Makaleler
40
Tümü (40)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (5)
Scopus (20)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (7)
9. Defining Cut Point for Kullback-Leibler Divergence to Detect Answer Copying
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.8, sa.1, ss.156-166, 2021 (ESCI, TRDizin)
10. Scaling of secondary school students’xx evaluation preferences according to learning approaches
İlköğretim Online
, cilt.19, sa.3, ss.1284-1294, 2020 (Scopus)
13. A Comparison of Two Standard-Setting Methods for Tests Consisting of Constructed-Response Items
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.2020, sa.90, ss.121-138, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
16. Dereceli Puanlama Anahtarlarının Güvenirliğinin Farklı Deneyim Yıllarına Sahip Puanlayıcıların Kullanıldığı Durumlarda İncelenmesi
ilköğretim Online
, cilt.17, sa.2, ss.1066-1076, 2018 (Hakemli Dergi)
19. Türkiye’de Eğitim Bilimleri Alanında Yayımlanan Bilimsel Makalelerin Atıf Alma Düzeyinin ve H İndeksi’nin Yıllara Göre İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science
, cilt.5, sa.60, ss.110-123, 2017 (Hakemli Dergi)
20. How Consistent are Decision Studies in G Theory?
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty
, cilt.37, sa.2, ss.591-610, 2017 (Hakemli Dergi)
22. “Hababam Sınıfı” Filmlerinde Yer Alan Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Alt Metinlerin İncelenmesi.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.154-167, 2017 (Hakemli Dergi)
26. Do peak torque angles of muscles change following anterior cruciate ligament reconstruction using hamstring or patellar tendon graft?
EKLEM HASTALIKLARI VE CERRAHISI-JOINT DISEASES AND RELATED SURGERY
, cilt.28, sa.3, ss.182-187, 2017 (SCI-Expanded, TRDizin)
27. Genellenebilirlik Kuramında Tümüyle Çaprazlanmış ve Maddelerin Puanlayıcılara Yuvalandığı Desenlerin Karşılaştırılması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.361-372, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Comparison of Factor Score Computation Methods In Factor Analysis
Australian Journal of Basic and Applied Sciences
, cilt.10, sa.18, ss.143-151, 2016 (Hakemli Dergi)
31. Biçimlendirici Değerlendirmenin Üniversite Öğrencilerinin Değerlendirme TercihleriÜzerindeki Etkisi Bir Ölçekleme Çalışması
Abant İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.413-431, 2016 (Hakemli Dergi)
32. Öğrenci Başarısının Belirlenmesi Sürecinde Performans Görevleri ve Portfolyolar
Öğretmen Dünyası
, sa.434, ss.21-24, 2016 (Hakemsiz Dergi)
36. The Correlation Between Learning Approaches and Assessment Preferences of 8th Grade Students
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.1, ss.264-272, 2012 (Hakemli Dergi)
37. Öğrenmeye İlişkin Özelliklerin Durum Belirleme Tercihleri Üzerindeki Etkisine İlişkin Nitel Bir Modelleme Çalışması
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.10, sa.19, ss.69-84, 2011 (Hakemli Dergi)
38. Öğretmen Adaylarının Yeni Durum Belirleme Yöntemlerini Tercihlerinde etkili olan Öğrenmeye İlişkin Özellikler
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa. 2, ss.459-475, 2011 (Hakemli Dergi)
39. Üst Düzey Zihinsel Sürçlerin Belirlenmesi: Performans Görevi Yazma
İlköğretmen
, ss.10-16, 2008 (Hakemsiz Dergi)
40. Öğrenci Başarısındaki Gelişimin İzlenmesi: Portfolyoya Dayalı Durum Belirleme
İlköğretmen
, sa.9, ss.40-44, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
34
9. Investigation of Type-I-Error and Power of Similarity Indices by Using Two-Stage Analysis Via Person-Fit Statistics
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
10. Investigation of Item PreKnowledge Cheating Using Joint Hierarchical Modeling of Responses and Response Times Under Different Conditions
VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 01 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
13. İkili Puanlanan Madde Tepki Kuramı Lojistik Modellerinin Parametre Kestirim Yanlılığının ÇeşitliDeğişkenler Açısından İncelenmesi
V. International Ejer Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
14. Farklı Örneklem Oranları, Test Uzunluğu ve DMF’li Madde Sayısı Altında Mantel Heanszel veLord’un X2 Yöntemlerinin Karşılaştırılması
V. International Ejer Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
15. Türkiye?de Eğitim Bilimleri Alanında Yayımlanan Bilimsel Makalelerin Atıf Alma Düzeyinin Ve H Indeksinin Yıllara Göre Incelenmesi
IV. International Ejer Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
17. Using R Software for DataAnalysis in Social andEducational Sciences
Uluslararası Eğitim Kongresi: Gelecek İçin Eğitim (ICEFIC 2015, 13 - 15 Mayıs 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)
18. Eğitim Ortamı Olarak Müzeler Öretmen Kitabının Geliştirilmesi
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı 2015, İstanbul, Türkiye, 11 Nisan 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)
19. İngilizcenin Günlük Yaşamda Kullanımı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve geçerlik Güvenirlik Çalışması
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, cilt.1, (Özet Bildiri)
21. Ankara Üniversitesinde Öğrencinin Öğretimi Değerlendirmesi Uygulamalarının Etkililiğine ilişkin Bir Araştırma
3. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, cilt.1, ss.30-31, (Özet Bildiri)
23. Değerlendirme tercihleri ile öğrenme stratejileri arasındaki ilişki İngilizce öğretmen adayları örneği
2. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2010, cilt.1, ss.60-68, (Tam Metin Bildiri)
24. The correlation between learning approaches and assessment preferences of 8th grade students
Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
25. İlköğretim 8. sınıf Öğrencilerinin Derinlemesine Öğrenme Yaklaşımını Benimseme Düzeylerini Etkileyen Faktörlere İlişkin Bir Çalışma
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.166-168, (Özet Bildiri)
26. Comparison of elementary school teachers attitudes towards alternative assessment methods
Paris İnternational Conference on Education, Economy and Society. Paris, Paris, Fransa, 13 - 15 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
27. A modelling study about the factors affecting the elementary school teachers attitudes towards alternative assessment methods
International Conference of Educational Sciences. Eastern Mediterranean University Faculty of Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Haziran 2008, cilt.2, ss.1300-1303, (Tam Metin Bildiri)
28. Öğretmen öğrenci ve akran değerlendirmeleri arasındaki ilişki düzeyi ve performans görevlerinde güvenirlik sorunu üzerine bir çalışma
I. Ulusal Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Sempozyumu. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, cilt.1, ss.377-391, (Tam Metin Bildiri)
29. Performans görevlerinin puanlanmasında kullanılan dereceli puanlama anahtarlarının güvenirlik düzeyinin belirlenmes
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, (Özet Bildiri)
30. İlköğretim öğretmenlerin yeni değerlendirme yöntemlerine yönelik tutumlarını etkileyen faktörler
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Gazi Osman Paşa Üniversitesi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.112-117, (Tam Metin Bildiri)
31. Üst Düzey Zihinsel Süreçlerin Belirlenmesinde Performans Görevleri ve Dereceli Puanlama Anahtarları
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu.Azerbaycan Pedagoji Üniversitesi., Baku, Azerbaycan, 10 - 12 Mayıs 2007, cilt.1, ss.295300, (Tam Metin Bildiri)
32. Okulda Performansa Dayalı Değerlendirme Kavram ve Uygulama
XV. Ulusal Eğitim Bililmleri Sempozyumu, Muğla Üniversitesi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.1, ss.319-321, (Özet Bildiri)
33. Üst Zihinsel Süreçlerin Ölçülmesinde Performans Görevleri
XV. Ulusal Eğitim Bililmleri Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.1, ss.316-317, (Özet Bildiri)
34. Performans Değerlendirme ve Bireysel Gelişim Dosyası Değerlendirme
Sabancı Üniversitesi Eğitimde İyİ Örnekler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
2. Örneklerle R uygulamaları- R by Examples
ANI Yayınevi, Ankara, 2019
3. müze eğitimi kitabı
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ankara, 2019
4. Müze Etkinlik Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2019
5. Müzelerde Ölçme ve Değerlendirme Etkinlikleri
MÜZE EĞİTİMİ KİTABI, Sibel AKBIYIK, UĞUR KILIÇ, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.110-122, 2019
6. İlkokul etkinlikleri
Müze Etkinlik Kitabı. (Ed. Sibel Akbıyık Uğur Kılıç)., Sibel Akbıyık Uğur Kılıç, Editör, T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Ankara, Ankara, ss.64-100, 2019
7. Gözleme Dayalı Yöntemler
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Gerçek Dünya Araştırması, Şakir Çınkır, Nihan Demirkasımoğlu, Editör, Anı Yayınevi, Ankara, ss.363-391, 2018
8. Ölçme ve Değerlendirme: Performansa ve Portfolyoya Dayalı Durum Belirleme
PEGEM Akademi, Ankara, 2017
9. Yaşantılar Evreninden Anılar Örneklemi Ölçmecilerden Geçerli ve Güvenilir Anılar
Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, 2016
10. Ankara Çocuk Müzesi Öğretmen El Kitabı
Ankara Çocuk Müzesi Yayınları, 2015
11. Öğrenci Başarısının Belirlenmesi: Performansa ve Portfolyoya Dayalı Durum Belirleme
Pegem Akademi, Ankara, 2010