Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (5)
Scopus (6)
TRDizin (3)
2. The Instructor Parameters of Transition to Fully Online Learning
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.24, sa.4, ss.77-94, 2023 (ESCI)
3. Examining Students' Formative Test-Taking Behaviors Using Learning Analytics
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.14, sa.4, ss.382-395, 2023 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
2. Çevrimiçi Öğrenme için Bağlılık, Etkileşim ve Katılım Temelinde Kavramsal İlişkiler
The 16th International Symposium on Computer and Instructional Technologies, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
5. E-Öğrenme Ortamlarındaki Çarpık Log Verilerinde Aykırı Değer Belirleme Testlerinin Karşılaştırılması
11. International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
8. A Content Analysis of ICT Integration in Education Then and Now
Assocation for Educational Communications & Technology (AECT), Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
9. A Multi Dimensional Perspective On ICT Integration A Case Study
Assocation For Educational Communications & Technology (AECT), Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 21 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
11. Using Mobile Eye Tracking Technique in Micro teaching Practices of Pre service Teachers
EERA Network: Emerging Researchers' Group, Dublin, İrlanda, 22 - 23 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
11
8. Designing an Example Implementation Process for ICT Integration
VARIOUS ASPECTS OF ICT INTEGRATION IN EDUCATION, Koçak Usluel Yasemin, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.125-168, 2017
9. Bilgisayar Oyunları ve öğrenme
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Çağıltay Kürşat, Göktaş Yüksel, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.771-788, 2016
11. Yerleşik bir dersin web-tabanlı uzaktan eğitim için yeniden tasarımı
Türkiye de e öğrenme Gelişmeler ve uygulamalar II, B.B. Demirci, G. Telli-Yamamoto, & U. Demiray , Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, ss.175-199, 2011