Eğitim Bilgileri
2009 - 2014
2009 - 2014Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye
2006 - 2009
2006 - 2009Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğr.Tek.Eğt. A.B.D., Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
E-öğrenme ortamları için sürdürülebilir dikkat düzeyi ile bağlamsal ipucu kullanımının örtük bellek performansına etkisi
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr)
2008
2008Yüksek Lisans
Uzaktan eğitimde teknoloji kabulünün ve topluluk hissinin öğrenen memnuniyetine katkısı
Hacettepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Açık ve Uzaktan Öğrenme
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Enformatik
Eğitim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Yapay Zeka, Bilgisayarda Öğrenme ve Örüntü Tanıma
İnsan Bilgisayar Etkileşimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
2007 - 2020
2007 - 2020Öğretim Görevlisi Dr.
Ankara Üniversitesi, Rektörlük, Uzaktan Eğitim Merkezi
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorRektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Ankara Üniversitesi, Rektörlük, Akreditasyon, Akademik Değerlendirme Ve Kalite Koor.
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Ankara Üniversitesi, Rektörlük, Kariyer Planlama Ve İnsan Kaynakları Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDekan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Enformatik Anabilim Dalı
2016 - 2020
2016 - 2020Merkez Müdür Yardımcısı
Ankara Üniversitesi
Verdiği Dersler
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
2023
2023Yüksek Lisans-Tezsiz
Görme Engelliler İçin Mesafe Sensörlü Göğüs Rozeti Uygulaması
Ilgaz H. (Danışman)
T.Çağrı(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (6)
Scopus (15)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (3)
2023
20231. The Effects of Exam Setting on Students’ Test-Taking Behaviors and Performances: Proctored versus Unproctored
Yıldırım D., Ilgaz H., Bayazıt A., Akçapınar G.
International Review of Research in Open and Distributed Learning
, cilt.24, sa.4, ss.174-193, 2023 (SSCI)
2023
20232. The Instructor Parameters of Transition to Fully Online Learning
Ilgaz H., Yıldırım D., Özel N., Demir S., Sevindik M.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , cilt.24, sa.4, ss.77-94, 2023 (ESCI, Scopus)
2023
20233. Examining Students' Formative Test-Taking Behaviors Using Learning Analytics
Bayazıt A., Yıldırım D., Akçapınar G., Ilgaz H.
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
, cilt.14, sa.4, ss.382-395, 2023 (ESCI, TRDizin)
2023
20234. Profiling students via clustering in a flipped clinical skills course using learning analytics
Bayazit A., Ilgaz H., Gönüllü İ., Erden Ş.
MEDICAL TEACHER
, cilt.45, sa.7, ss.724-731, 2023 (SCI-Expanded, Scopus)
2023
20235. Facebook usage patterns looking into the mind via the ICAP engagement framework
Conley Q., Sadauskas J., Christopherson R., Lin L., ILGAZ H., Seto C., et al.
BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY
, cilt.42, sa.5, ss.514-526, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2022
20226. How Deeply Does Media and Technology Usage Affect the Sustained Attention?
Kokoç M., Ilgaz H., Akçay A.
International Journal of Human-Computer Interaction
, cilt.38, sa.15, ss.1410-1421, 2022 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2021
20217. Shifting to digital with 21st century skills
ILGAZ H.
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, cilt.69, sa.1, ss.199-200, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
20218. The role of mobile technologies in shifting to digital
ILGAZ H.
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, cilt.69, sa.1, ss.189-190, 2021 (SSCI, Scopus)
2020
20209. Effects of sustained attention and video lecture types on learning performances
KOKOÇ M., IIgaz H., ALTUN A.
Educational Technology Research and Development
, cilt.68, sa.6, ss.3015-3039, 2020 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2020
202010. Flipping e-learning for teaching medical terminology: A study of learners’ online experiences and perceptions
Tekin P., Ilgaz H., Adanır G., Yıldırım D., Gülbahar Güven Y.
