Makaleler
29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (2)
Scopus (13)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (9)
14. A cascade teacher training model in disaster education: a case of Turkey
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.23-42, 2021 (Hakemli Dergi)
18. Yıldırma ve Psikolojik Sermaye İlişkisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.140-149, 2019 (Hakemli Dergi)
20. Beşeri sermayeye yapılan harcamaların ekonomik büyümeye etkisi: Panel VAR analizi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.1-16, 2018 (Hakemli Dergi)
21. Okul kültürünün güçlü ve zayıf kültürel özellikler açısından incelenmesi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.91-111, 2016 (Hakemli Dergi)
26. İlköğretim kurumu yöneticilerinin liderlik tarzları ile öğretmenlerin yaşadıkları yıldırma (mobbing) arasındaki ilişki
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.8, sa.19, ss.129-166, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Causes of primary schools teachers organizational silence: A qualitative study
The Journal of Academic Social Science
, cilt.1, sa.1, ss.112-124, 2013 (Hakemli Dergi)
29. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.694-716, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
7. İlköğretim kurumlarında görev yapan öğretmenlerin örgütsel sessizlik yaşama düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.259-261, (Özet Bildiri)
9. Öğretmenlerin ölçme ve değerlendirmeye ilişkin tutum ölçeğinin geliştirilmesi
4. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası katılımlı), Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.10-11, (Özet Bildiri)
11. Öğretmen algılarına göre okul yöneticilerinin mizah davranışları ile öğretmenlerin yıldırma (mobbing) yaşama düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.459, (Özet Bildiri)
12. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.165-166, (Özet Bildiri)
Kitaplar
17
1. K-12 Düzeyinde Lider Yetiştirme Süreçleri
Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.469-480, 2024
2. Örgüt Kültürü
Örgüt Kültürü ve İklimi, CEMALOĞLU NECATİ, OKÇU VEYSEL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-12, 2024
3. Liderin Öz-Yeterlik İnancı ve Sergilenen Liderlik
Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.91-100, 2024
4. 21. Yüzyıl Becerileri ve Okul Yönetimi
21.Yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Büyükalan Filiz Sevil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.177-195, 2022
5. Disiplin Sorunun Doğası
Sınıf Yönetimi İlkeleri: Bir Profesyonel Karar Verme Modeli
, Necati Cemaloğlu, Neslin İhtiyaroğlu, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.25-48, 2022
6. Afet Yönetiminde Japon Okullarının Yönetim Yaklaşımları
Afet Önleme Eğitiminde Japonya Deneyimleri: En Kötü Senaryoya Hazırlık, Gökmenoğlu Tuba, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-55, 2021
7. Örgütlerde Entelektüel Sermaye
Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Cemaloğlu Necati, Gökyer Necmi, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-88, 2021
8. Eğitimin Ekonomik Temelleri
Eğitime Giriş, Necati Cemaloğlu, Fatih Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.201-215, 2021
9. Örgüt Kültürü ve Örgüt İklimi
Eğitimde Örgütsel Davranış: Liderlik ve Okul Reformu, Necati Cemaloğlu, Fatih Şahin, Kübra Yenel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-250, 2021
10. Eğitimle İlgili Temel Kavramlar
Eğitime Giriş, Necati Cemaloğlu, Fatih Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-21, 2021
11. Türk Eğitim Sistemi ve Okulla İlgili Güncel Tartışma ve Yönelimler
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Cemaloğlu Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.413-431, 2020
12. Tez Önerisi Hazırlama ve Öneri Örneği
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Etik, Necati CEMALOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-353, 2020
13. Eğitimde Politika
Eğitimde Politika Analizi, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-20, 2019
14. Eğitim Yönetimi Politikaları
Eğitim Yönetimi, Necati Cemaloğlu, Murat Özdemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.55-72, 2019
15. Kültür Mimarı
Etkili Okul Yöneticilerinin 10 Özelliği, Cemaloğlu Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.87-100, 2018
16. Mobbing
Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir Servet, Cemaloğlu Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.279-304, 2017
Metrikler
Yayın (WoS)
11
Yayın (Scopus)
13
Atıf (WoS)
34
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
17
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
457
H-İndeks (Scholar)
11
Atıf (TrDizin)
11
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
515
H-İndeks (Sobiad)
10
Atıf (Diğer Toplam)
13
Toplam Atıf Sayısı
556
Proje
3
