Makaleler
51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (6)
Scopus (12)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (19)
1. Teacher Candidates’ Training Needs for Social-Emotional Competencies
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.95-122, 2023 (TRDizin)
2. Öğretmen Adaylarının Sosyal-Duygusal Yetkinliklere Yönelik Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.95-122, 2023 (Hakemli Dergi)
3. Examination of secondary school students perceptions of mathematics course self-efficiency in Azerbaijan and Türkiye
Birlesik Dunya Yenilik Arastirma ve Yayincilik Merkezi
, cilt.10, sa.1, ss.49-61, 2023 (Hakemli Dergi)
11. An Examination of Reading Comprehension and Learning Styles of 5th Grade Students
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.2017, sa.72, ss.129-146, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
13. Recommendations of Participating Teachers on the Application Lesson Study in Turkey
Journal of Education and Future
, sa.9, ss.101-122, 2016 (TRDizin)
14. Okul Müdürlerinin Yapılandırmacı Eğitim Öğretim Staratejilerine Dayalı Görüşleri
Turkish Journal of Education
, cilt.4, ss.1-17, 2015 (ESCI, TRDizin)
16. The development and validation of The Teacher Violence Scale İndeks Bilgileri
Eurasian Journal of Educational Research.
, cilt.56, sa.56, ss.69-88, 2014 (Scopus, TRDizin)
17. Öğretmen şiddeti ölçeğinin geliştirilmesi ve doğrulanması
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, cilt.56, sa.3, ss.1-24, 2014 (Scopus, TRDizin)
18. Öğretmenlerin Öğrenme ve Öğretme Stillerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.13, sa.26, ss.125-146, 2014 (Hakemli Dergi)
19. The development and validation of the teacher violence scale Öğretmen şiddeti ölçeği’nin geliştirilmesi ve doğrulanması
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.14, sa.56, ss.69-88, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
20. 1998-2008 YILLARI ARASINDA SAĞLIK ALANINDA EĞİTİM GÖREN ÖĞRENCİLERLE YAPILAN ÖĞRENME STİL ÇALIŞMALARINDA KULLANILAN ÖLÇEKLER
Tıp Eğitimi Dünyası
, cilt.30, sa.30, ss.17-28, 2011 (TRDizin)
21. Design and development of infinited blue project 9th–12th grades modular program
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.2, sa.2, ss.3389-3394, 2010 (Hakemli Dergi)
22. Almanya İngiltere ve Türkiye Biyoloji Öğretmeni Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması
Elementary Education Online (İlköğretim Online)
, cilt.8, sa.2, ss.556-566, 2009 (TRDizin)
23. İngilizce Öğretmenlik Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğrenme Tercihleri
Elementary Education Online (İlköğretim Online)
, cilt.8, sa.2, ss.520-533, 2009 (TRDizin)
28. Eğitimde Program Hazırlama ve Geliştirme
Çoluk Çocuk Dergisi
, sa.41, ss.16-20, 2004 (Hakemli Dergi)
30. Ev Ödevi mi Ödev Evi mi ?
Çoluk Çocuk Dergisi
, sa.28, ss.26-27, 2003 (Hakemli Dergi)
32. Sorumlu Davranış Geliştirme Bağlamında Öğrenen Sınıf
Milli Eğitim
, sa.157, ss.121-136, 2003 (Scopus, TRDizin)
33. Ticaret Meslek Liseleri Meslek Dersleri Öğretim Programlarının Meslek Dersi Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Milli Eğitim
, sa.158, ss.121-136, 2003 (Scopus, TRDizin)
34. Ders Çalışılır mı ?
Çoluk Çocuk Dergisi
, sa.19, ss.25-26, 2002 (Hakemli Dergi)
36. Sorgulayıcı Öğretme Stratejisinin Akademik Başarıya Etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, sa.2, ss.147-160, 2002 (Hakemli Dergi)
38. Öğretim Stili Odaklı Ders Tasarımı Geliştirme
Milli Eğitim
, sa.147, ss.34-43, 2000 (Scopus, TRDizin)
42. Sorgulayıcı Öğretim Kuramına Göre Sınıf İçi Etkinlikler Nasıl Desenlenmelidir ?
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.111-119, 1996 (TRDizin)
43. Güdüsel Tasarım Kuramına Göre Sınıf İçi Etkinlikler Nasıl Desenlenmelidir ?
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.29, sa.1, ss.105-110, 1996 (TRDizin)
44. Bilgi İşlem Kuramına Göre Sınıf İçi Etkinlikler Nasıl Desenlenmelidir ?
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.585-589, 1994 (TRDizin)
45. Bloom un Amaçlar Sınıflaması ve Okulda Öğrenme Kuramına Yöneltilen Eleştiriler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.1, ss.169-176, 1993 (TRDizin)
47. Bellek ve Öğrenme
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.16, sa.86, ss.37-44, 1992 (SSCI, Scopus, TRDizin)
48. Eğitim Programlarını Geliştirme Etkinlikleri Üzerine Bir Düzenleme
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.735-742, 1992 (TRDizin)
49. Hümanistik Eğitim ve Öğretim Anlayışı
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.743-752, 1992 (TRDizin)
50. Ev Ödevlerinin Eğitim Programı İçindeki Yeri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.745-767, 1990 (TRDizin)
51. Kamu Kesimindeki Hizmetiçi Eğitim Programlarının Etkinliğinin Değerlendirilmesi
ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.22, sa.1, ss.261-280, 1989 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
92
7. Comparative Analysis of Secondary School Students' Perceptions of Mathematics Course Self-Efficiency on The Sample of Azerbaijan and Turkey
15th World Conference on Educational Sciences. (WCES-2023, Cairo, Mısır, 03 Şubat 2023, (Tam Metin Bildiri)
9. Development of Student Opinions Data Collection on Learning Problems in Higher Education
Eleventh International Conference on Effective Teaching and Learning in Higher Education“Negotiating New Norms of Teaching and Learning in Higher Education”, Beyrut, Lübnan, 08 Nisan 2022, (Özet Bildiri)
17. Bologna İzleme Grupları (BFUG) Raporlarının Gündemleri Doğrultusunda Ankara Üniversitesi Öğretmen Eğitimi Programları Bologna Bilgi Paketlerinin Geliştirilmesi
III. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
18. Öğretmenlik Lisans Programlarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Bağlamında Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi.
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK 2019), Türkiye, 20 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
19. Comparing the Bologna Information Packages of The Computer Engineering Programs
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
21. Developing the Module Program for the Water Ambassadors Training and Awareness Project.
6. Uluslararsı Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi ICCI-EPOK 2018, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
22. Development and updating of a cross-platform application for the Bologna Process outputs
EDUCCON Education 4.0 Studies, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
23. A Comparison with the Competencies of Classroom Education Program.
International Conference on Education IC-ED 2018, Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
24. A Comparison with English Language and Literature Department Program Competencies.
International Conference on Education IC-ED 2018, Berlin, Almanya, 28 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
30. What Editors Want: Field Editor of Curriculum Development in Education of Turkish Journal of Education
Education Conference EDUCCON 2017, 7 - 08 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
31. Application of Fuzzy C-means Clustering Algorithm for Prediction of Students’ Academic Performance
10th International Statistics Congress, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2017, ss.20, (Özet Bildiri)
32. The Development of Extra-Curricular Activity Program and Materials of the SIROMA Project
5th International Congress on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
33. Sosyal İçerme Öğretim Programlarının Geliştirilmesi Paneli (Development of Social Inclusion Curriculum Panel)
5th International Congress on Curriculum and Instruction, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
34. Developing a Software Module of Learning Outcomes, Qualifications and Measurement and Evaluation for the Bologna Process
5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
35. The Monitoring Evaluation Study of the SIROMA Project
5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
36. Yükseköğretimde Öğrenci Başarısını Yordayan Etkenlerin Belirlenmesi: Bir Model Önerisi
II.Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.105-107, (Özet Bildiri)
37. Developing Bologna Process Course Information Software
6th International Conference on Education, Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
38. Blue Belt Movement - Istanbul Strait Project Follow-up Evaluation Study
6th International Conference on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
39. A study on the Interaction between Learning Strategies and Learning Styles of Pre-service Teachers
6th International Conference on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
40. Eğitim Fakültelerinde Kalite Kültürü Oluşturmada Akademik Yönetici Görüşleri [Academic Executive Opinion on Constitution a Culture of Quality in Faculty of Education
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi [7th International Congress of Research in Education] ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
41. Analyzing The Questions of Pısa Exams In Terms of Instruction Theories [ PISA Sorularının Öğretim Kuramları Açısından Değerlendirilmesi]
26th International Congress on Educational Sciences [26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi ] (ICES / UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
42. Öğrenme Stilleri ile Okuduğunu Anlama Üzerine Bir Çalışma
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
44. Lise Öğretmenlerinin Sorunları
Workshop of Training of Teachers for the Digital Age, Prizren, Sırbistan, 12 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
46. Research on Increasing the Awareness Level and Knowledge of Students towards Sea Pollution and Problems of Ecosystem as Part of Bosphorus Blue Belt Action Project
4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, St. Petersburg, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
47. Development of Modular Program and Instruction Materials of Bosphorus Blue Belt Action Project
4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION, ST PETERSBURG, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
48. Internationalism and International Studies in Teacher Training Öğretmen Yetiştirmede Ulusal ve Uluslararası Çalışmalar
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ocak 2015, (Özet Bildiri)
49. Türkiye’de Öğretme Kuramları ve Stratejileriyle İlgili Yapılan Bilimsel Çalışmalara Ait Bir İnceleme
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
54. DeterminThe perceptions of teachers and school principals related to school violence
XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 Ekim 2010 - 13 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
55. Determining school violence among high school students
XI. National Psychological Counseling and Guidance Congress, İzmir, Türkiye, 11 - 06 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
57. Liselerde Öğrenciler Arasındaki Şiddetin Saptanması
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
58. Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Okul Şiddetine İlişkin Görüşleri
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.1-2, (Özet Bildiri)
62. Eğitimde Program Geliştirme Programının Yeterlik ve Kazanımlarının TUNING Yaklaşımı Model Alınarak Belirlenmesi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir-Ayvalık, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
67. The Relationship Between Pre-Service Classroom Teachers’ General and Mathematical Learning Styles and Their Academic Achievements
The International Conference on Primary Education 2009, Hong Kong, 25 - 27 Kasım 2009, (Özet Bildiri)
69. Akran Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi - Lise Formu
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.1-2, (Özet Bildiri)
70. Öğretmen Şiddetini Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
71. The development of teacher s violence scale
X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
72. The development of peer violence scale
X. National Psychological Counseling and Guidance Congress, Adana, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
73. TUBİTAK Bilim Çocuk Dergilerinde Temel Alınan Öğrenme Öğretme Stratejileri The Teaching and Learning Strategies of Used in the TUBİTAK Bilim Çocuk Magazine
International Conference on Educational Science, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
75. Telafi Eğitimi Fen ve Teknoloji Programının Uygulanmasına Özgü Öğretmen Yeterlikleri
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, 12 - 14 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
76. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenci Stillerine Yönelik Tercihleri
XV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
77. Öğrenme ve Öğretim Stilleri’ [Learning and Teaching Styles] Eğitimde Nitelik Arayışları ve Etkili Öğretim Yaklaşımları
Özel Okullar ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 Ocak 2005, (Özet Bildiri)
78. Stil Odaklı Öğretim ve Ders Tasarımı
Özel Okullar ve Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ocak 2005, (Özet Bildiri)
79. Ergenlik Dönemi Değişim Projesi Kapsamında Ergenlik ve Cinsellik
Cinsellik ve Cinsel Tedaviler V. Ulusal Kongresi, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2004, (Özet Bildiri)
80. Öğrenci Öğretmen Okul ve Veli İletişimi
İlköğretim Öğrencilerinin Eğitimleri ve Veli-Okul Birlikteliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 06 Mart 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
123
2. İlkokul Kademesinde Kazanımlar ve Yaratıcı Yazarlıkla ilgili Lisansüstü Tezlerle ilgili Bir Analiz
Mehmet Bilir'e Armağan, Uysal Meral, Yıldız Ahmet, Bağcı Ş. Erhan, Korkmaz Nurcan, Editör, Ankara Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.397-429, 2021
3. ÖZCAN DEMİREL VE EPÖDER
Prof. Dr. Özcan Demirel'e Armağan - Atatürk'ün İzinde Eğitime Adanmış Altmış Yıl, Yağcı Esed, Tan-Şişman Gülçin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.233-245, 2021
4. Mardin Artuklu Üniversitesi Lisans Eğitim Programları İç Kalite Güvencesi Standartları Analizi
Prof. Dr Adil Türkoğlu'na Armağan - Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Doğanay Ahmet, Sadık Fatma, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.387-414, 2021
5. 2. BÖLÜM TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİM
Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, Apaydın Ayşen, Kutlu Ömer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.12-16, 2021
6. Türkiye’de Yükseköğretim
Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, APAYDIN AYŞEN, KUTLU, ÖMER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.11-16, 2021
7. 1. BÖLÜM YÜKSEKÖĞRETİM
Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, Apaydın Ayşen, Kutlu Ömer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-10, 2021
8. Yükseköğretim
Yükseköğretimde Akademik Riskli Öğrencilerin Kestiriminde Makine Öğrenmesi Yöntemleri, AYŞEN APAYDIN, ÖMER KUTLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-10, 2021
10. Ortaokul - Su Elçileri Klübü - Su Elçisi El Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
11. Okul Öncesi - Su Elçileri Kulübü - Su Elçisi Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
12. İlkokul - Su Elçileri Klübü - Su Elçisi Lider El Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
13. İlkokul - Su Elçileri Kulübü - Su Elçisi Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
14. Ortaokul - Su Elçileri Klübü - Su Elçisi Lider El Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
15. Okul Öncesi - Su Elçileri Kulübü - Su Elçisi Lider El Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
16. İlkokul - Su Elçileri Klübü - Su Elçisi El Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
17. Okul Öncesi - Su Elçileri Klübü - Su Elçisi El Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
18. Ortaokul - Su Elçileri Kulübü - Su Elçisi Lider El Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
19. Okul Öncesi - Su Elçileri Klübü - Su Elçisi Lider El Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
20. Ortaokul - Su Elçileri Kulübü - Su Elçisi Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
21. İlkokul - Su Elçileri Kulübü - Su Elçisi Lider El Kitabı
MİKİ Matbaacılık, Ankara, 2018
22. Her Birimiz İçin Güvenli Yaşam: Ortaokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
23. Her birimiz için sağlıklı yaşam: Ortaokul öğrenci el kitabı [Healty life for each of us: Secondary school student handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
24. Her birimiz için güvenli yaşam: İlkokul öğretmen el kitabı [Safety life for each of us: Primary school teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
25. Her Birimiz İçin Sosyal Yaşam: İlkokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
26. Her birimiz için sağlıklı yaşam: Okul öncesi öğretmen el kitabı [Healty life for each of us: Preschool teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
27. Her birimiz için sağlıklı yaşam: İlkokul öğretmen el kitabı [Healty life for each of us: Primary school teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
28. Her Birimiz İçin Bilim ve Yaşam: Ortaokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
30. Her Birimiz İçin Sanat: İlkokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
31. Her Birimiz İçin Sosyal Yaşam: Ortaokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
32. Her Birimiz İçin Sağlıklı Yaşam: Okul Öncesi Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
33. Her Birimiz İçin Sağlıklı Yaşam: İlkokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
34. Her Birimiz İçin Sağlıklı Yaşam: İlkokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
35. Her Birimiz İçin Sanat: Ortaokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
36. Her birimiz için bilim ve yaşam: Okul öncesi öğretmen el kitabı [Science and life for each of us: Preschool teacher handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
37. Her Birimiz İçin Spor: İlkokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
38. Her birimiz için güvenli yaşam: İlkokul öğrenci el kitabı [Safety life for each of us: Primary school student handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
39. Her birimiz için sosyal yaşam: Ortaokul öğrenci el kitabı [Social life for each of us: Secondary school student handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
40. Her Birimiz İçin Spor: Okul Öncesi Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
41. Her birimiz için sağlıklı yaşam: Okul öncesi öğrenci el kitabı [Healty life for each of us: Preschool student handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
42. Her birimiz için spor: Okul öncesi öğretmen el kitabı [Sport for each of us: Preschool teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
43. Her Birimiz İçin Spor: Ortaokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
44. Her birimiz için sanat: İlkokul öğretmen el kitabı [Art for each of us: Primary school teacher handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
45. Her birimiz için güvenli yaşam: Ortaokul öğrenci el kitabı [Safety life for each of us: Secondary school student handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
46. Her Birimiz İçin Spor: İlkokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
47. Her Birimiz İçin Güvenli Yaşam: Okul Öncesi Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
48. Her birimiz için sosyal yaşam: Okul öncesi öğretmen el kitabı [Social life for each of us: Preschool teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
49. Her Birimiz İçin Güvenli Yaşam: İlkokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
50. Her birimiz için sanat: Okul öncesi öğrenci el kitabı [Art for each of us: Preschool student handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
51. Her Birimiz İçin Bilim ve Yaşam: Okul Öncesi Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
52. Her birimiz için sağlıklı yaşam: İlkokul öğrenci el kitabı [Healty life for each of us: Primary school student handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
53. Her Birimiz İçin Bilim ve Yaşam: İlkokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
54. Her birimiz için güvenli yaşam: Okul öncesi öğrenci el kitabı [Safety life for each of us: Preschool student handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
55. Her Birimiz İçin Sağlıklı Yaşam: Okul Öncesi Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
56. Her Birimiz İçin Bilim ve Yaşam: Ortaokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
57. Her Birimiz İçin Sanat: İlkokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
58. Her birimiz için sosyal yaşam: İlkokul öğretmen el kitabı [Social life for each of us: Primary school teacher handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
59. Her birimiz için spor: İlkokul öğrenci el kitabı [Sport for each of us: Primary school student handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
60. Her Birimiz İçin Sağlıklı Yaşam: Ortaokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
61. Her Birimiz İçin Spor: Okul Öncesi Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
62. Her Birimiz İçin Sosyal Yaşam: Okul Öncesi Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
63. Her birimiz için spor: Ortaokul öğrenci el kitabı [Sport for each of us: Secondary school student handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
64. Her birimiz için bilim ve yaşam: Ortaokul öğretmen el kitabı [Science and life for each of us: Secondary school teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
65. Her birimiz için sanat: Okul öncesi öğretmen el kitabı [Art for each of us: Preschool teacher handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
66. Her birimiz için sosyal yaşam: Ortaokul öğretmen el kitabı [Social life for each of us: Secondary school teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
67. Her Birimiz İçin Sanat: Ortaokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
68. Her birimiz için spor: Ortaokul öğretmen el kitabı [Sport for each of us: Secondary school teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
69. Her birimiz için güvenli yaşam: Ortaokul öğretmen el kitabı [Safety life for each of us: Secondary school teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
70. Her Birimiz İçin Bilim ve Yaşam: İlkokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
71. Her Birimiz İçin Güvenli Yaşam: Ortaokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
72. Her birimiz için spor: Okul öncesi öğrenci el kitabı [Sport for each of us: Preschool student handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
73. Her Birimiz İçin Sosyal Yaşam: İlkokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
74. Her Birimiz İçin Sosyal Yaşam: Ortaokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
75. Her Birimiz İçin Sanat: Okul Öncesi Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
76. Her birimiz için bilim ve yaşam: İlkokul öğrenci el kitabı [Science and life for each of us: Primary school student handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
77. Her birimiz için sağlıklı yaşam: Ortaokul öğretmen el kitabı [Healty life for each of us: Secondary school teacher handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
78. Her Birimiz İçin Güvenli Yaşam: İlkokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
79. Her birimiz için sanat: Ortaokul öğrenci el kitabı [Art for each of us: Secondary school student handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
80. Her birimiz için sanat: İlkokul öğrenci el kitabı [Art for each of us: Primary school student handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
81. Her birimiz için bilim ve yaşam: Okul öncesi öğrenci el kitabı [Science and life for each of us: Preschool student handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
82. Her birimiz için bilim ve yaşam: Ortaokul öğrenci el kitabı [Science and life for each of us: Secondary school student handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
83. Her Birimiz İçin Sağlıklı Yaşam: Ortaokul Öğretmen El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
84. Her birimiz için sosyal yaşam: Okul öncesi öğrenci el kitabı [Social life for each of us: Preschool student handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
85. Her Birimiz İçin Sanat: Okul Öncesi Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
86. Her Birimiz İçin Güvenli Yaşam: Okul Öncesi Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
87. Her birimiz için sosyal yaşam: İlkokul öğrenci el kitabı [Social life for each of us: Primary school student handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
88. Her Birimiz İçin Spor: Ortaokul Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
89. Her birimiz için sanat: Ortaokul öğretmen el kitabı [Art for each of us: Secondary school teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
90. Her Birimiz İçin Sosyal Yaşam: Okul Öncesi Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
91. Her birimiz için bilim ve yaşam: İlkokul öğretmen el kitabı [Science and life for each of us: Primary school teacher handbook]
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
92. Her Birimiz İçin Bilim ve Yaşam: Okul Öncesi Öğrenci El Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
93. Her birimiz için spor: İlkokul öğretmen el kitabı [Sport for each of us: Primary school teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
94. Her birimiz için güvenli yaşam: Okul öncesi öğretmen el kitabı [Safety life for each of us: Preschool teacher handbook].
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
95. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Beşinci Mezun İzleme Araştırması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları, Ankara, 2016
97. Beşinci Mezun İzleme Araştırması
Eğirtim Bilimleri Fakültesi, 2016
98. Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı, Ankara, ss.265-314, 2015
99. 265-314
Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2015
100. Vergibilir 9-12. Sınıflar Öğretmen Kitabı
Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2014
101. Vergibilir 3.4 Sıfıf Öğretmen Kitabı
Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2014
102. 265-314
Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2013
103. Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı, Ankara, ss.265-311, 2011
104. 265-314
Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2011
105. 265-314
Stil Temelli Öğretim ve Ders Tasarımı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.265-314, 2011
106. A Comparison of Biology Teacher Education Programs in Germany England and Turkey
Problems and Prospects in Higher Education, Gregory T. Papanikos, Nicholas C. J. Pappas, Editör, Athens Institute for Education and Research (ATINER), ATİNA, ss.257-265, 2010
107. Vergibilir 5-8. Sınıf Öğretmen Ktabı
Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2009
108. Vergibilir 3-5. Classes Student Teacher Books
Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, Ankara, 2009
109. Vergibilir Çocuklarda Vergi Bilinci Geliştirme Eğitimi Öğretmen El Kitabı
Gazi Mesleki Eğitim Merkezi Matbaası, 2009
110. Vergibilir 3-5. Sınıflar Öğrenci Öğretmen Kitapları
Gelir İdaresi Başkanlığı Yayınları, 2009
111. Sınırsız Mavi 6-8 . Sınıflar Öğrenci El Kitabı
TURMEPA, İstanbul, 2009
112. Sınırsız Mavi 6-8 . Sınıflar Öğretmen El Kitabı
TURMEPA, İstanbul, 2009
113. Sınırsız Mavi 9-12. Sınıflar Öğretmen El Kitabı
TURMEPA, İstanbul, 2009
114. Sınırsız Mavi 4. 5. Sınıf Öğretmen El Kitabı
TURMEPA, İstanbul, 2008
115. 265-314
Stil Tabanlı Öğretim ve Ders Planı Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman Bilal, Editör, Maya Akademi Yayınları, Ankara, ss.265-314, 2008
116. Stil Tabanlı Öğretim ve Ders Planı
Öğretim İlke ve Yöntemleri, BİLAL DUMAN, Editör, MAYA, Ankara, ss.333-366, 2008
117. Sınırsız Mavi 1. Sınıf Öğretmen El Kitabı
TURMEPA, İstanbul, 2007
118. Sınırsız Mavi 2. 3. Sınıflar Öğretmen El Kitabı
TURMEPA, İstanbul, 2007
119. The Development of Primary Catch Up Curriculum
Research on Education, Marina-Stefania Giannakaki, Gregory T. Papanikos, Yiannis Pozios John Kelvyn Richards, Editör, Athens Institute for Education and Research (ATINER), ATİNA, ss.689-700, 2006
120. Eğitim Bilimleri Bakış Açısıyla: Öğretmen Yetiştirmede Kalite Sorunları Çalıştayı
Ankara Üniversitesi, Ankara, 2005
121. Öğrenme ve Öğretme Stratejileri
Aktif Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri Seminer Ders Notları, Şakir Çınkır, Şener Büyüköztürk, Ali Balcı, Editör, AÜ EAUM Yayınları, Ankara, ss.1-42, 2003
122. Eğiticilerin Eğitimi Ders Notları
Sağlık Projesi Genel Koordinatörlüğü Yayınları, 1998
123. Eğitim ve Felsefe
Eğitim Bilimine Giriş, Fatma Varış, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.76-99, 1991
Metrikler