Online Learning Journal
, cilt.24, sa.2, ss.76-93, 2020 (Scopus)
2020
202011. Examining e-Learners' Preferences and Readiness Satisfaction: A Holistic Modelling Approach
ILGAZ H., GÜLBAHAR GÜVEN Y.
OPEN PRAXIS
, cilt.12, sa.2, ss.209-222, 2020 (ESCI)
2020
202012. Providing online exams for online learners: Does it really matter for them?
ILGAZ H., AFACAN ADANIR G.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.25, sa.2, ss.1255-1269, 2020 (SSCI, ESCI, Scopus)
2019
201913. Üniversite öğrencileri için bilgisayar tabanlı sürdürülebilir dikkat testi norm çalışması
ILGAZ H., KOKOÇ M., AKÇAY A., ALTUN A.
İlköğretim Online , cilt.18, sa.3, ss.1036-1045, 2019 (TRDizin)
2019
201914. Adult Learners’ Participation In A Blended Learning Environment: A Case Study On Imposed Pace Learning
ILGAZ H.
Malaysian Online Journal of Educational Technology , cilt.7, sa.4, ss.15-29, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201815. Bireysel Farklılıklar Kapsamında Çevrimiçi Öğrenme Araştırmalarına İlişkin Sistematik Bir Derleme
ILGAZ H.
Kuramsal Eğitimbilim
, cilt.11, sa.4, ss.1003-1018, 2018 (TRDizin)
2018
201816. Participation in online discussion environments: Is it really effective?
Kurnaz F. B., Ergun E., ILGAZ H.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.23, sa.4, ss.1719-1736, 2018 (SSCI, Scopus)
2015
201517. A Cross Cultural Perspective on Information Communication Technologies Learning Survey
ILGAZ H., MAZMAN S. G., ALTUN A.
TECHNOLOGY KNOWLEDGE AND LEARNING
, cilt.20, sa.2, ss.159-168, 2015 (ESCI, Scopus)
2015
201518. A Snapshot of Online Learners: e-Readiness, e-Satisfaction and Expectations
ILGAZ H., GÜLBAHAR GÜVEN Y.
INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTRIBUTED LEARNING
, cilt.16, sa.2, ss.171-187, 2015 (SSCI, Scopus)
2015
201519. Ergenler İçin Oyun Bağımlılığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
ILGAZ H.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.14, sa.3, ss.874-884, 2015 (Scopus, TRDizin)
2014
201420. The effect of sustained attention level and contextual cueing on implicit memory performance for e-learning environments
ILGAZ H., ALTUN A., AŞKAR P.
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
, cilt.39, ss.1-7, 2014 (SSCI, Scopus)
2014
201421. Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Eşzamanlı Öğrenme Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
ILGAZ H.
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , cilt.13, sa.26, ss.187-204, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201422. Premise of Learning Analytics for Educational Context Through Concept to Practice
GÜLBAHAR GÜVEN Y., ILGAZ H.
International Journal of Informatics Technologies , cilt.7, sa.3, ss.12-20, 2014 (TRDizin)
2012
201223. Uzaktan Eğitimde Ders Tasarımı Yüz Yüze Verilen Bir Dersin Uzaktan Eğitim Sürecine Hazır Hale Getirilmesi
DOĞAN D., TÜZÜN H., DAĞHAN G., Altıntaş A., ILGAZ H., ÖZDİNÇ F., et al.
Education Sciences , cilt.7, sa.2, ss.574-582, 2012 (ESCI, Scopus)
2011
201124. Öğretim Sürecine BİT entegrasyonu açısından öğretmen yeterlikleri ve mesleki gelişim
ILGAZ H., USLUEL Y.
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi , cilt.10, sa.19, ss.87-106, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
200925. Çevrimiçi uzaktan eğitim ortamında topluluk hissi ölçeği geliştirme çalışması
ILGAZ H., AŞKAR P.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.27-35, 2009 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. The Instructor Parameters of Transition to Fully Online Learning: Ankara University Case
Ilgaz H., Yıldırım D., Özel N., Demir S., Sevindik M.
5th International Open and Distance Learning Conference (IODL 2022), Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, ss.768-769, (Özet Bildiri)
2022
20222. Getting Ready for Effective Online Learning Through Pandemic Term Experiences
Ilgaz H.
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Annual Conference 2022, 20 - 22 Haziran 2022, ss.43-49, (Tam Metin Bildiri)
2020
20203. Using Learning Analytics for Flipped Classrooms to Predict At-Risk Students in Objective Structured Clinical Examination (OSCE).
BAYAZIT A., GÖNÜLLÜ İ., ILGAZ H., Erden Ş.
13th Academic International Conference on Social Sciences and Humanities, BOSTON, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Ağustos 2020, (Özet Bildiri)
2019
20194. Tıp Eğitiminde Ters-Yüz Sınıf Modelinin Öğrenci Etkileşimleri Açısından İncelenmesi
BAYAZIT A., ILGAZ H., ERDEN Ş., GÖNÜLLÜ İ.
VIth Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2544-2545, (Özet Bildiri)
2019
20195. Öğrencilerin Sürdürülebilir Dikkat Düzeyleri ile Medya ve Teknoloji Kullanım Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KOKOÇ M., ILGAZ H., AKÇAY A., ALTUN A.
VIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2019), Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2585-2586, (Özet Bildiri)
2018
20186. Understanding how video interaction data predicts academic performance: A preliminary study
KOKOÇ M., ILGAZ H., ALTUN A.
41st Annual Convention of the Association for Educational Communications and Technology (AECT), Kansas City, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, ss.99-103, (Tam Metin Bildiri)
2017
20177. Who Enacts Leadership Actions?: A Systematic Review on Technology Leadership
ILGAZ H., NUHOĞLU KİBAR P.
The Association for Educational Communications and Technology, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 11 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. Bireysel Farklılıklar Kapsamında e-Öğrenme Araştırmalarına İlişkin Sistematik Bir Derleme
ILGAZ H.
11th International Computer Instructional Technologies Symposium - ICITS 2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Why do learners choose online learning: The learners' voices
ILGAZ H., GÜLBAHAR GÜVEN Y.
2017 International Conference on E-Learning, EL 2017, Lisbon, Portekiz, 20 - 22 Temmuz 2017, ss.130-136, (Tam Metin Bildiri)
2016
201610. Current Situation Of E Learning In Higher Education A Case Study
GÜLBAHAR GÜVEN Y., ILGAZ H.
European Distance and E-Learning Network (EDEN) 2016 ANNUAL Conference, Budapest, Macaristan, 14 - 17 Haziran 2016, ss.640-647, (Tam Metin Bildiri)
2014
201411. Is Implicit Memory Independent from Sustained Attention An Eye Tracking Validation Study
ILGAZ H., ALTUN A., AŞKAR P.
Neuroscience and Education 2014 Meeting of the EARLI SIG 22, Göttingen, Almanya, 12 - 14 Haziran 2014
2014
201412. A cross cultural perspective on information communication technologies learning survey
ILGAZ H., Mazman S. G., ALTUN A.
11th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2014, Porto, Portekiz, 25 - 27 Ekim 2014, ss.265-269, (Tam Metin Bildiri)
2013
201313. The Contribution of Technology Acceptance and Community Feeling to Learner Satisfaction in Distance Education
ILGAZ H., AŞKAR P.
4th International Conference on New Horizons in Education, Kuala-Lumpur, Malezya, 13 - 15 Mayıs 2013, cilt.106, ss.2671-2680, (Tam Metin Bildiri)
2013
201314. Eş Zamanlı Görüntülü ve Sesli İletişim Aracı Kullanılan Ortamlarda Öğretim Elemanlarının Öğretimsel Buradalıkları
ILGAZ H., ALTUN A.
1. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES), 26 - 28 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2011
201115. Uzaktan Eğitimde Ders Tasarımı Yüz Yüze Verilen Bir Dersin Uzaktan Eğitim Sürecine Hazır Hale Getirilmesi
DOĞAN D., TÜZÜN H., DAĞHAN G., Altıntaş A., ILGAZ H., ÖZDİNÇ F., et al.
5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1037-1043, (Tam Metin Bildiri)
2011
201116. Uzaktan eğitimde ders tasarımı: Yüz yüze verilen bir dersin uzaktan eğitim sürecine hazır hale getirilmesi
Doğan D., Tüzün H., Dağhan G., Altıntaş A., Ilgaz H., Özdinç F., et al.
5th International Computer Education and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
201017. Sense of community feeling in a blended learning environment: Effect of demographics
ILGAZ H., Aşkar P.
IADIS International Conference WWW/Internet 2010, Timisoara, Romanya, 14 - 17 Ekim 2010, ss.262-266, (Tam Metin Bildiri)
2010
201018. BİT Entegrasyonu Açısından Öğretmen Yeterliklerinin İncelenmesi
ILGAZ H., USLUEL Y.
4. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS), Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201019. Hacettepe Üniversitesi Web Sitesi Kullanılabilirlik Çalışması
PALA F. K., ALTAN T., ILGAZ H., Çınar M., TÜZÜN H.
International Educational Technology Conference (IETC), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201020. Sayısal Uçurumun Boyutları ve Teknoloji Politikaları
ILGAZ H., SEFEROĞLU S. S.
International Educational Technology Conference (IETC), 26 - 28 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201021. Türkiye de Bilim ve Teknoloji Politikaları 1963 den 2013 e Kalkınma Planlarına Genel Bir Bakış
YILDIZ B., ILGAZ H., SEFEROĞLU S. S.
Akademik Bilişim, Muğla, Türkiye, 10 - 12 Şubat 2010, (Tam Metin Bildiri)
2008
200822. Teachers Adoption of Laptops in the Stages of Innovation Decision Process
DİKBAŞ TORUN E., ILGAZ H., USLUEL Y.
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia Telecommunications (ED-MEDIA), 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200823. Learner Satisfaction on Blended Learning
AŞKAR P., ALTUN A., ILGAZ H.
E-Leader Conference, Krakow, Polonya, 19 - 21 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
200724. Technology Acceptance Model and Teachers Adoption of Laptops
DİKBAŞ TORUN E., ILGAZ H., USLUEL Y.
The Fourth Annual Conference of Learning International Networks Consortium (LINC), 28 - 30 Ekim 2007, ss.251-261, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. Uncovering Students’ Temporal Quiz-Taking Behavior Patterns Using Sequence Analysis
AKÇAPINAR G., ILGAZ H., BAYAZIT A., YILDIRIM D.
Assessment Analytics in Education. Advances in Analytics for Learning and Teaching., ŞAHİN MUHİTTİN, IFENTHALER DIRK, Editör, Springer, Cham, ss.19-34, 2024
2024
20242. Üretken Yapay Zekâ: Yükseköğretimde fırsat ve zorluklar
Ilgaz H., Yıldırım D.
Yapay Zeka Okuryazarlığı, GÖKÇEARSLAN ŞAHİN,YILDIZ DURAK HATİCE, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.239-252, 2024
2023
20233. Online Assessment from a Broader Perspective with Practical Applications
Ilgaz H., Yıldırım D.
Student Assessment in Digital and Hybrid Learning Environments, Hummel Sandra,Donner Mana-Teresa, Editör, Springer Nature, Wiesbaden, ss.131-159, 2023
2023
20234. Editors’ Perspectives of Educational Technology Research and Development (ETR&D) Journal: Reflecting the Growth of ETR&D through Editors’ Personal Journeys
Ross S., Klein J., Spector J. M., Johari A., Natividad G., Young P., et al.
AECT at 100: A Century of Leadership in Educational Technology, Miller Chris,Piña Anthony,Molenda Michael,Harris Phillip,and Lockee Barbara, Editör, Brill, Leiden , New York, ss.355-380, 2023
2022
20225. Uzaktan Öğrenci-Öğretmen İlişkisi
Ilgaz H., Özeke V.
