SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğrenme güçlüğünde yazılı anlatımı desteklemek: Strateji öğretimi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.55, sa.2, ss.541-566, 2022 (Hakemli Dergi)
3-5 Yaş Grubu Çocuklara Yönelik Zihin Kuramı Testi: Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.55, ss.35-61, 2022 (Hakemli Dergi)
Farklı okuma düzeylerindeki çocukların okuma, okuduğunu anlama ve yazma becerilerinin boylamsal karşılaştırması
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.212-245, 2022 (Hakemli Dergi)
An Intervention to Improve the Writing Skills of Students With Learning Disabilities: Stop List Strategy
Insights into Learning Disabilities
, cilt.16, sa.2, ss.155-171, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğrenme güçlüğü olan çocukların duyguları tanıma becerileri
ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.17, sa.3, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Anasınıfında Harf Bilgisi Düşük ve Yüksek Olan Grupların İlkokuldaki Okuma, Okuduğunu Anlama ve Yazma Performanslarının Karşılaştırılması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, ss.23-24
Tipik Gelişen ve Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Yürütücü İşlevlerinin Karşılaştırılması
33. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2023
Farklı Gelişimsel Özellikleri Olan Çocukların Zihin Kuramı Becerilerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
7. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi-UDEMKO, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2023
Türkçe konuşan çocuklarda okuma başarısının boylamsal değişimi: Gizil Markov Modeli analiz sonuçları
International Education Congress (EDUcongress2023), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023
İkinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Başarısına Göre Gizil Sınıfları ve Erken Yordayıcı Değişkenleri
International Education Congress (EDUcongress2023), Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023
Öğrenme Güçlüğünün İzleri: Lise Öğrencilerini Anlamak
International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023
Anasınıfında harf bilgisi düşük ve yüksek olan çocukların ilkokuldaki okuma, okuduğunu anlama ve yazma başarılarının karşılaştırılması.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 Kasım - 04 Aralık 2022
İyi ve zayıf okuyucularda okuma ve okuduğunu anlama gelişiminin yordayıcılarının boylamsal olarak incelenmesi.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, 02 Kasım 2022
İkinci sınıfa devam eden çocukların okuduğunu anlama performansının anasınıfındaki bazı değişkenler açısından incelenmesi.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2022
Fonolojik işlemleme ile alıcı ve ifade edici dil becerilerinin metin okuma akıcılığının gelişimine katkısının incelenmesi
IXth. International Eurasian Educational Research Congress, 22 - 25 Haziran 2022
Çocukların Zihin Kuramı Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022
Sözel dil, hızlı isimlendirme ve erken okuryazarlık becerileri arasındaki ilişkiler
6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022
Okuduğunu anlamanın anasınıfındaki yordayıcıları
Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022
OSB olan çocuklarda erken okuryazarlık becerileri ve erken okuryazarlık becerilerinin içsel ve dışsal yordayıcıları
VI. International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Okuma yazmayı öğrenme süreci: Farklı sosyoekonomik düzeylerden gelen çocuklardaki başarı farklılıkları
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018
Çocukların erken okuryazarlık becerileri profil analizi: Sosyoekonomik düzeyin rolü
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 Ekim 2018
Çocukların erken okuryazarlık becerilerinin profil analizi: Sosyoekonomik düzeyin rolü
Uluslarası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018
Erken Okuryazarlık Becerilerinin Ediniminde Sosyoekonomik Düzeye İlişkin Farklılıklar
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018
Okul Öncesi Dönemde Sosyoekonomik Özelliklerin Çalışma Belleği Performansına Etkisi
VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), 9 - 11 Mayıs 2018
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Tanımsal Metin Yazma Becerilerinin Dur, Düşün, Listele Stratejisi ile Geliştirilmesi
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2018
Çalışma Belleği ve Bileşenlerinin Okuma ve Yazma Becerilerinin Kazanımındaki Etkileri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Sesbilgisel Farkındalık ve Hızlı İsimlendirme: Okuma Başarısını Yorduyor mu?
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Anasınıfına Devam Eden Çocukların Ev Erken Okuryazarlık Ortamı, Dil Gelişimi ve Çalışma Belleğinin Yıl Sonundaki Erken Okuryazarlık Düzeyini Yordama Gücü: Boylamsal Bir Çalışma
II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar için eğitsel protokol geliştirme süreci
II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 29 Mart - 01 Nisan 2018
Çalışma Belleği ve Ev Erken Okuryazarlık Ortamı Erken Okuryazarlık Becerilerinin Gelişiminde Etkili Mi? Türkçe Konuşan Çocuklar Örneği
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.510-511
Öğrenme güçlüğü olan çocukların duyguları tanıma becerileri
26. ulusal özel eğitim kongresi, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016
Öğrenme güçlüğü olan çocukların duygu durumlarına ilişkin sözel olmayan ipuçlarını algılama becerileri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2014
Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sözel Olmayan İpuçları ileAktarılan Duyguları Algılama Becerileri
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Dinlediğini Anlama
Okuma Güçlüklerine Erken Müdahale, Arzu Doğanay Bilgi,Emine Rüya Güzel Özmen, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.169-206, 2023
Erken Okuryazarlık
Araştırmadan uygulamaya erken çocukluk özel eğitim el kitabı, Bakkaloğlu, Hatice; Çelik, Seçil; Tomris, Gözde, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.695-725, 2022