SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The impact of drama-based literacy preparation program on the 5-6 year olds' phonological awareness skills
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY
, cilt.43, sa.3-4, ss.71, 2008 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Description of Turkish Children's Drawing, Early Writing and Narrative Skills Using A Picture Book
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.52, sa.2, ss.495-523, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarla Bibliyoterapi : Bir Uygulama Örneği
psikiyatride Güncel Yaklaşımlar
, cilt.11, sa.1, ss.100-111, 2019 (Hakemli Dergi)
Erken Okuryazarlık Becerilerini Değerlendirme Aracı nın EOBDA Geliştirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.516-541, 2016 (Hakemli Dergi)
An Adapted Dialogic Reading Program for Turkish Kindergarteners from Low Socio economic Backgrounds
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.4, sa.7, ss.179-194, 2016 (Hakemli Dergi)
Anasınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin Etkileşimli Kitap Okuma Bağlamında İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.603-619, 2015 (Hakemli Dergi)
Ev Erken Okuryazarlık Ortamı Ölçeği EVOK Geçerlik ve GüvenirlikÇalışması
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.6, sa.2, ss.444-459, 2014 (Hakemli Dergi)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİ VE MEB MOBİL ANAOKULU PROJESİ NİN BİRLİKTEYÜRÜTÜLMESİ İLE ÇOCUKLARIN GELİŞİMLERİNİNDESTEKLENMESİ PEÇENEK KÖYÜ ÖRNEĞİ
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.69-82, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Etkileşimli Kitap Okumanın Etkililiği
10. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Türkiye, 13 Nisan 2013 - 14 Mart 2022
36-61 Aylık Türk Çocuklarının Çizim, Yazı Yazma ve Anlatım Becerilerinin İncelenmesi.
Al Farabi 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017
Age and Gender Differences Between Turkish Children’s Early Literacy Skills
Society for Research in Child Development 2017 Biennial Meeting, Austin, 6 - 08 Nisan 2017
Video Analysis of Teacher and Children’s Conversation During Iterative Book Readings
Middle Tennessee State University Literacy Conference 2017, Nashville, 28 Ocak 2017
A Descriptive Study On The Implementation of The Method of Dialogic Reading by a Mother and a Child
6Th World Conference On Learning, Teaching&Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015
Development of Early Literacy Skills Assessment Tool Validity and Reliability Study
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015
The Long Term Effectiveness of Dialogic Reading Intervention in the Acquisition of Reading Skills
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015
Anasınıfı Öğrencilerinin Ev Ortamlarındaki Erken Okuryazarlık Deneyimleri Sosyo Ekonomik Düzey Açısından Bir Değerlendirme
International Congress on Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014
Etkileşimli kitap okuma programının alıcı ve ifade edici dil becerilerine etkisinin incelenmesi
7. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2013
Etkileşimli kitap okuma
Eğitim Reformu Girişimi, 10. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2013
Effectiveness of Dialogic Book Reading to Improve Early Literacy Skills of Kindergartners
The Division for Early Childhood Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2012
Bir Erken Müdahale Programı Olarak Etkileşimli Kitap Okuma Programının Etkililiğinin İncelenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 Ekim 2012
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Uygulama Derslerindeki Performanslarının Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2007, ss.313-319
I’m Going to Kindergarten “I’m Playing and Learning
International Congress on Early Childhood Education, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012
I’xxm Going to Kindergarten I’xxm Playing and Learning
3. International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 Eylül - 15 Ekim 2012, ss.255-256
A Sample Activity of Community Practices Course by Preschool Education Undergraduate Students
EDULEARN11 -International Conference on Education and New Learning Technologies, 03 Temmuz 2011
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi ile İlgili Örnek Bir Uygulama
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Türkiye, 17 Nisan 2010
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Okuma-Yazmaya Hazırlık ile İlgili Görüşlerinin Karşılaştırılması
Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Erken Çocukluk Döneminde Öğretmenlerin Kullandığı Kavramların Değerlendirilmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Erken Okuryazarlık Becerilerini Desteklemeye Yönelik Kitap Okuma Programları
Değerlendirmeden Uygulamaya Tüm Yönleriyle Erken Okuryazarlık, Kargın Tevhide, Altun Dilek, Güldenoğlu Birkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.140-165, 2021
Fransa'da Erken Çocukluk Eğitimi
Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi, Aslan Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.121-131, 2021
Çocuk ve Kütüphane
Çocuk Edebiyatı, Ceylan Şehnaz, Editör, Eğiten, Ankara, ss.421-449, 2020
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Tarihsel Gelişimi,Kuramsal Temelleri ve Kapsamı
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim Dil ve Erken Okuryazarlık, Prof. Dr. Fulya Temel, Editör, Hedef Cs, Ankara, ss.10-29, 2017
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME YÖNELİK DRAMA ETKİNLİKLERİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DRAMA, AYSEL KÖKSAL AKYOL, Editör, HEDEF CS YAYINCILIK, Ankara, ss.158-193, 2015
ERKEN OKURYAZARLIK BECERİLERİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ, KURAMSAL TEMELLERİ VE KAPSAMI
DİL VE ERKEN OKURYAZARLIK, FULYA TEMEL, Editör, HEDEF CS YAYINCILIK, Ankara, ss.10-29, 2015