Yayınlar & Eserler

Makaleler 51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (6)
Scopus (12)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (19)

47. Bellek ve Öğrenme

Egitim Ve Bilim-Education And Science , cilt.16, sa.86, ss.37-44, 1992 (SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 92

2. ID 131-Özel Güvenlik ve Koruma Ön Lisans Program Bilgi Paketlerinin İncelenmesi

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. ID 58-Öğretmenlerin Dijital Yeterlilik Düzeyleri, Öğretim Stilleri ve Yansıtıcı Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

4. Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın Yazma Beceri Alanının Değerlendirilmesi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. Öğretmen Adaylarına Yönelik Sosyal-Duygusal Öğrenme Programının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 Eylül - 23 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

6. Özel Güvenlik Temel, Yenileme ve Alan Eğitim Programlarının Yeniden Yapılandırılması

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 Haziran - 11 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

8. Değer Temelli Yönetim Eğitimi Modülünün Geliştirilmesi

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.359-361, (Tam Metin Bildiri)

9. Development of Student Opinions Data Collection on Learning Problems in Higher Education

Eleventh International Conference on Effective Teaching and Learning in Higher Education“Negotiating New Norms of Teaching and Learning in Higher Education”, Beyrut, Lübnan, 08 Nisan 2022, (Özet Bildiri)

10. Teaching Reading and Writing in Distance Education

The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

11. Evaluation of the Project-Based Learning Approach in English Teaching According to Student, Teacher and Manager Opinions

The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.191-192, (Özet Bildiri)

12. Merkezi Program Geliştirme Yaklaşımı ile Okul Temelli Program Geliştirme Yaklaşımının Karşılaştırmalı Çözümlemesi

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.110-112, (Özet Bildiri)

13. Difficulties Encountered by Teachers of Syrian Students Under Temporary Protection in Learning and Teaching Processes

8th International Congress on Curriculum and Instruction Curriculum Studies in Life Long Learning, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.205-206, (Özet Bildiri)

14. Mardin Artuklu Üniversitesi Lisans Öğretim Programları Bologna Süreci Bilgi Paketlerinin Kalite Süreçleri Bağlamında Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Mardin Artuklu Bilimsel Araştırmalar Konferansı. [5th International Mardin Artuklu Scientific Research Conference], Mardin, Türkiye, 16 Ocak 2021, ss.246-247, (Özet Bildiri)

16. Evaluation of the 2018 Elementary National Curriculum for Turkish

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.415-417, (Özet Bildiri)

18. Öğretmenlik Lisans Programlarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Bağlamında Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi.

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), Türkiye, 20 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

19. Comparing the Bologna Information Packages of The Computer Engineering Programs

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

20. Su Elçileri Eğitimi ve Farkındalığının Artırılması Programının Geliştirilmesi

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. Developing the Module Program for the Water Ambassadors Training and Awareness Project.

6. Uluslararsı Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi ICCI-EPOK 2018, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

22. Development and updating of a cross-platform application for the Bologna Process outputs

EDUCCON Education 4.0 Studies, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

23. A Comparison with the Competencies of Classroom Education Program.

International Conference on Education IC-ED 2018, Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

24. A Comparison with English Language and Literature Department Program Competencies.

International Conference on Education IC-ED 2018, Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

25. A comparison with computer and instructional technology education program competencies

7th International Conference on Education (IC-ED), Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.5, ss.60-66, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. A comparison with English language and literature department programme competencies

7th International Conference on Education (IC-ED), Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.5, ss.78-84, (Tam Metin Bildiri) identifier

27. Cross-platform application development for measuring program competencies and learning outcomes in the bologna process

7th International Conference on Education (IC-ED), Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.5, ss.124-128, (Tam Metin Bildiri) identifier

28. A comparison with the competencies of classroom education programme

7th International Conference on Education (IC-ED), Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.5, ss.67-71, (Tam Metin Bildiri) identifier

29. A comparison with the competencies of English language teaching program

7th International Conference on Education (IC-ED), Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, cilt.5, ss.72-77, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

32. The Development of Extra-Curricular Activity Program and Materials of the SIROMA Project

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

34. Developing a Software Module of Learning Outcomes, Qualifications and Measurement and Evaluation for the Bologna Process

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

35. The Monitoring Evaluation Study of the SIROMA Project

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

36. Yükseköğretimde Öğrenci Başarısını Yordayan Etkenlerin Belirlenmesi: Bir Model Önerisi

II.Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.105-107, (Özet Bildiri)

37. Developing Bologna Process Course Information Software

6th International Conference on Education, Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

40. Eğitim Fakültelerinde Kalite Kültürü Oluşturmada Akademik Yönetici Görüşleri [Academic Executive Opinion on Constitution a Culture of Quality in Faculty of Education

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi [7th International Congress of Research in Education] ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

41. Analyzing The Questions of Pısa Exams In Terms of Instruction Theories [ PISA Sorularının Öğretim Kuramları Açısından Değerlendirilmesi]

