Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
3. Fen Öğretiminde Kullanılan Problem Kurma Yaklaşımının Yaratıcı Düşünme Becerisine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1281-1311, 2019 (Hakemli Dergi)
4. The views of students on the documentaries that they watched in history of science classes.
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.6, sa.4, ss.106-111, 2019 (Hakemli Dergi)
5. Mol Kavramının Öğretiminde Problem Kurma Yaklaşımına Dayalı Problem Çözme Uygulamaları
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.79-100, 2019 (Hakemli Dergi)
6. Suitability of Problem Scenarios Developed by Pre-service Teacher Candidates to Problem-Based Learning Approach
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.2019, sa.83, ss.231-252, 2019 (ESCI, Scopus, TRDizin)
8. Uygulamaya Dayalı Fen Öğretimine İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.51, sa.3, ss.145-167, 2018 (Hakemli Dergi)
10. The Effect of Open Inquiry Based Laboratory Activities on Prospective Teachers Misconceptions about Matter
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.7, sa.3, ss.164-178, 2015 (Hakemli Dergi)
11. Laboratuvar Uygulamalarında Sorgulayıcı Araştırma ve 5E Modeli: Sınıf Öğretmenleri Adayları İçin Geliştirilen Mesleki Eğitim Programı
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.48, sa.1, ss.167-191, 2015 (Hakemli Dergi)
12. İlköğretim 5. Sınıf yoğunluk Konusunda Bilimsel Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Etkinlik Örneği
e-Journal of New World Science Academy
, cilt.5, sa.3, ss.1281-1289, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
5. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bakış Açısıyla Temel Fen Bilimleri Dersi
IV. INSAC International Educational Sciences Congress, Konya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
8. Öğrenci ve öğretmen adaylarının sorgulamaya dayalı fen dersine ilişkin görüşlerinin karşılaştırılması.
17. Uluslararası sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
10. Fen ve Teknoloji Dersi Etkinliklerindeki Bilimsel Süreç Becerilerinin Bilimsel Sorgulama Yöntemiyle Geliştirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
12. İlköğretim 5 Sınıf Yoğunluk Konusunda Bilimsel Sorgulamaya Dayalı Laboratuvar Etkinlik Örneği
9. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
16. Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamalarının Öğrencilerin Asilik Bazlık Kuvveti Derişim pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi
1. Ulusal Kimya Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
4. PROBLEM TYPES AND SCIENTIFIC METHOD IN TEACHING SCIENCE: THE EXAMPLE OF A CHEMISTRY AND PHYSICS LESSON
MULTIDISCIPLINARY PERSPECTIVES IN EDUCATIONAL AND SOCIAL SCIENCES V, KAHYAOĞLU, Mustafa, Editör, Iksad Publishing House, Ankara, ss.5-31, 2022
6. PROBLEM POSING ACTIVITIES IN GASE CONCEPT IN CHEMISTRY COURSE
Research & Reviews in Educational Sciences, KILIÇ, Deniz Beste Çevik; BAŞ, Kenan; AKGÜL, Mehmet Şaban, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.60-79, 2022
Metrikler
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
69
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
109
H-İndeks (Scopus)
4
Atıf (Scholar)
450
H-İndeks (Scholar)
8
Atıf (TrDizin)
8
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
251
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
19
Toplam Atıf Sayısı
387
Tez Danışmanlığı
1