SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fen Öğretiminde Kullanılan Problem Kurma Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme Becerisine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1281-1311, 2019 (Hakemli Dergi)
The views of students on the documentaries that they watched in history of science classes.
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.6, sa.4, ss.106-111, 2019 (Hakemli Dergi)
Mol Kavramının Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımına Dayalı Problem Çözme Uygulamaları
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.79-100, 2019 (Hakemli Dergi)
Uygulamaya Dayalı Fen Öğretimine İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.51, sa.3, ss.145-167, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effect of Open Inquiry Based Laboratory Activities on Prospective Teachers Misconceptions about Matter
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.7, sa.3, ss.164-178, 2015 (Hakemli Dergi)
Laboratuvar Uygulamalarında Sorgulayıcı Araştırma ve 5E Modeli: Sınıf Öğretmenleri Adayları İçin Geliştirilen Mesleki Eğitim Programı
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.48, sa.1, ss.167-191, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 5. Sınıf yoğunluk Konusunda Bilimsel Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Etkinlik Örneği
e-Journal of New World Science Academy
, cilt.5, sa.3, ss.1281-1289, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bakış Açısıyla Temel Fen Bilimleri Dersi
IV. INSAC International Educational Sciences Congress, Konya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019
Öğrenci ve öğretmen adaylarının sorgulamaya dayalı fen dersine ilişkin görüşlerinin karşılaştırılması.
17. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Fen ve Teknoloji Dersi Etkinliklerindeki Bilimsel Süreç Becerilerinin Bilimsel Sorgulama Yöntemiyle Geliştirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012
İlköğretim 5 Sınıf Yoğunluk Konusunda Bilimsel Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Etkinlik Örneği
9. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamalarının Öğrencilerin Asilik Bazlık Kuvveti Derişim pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi
1. Ulusal Kimya Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
PROBLEM TYPES AND SCIENTIFIC METHOD IN TEACHING SCIENCE: THE EXAMPLE OF A CHEMISTRY AND PHYSICS LESSON
MULTIDISCIPLINARY PERSPECTIVES IN EDUCATIONAL AND SOCIAL SCIENCES V, KAHYAOĞLU, Mustafa, Editör, Iksad Publishing House, Ankara, ss.5-31, 2022
PROBLEM POSING ACTIVITIES IN GASE CONCEPT IN CHEMISTRY COURSE
Research & Reviews in Educational Sciences, KILIÇ, Deniz Beste Çevik; BAŞ, Kenan; AKGÜL, Mehmet Şaban, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.60-79, 2022