26th International Congress on Educational Sciences [26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi ] (ICES / UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

42. Öğrenme Stilleri ile Okuduğunu Anlama Üzerine Bir Çalışma

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

43. Öğretmen Eğitiminde Uluslararasılaşma ve Uluslararası Çalışmalar Internationalism and International Studies in Teacher Training

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi: Yüksekeğitimde Program Çalışmaları, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

44. Lise Öğretmenlerinin Sorunları

Workshop of Training of Teachers for the Digital Age, Prizren, Sırbistan, 12 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

45. Yükseköğretim Kurumlarında Bologna Süreci Kapsamında Yapılan Çalışmalar Ankara Üniversitesi Örneği

1. Bologna Süreci Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

47. Development of Modular Program and Instruction Materials of Bosphorus Blue Belt Action Project

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, ST PETERSBURG, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

48. Internationalism and International Studies in Teacher Training Öğretmen Yetiştirmede Ulusal ve Uluslararası Çalışmalar

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ocak 2015, (Özet Bildiri)

49. Türkiye’de Öğretme Kuramları ve Stratejileriyle İlgili Yapılan Bilimsel Çalışmalara Ait Bir İnceleme

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

50. Learning Modalitıes of Sixth Grade Students and the Teaching Modalities of the English Teachers At Primary Schools

World Conference on Educational Sciences WCES 2012, Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.2467-2471, (Tam Metin Bildiri)

51. Learning modalities of sixth grade students and the learning and teaching modalities of the English teachers at primary schools

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2467-2471, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

52. Learning style scales and studies used with students of health departments of universities between 1998-2008

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2462-2466, (Tam Metin Bildiri) identifier

53. Learning styles of term 1 medical students in Turkish and English departments of medical faculty

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3271-3274, (Tam Metin Bildiri) identifier

54. DeterminThe perceptions of teachers and school principals related to school violence

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2010 - 13 Ekim 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

55. Determining school violence among high school students

XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 - 06 Ekim 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

56. Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması [Determination of Violence among High School Students]

XI Internat!onal Euras!an Educat!onal Research Congress, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

57. Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

58. Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Okul Şiddetine İlişkin Görüşleri

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)

59. Examples of instructional design for social studies according to meaningful learning and information processing theories

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2155-2158, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

63. Assessment and evaluation in infinited blue project 9-12 graders module

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3383-3388, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

64. The effectiveness of 'values education' program integrated with the 4(th) grade science and technology instructional program

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

65. Design and development of infinited blue project 9(th)-12(th) grades modular program

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3389-3394, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

66. The impact of academic procrastination behaviors of the students in the certificate program in English language teaching on their learning modalities and academic achievements

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.3263-3269, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

69. Akran Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi - Lise Formu

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)

70. Öğretmen Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi

X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

71. The development of teacher s violence scale

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

72. The development of peer violence scale

X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

74. İnfinited Blue 6-8 Module Program Design (SINIRSIZ MAVİ 6–8 MODÜLÜN PROGRAM TASARIMI)

2nd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, cilt.1, ss.961-970, (Tam Metin Bildiri)

75. Telafi Eğitimi Fen ve Teknoloji Programının Uygulanmasına Özgü Öğretmen Yeterlikleri

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 12 - 14 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

76. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenci Stillerine Yönelik Tercihleri

XV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

77. Öğrenme ve Öğretim Stilleri’ [Learning and Teaching Styles] Eğitimde Nitelik Arayışları ve Etkili Öğretim Yaklaşımları

Özel Okullar ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 Ocak 2005, (Özet Bildiri)

78. Stil Odaklı Öğretim ve Ders Tasarımı

Özel Okullar ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ocak 2005, (Özet Bildiri)

79. Ergenlik Dönemi Değişim Projesi Kapsamında Ergenlik ve Cinsellik

Cinsellik ve Cinsel Tedaviler V. Ulusal Kongresi, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)

80. Öğrenci Öğretmen Okul ve Veli İletişimi

İlköğretim Öğrencilerinin Eğitimleri ve Veli-Okul Birlikteliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 06 Mart 2004, (Özet Bildiri)

81. Öğrenme Stilleri Kapsamında Öğrencilerin Ders Çalışma Alışkanlıkları

Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi: Disiplinlerarası Bakışla Türkiye’xxde Çocuk, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)

82. Paylaşmalı Öğretme Stratejisinin Etkililiği Çölde Hayatta Kalma

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazi Üniversitesi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2003, (Özet Bildiri)

84. Sorumlu Davranış Geliştirme Bağlamında Öğrenen Sınıf

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Yakın Doğu Üniversitesi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Ekim 2002, ss.121-136, (Özet Bildiri)

85. Öğrenci Görüşleri Bağlamında Ergenlik Dönemi Değişim Projesi ERDEP nin Etkililiği

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Yakın Doğu Üniversitesi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Ekim 2002, (Özet Bildiri)

