Yayınlar & Eserler

Makaleler 52
Tümü (52)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (1)
Scopus (15)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (10)

18. Eğitim Yönetiminde Kadının Yeri

Öğretmen Dünyası , cilt.37, sa.444, ss.19-23, 2017 (Hakemsiz Dergi)

45. Okula Aile katılımı

Yaşadıkça Eğitim , cilt.53, ss.4-7, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. Türkiye'de Hukuk Eğitim Sisteminin "Eğitim Bilimleri" Bakış Açısı İle Değerlendirilmesi ve Bazı Öneriler

13. ULUSLARARASI HUKUK KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Ocak 2024, (Yayınlanmadı)

2. CUMHURİYETİN AYDIN ÖĞRETMENLERİ VE MESLEK ETİĞİ

IV. INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2023, (Yayınlanmadı)

3. Eğitim Teknolojisinde Etik Sorunlar

ICETOL- International Conference on Educational Technology and Online Learning, 20 - 23 Haziran 2023, (Yayınlanmadı)

4. Okul ve Üniversite İşbirliği İle Okul Geliştirme Uygulamaları

Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ankara Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2023, (Yayınlanmadı)

5. Teknoloji Etiği: Teknolojinin Karanlık Yüzüne İlişkin Tartışmalar

The International Symposium on Communication and Technology with its Philosophical Dimensions ISCT-PHD, İstanbul, Türkiye, 15 Ocak 2023, ss.56-57, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. Okul Yöneticilerinin Sanata Yaklaşımı

IX. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi- Çocuk ve Sanat, Ankara, Türkiye, 3 - 06 Ekim 2017, ss.181-205, (Tam Metin Bildiri)

8. International Education: Stakeholders’ Perspectives

ECER Congress 2017, Kopenhag, Danimarka, 21 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Eğitim Ortamlarında Örgütsel İkiyüzlülüğün Nedenleri ve Sonuçları

III. International Eurasian Educational Research Congress. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.708-709, (Özet Bildiri)

10. ÇOCUKLARIN ÇEVRE ETİĞİ ALGISI

VIII. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi; Çocuk ve Çevre”, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

11. Çocukların Cep Telefonu Kullanımına İlişkin Sözleşme

Mobil Dünyada Çocuk ve Gençlerin Güvenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2015

12. Yabancı Öğretmenlerin Gözünden Türkiye de Öğrenme Ve Öğretme Kültürü Sorunlar ve Öneriler

Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

13. Employee Silence in Universities Causes of Research Assistants Silence

International Congress on Education for the future, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

14. Eğitim Denetiminde Farklı Modeller ve Yeni Paradigmalar

Geçmişten Geleceğe Eğitim Denetimi ve Müfettişlik Paneli, Ankara, Türkiye, 18 Aralık 2014, (Tam Metin Bildiri)

15. Strategies and personality types used by primary school principals in Turkey to influence teachers (Ankara case)

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3652-3659, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

16. Sosyal bilimlerde araştırmadan yayına etik değerler

Sosyal Bilimlerde Süreli Yayıncılık, I. Ulusal Kurultay Bildirileri, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2006, ss.71-80, (Tam Metin Bildiri)

17. Eğitim Bilimlerinin Dünyadaki Kurumsal Gelişimi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

18. Eğitim ve Öğretimde Etik

1. Ulusal Uygulamalı Etik Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 Kasım 2001, ss.138-141, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 39

2. Etik ve Etik Sorumluluklar

SÜRDÜRÜLEBILIR KALKINMA YOLUNDA YÜKSEKÖĞRETIM KURUMLARININ ROLÜ, Esra Bayhantopçu,Çiğdem Gürsoy, Editör, Meteksan (Beta), İstanbul, ss.377-400, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Üniversitelerde Örgütsel Atalet, Değişmeye Direnç ve Değişim Yönetimi

Eğitim Ekonomisi ve Planlaması Prof. Dr. Kasım Karakütük: Bilime Adanmış 40 Yıla Armağan, ÖZDEM GÜVEN, BÜLBÜL TUNCER, TUNÇ BİNALİ, ÖZDOĞAN ÖZBAL ECE, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınevi, Ankara, ss.149-169, 2024

4. Bir Hoca Olarak Prof. Dr. Mahmut Adem

Çınarımızı Selamlama: Prof. Dr. Mahmut Adem'i Anma Toplantısı, Prof.Dr. Kasım Karakütük, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.87-93, 2023

5. Öğretmenlik Meslek Etiği Eğitimi

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2021

6. Eğitim Yönetiminde KoçluK:Pozitif Psikoloji ve Okul Yöneticileri İçin Koçluk Uygulamaları

Prof.Dr. Ali Balcı'ya Armağan, İnayet Aydın, İnci Öztürk, Tuğba Güner Denir, Özge Erdemli, Burcu Toptaş, Editör, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Yayınları. No: 235, Ankara, ss.81-92, 2021

7. Çocuk İstismar ve İhmalinde Etik

Çocuk İstismarı ve İhmalinde Etik, Betül Ulukol, Editör, Punto Yayınları, İstanbul, ss.1049-1059, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Hiyerarşi, Statü ve Güç İlişkisinin Etik Bağlamında Değerlendirilmesi

Prof.Dr. Emine Akyüz’xxe Armağan Akademisyenlikte 50 Yıl, Prof. Dr. Yasemin Kepenekçi, Yrd. Doç.Dr. Pelin Taşkın, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.332-344, 2018

9. MÜZEDE ÖĞRETMEN TUTUMLARI

ÇOCUK VE SANAT, AYŞE OKVURAN, CEREN KARADENİZ, Editör, ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ, Ankara, ss.41-67, 2018

10. Ailelerin Sanat Eğitimine Yaklaşımları

Çocuk ve Sanat, Ayşe Okvuran, Ceren Karadeniz, Editör, ANKARA ÜNİVERSİTESİ BASIMEVİ, Ankara, ss.207-220, 2018

11. Yönetimde Paternalizm.

Prof.Dr. Mahmut Tezcan’a Armağan., Aytül Kasapoğlu, Ayşe Çakır İlhan, Zuhal Güler, Editör, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Yayınları, Ankara, ss.152-167, 2017

12. Çocukların Çevre Etiği Algısı

Çocuk ve Çevre(si), Eylem Gökçe Türk, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.265-284, 2017

13. Cumhuriyet Döneminde Eğitim Denetimine İlişkin Paradigmalar ve Uygulanan Politikalar

Cumhuriyetimizin Kültür ve Eğitim Politikaları, Prof. Dr. Fatma Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.145-172, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Akademik Etik

PEGEM-Akademi, Ankara, 2016

16. Eğitimde Duygusal Emek

Prof Dr Mustafa Aydın a Armağan Eğitim Bilimleri Yazıları, Işıl Ünal, Yasemin KOçak Usluel, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.169-181, 2016

17. Etik Bir Kurum Olarak Okul

Gelişen Öğretmen Gelişen Öğrenci Sempozyum Kitabı, Çağlayan Dinçer, Editör, Ankara Üniversitesi Geliştirme Vakfı Özel Okulları, Ankara, ss.17-26, 2016

18. Yönetimde Kuşak Farklılıkları, Birlikte Çalışma ve Kuşakların Yönetimi

Prof Dr Ziya Bursalıoğlu na Armağan, Ali Balcı, İnayet Aydın, Editör, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Yayınları: 221, Ankara, ss.69-94, 2016

19. Demokratik Değerler, Okulda Demokrasi ve Sorumluluk Eğitimi

Eğitim Ekonomisi ve Planlamasına Adanmış Bir Ömür Prof Dr Mahmut Adem e 80 Yaş Armağanı, Prof.Dr. Kasım Karakütük, Editör, Ankara Üniversitesi Eğitim Eğitim Bilimleri Yayınları: 214, Ankara, ss.154-167, 2015

20. Yönetim Modaları

Prof Dr İbrahim Ethem Başaran a Armağan Eğitimde 52 Yıl, İnayet Aydın, Şakir ÇInkır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.117-134, 2015

21. Değer Kavramı ve Değer Yükleme

Prof Dr Haydar Taymaz Armağan Kitabı, Prof.Dr. İnayet Aydın, Doç.Dr. Kürşat Yılmaz, Editör, PEGEM-A Yayıncılık, Ankara, ss.42-52, 2014

23. Alternatif Okullar

PEGEM Akademi, Ankara, 2012

25. What do we know about Assistant Principals? A Cross-National Examination of the Factors Affecting Task Performance, Discretionary Performance, and the Future Career Aspirations of Assistant Principals

Discretionary Behavior and Performance in Educational Organizations: The Missing Link in Educational Leadership and Management, İbrahim Duyar,Anthony H. Normore, Editör, Emerald Ink Publishing, London, ss.299-330, 2012

26. Çeşitli Ülkelerde Öğretmenlerin Hizmet İçi Eğitimi

Prof.Dr. Yahya Akyüz'e Armağan/ Türk Eğitim Tarihi Araştırmaları Eğitim ver Kültür Yazıları, Cemil Öztürk, İlhami Fındıkçı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.335-345, 2011

27. İnsan Kaynaklarının Eğitimi ve Gelişimi

Yönetimde İnsan Kaynakları çalışmaları, Atilla Yelboğa, Editör, Turhan Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.319-362, 2011

28. İnsan Kaynaklarında Etik

Yönetimde İnsan Kaynakları çalışmaları, Atilla Yelboğa, Editör, Turhan Kitabevi, Ankara, ss.17-50, 2010

29. Analyzing principal influence tactics from a cross-cultural perspective: Do preferred influence tactics and targeted goals differ by national culture?

Educational Leadership: Global Contexts and International Comparisons., Alexander W. Wiseman, Editör, Emerald Ink Publishing, London, ss.191-221, 2009

30. Analyzing principal influence tactics from a cross-cultural perspective: Do preferred influence tactics and targeted goals differ by national culture?

Educational Leadership: Global Contexts and International Comparisons, Alexander W. Wiseman, Editör, Emerald Books, Londrina, ss.191-220, 2009

33. Eğitim Yönetimi

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınevi, Ankara, 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

34. Türk Eğitim Sisteminde İlköğretimin Yönetimi ve Denetimi: Mevcut Durum ve Yeni Perspektifler

Türkiye de Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Sistemi Temel Sorunları ve Çözüm Önerileri, Özdemir S., Bacanlı H., Sözer M., Editör, Türk Eğitim Derneği, Ankara, ss.126-176, 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

35. Sosyal Bilimlerde Araştırmadan Yayına Etik Değerler

SOSYAL BİLİMLERDE SÜRELİ YAYINCILIK I. ULUSAL KURULTAY BİLDİRİLERİ, Prof. Dr. Kasım Karakütük, Editör, TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı (SBVT) Kurulu, Ankara, ss.71-79, 2006

36. Okul Çevre İlişkileri

Eğitim ve Okul Yöneticiliği El Kitabı, Yüksel Özden, Editör, PEGEM-A Yayıncılık, Ankara, ss.161-185, 2005

37. Amerika Birleşik Devletlerinde EğitimYöneticilerinin Yetiştirilmesi Ve Yönetici Geliştirme Akademisi Örne

21 YÜZYIL EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİNYETİŞTİRİLMESİ SEMPOZYUMU, Cervat Elma, Şakir Çınkır, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.275-292, 2003
Ansiklopedide Bölümler 1

1. Eğitim ve Etik

Tüba Basın Yayın, ss.xxx, 2020
Metrikler

Yayın

112

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

16

Atıf (WoS)

109

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

146

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

6155

H-İndeks (Scholar)

31

Atıf (TrDizin)

65

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

98

Proje

19

Tez Danışmanlığı

113

Açık Erişim

47
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları