Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (2)
Scopus (13)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. Restructuring and institutionalization in higher education

International Black Sea Scientific Studies Conference, Amasya, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2024, ss.121-132, (Tam Metin Bildiri)

2. Örgütsel öğrenme mekanizmaları ölçeği’nin Türkçe’ye adaptasyonu ve doğrulanması

16. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2023, ss.18-20, (Özet Bildiri)

3. Öğretimsel Liderlik Davranışları Ölçeği’nin geliştirilmesi ve doğrulanması: Türkiye örneği uygulaması

9th International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.392-394, (Özet Bildiri)

4. Cultivating equitable education: Turkish school principals efforts for social justice in an urban setting

2022 AERA (American Educational Research Association) Annual Meeting, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 26 Nisan 2022, (Özet Bildiri)

5. Öğretmenlerin yıldırma yaşama düzeylerinin mesleki tükenmişlik üzerindeki etkisi: İş doyumunun aracı rolü

15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2021, ss.7-8, (Özet Bildiri)

6. Okul kültürü ölçeğinin geliştirilmesi ve test edilmesi

11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.145-151, (Özet Bildiri)

8. The development of the organizational silence scale Validity reliability study

1st International Lifelong Learning and Leadership Conference- ICLEL 2015, Olomouc, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2015, ss.107, (Özet Bildiri)

9. Öğretmenlerin ölçme ve değerlendirmeye ilişkin tutum ölçeğinin geliştirilmesi

4. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (Uluslararası katılımlı), Ankara, Türkiye, 9 - 13 Haziran 2014, ss.10-11, (Özet Bildiri)

10. Causes of primary schools teachers organizational silence A qualitative study

7th International Academic Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Eylül 2013, ss.134, (Özet Bildiri)

12. Mizah davranışları ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması

7. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.165-166, (Özet Bildiri)
Kitaplar 17

1. K-12 Düzeyinde Lider Yetiştirme Süreçleri

Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.469-480, 2024

2. Örgüt Kültürü

Örgüt Kültürü ve İklimi, CEMALOĞLU NECATİ, OKÇU VEYSEL, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-12, 2024

3. Liderin Öz-Yeterlik İnancı ve Sergilenen Liderlik

Liderliğin Meydan Okuyucuları, CEMALOĞLU NECATİ, KARAFERYE FİGEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.91-100, 2024

4. 21. Yüzyıl Becerileri ve Okul Yönetimi

21.Yüzyıl Becerilerinin Eğitime Yansımaları, Büyükalan Filiz Sevil, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.177-195, 2022

5. Disiplin Sorunun Doğası

Sınıf Yönetimi İlkeleri: Bir Profesyonel Karar Verme Modeli , Necati Cemaloğlu, Neslin İhtiyaroğlu, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.25-48, 2022

6. Afet Yönetiminde Japon Okullarının Yönetim Yaklaşımları

Afet Önleme Eğitiminde Japonya Deneyimleri: En Kötü Senaryoya Hazırlık, Gökmenoğlu Tuba, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-55, 2021

7. Örgütlerde Entelektüel Sermaye

Yönetimde Yeni Yaklaşımlar, Cemaloğlu Necati, Gökyer Necmi, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-88, 2021

8. Eğitimin Ekonomik Temelleri

Eğitime Giriş, Necati Cemaloğlu, Fatih Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.201-215, 2021

9. Örgüt Kültürü ve Örgüt İklimi

Eğitimde Örgütsel Davranış: Liderlik ve Okul Reformu, Necati Cemaloğlu, Fatih Şahin, Kübra Yenel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-250, 2021

10. Eğitimle İlgili Temel Kavramlar

Eğitime Giriş, Necati Cemaloğlu, Fatih Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-21, 2021

11. Türk Eğitim Sistemi ve Okulla İlgili Güncel Tartışma ve Yönelimler

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Cemaloğlu Necati, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.413-431, 2020

12. Tez Önerisi Hazırlama ve Öneri Örneği

Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Etik, Necati CEMALOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-353, 2020

13. Eğitimde Politika

Eğitimde Politika Analizi, Necati Cemaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-20, 2019

14. Eğitim Yönetimi Politikaları

Eğitim Yönetimi, Necati Cemaloğlu, Murat Özdemir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.55-72, 2019

15. Kültür Mimarı

Etkili Okul Yöneticilerinin 10 Özelliği, Cemaloğlu Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.87-100, 2018

16. Mobbing

Örgütsel Davranış ve Yönetimi, Özdemir Servet, Cemaloğlu Necati, Editör, Pegem, Ankara, ss.279-304, 2017

17. Okul Kültürü Ölçeğinin Geliştirilmesi veTest Edilmesi

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Kadir Beycioğlu, Niyazi Özer, Didem Koşar, İdris Şahin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.271-285, 2016
Metrikler

Yayın

58

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

34

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

457

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

515

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

13

Toplam Atıf Sayısı

556

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları