Yayınlar & Eserler

Makaleler 13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAPAY ZEKÂ KULLANIM EĞİLİMLERİ VE DÜZEYLERİ

XII. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ağrı, Türkiye, 26 Haziran 2025, ss.418-419, (Özet Bildiri)

2. 11. SINIF KİMYASAL DENGE KONUSUNDA 7E MODELİNE DAYALI STEM UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ

II. Ankara Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

3. FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI DERSİNİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ DENEY ALGISI

INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientifıc Researches and Recent Trends XII, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİM ALGISI

INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientifıc Researches and Recent Trends XII, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bakış Açısıyla Temel Fen Bilimleri Dersi

IV. INSAC International Educational Sciences Congress, Konya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. A new approach in science teaching: Problem posing

Educcon 2018 education conference, 27 - 28 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. Effect of concept cartoons used in teaching the mole concept

7th World Conference on Design and Arts (WCDA-2018), Berlin, Almanya, 28 - 30 Ağustos 2018, cilt.5, ss.157-160, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğrenci ve öğretmen adaylarının sorgulamaya dayalı fen dersine ilişkin görüşlerinin karşılaştırılması.

17. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

10. Fen ve Teknoloji Dersi Etkinliklerindeki Bilimsel Süreç Becerilerinin Bilimsel Sorgulama Yöntemiyle Geliştirilmesi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

11. Yeni Ortaöğretime geçiş sistemi ile OKS Arasındaki Farklar

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi., İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)

12. İlköğretim 5 Sınıf Yoğunluk Konusunda Bilimsel Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Etkinlik Örneği

9. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

13. Leadership Roles of TheTeachersinTheProcess of Knowledge based Society

II.Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

14. Teaching and learning processcompetence of the science teachers in primary schools

III. International Educational Congress, 16 - 18 Nisan 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. THE EFFECT OF THE CHEMISTRY COURSE BASED ON THE 7E MODEL ON STUDENTS' METACOGNITIVE AWARENESS AND ANALYTICAL THINKING SKILLS

RESEARCH IN EDUCATIONAL SCIENCES-I, DURUK ÜMİT, Editör, Iksad Publishing House, Ankara, ss.100-115, 2024

2. PRE-SERVICE TEACHER CANDIDATES' PERCEPTIONS OF INQUIRY LEARNING SKILLS

MULTIDISCIPLINARY PERSPECTIVES IN EDUCATIONAL AND SOCIAL SCIENCES VI, Arslan, Baran; Çiftçi, Hasan, Editör, Iksad Publishing House, Ankara, ss.32-50, 2023

3. THE EFFECT OF ONLINE AND FACE-TO-FACE TEACHING ON LABORATORY ACTIVITIES BASED ON THE 5E MODEL DEVELOPED BY TEACHER CANDIDATES

Current Researches ın Educatıonal Scıences VII , Dr. Fatih ÜNAL BOZDAĞ; Doç. Dr. Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Yayınevi Kitapevi, Ankara, ss.103-118, 2023

4. PROBLEM TYPES AND SCIENTIFIC METHOD IN TEACHING SCIENCE: THE EXAMPLE OF A CHEMISTRY AND PHYSICS LESSON

MULTIDISCIPLINARY PERSPECTIVES IN EDUCATIONAL AND SOCIAL SCIENCES V, KAHYAOĞLU, Mustafa, Editör, Iksad Publishing House, Ankara, ss.5-31, 2022

5. KİMYA DERS KİTAPLARINDAKİ SORU TÜRLERİ: 10. SINIF ÖRNEĞİ

EĞİTİMDE YENİLİKÇİ ARAŞTIRMALAR, Karabal Mehmet, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.267-280, 2022

6. PROBLEM POSING ACTIVITIES IN GASE CONCEPT IN CHEMISTRY COURSE

Research & Reviews in Educational Sciences, KILIÇ, Deniz Beste Çevik; BAŞ, Kenan; AKGÜL, Mehmet Şaban, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.60-79, 2022

7. "İlköğretimde Çevre Eğitimi"

ÇEVRE EĞİTİMİ, Fatma Hazır Bıkmaz ve Nimet Akben, Editör, Çevre Eğitimi Vakfı Yayını, Ankara, ss.35-59, 2012
Metrikler

Yayın

36

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

69

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

109

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

450

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

251

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

19

Toplam Atıf Sayısı

387

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1