86. Sorgulayıcı Öğretim Stratejisinin Etkililiği

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Uluslararası Katılımlı I. Öğrenme Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

87. Karayolu Trafiği Polis Okulu Eğitim Programının Geliştirilmesi

21. Yüzyılda Polisin Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 27 Eylül 2000, (Özet Bildiri)

88. Öğretmenlerin Öğrenme Stratejilerine Sahip olma Düzeyleriyle Öğretim Stratejilerini Kullanma Düzeyi Arasındaki İlişki

Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi-BİLSA Ltd. Şti. Nasıl Bir Eğitim Sistemi: Güncel Uygulamalar ve Geleceğe İlişkin Öneriler, Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, (Özet Bildiri)

89. The Application of Micro Teaching Method to Inservice Training

The World Conference of Teacher Education, 27 Eylül - 02 Ekim 1996, (Tam Metin Bildiri)

90. Öğretmenlerin Kuralcı Öğretim Stratejilerini Kullanma Düzeyleri

III. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Eylül 1996, (Özet Bildiri)

91. Bir Hizmetiçi Eğitim Programında Öğrenenlerin Akademik Başarıları ile Öğreticilerin Etkililiği Arasındaki İlişki

]”, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi II. Ulusal Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 1996, (Özet Bildiri)

92. Öğrenme Stratejileri ve Stilleri Arasındaki İlişki

I. Ulusal Eğitim Kongresi, Adana, Türkiye, 28 - 30 Nisan 1994, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 123

2. İlkokul Kademesinde Kazanımlar ve Yaratıcı Yazarlıkla ilgili Lisansüstü Tezlerle ilgili Bir Analiz

Mehmet Bilir'e Armağan, Uysal Meral, Yıldız Ahmet, Bağcı Ş. Erhan, Korkmaz Nurcan, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.397-429, 2021

3. ÖZCAN DEMİREL VE EPÖDER

Prof. Dr. Özcan Demirel'e Armağan - Atatürk'ün İzinde Eğitime Adanmış Altmış Yıl, Yağcı Esed, Tan-Şişman Gülçin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.233-245, 2021

4. Mardin Artuklu Üniversitesi Lisans Eğitim Programları İç Kalite Güvencesi Standartları Analizi

Prof. Dr Adil Türkoğlu'na Armağan - Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Doğanay Ahmet, Sadık Fatma, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.387-414, 2021

5. 2. BÖLÜM TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİM

Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, Apaydın Ayşen, Kutlu Ömer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.12-16, 2021

6. Türkiye’de Yükseköğretim

Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, APAYDIN AYŞEN, KUTLU, ÖMER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.11-16, 2021

7. 1. BÖLÜM YÜKSEKÖĞRETİM

Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, Apaydın Ayşen, Kutlu Ömer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-10, 2021

8. Yükseköğretim

Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, AYŞEN APAYDIN, ÖMER KUTLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-10, 2021

9. Kokusal Öğrenme

Prof. Dr. Tanju Gürkan’a Armağan, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Cem Babadoğan, Prof. Dr. Fatma Hazır Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.213-228, 2019

29. Sınıf Yönetimi Ders Notu

Ankara Üniversitesi Açık Ders, Ankara, 2017

98. Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı, Ankara, ss.265-314, 2015

99. 265-314

Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2015

102. 265-314

Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2013

103. Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı, Ankara, ss.265-311, 2011

104. 265-314

Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2011

105. 265-314

Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2011

106. A Comparison of Biology Teacher Education Programs in Germany England and Turkey

Problems and Prospects in Higher Education, Gregory T. Papanikos, Nicholas C. J. Pappas, Editör, Athens Institute for Education and Research (ATINER), ATİNA, ss.257-265, 2010

115. 265-314

Stil Tabanlı Öğretim ve Ders Planı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Maya Akademi Yayınları, Ankara, ss.265-314, 2008

116. Stil Tabanlı Öğretim ve Ders Planı

Öğretim İlke ve Yöntemleri, BİLAL DUMAN, Editör, MAYA, Ankara, ss.333-366, 2008

119. The Development of Primary Catch Up Curriculum

Research on Education, Marina-Stefania Giannakaki, Gregory T. Papanikos, Yiannis Pozios John Kelvyn Richards, Editör, Athens Institute for Education and Research (ATINER), ATİNA, ss.689-700, 2006

121. Öğrenme ve Öğretme Stratejileri

Aktif Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri Seminer Ders Notları, Şakir Çınkır, Şener Büyüköztürk, Ali Balcı, Editör, AÜ EAUM Yayınları, Ankara, ss.1-42, 2003

122. Eğiticilerin Eğitimi Ders Notları

Sağlık Projesi Genel Koordinatörlüğü Yayınları, 1998

123. Eğitim ve Felsefe

Eğitim Bilimine Giriş, Fatma Varış, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.76-99, 1991
Metrikler

Yayın

267

Yayın (WoS)

23

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

128

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

68

Proje

23

Tez Danışmanlığı

26

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları