Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (9)
Scopus (13)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

9. Sözel dil ölçümleri, hızlı isimlendirme ile erken okuryazarlık becerileri arasındaki ilişkiler

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

10. Okuduğunu anlama performansını etkileyen değişkenler: Sözel dil, çalışma belleği ve okuma akıcılığı

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

11. Okuduğunu anlamanın anasınıfındaki yordayıcıları

Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

12. Sözel dil, hızlı isimlendirme ve erken okuryazarlık becerileri arasındaki ilişkiler

6. Uluslararası Katılımlı Ulusal Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 26 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

16. Birinci Sınıftaki Okuma Becerileri Yazma Başarısını Ne Düzeyde Yorduyor?

5th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

29. Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar için eğitsel değerlendirme protokolü geliştirme süreci

2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2018), Antalya, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

31. Examining reading comprehension an summarizing strategy skills of successful and unsuccessful readers

6th Cyprus International Conference on Educational Research, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

32. Assessment of the writing skills of Turkish speaking first graders with reading difficulties

ISEI Children's Rights and Early Intervention Conference, İsveç, 8 - 10 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

33. School administrators opinions on special education teachers competencies

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

36. Etkileşimli kitap okuma

Eğitim Reformu Girişimi, 10. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2013

37. Effectiveness of Dialogic Book Reading to Improve Early Literacy Skills of Kindergartners

The Division for Early Childhood Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

39. Alt orta ve üst SED okullardaki anasınıflarında kitap okuma etkinlikleri Betimsel bir çalışma

Uluslararası Katılımlı 1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Şubat 2012

40. Kaynaştırma ortamlarında özel gereksinimli öğrencilere fen bilgisi öğretim Alanyazına bir bakış

Uluslararası katılımlı 1. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

41. Sınıf öğretmenlerinin özgül öğrenme güçlüğüne ilişkin bilgi düzeyleri ve tanı almış öğrencilere yönelik uygulamaları

Uluslararası Katılımlı 1. Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

46. Engelli çocuğu olan ve olmayan ailenin gelişim algıları

VI. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi, Türkiye, 13 Ekim 2008, (Özet Bildiri)

47. Engelli çocuğu olan ve olmayan ailelerin engelli bireylerin gelişim özelliklerine ilişkin algılarının incelenmesi

6. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi-Türkiye’de Çocuk Yetiştirme, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

1. Öğrenme Güçlüğü Aile Eğitimi Kitap Seti 2. Kademe

T.C MEB-Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Ankara, 2024

2. Erken çocukluk özel eğitimine ilişkin temel konular

Araştırmadan uygulamaya erken çocukluk eğitimi el kitabı , Hatice Bakkaloğlu,Seçil Çelik,Gözde Tomris, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.3-43, 2022

3. Akademik özellikler

Tanıdan müdahaleye otizm spektrum bozukluğu el kitabı, Bülbin Sucuoğlu,Hatice Bakkaoğlu,Meral Çilem Ökcün Akçamuş, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.443-470, 2021

4. Özel öğrenme güçlüğü olan çocuğum için neler yapabilirim?

Özel Öğrenme Güçlüğü Aile Rehberi, Öğülmüş, Kürşat, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.115-148, 2021

5. Sayılar öğrenme alanı: Özellikler ve öğretimi

Özel eğitimde matematik öğretimi, Tevhide Kargın,Birkan Güldenoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.208-236, 2021

6. Yazma güçlüğünde yazılı anlatım boyutuna yönelik araştırma temelli müdahale yöntemleri ve stratejileri

DİSGRAFİ - YAZMA GÜÇLÜĞÜ: TANILAMA VE MÜDAHALE, MACİD AYHAN MELEKOĞLU, KÜRŞAT ÖĞÜLMÜŞ, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.153-180, 2021

7. Dünyada ve Türkiye’de Taklit Araştırmaları Eğilimi

Tipik Gelişimde ve Otizm Spektrum Bozukluğunda Taklit Gelişimi ve Araştırmaları, Gökhan Töret,Meral Çilem Ökcün Akçamuş, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.177-214, 2020

8. Çocuklarda Davranış Problemleri, Olası Nedenleri ve Konuyla İlgili Araştırmalar

Davranış Yönetimi, Gözde Akoğlu, Fatma Elibol, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.33-51, 2018

9. Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu: Ülkemizde Yasal Düzenlemeler ve Haklar

Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu, İbrahim H. Diken, Hatice Bakkaloğlu, Editör, Pegem Akademi, ss.335-370, 2016
Metrikler

Yayın

80

Yayın (WoS)

16

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

48

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

45

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

42

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

59

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

22

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları