SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
What should be learned in Kindergarten? A project approach example
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2550-2555, 2010 (SSCI)

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yetişkinler İçin Ekolojik Okuryazarlık Ölçme Aracı: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.1084-1112, 2023 (Hakemli Dergi)

Çocukların Kitaplardaki Doğal Çevre Davranışlarına Yönelik Algıları
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.53, sa.3, ss.953-992, 2020 (Hakemli Dergi)

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Gelişimlerinin Desteklenmesi: Sosyal Sorumluluk Projelerinin Rolü
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.497-512, 2020 (Hakemli Dergi)

Integrating Multiple Intelligences into Daily Plans: A Preschool Example
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.10, sa.3, ss.321-345, 2019 (Hakemli Dergi)

Erken Çocukluk Eğitiminde Alan Gezileri
Öğretmen Dünyası Dergisi
, sa.437, ss.17-19, 2016 (Hakemli Dergi)

Turkish Preschool Staff’s Opinions about Hormones, Additives and Genetically Modified Foods
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.1734-1743, 2009 (Scopus)

Okul Öncesi Eğitimde Doğa
Günebakan Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.3-4, 2004 (Hakemli Dergi)

Okul Öncesi Dönemde Çevre Eğitimi: Proje Yaklaşımı
YAŞADIKÇA EĞITIM
, cilt.77, sa.1, ss.29-33, 2003 (Hakemli Dergi)

Üniversite Öğrencilerinin Çevre Duyarlılıklarının İncelenmesi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.36, ss.189-198, 2003 (Hakemli Dergi)

İngiltere ve Türkiye Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması
MILLI EGITIM
, cilt.1, ss.65-75, 2002 (Scopus)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Determining the Thoughts of Preschool and Primary School Teachers Working in the Private Sector about Early Literacy
International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.294-295
Anaokulu Çocuklarının Covid-19 Pandemisi ile ilgili Duygu ve Düşüncelerinin İncelenmesi
7th International Early Childhood Education Congress (IECC-UOEK 2021), İzmir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021
Öğretmenlerin Okul Bahçelerindeki Oyuna Bakış Açıları, Çocukların Etkileşimi ve Bahçelerin Niteliğinin Oyun Etkisi
15. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Antalya, Türkiye, 02 Eylül 2021
Ebeveynlerin Parklardaki Oyuna Bakış Açıları, Çocukların Etkileşimi ve Parkların Niteliğinin Oyuna Etkisi
15. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Eylül 2021
Okul Öncesi Eğitim Programındaki Aylık Plan ve Etkinlik Planı Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019
Okul Öncesi Eğitim Programındaki Öğrenme Merkezlerine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019
Öğretmenlerin Okul Öncesi Dönemdeki İki Dilli Çocukların Okuma Yazmaya Hazırlık Becerileriyle İlgili Algılarının İncelenmesi
5. Ulusal Çocuk Gelişimi Öğrenci Kongresi, Karabük, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2018, ss.36
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Hazırlanan Resimli Öykü Kitaplarındaki Toplumsal Cinsiyet Rollerinin İncelenmesi
5. Ulusal Çocuk Gelişimi Öğrenci Kongresi, Karabük, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2018, ss.49
Anaokullarındaki Kitap Merkezleri Etkili Kullanılıyor Mu? - Amerika Birleşik Devletleri Ve Türkiye Örnekleri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017
Teacher Candidates Perceptions on a New Method: In-Class Debate in Kindergarten
24th International Academic Conference (IISES), Barcelona, İspanya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016, ss.44
Anasınıfı ve Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterliklerine Yönelik Algı Düzeylerinin İncelenmesi
International Early Childhood Education Congress, IGEDER, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Ekolojik Okuryazarlıkla İlgili Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
VIII. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi - Çocuk ve Çevre, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2015
Anasınıfı ve Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterliliklerine Yönelik Algı Düzeyleri Ölçeği'nin Türkçe'ye Uyarlanması
4. Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2 - 05 Eylül 2015
Okul Öncesi Dönemde Okuma Yazma Öğretimi: Erken Okuryazarlık Erken Mi?
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015
Investigating the Changes in the Perceptions of Preschool Teacher Candidates on Gifted Children
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, ICEFIC, 13 - 15 Mayıs 2015
Erken Çocukluk Dönemde Çevre Eğitimi: Öğretmenler Çevrenin Farkındalar mı?
9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.272
Early Literacy Development: Comparison of American and Turkish Practices
International Conference on New Trends in Education - Early Childhood Education, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ağustos 2014
Akranları Tarafından Kabul Edilen ve Reddedilen Anasınıfı Çocuklarının Sosyal Becerilerinin İncelenmesi
I. Ulusal Çocuk Gelişimi Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2014
Resimli öykü kitaplarında kavramlara yer verilme durumunun incelenmesi
9. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2014
Anasınıfı ve Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleriyle İlgili Algı Düzeyleri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
International EJER Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.759
I’m Going to Kindergarten “I’m Playing and Learning
International Congress on Early Childhood Education, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012
Are Preschool Children Aware of the Environment?
International Journal of Arts Sciences Conference (IJAS), FLORANSA, İtalya, 19 - 22 Haziran 2012
Teaching the Lesson vs. Teaching the Classroom
International Journal of Arts Sciences Conference (IJAS), Floransa, 19 - 22 Haziran 2012
Do We Include Arts and Literature in Early Childhood Teacher Training Programs?: Comparisons of the Applications in Turkey and Europe
World Conference on Design, Arts and Education, Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 05 Mayıs 2012
Fine Arts in Early Childhood Teacher Education
International Journal of Arts Design Conference (IJADE), Chestermere, Kanada, 6 - 07 Ekim 2011, ss.18
Öğretmen adayları öğrencilerine kitap okuyor mu? Öykü kitaplarının okuma-yazmaya hazırlık çalışmalarında ve okuma-yazma öğretiminde kullanımı
3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, ss.61-68
What K-2 pre-service teachers do for reading instruction
International Conference for Academic Disciplines, 21 - 24 Haziran 2011
Bir Topluma Hizmet Uygulama Örneği: Haydi Kavram Oyuncaklarıyla Oynayalım.
Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.76
Using Multiple Intelligence To Integrate Into Lesson Plans Of Preschools
1st International Living Theorists Conference - Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Eylül 2009
Are Kindergarteners ready for Literacy Education?
12th Annual Conference of the Southeastern Association of Educational Studies, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2007 - 03 Ekim 2009
Early Literacy Education: Comparison of the Different Practices of Turkey and the USA
11th Annual Conference of the Southeastern Association of Educational Studies, KNOXVILLE, TENNESSEE, 10 - 11 Şubat 2006
Literacy for young children
10th Annual Conference of the Southeastern Association of Educational Studies, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Şubat 2005
Digital Equity: New Findings from ECLS-K
American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, California, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 16 Nisan 2004, ss.2004

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Algıları
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Şubat 2000
Kitaplar
Orman Okulları ve Sürdürülebilirlik
Erken Çocukluk Döneminde Orman Pedagojisi El Kitabı, Yılmaz Uysal, Simge ve Coşkun Tuncay, Tuna, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.294-306, 2022

Çevre Eğitiminde Öğretmenin Rolü
Çocuk ve Çevre, Fatma Alisinanoğlu, Editör, İzge Yayınları, Ankara, ss.54-70, 2021

Çevre Eğitimi ve Çocuk Gelişimi
Çocuk ve Çevre, Fatma Alisinanoğlu, Editör, İzge Yayınları, Ankara, ss.40-53, 2021

Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Fen ve Alan Gezisi Etkinlikleri
Okul Öncesi Dönemde Çevrim İçi Uzaktan Eğitim, Fatma Alisinanoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.221-231, 2021

Çevre Eğitimi
Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik (2. Baskı), Kahriman Pamuk, Deniz, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-49, 2021

Okul Öncesi Dönemden Okul Dönemine Geçiş
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş (2. Baskı), Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.283-293, 2020

MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programına Yerleştirilmiş Alternatif Okul Öncesi Eğitim Yaklaşımları Temelli Etkinlik Planı Örnekleri
Okul Öncesi Eğitim Programları, Kuru, Nalan, Editör, Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, ss.260-301, 2020

Çevre Eğitimi
Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik (1. Baskı), Deniz Kahriman Pamuk, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-49, 2019

Okul Öncesi Dönemden Okul Dönemine Geçiş
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş (1. Baskı), Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.283-293, 2018

Okul Öncesi Öğretmenliği Adaylarının Ekolojik Okuryazarlıkla İlgili Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Çocuk ve Çevre(si), Eylem Gökçe Türk, Editör, Ankara Üniversitesi Çocuk Kültürü Araştırma Uygulama Merkezi Yayınları, Ankara, ss.165-180, 2017

MEB Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü 36-72 Aylık Çocuklar İçin Okul Öncesi Eğitim Programı
MEB Yayınları, Ankara, 2002