K-12 Sınıfları için Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı, Altun Arif, Aşkar Petek, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.46-64, 2022
2022
20226. Uzaktan Öğrenci-Öğretim Üyesi İlişkisi
ÖZEKE V., ILGAZ H.
Üniversiteler için Uzaktan Eğitim Başucu Kitabı, Altun Arif, Aşkar Petek, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.44-61, 2022
2022
20227. Dijital Çağda Öğrenme
Ilgaz H.
Dijital Okuryazarlık, Özel Nevzat, Editör, Ankara Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Ankara, ss.1-13, 2022
2022
20228. Sosyal Ağ Analizine Giriş
ILGAZ H.
Sosyal Ağ Analizi, Yıldırım Denizer, Editör, Ankara Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, Ankara, ss.8-19, 2022
2021
20219. Thinking from Different Perspectives: Academic Publishing Strategies and Management in the Field of Educational Technology
Johnson T., Lin L., Young P., ILGAZ H., Morel G., Spector J. M.
What Journal Editors Wish Authors Knew About Academic Publishing, Hartshorne, Richard; Ferdig, Richard.E.; Bull, Glen, Editör, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), North Carolina, ss.37-48, 2021
2020
202010. E-öğrenmede Videolar: Uygulamalar ve Güncel Eğilimler
Kokoç M. (Editör), Ilgaz H. (Editör)
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
2020
202011. Güvenli İnternet Kullanımı
Ilgaz H.
Bilişim Teknolojileri Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram Servet,Cumaoğlu Gonca Kızılkaya,Aybar İlknur Kuşbeyzi, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.351-361, 2020
2020
202012. E-Öğrenmede Etkili Video Ders Tasarımları
ILGAZ H., KOKOÇ M.
E-öğrenmede Videolar: Uygulamalar ve Güncel Eğilimler, KOKOÇ, M. ILGAZ, H., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-16, 2020
2020
202013. Individual cognitive differences and student engagement in video lectures and e-learning environments
KOKOÇ M., ILGAZ H., ALTUN A.
Handbook of Research on Fostering Student Engagement with Instructional Technology in Higher Education, E. Alqurashi, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.78-93, 2020
2020
202014. Bilişim Etiği ve Telif Hakları
Ilgaz H.
Bilişim Teknolojileri Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram Servet,Cumaoğlu Gonca Kızılkaya,Aybar İlknur Kuşbeyzi, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.363-367, 2020
2016
201615. A Qualitative Case Study of Tablet Use in a High School in Turkey
AKBABA ALTUN S., ILGAZ H.
ICT in Education in Global Context The Best Practices in K 12 Schools, Zhang Jinbao, Yang Junfeng, Chang Maiga, Chang TingWen, Editör, Springer Singapore, ss.37-51, 2016
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam Ediyor
JOURNAL OF COMPUTING IN HIGHER EDUCATION
Editörler Kurulu Üyesi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam Ediyor
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorEDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Kasım 2022
Kasım 20222nd ICOLDE 2022 International Congress On Open Learning And Distance Education
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ilgaz H.
Erzurum, Türkiye
Eylül 2022
Eylül 2022
5th International Open & Distance Learning Conference
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Yıldırım D., Ilgaz H.
Eskişehir, Türkiye
Haziran 2022
Haziran 2022The 22nd IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ilgaz H.
Bucuresti, Romanya
Temmuz 2021
Temmuz 2021The 21st IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ilgaz H.
Tartu, Estonya
Temmuz 2020
Temmuz 2020The 20th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ilgaz H.
Tartu, Estonya
Temmuz 2019
Temmuz 2019The 19th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ilgaz H.
Maceio, Brezilya
Temmuz 2018
Temmuz 2018The 18th IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Ilgaz H.
Mumbai, Hindistan
Ödüller
Ekim 2014
Ekim 2014Best Paper Award
International Conference Cognition And Exploratory Learning İn Digital Age 2014