Yayınlar & Eserler

Makaleler 29
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (11)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (12)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. Pandemi Öncesi, Süreci ve Sonrasında Öğretmenlerin Çevrim İçi Eğitimlerden Yararlanma Durumu

International Eastern Conference on Human-Computer Interaction, IECHCI2022., Azerbaycan, 09 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)

2. “The Effects of Digital Games on Violent Behaviors Of High School Students”

4.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi Organizasyon Komitesi, 10 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

3. Determining The Differences between Teachers' Perceptions of Entrepreneurship and Their Reasons.

4th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES SYMPOSIUM, Ankara, Turkey, 24 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

4. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Dijital Oyun ve Video Seçme Kriterlerinin Piaget’nin Bilişsel Gelişim Aşamalarına Göre Değerlendirilmesi

VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.3172-3174, (Özet Bildiri)

5. Geleceğin E-Öğrenme Paradigması: Tek Lokmalık Öğrenme

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. STEM Öğretmenler için Sitem mi?

Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2018, ss.228-232, (Tam Metin Bildiri)

7. Ebeveynler Oyun ve Videolara Karşı

Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi "Dijital Oyunlar", Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

8. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN İŞ YÜKÜ

ICES-2018 1. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Yeni Ufuklar Kongresi, 9 - 11 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Properties and Evaluation of Mathematics Arithmetic Operation Games

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), 19 - 21 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

11. Kodlama Eğitimi için Kullanılan Oyun Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Değerlendirilmesi

11Th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

12. SOSYAL BİLİMLER ÜZERİNE OYUN TABANLI ÖĞRENME ORTAMLARI

International EJER Congress, 2017, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. FeTeMM Eğitiminde Teknoloji Kullanımı

Gelişen Öğrenci Gelişen Öğretmen, Türkiye, 09 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

14. Teachers Opinion about EBA as an Educational Portal

International Conference on Research in Education and Science (ICRES,2016), 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

15. How to Assess Information and Communication Technology Knowledge and Skills of the Students

7th World Conference on Information Technology, Bali, Indonesia., 10 - 12 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

16. Properties of Educational Games for Mathematics IOS Applications for Arithmetic Operations

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST,2016), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

17. ICT Teachers Opinion about Programming Language Courses

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, (ICITS, 2016), 16 - 19 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

18. Kodlama Dersi Hakkında Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Görüşleri

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Tekonolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

19. FeTeMM STEM Eğitimine Türkçe Kaynak Oluşturma Vikikitap Örneği

2nd ‘Internation Conference on New Trends in Educational Technology (INTET2016), 3 - 04 Mayıs 2016

20. Dijital Öğretim Materyalleri

Dijital Öğretim Materyalleri, Türkiye, 20 Mart 2016

21. Development of the Multimedia Material Design Portal for Teaching Turkish As a Foreign Language

nternational Congress on Education for the Future: Issues and Challenges (ICEFIC 2015), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

22. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Kazanımlarına Uluslararası Bir Bakış

The 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

23. Öğrenme ortamı olarak sosyal ağlarda bulunması gereken standartlar

5 th International Computer Instructional Technologies Symposium, Fırat University, 5 - 07 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

24. Perceptions of Preservice Teachers about Web Based Learning

Conference of the World-Academy-of-Science-Engineering-and-Technology, Berlin, Almanya, 24 - 26 Ağustos 2007, cilt.23, ss.39-42, (Tam Metin Bildiri) identifier

25. Comparing Students' Opinion between Web Based Learning and Face to Face Learning Processes

Conference of the World-Academy-of-Science-Engineering-and-Technology, Berlin, Almanya, 24 - 26 Ağustos 2007, cilt.23, ss.43-50, (Tam Metin Bildiri) identifier

26. The Effects of Distance Learning on Motivation

2nd International Open and Distance Learning (IODL) Symposium, Eskişehir, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.99-108, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. An Ecological Approach to Technology Appropriation: A Sustainable Digital Learning Material Development Ecosystem

Examining the Roles of Teachers and Students in Mastering New Technologies, Eva Podovšovnik, Editör, IGI GLOBAL, Hershey, ss.79-106, 2020

2. Sosyal Medya Kullanıcılarının Mobil Oyun Oynama Eğilimleri

Gelişen Bilişim Teknolojileri ve Eğitsel Uygulamalar, Güldüren, Can, Editör, BERİKAN YAYINEVİ, ss.353-382, 2020

4. Learning Preferences and Learning Styles of Online Adult Learners

Education in a Technological World Communicating Current and Emerging Research and Technological Efforts, Antonio Méndez-Vilas, Editör, Formatex Research Center, ss.270-278, 2011
Metrikler

Yayın

62

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

90

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

95

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

3

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

52

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

139

Proje

8

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları