Yayınlar & Eserler

Makaleler 40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (5)
Scopus (20)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 34

2. Farklı Bireyselleştirme Yaklaşımları ile Yapılandırılan Bireyselleştirilmiş Testlerin Performanslarının Karşılaştırılması

IX. EĞİTİMDE ve PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Eskişehir, Türkiye, 2 - 06 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

3. Examining The Performance of Hybrid And Traditional Multistage Tests Under Different Conditions

INTERNATIONAL MEETING OF THE PSYCHOMETRIC SOCIETY (IMPS 2024), PRAGUE, Çek Cumhuriyeti, 16 Temmuz 2024, (Özet Bildiri)

4. Tıp Eğitimcilerinin Öğretim Stilleri ve Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi

Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi 2023, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2023, ss.67, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. Çok Aşamalı Testlerin Lineer Testlerle Birlikte Kullanımının Farklı Koşullar Altında İncelenmes

1. BİREYE UYARLANMIŞ TEST ARAŞTIRMALARI ULUSAL SEMPOZYUMU, 14 - 15 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

8. Comparison of the Performance of Hybrid and Traditional Multi-Stage Tests

Conference of the International Association for Computerized Adaptive Testing, Frankfurt, Almanya, 20 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

9. Investigation of Type-I-Error and Power of Similarity Indices by Using Two-Stage Analysis Via Person-Fit Statistics

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

10. Investigation of Item PreKnowledge Cheating Using Joint Hierarchical Modeling of Responses and Response Times Under Different Conditions

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

11. Müzik Performans Ölçeğinin Standart Belirleme Çalışması

VI. International Eurasian Educational Research Congress, 19 - 22 Haziran 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

16. Genellenebilirlik Kuramında Karar Çalışmalarının İncelenemsi

5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, cilt.1, ss.60-62, (Özet Bildiri)

17. Using R Software for DataAnalysis in Social andEducational Sciences

Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)

18. Eğitim Ortamı Olarak Müzeler Öretmen Kitabının Geliştirilmesi

Eğitimde İyi Örnekler Konferansı 2015, İstanbul, Türkiye, 11 Nisan 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)

20. Dereceli puanlama anahtarı kullanımının pratik sınavlarda objektifliğe etkisi-pilot çalışma

4th NATIONAL PHYSIOTHERAPY AND REHABILITATION CONGRESS, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, cilt.24, (Özet Bildiri)

21. Ankara Üniversitesinde Öğrencinin Öğretimi Değerlendirmesi Uygulamalarının Etkililiğine ilişkin Bir Araştırma

3. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, cilt.1, ss.30-31, (Özet Bildiri)

22. Factors effecting level of prefering alternative assessment methods

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration, WCLTA-2010, Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, ss.1135-1139, (Tam Metin Bildiri) identifier

23. Değerlendirme tercihleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki İngilizce öğretmen adayları örneği

2. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, cilt.1, ss.60-68, (Tam Metin Bildiri)

24. The correlation between learning approaches and assessment preferences of 8th grade students

Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

26. Comparison of elementary school teachers attitudes towards alternative assessment methods

Paris İnternational Conference on Education, Economy and Society. Paris, Paris, Fransa, 13 - 15 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)

27. A modelling study about the factors affecting the elementary school teachers attitudes towards alternative assessment methods

International Conference of Educational Sciences. Eastern Mediterranean University Faculty of Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Haziran 2008, cilt.2, ss.1300-1303, (Tam Metin Bildiri)

28. Öğretmen öğrenci ve akran değerlendirmeleri arasındaki ilişki düzeyi ve performans görevlerinde güvenirlik sorunu üzerine bir çalışma

I. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sempozyumu. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.377-391, (Tam Metin Bildiri)

30. İlköğretim öğretmenlerin yeni değerlendirme yöntemlerine yönelik tutumlarını etkileyen faktörler

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Gazi Osman Paşa Üniversitesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.112-117, (Tam Metin Bildiri)

31. Üst Düzey Zihinsel Süreçlerin Belirlenmesinde Performans Görevleri ve Dereceli Puanlama Anahtarları

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu.Azerbaycan Pedagoji Üniversitesi., Baku, Azerbaycan, 10 - 12 Mayıs 2007, cilt.1, ss.295300, (Tam Metin Bildiri)

32. Okulda Performansa Dayalı Değerlendirme Kavram ve Uygulama

XV. Ulusal Eğitim Bililmleri Sempozyumu, Muğla Üniversitesi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.1, ss.319-321, (Özet Bildiri)

33. Üst Zihinsel Süreçlerin Ölçülmesinde Performans Görevleri

XV. Ulusal Eğitim Bililmleri Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.1, ss.316-317, (Özet Bildiri)

34. Performans Değerlendirme ve Bireysel Gelişim Dosyası Değerlendirme

Sabancı Üniversitesi Eğitimde İyİ Örnekler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

5. Müzelerde Ölçme ve Değerlendirme Etkinlikleri

MÜZE EĞİTİMİ KİTABI, Sibel AKBIYIK, UĞUR KILIÇ, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.110-122, 2019

6. İlkokul etkinlikleri

Müze Etkinlik Kitabı. (Ed. Sibel Akbıyık Uğur Kılıç)., Sibel Akbıyık Uğur Kılıç, Editör, T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Ankara, Ankara, ss.64-100, 2019

7. Gözleme Dayalı Yöntemler

Bilimsel Araştırma Yöntemleri Gerçek Dünya Araştırması, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editör, Anı Yayınevi, Ankara, ss.363-391, 2018
Metrikler

Yayın

88

Yayın (WoS)

17

Yayın (Scopus)

21

Atıf (WoS)

68

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

59

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

205

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

39

Proje

7

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları