Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Curriculum Internalization: A New Perspective on Higher Education in Turkey

ICCI EPOK 2022- 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022

Hizmet Öncesi İngilizce Öğretmenliği Program Literatürüne Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması: 2004-2021

ICCI EPOK 2022- 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022

Uygulama öğretmenlerinin mentorluk becerilerinin değerlendirilmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1190-1200 Creative Commons License

Evaluation of the 2018 Elementary National Curricula in Turkey

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2019

Ankara Çocuk Üniversitesi Bilim Eğitimi Programlarının Değerlendirilmesi

VIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.210-211

Incoming and Outgoing Students’ Views on Erasmus Programme.

ECER 2018, ” Inclusion and Exclusion, Resources for Educational Research?”, 4 - 07 Eylül 2018

Öğretmenlik Sertifika Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Sürecine İlişkin Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.202-203

The Erasmus Experience of Ankara University

Erasmus Symposium, Cologne, Almanya, 4 - 07 Ekim 2017

The Erasmus Experience of Ankara University

Erasmus Symposium, Köln, Almanya, 4 - 07 Ekim 2017

The Reflection of Communicative Approach in the EFL Classroom An Analysis of Interaction

ECER 2014 – European Conference on Educational Research, 2 - 05 Eylül 2014

Öğretmen eğitiminde mentörlük karşılaştırmalı bir çalışma

I. Uluslararası Eğitim Sosyolojisi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012

Differences in teacher candidates' attitudes toward science according to some psycho-social variables

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1582-1585 identifier identifier

The feelings and ideas of primary students about peace

WCCI 13th World Conference in Education, Antalya, Türkiye, 2 - 07 Eylül 2008, cilt.2, ss.748-765 Creative Commons License

Kitap & Kitap Bölümleri

The Effect of the Individualized Online Learning Environment on English Vocabulary Learningg

Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Contexts, Bıkmaz Fatma, Mızıkacı Fatma, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, ss.377-398, 2022

Öğretmen Eğitimcilerinin Sahip Olması Gereken Yeterlikler: ATE ve VELON Örneği

Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’xxe Armağan, B. Aslan ve F. Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.19-39, 2019

Challenges in Teacher Education in Turkey in the Age of Neoliberalism: A case study of a Computer and Instructional Technologies Education Programme

Challenges to Teacher Education in Difficult Economic Times, J. Stephenson & L. Ling, Editör, Routledge, Londrina, ss.93-109, 2014

Brain, Learning and the Concept Maps as a Tool for Creative Learning

Creativity and Innovation, Gonçalves,Susana, Editör, Escola Superior de Educaçao de Coimbra (ESEC), Coimbra, ss.105-115, 2009 Creative Commons License

Evaluation of Historical Recreation Projects

Historical Recreation as an Educational Project, Ana Cristina Madeira, Jose Juan de Paz Sanchez, Editör, Inpokulis, Lagos, ss.87-110, 2009

Mistakes in thinking: Can writing serve the needs of developing criticality in thinking?

Issues on Education and Research Volume 1 , Papanikos Gregory T., Editör, Athens Instituto for Education and Reseach, Aharna, ss.173-183, 2008 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

48

Atıf (WoS)

24

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

7

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları