Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Hizmet Öncesi İngilizce Öğretmenliği Program Literatürüne Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması: 2004-2021

ICCI EPOK 2022- 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2. Curriculum Internalization: A New Perspective on Higher Education in Turkey

ICCI EPOK 2022- 10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

4. Uygulama öğretmenlerinin mentorluk becerilerinin değerlendirilmesi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1190-1200, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

5. Evaluation of the 2018 Elementary National Curricula in Turkey

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. Ankara Çocuk Üniversitesi Bilim Eğitimi Programlarının Değerlendirilmesi

VIth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.210-211, (Tam Metin Bildiri)

7. Incoming and Outgoing Students’ Views on Erasmus Programme.

ECER 2018, ” Inclusion and Exclusion, Resources for Educational Research?”, 4 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

8. Öğretmenlik Sertifika Programına Katılan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Sürecine İlişkin Görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.202-203, (Özet Bildiri)

9. The Erasmus Experience of Ankara University

Erasmus Symposium, Cologne, Almanya, 4 - 07 Ekim 2017, (Yayınlanmadı)

10. The Reflection of Communicative Approach in the EFL Classroom An Analysis of Interaction

ECER 2014 – European Conference on Educational Research, 2 - 05 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen eğitiminde mentörlük karşılaştırmalı bir çalışma

I. Uluslararası Eğitim Sosyolojisi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

13. Differences in teacher candidates' attitudes toward science according to some psycho-social variables

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1582-1585, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

14. The feelings and ideas of primary students about peace

WCCI 13th World Conference in Education, Antalya, Türkiye, 2 - 07 Eylül 2008, cilt.2, ss.748-765, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 12

1. The Effect of the Individualized Online Learning Environment on English Vocabulary Learningg

Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Contexts, Bıkmaz Fatma, Mızıkacı Fatma, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, ss.377-398, 2022

6. Öğretmen Eğitimcilerinin Sahip Olması Gereken Yeterlikler: ATE ve VELON Örneği

Prof. Dr. Mehmet Ali Kısakürek’e Armağan, B. Aslan ve F. Bıkmaz, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.19-39, 2019 Creative Commons License

8. Challenges in Teacher Education in Turkey in the Age of Neoliberalism: A case study of a Computer and Instructional Technologies Education Programme

Challenges to Teacher Education in Difficult Economic Times, J. Stephenson & L. Ling, Editör, Routledge, Londrina, ss.93-109, 2014

9. Brain, Learning and the Concept Maps as a Tool for Creative Learning

Creativity and Innovation, Gonçalves,Susana, Editör, Escola Superior de Educaçao de Coimbra (ESEC), Coimbra, ss.105-115, 2009 Creative Commons License

10. Evaluation of Historical Recreation Projects

Historical Recreation as an Educational Project, Ana Cristina Madeira,Jose Juan de Paz Sanchez, Editör, Inpokulis, Lagos, ss.87-110, 2009 Creative Commons License

11. Mistakes in thinking: Can writing serve the needs of developing criticality in thinking?

Issues on Education and Research Volume 1 , Papanikos Gregory T., Editör, Athens Instituto for Education and Reseach, Aharna, ss.173-183, 2008 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

24

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

41

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

8

Tez Danışmanlığı

21

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları