam Metin Bildiri)
2019
201924. Ergenlerin İnternet Ortamında Risk Alma Davranışlarını Ayırt Edici Kimlik Gelişimi Boyutlarının Diskriminant Analizi İle Belirlenmesi
AKGÜL G.
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
201925. Siber Zorbalık ve Siber Mağduriyet: Ergenlerde Gelişimsel Değişkenlerle İlişkisinin İncelenmesi
AKGÜL G., ARTAR M.
6th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2019
201926. Üstün Yetenekli Öğrencilerde Empati Düzeyinin Akran İlişkileri ile İlişkisi
AKGÜL G., KAYA N. G.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1271-1273, (Özet Bildiri)
2018
201827. Üstün Yetenekli ve Normal Çocukların Empati Becerileri ile Ana-Babalarının Duygu Sosyalleştirmeleri Arasındaki İlişki
ATALAN ERGİN D., AKGÜL G., ERTEN TATLI C.
V. Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201828. The comparison of identity development of gifted adolescents with normally developing ones
AKGÜL G., ATALAN ERGİN D.
The Fifth International Gifted and Education Congress, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201729. Migration, Child, Art and Education Panel
AKGÜL G.
9th National Child Culture Congress, Ankara, Türkiye, 3 - 06 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2016
201630. Predictors of Social Anxiety in Female and Male High School Students
AKGÜL G., DİRİK G.
37th STAR (Stress and Anxiety Research) Congress, ZAGREP, Hırvatistan, 6 - 08 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2015
201531. Predictors of teacher support: An evaluation on 2012 data of Program for International Students Assessment (PISA)” Oral presentation
ÇOKAMAY YILMAZ G., AKGÜL G., DEMİR E.
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201532. Predictors of Teacher Support An Evaluatıon on 2012 Data of Program for International Student Assessment
ÇOKAMAY G., Gülendam A., DEMİR E.
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges-ICEFIC 2015, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.30-32, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Ergenlik Döneminde Sosyal Duygusal Gelişim (12-18)
Akgül G., Yavuz Şala F. C.
Sosyal-Duygusal Gelişim, Neslihan Güney Karaman,Nevra Atış Akyol, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitabevi, Ankara, ss.165-201, 2025
2021
20212. KİŞİLİK GELİŞİMİ
ÇOK F., AKGÜL G.
ÇOCUK VE ERGEN GELİŞİMİ ÇOK BOYUTLU BİR BAKIŞ, DİĞDEM MÜGE SİYEZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.382-434, 2021
2020
20203. SON DÖNEM BÖBREK YETMEZLİĞİ
AKGÜL G.
SAĞLIK PSİKOLOJİSİ ALAN UYGULAMALARI KRONİK HASTALIKLAR, NURAN AYDEMİR VE AYLA HOCAOĞLU UZUNKAYA, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.491-532, 2020
2019
20194. Gelişen Çocuk/ Duygusal Bağlam: Mükemmeliyetçilik ve Olumsuzluklarla Baş Etme
AKGÜL G., SAFÖZ P. S.
Özel Yetenekli Çocuğum Var Ebeveyn Eğitim Programı, OKTAY KILIÇ VE ŞERİFE IŞIK, Editör, Özel Eğitim ve Rehberlik Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.57-66, 2019
2019
20195. E-beveyn Olmak: Ekran Maruziyeti
ÇİFTÇİ M., AKGÜL G.
Özel Yetenekli Çocuğum Var Ebeveyn Eğitim Programı, OKTAY KILIÇ VE ŞERİFE IŞIK, Editör, Özel Eğitim ve Rehberlik Genel Müdürlüğü, Ankara, ss.70-77, 2019
2016
20166. Eleştirel Sağlık Psikolojisi
AKGÜL G.
Sağlık Psikolojisi, Dirik, Gülay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.479-485, 2016
2016
20167. Sağlık İnançları
AKGÜL G.
Sağlık Psikolojisi, Dirik, Gülay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.37-63, 2016
Desteklenen Projeler
2025 - 2026
2025 - 2026Yüz Anomalisi Olan Bireylerin Kimlik Keşfi: Bir Fotoses Çalışması
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Akgül G. (Yürütücü), Ulucan Özkan E.
2024 - 2026
2024 - 2026
Üstün yetenekli öğrencilerin öğretmenlerinin eğitsel nörobilime yönelik tutumlarının belirlenmesi ve eğitsel nörobilim eğitiminin geliştirilerek etkililiğinin sınanması
TÜBİTAK Projesi , 2218 - Yurt İçi Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
Akgül G., Atalan Ergin D.(Yürütücü)
2024 - 2025
2024 - 2025Özel Gereksinimli Bireylere Sahip Ailelerin Psikolojik Şiddet Konusunda Farkındalığının Belirlenmesi
TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı
(Proje Özeti)
AKGÜL G., Sert E. S.(Yürütücü), Karaca Z., Açıkgöz E.
2024 - 2024
2024 - 2024ÇOCUKLARDA VE GENÇLERDE KARŞILANMAYAN SOSYAL VE DUYGUSAL İHTİYAÇLARI YAKALAMAK
TÜBİTAK Projesi , 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı
Akgül G. (Yürütücü)
2021 - 2023
2021 - 2023A Chance to Teachers to Unwrap the Packages of the Gifted
AB IPA Projesi
Akgül G.
2016 - 2018
2016 - 2018EDUCATION MEETS MIGRATION Eğitim ve Göç Buluşuyor (Proje Numarası: 2016- 1-NO01-KA201-022073) Erasmus Plus Ana Eylem 2 Yenilikçi ve İyi Uygulamaların Değişimi, Karma Stratejik Ortaklık Projesi)
Erasmus Projesi , Erasmus Projesi, Avrupa Düzeyi
Akgül G.
2016 - 2017
2016 - 2017Su Bilginleri Mogan Gölü’nde (Proje Numarası: 116B365)
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Akgül G.
2012 - 2014
2012 - 2014Disabled Individuals’ Success Stories Are Bringing Life in Education of Disabled Youngs (Project number: 2012-1-LEO04-35814-1)
AB Destekli Diğer Projeler
Akgül G.
Öğrenci Projeleri
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorÖzel Gereksinimli Bireylere Sahip Ailelerin Psikolojik Şiddet Konusunda Farkındalığının Belirlenmesi
Diğer
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Burslar
2024 - 2024
2024 - 2024A scoping review protocol of the Boxall Profile: a whole-school based model of capturing unmet social and emotional needs in children and young people
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 110
h-indeksi (SCOPUS): 6
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam Ediyor