Yayınlar & Eserler

Makaleler 48
Tümü (48)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (12)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. “Türkçe Öğretiminin Önemli Bir Aracı Olan Çocuk Edebiyatı Yapıtlarıyla Duyarlık Eğitimi”

Kuruluşunun 30. Yılında Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dallarının Dünü, Bugünü, Yarını, Ankara, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2. Çocuk Edebiyatında Hoşgörü

TÜRKÇE EĞİTİMİ VE ÇOCUK EDEBİYATI KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

3. TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI DERS KİTAPLARINDAKİ SÖZ SANATLARIYLA İLGİLİ SORULAR VE ETKİNLİKLER ÜZERİNE BİR İNCELEME

Prof. Dr. A. Halûk DURSUN anısına ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU DİL – TARİH – COĞRAFYA, Ankara, Türkiye, 06 Aralık 2019, ss.444-461, (Tam Metin Bildiri)

4. TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA SÖZ SANATLARIYLA İLGİLİ SORU VE ETKİNLİKLER (ÇALIŞMALAR) ÜZERİNE BİR İNCELEME

XI. ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

5. Çok Satılan Yazınsal Çocuk Kitaplarında Güzel Sanatların Varlığına ve Sunumuna İlişkin Bir İnceleme

Ix. Ulusal çocuk kültürü Kongresi-çocuk ve sanat, Türkiye, 3 - 06 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

6. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmen Adaylarının Çocuk ve Gençlik Edebiyatına İlişkin İlişkin Bilgi ve Farkındalık Durumları

9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Burdur, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.99-126, (Tam Metin Bildiri)

7. Do Teachers Know About and Use Scoring Rubrics in Language Arts Courses?

9 th World Conference on Educational Sciences (WCES 2017), Nice, Fransa, 1 - 03 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

8. Special Education Teacher Candidates’ Knowledge and Awareness Regarding Children’s Literature

9 th World Conference on Educational Sciences (WCES 2017), Nice, Fransa, 1 - 03 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

10. Türkçe ve Edebiyat Öğretimi Ortamlarında Güldürü Fıkraları

ULUSLARARASI NASREDDİN HOCA SEMPOZYUMU, 30 Eylül - 02 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

11. Levels of Knowledge and Awareness Regarding the Use of Scoring Rubrics among Turkish Language and Literature Teacher Candidates

IIIrd  International Eurasian Educational Research Congress3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

12. TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMEN ADAY LARININ DERECELENDİRİLMİŞ PUANLAMA ANAHTARLARININ RUBRİK KULLANIMINA İLİŞKİN BİLGİ VE FARKINDALIK DURUMLARI

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi) Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi ile EJER Dergisi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

13. Birey Yetiştirme Sürecinde Dil ve Edebiyat Öğretimi

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi - Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015

14. Çetin Öner in Gülibik Adlı Çocuk Kitabının Yapısal ve Eğitsel İlkeler Açısından İncelenmesi

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

15. Barış Eğitiminde Çocuk ve Gençlik Edebiyatı

7. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi, Okul Kültürü ve Çocuk, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2012, ss.381-399, (Tam Metin Bildiri)

17. Çocuk Edebiyatı Yapıtlarında Karakter Çerçevesinin Oluşturulmasında Cinsiyet Rollerinin Sunuluşu

3. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, ss.691-703, (Tam Metin Bildiri)

20. Yazınsal Çocuk Kitaplarında Neler Olmalı, Neler Olmamalı?

Şimdi Okuma Zamanı, Okuma Kültürü ve Etkili Dil Kullanımı Projesi, Okuma Kültürü ve Söz Varlığının Geliştirilmesi Çalıştayı, Konuşmalar – Bildiriler, Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı., Ankara, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2010, ss.214-220, (Tam Metin Bildiri)

21. Sanatsal Bir Uyaran Olarak Kısa Filmlerin Dil ve Edebiyat Öğretimi Ortamlarında Kullanılması Bir Kısa Film ve Etkinlik Önerileri

Prof. Dr. Cahit Kavcar Türkçe Eğitimi Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.193-204, (Tam Metin Bildiri)

22. An analysis of Turkish and French literature textbooks' outer structure and visual elements

2nd World Conference on Educational Sciences, WCES-2010, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.880-889, (Tam Metin Bildiri) identifier

23. Eleştirel Düşünme Becerisini Kazandırma Bağlamında Çocuk Edebiyatı Yapıtlarının İşlevi Üzerine Bir Çözümleme

VI. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi, Türkiye’de Çocuk Yetiştirme, Yaklaşımlar, Yöntemler, Sorunlar, Çözümler, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2008, ss.231-250, (Tam Metin Bildiri)

24. Evaluation of Turkish Prospective Teachers Attitudes towards Teaching Profession Near East University Case

Procedia-Social and Behavioral Sciences, 1(1), 313-319. (Science Direct Journal), Published by Elsevier Ltd., WCES-2009 “World Conference on Educational Sciences, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.313-319, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 19

2. Dinleme Türleri ve Etkili Dinleme

Dinleme ve Eğitimi, Nihat BAYAT, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.289-311, 2021

3. Human Rights Education: A Comparison of Mother Tongue Textbooks in Turkey and France

Educational Scholarship Across the Mediterranean: A Celebratory Retrospective, Ronald G. Sultana and Michael A. Buhagiar, Editör, Netherlands: Brill, Brill, ss.370-392, 2021

4. Uzaktan Eğitim Sürecinde EBA Üzerinden Yürütülen TürkçeDerslerindeki Yazılı Anlatım Etkinliklerinin İncelenmesi

UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE TÜRKÇE EĞİTİMİ, Canan Aslan, Gürbüz Çalışkan, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.289-319, 2020

6. Çocuk Edebiyatında Hoşgörü

Prof. Dr. Sedat SEVER’e Armaùan TÜRKÇE EýĝTĝMĝ VE ÇOCUK EDEBĝYATI KURULTAYI, Sedat Karagül, Editör, Ankara Üniversitesi ve Çogem Yayını, Ankara, ss.135-145, 2019

7. Çok Satılan Çocuk Edebiyatı Kitaplarında Çocuk Hakları Üzerine Bir Çözümleme

Prof. Dr. Emine Akyüz’e Armağan, Yasemin Karaman Kepenekci, Pelin Taşkın, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.90-102, 2018

8. Duyarlık ve Düşünceyi Geliştirmede Çocuk/Gençlik Edebiyatı

Çocuk Yazını Dersleri, Bülent Özkan, Editör, Karahan Kitabevi, Adana, ss.33-38, 2018

9. Barış Eğitiminde Çocuk ve Gençlik Edebiyatı

Çocuk Yazını Dersleri, Bülent Özkan, Editör, Karahan Yayınevi, Adana, ss.91-109, 2018

13. Öğretmen Adaylarının Yazılı Anlatım Becerileri ve Dil Duyarlıkları Üzerine Bir İnceleme

Türkçenin Eğitimi Öğretimi Üzerine Çalışmalar, E. Yılmaz, M. Gedizli, E. Özcan, Y. Koçmar, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.149-158, 2012

14. Okulöncesi Döneme Seslenen Kitaplarda Çocuk Hakları

Ankara Üniversitesi Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Uygulama ve Araştırma Merkezi Yayını, Araştırma-İnceleme Dizisi 1, 2011

15. A Study of the Questions Asked by Mother Tongue Teachers in Examinations in Terms of Developing High Level Thinking Skills

Theoretical and Applied Researches on Turkish Language Teaching Türkçenin Eğitimi Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Araştırmalar, G. Leyla UZUN and Ü. BOZKURT, Editör, Essen: Die Blaue Eule, Essen, ss.431-444, 2011

16. Content Analysis on Primary Education Turkish Course Books from the point of Acquiring Critical Thinking Skills

Issues on Education and Research, G. T. Papanikos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Greece by ATINER SA, ATİNA, ss.147-160, 2008

17. Çocuk Edebiyatı Ürünleriyle Kurgulanmış Türkçe Öğretimi (7. Ünite)

İlköğretimde Çocuk Edebiyatı, Z. Güneş , Editör, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayını, No:1764, Eskişehir, ss.163-186, 2007

18. Dünyada ve Türkiye’de Çocuk Edebiyatının Tarihsel Gelişimi (3. Ünite)

İlköğretimde Çocuk Edebiyatı, Z. Güneş , Editör, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayını, No:1764, Eskişehir, ss.65-91, 2007

19. Eğitim Durumu Örnekleri, 4. Bölüm

Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, A. Oktay ve Ö. Polat Unutkan, Editör, İzmir: TUDEM Yayınları, İzmir, ss.133-239, 2006
Metrikler

Yayın

92

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

29

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

203

H-İndeks (TrDizin)

9

Atıf (Diğer Toplam)

390

Proje

5

Tez Danışmanlığı

21

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları