Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)

16. Okul Öncesi Eğitimde Doğa

Günebakan Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.3-4, 2004 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 48

1. Determining the Thoughts of Preschool and Primary School Teachers Working in the Private Sector about Early Literacy

International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.294-295, (Özet Bildiri)

2. How to teach coding through stories in early childhood classrooms

6TH APSCE INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONAL THINKING AND STEM EDUCATION, Delft, Hollanda, 15 Haziran 2022, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

3. Anaokulu Çocuklarının Covid-19 Pandemisi ile ilgili Duygu ve Düşüncelerinin İncelenmesi

7th International Early Childhood Education Congress (IECC-UOEK 2021), İzmir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

4. Öğretmenlerin Okul Bahçelerindeki Oyuna Bakış Açıları, Çocukların Etkileşimi ve Bahçelerin Niteliğinin Oyun Etkisi

15. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Antalya, Türkiye, 02 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

5. Ebeveynlerin Parklardaki Oyuna Bakış Açıları, Çocukların Etkileşimi ve Parkların Niteliğinin Oyuna Etkisi

15. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

6. Öğretmenlerin Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleriyle İlgili Algı Ve Bilgi Düzeylerinin Eğitimle Değişiminin İncelenmesi

International Congress of Research and Practice in Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, cilt.1, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri)

8. Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmalarının Okuma Yazma Öğrenimine Yansımalarıyla İlgili Ebeveyn Algıları

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

12. Okul Öncesi Eğitim Programındaki Öğrenme Merkezlerine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

13. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Gelişimlerinin Desteklenmesi: ”Her Güne Bir Etkinlik Projesi”

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

17. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Doğal Çevreye Yönelik Davranışlarla ilgili Algılarının Resimli Öykü Kitapları Yoluyla İncelenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.221, (Özet Bildiri)

18. Anaokullarındaki Kitap Merkezleri Etkili Kullanılıyor Mu? - Amerika Birleşik Devletleri Ve Türkiye Örnekleri

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

19. Are Illustrations And Texts In Picture Storybooks Innocent? - Natural Environment Messages Transmitted

International Conference On Education And New Developments 2017, Lizbon, Portekiz, 24 - 26 Haziran 2017, ss.46, (Tam Metin Bildiri)

20. Teacher Candidates Perceptions on a New Method: In-Class Debate in Kindergarten

24th International Academic Conference (IISES), Barcelona, İspanya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016, ss.44, (Özet Bildiri)

21. Okul Öncesi Eğitimde Yeni Bir Teknik: Münazara

11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

22. Anasınıfı ve Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterliklerine Yönelik Algı Düzeylerinin İncelenmesi

International Early Childhood Education Congress, IGEDER, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, (Özet Bildiri)

23. Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Ekolojik Okuryazarlıkla İlgili Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi

VIII. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi - Çocuk ve Çevre, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

25. Okul Öncesi Dönemde Okuma Yazma Öğretimi: Erken Okuryazarlık Erken Mi?

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

26. Investigating the Changes in the Perceptions of Preschool Teacher Candidates on Gifted Children

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, ICEFIC, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

27. Erken Çocukluk Dönemde Çevre Eğitimi: Öğretmenler Çevrenin Farkındalar mı?

9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.272, (Özet Bildiri)

28. Early Literacy Development: Comparison of American and Turkish Practices

International Conference on New Trends in Education - Early Childhood Education, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)

30. Resimli öykü kitaplarında kavramlara yer verilme durumunun incelenmesi

9. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

32. I’m Going to Kindergarten “I’m Playing and Learning

International Congress on Early Childhood Education, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

33. Are Preschool Children Aware of the Environment?

International Journal of Arts Sciences Conference (IJAS), FLORANSA, İtalya, 19 - 22 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

34. Teaching the Lesson vs. Teaching the Classroom

International Journal of Arts Sciences Conference (IJAS), Floransa, 19 - 22 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

35. Do We Include Arts and Literature in Early Childhood Teacher Training Programs?: Comparisons of the Applications in Turkey and Europe

World Conference on Design, Arts and Education, Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 05 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

36. Fine Arts in Early Childhood Teacher Education

International Journal of Arts Design Conference (IJADE), Chestermere, Kanada, 6 - 07 Ekim 2011, ss.18, (Özet Bildiri)

38. What K-2 pre-service teachers do for reading instruction

International Conference for Academic Disciplines, 21 - 24 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

39. What should be learned in Kindergarten? A project approach example

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2550-2555, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

40. Bir Topluma Hizmet Uygulama Örneği: Haydi Kavram Oyuncaklarıyla Oynayalım.

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.76, (Özet Bildiri)

41. Using Multiple Intelligence To Integrate Into Lesson Plans Of Preschools

1st International Living Theorists Conference - Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

42. Preschool Pre-Service Teachers Perception of Challenging Classroom Behavior and their Self Competence Evaluation

11th International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 25 - 28 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

43. Turkish preschool staff's opinions about hormones, additives and genetically modified foods

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1734-1743, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

44. Are Kindergarteners ready for Literacy Education?

12th Annual Conference of the Southeastern Association of Educational Studies, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2007 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

45. Early Literacy Education: Comparison of the Different Practices of Turkey and the USA

11th Annual Conference of the Southeastern Association of Educational Studies, KNOXVILLE, TENNESSEE, 10 - 11 Şubat 2006, (Özet Bildiri)

46. Literacy for young children

10th Annual Conference of the Southeastern Association of Educational Studies, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Şubat 2005, (Özet Bildiri)

47. Digital Equity: New Findings from ECLS-K

American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, California, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 16 Nisan 2004, ss.2004, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Algıları

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Şubat 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

2. Dijital Kitaplarda Mesaj Tasarımı:Çevre Eğitimine Yönelik Bir Örnek

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE UYGULAMALARLA MEDYA OKURYAZARLIĞI, Şule Alıcı,Raziye Sancar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.221-245, 2023

3. Orman Okulları ve Sürdürülebilirlik

Erken Çocukluk Döneminde Orman Pedagojisi El Kitabı, Yılmaz Uysal, Simge ve Coşkun Tuncay, Tuna, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.294-306, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Çevre Eğitiminde Öğretmenin Rolü

Çocuk ve Çevre, Fatma Alisinanoğlu, Editör, İzge Yayınları, Ankara, ss.54-70, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Çevre Eğitimi ve Çocuk Gelişimi

Çocuk ve Çevre, Fatma Alisinanoğlu, Editör, İzge Yayınları, Ankara, ss.40-53, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Fen ve Alan Gezisi Etkinlikleri

Okul Öncesi Dönemde Çevrim İçi Uzaktan Eğitim, Fatma Alisinanoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.221-231, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Çevre Eğitimi

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik (2. Baskı), Kahriman Pamuk, Deniz, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-49, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

8. MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programına Yerleştirilmiş Alternatif Okul Öncesi Eğitim Yaklaşımları Temelli Etkinlik Planı Örnekleri

Okul Öncesi Eğitim Programları, Kuru, Nalan, Editör, Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, ss.260-301, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Okul Öncesi Dönemden Okul Dönemine Geçiş

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş (2. Baskı), Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.283-293, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Çevre Eğitimi

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik (1. Baskı), Deniz Kahriman Pamuk, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-49, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Okul Öncesi Dönemden Okul Dönemine Geçiş

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş (1. Baskı), Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.283-293, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Okul Öncesi Öğretmenliği Adaylarının Ekolojik Okuryazarlıkla İlgili Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi

Çocuk ve Çevre(si), Eylem Gökçe Türk, Editör, Ankara Üniversitesi Çocuk Kültürü Araştırma Uygulama Merkezi Yayınları, Ankara, ss.165-180, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Are Illustrations And Texts In Picture Storybooks Innocent? - Natural Environment Messages Transmitted

Education and New Developments, Mafalda Carmo, Editör, InScience Press, Lisbon, ss.333-337, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

75

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

96

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

166

Toplam Atıf Sayısı

337

Proje

17

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları