Dr. Öğr. Üyesi BURCU ÇABUK


Eğitim Bilimleri Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Okul Öncesi Eğitim, Mesleki Eğitim, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi, Öğretmen Eğitimi


Yayınlardaki İsimler: Burcu Çabuk Özer

E-posta: cabuk@education.ankara.edu.tr
İş Telefonu: +90 312 363 3350 Dahili: 5107
Fax Telefonu: +90 312 363 6145
Web: https://avesis.ankara.edu.tr/100778
Ofis: Ankara University Faculty of Educational Sciences Office Number: 5107 Cebeci/Ankara
Posta Adresi: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Temel Eğitim Bölümü 5107 Numaralı Ofis Cebeci / Ankara

Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

75

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

96

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

166

Toplam Atıf Sayısı

337

Proje

17

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Dr. Burcu Çabuk, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı’nda Doktor Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır.

Eğitim Bilgileri

2008 - 2014

2008 - 2014

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi (Dr), Türkiye

1999 - 2001

1999 - 2001

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ev Ekonomisi - Çocuk Gelişimi (Yl) (Tezli) , Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Ev Ekonomisi Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

Anasınıfı ve sınıf öğretmenlerinin okuma yazmaya hazırlık etkinlikleriyle ilgili algı ve bilgi düzeyleriyle mesleki yeterliklerine ilişkin algı düzeylerinin karşılaştırılması

Gazi Üniversitesi, Radyofarmasi Anabilim Dalı, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi (Dr)

2001

2001

Yüksek Lisans

Okulöncesi dönem çocuklarının çevre ile ilgili farkındalık düzeyleri

Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ev Ekonomisi (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Araştırma Alanları

Okul Öncesi Eğitim

Mesleki Eğitim

Çocuk Gelişimi ve Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

1999 - 2020

1999 - 2020

Araştırma Görevlisi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2007 - 2008

2007 - 2008

Araştırma Görevlisi

The University of Tennessee, Knoxville, Eğitim Fakültesi, Öğretmen Eğitiminde Teori ve Pratik

2003 - 2004

2003 - 2004

Araştırma Görevlisi

The University of Tennessee, Knoxville, Eğitim Fakültesi, Öğretmen Eğitiminde Teori ve Pratik

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2006 - 2007

2006 - 2007

Öğretmen

Ticari Kuruluş (özel), Cedar Bluff Anaokulu, Knoxville, TN, ABD , Anaokulu, Öğretmen

1998 - 1999

1998 - 1999

Öğretmen

Ticari Kuruluş Özel, Ankara Üniversitesi Vakfı Özel İlköğretim Okulu, Anasınıfı, Öğretmen

1997 - 1998

1997 - 1998

Öğretmen

Ticari Kuruluş Özel, Başkent Üniversitesi Özel Ayşe Abla İlköğretim Okulu, Anasınıfı, Öğretmen

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Tez Çalışması Sürdürülebilir Kalkınma

Lisans

Lisans

Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları Sürdürülebilir Kalkınma

Araştırma Projesi 2 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması II Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Öğretim Yöntemleri II Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Çocukluk Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Araştırma Projesi 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması I Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Eğitime Giriş Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Deneyimi Sürdürülebilir Kalkınma

Makaleler

Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)

2004

2004

16. Okul Öncesi Eğitimde Doğa

Çabuk B.

Günebakan Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.3-4, 2004 (Hakemli Dergi) Sürdürülebilir Kalkınma

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Determining the Thoughts of Preschool and Primary School Teachers Working in the Private Sector about Early Literacy

ÇABUK B., BAYRAKTAR A.

International Education Congress, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, ss.294-295, (Özet Bildiri)

2022

2022

2. How to teach coding through stories in early childhood classrooms

ÇABUK B., AFACAN ADANIR G., GÜLBAHAR GÜVEN Y.

6TH APSCE INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONAL THINKING AND STEM EDUCATION, Delft, Hollanda, 15 Haziran 2022, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

3. Anaokulu Çocuklarının Covid-19 Pandemisi ile ilgili Duygu ve Düşüncelerinin İncelenmesi

ACER ÇAKAR D., ÇABUK B.

7th International Early Childhood Education Congress (IECC-UOEK 2021), İzmir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. Öğretmenlerin Okul Bahçelerindeki Oyuna Bakış Açıları, Çocukların Etkileşimi ve Bahçelerin Niteliğinin Oyun Etkisi

ÇABUK B.

15. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Antalya, Türkiye, 02 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

5. Ebeveynlerin Parklardaki Oyuna Bakış Açıları, Çocukların Etkileşimi ve Parkların Niteliğinin Oyuna Etkisi

ÇABUK B.

15. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2020

2020

6. Öğretmenlerin Okuma Yazmaya Hazırlık Etkinlikleriyle İlgili Algı Ve Bilgi Düzeylerinin Eğitimle Değişiminin İncelenmesi

ÇABUK B., TEPETAŞ CENGİZ G. Ş., SIRGANCI G., GÜNEY S. Y.

International Congress of Research and Practice in Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2020, cilt.1, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmalarının Okuma Yazma Öğrenimine Yansımalarıyla İlgili Ebeveyn Algıları

ÇABUK B., TEKE N., BAŞ T.

3. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 24 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

12. Okul Öncesi Eğitim Programındaki Öğrenme Merkezlerine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

İPEKLİOĞLU M., DEMİRCİ C., ÇABUK B.

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

13. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Gelişimlerinin Desteklenmesi: ”Her Güne Bir Etkinlik Projesi”

İLHAN E., GÜNAY A., OK B., TOKTAŞ V., ÇABUK B.

14. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

16. Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Hazırlanan Resimli Öykü Kitaplarındaki Toplumsal Cinsiyet Rollerinin İncelenmesi

ÇETİN T. N., GÖNÇ L., GÜVEN A., YAŞAR S., ÇABUK B.

5. Ulusal Çocuk Gelişimi Öğrenci Kongresi, Karabük, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2018, ss.49, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Doğal Çevreye Yönelik Davranışlarla ilgili Algılarının Resimli Öykü Kitapları Yoluyla İncelenmesi

ÇABUK B., TEKE N., BAŞ T.

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Bodrum, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.221, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Anaokullarındaki Kitap Merkezleri Etkili Kullanılıyor Mu? - Amerika Birleşik Devletleri Ve Türkiye Örnekleri

ÇABUK B., ALİSİNANOĞLU F.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. Are Illustrations And Texts In Picture Storybooks Innocent? - Natural Environment Messages Transmitted

ÇABUK B., BAŞ T., TEKE N.

International Conference On Education And New Developments 2017, Lizbon, Portekiz, 24 - 26 Haziran 2017, ss.46, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

20. Teacher Candidates Perceptions on a New Method: In-Class Debate in Kindergarten

ÇABUK B.

24th International Academic Conference (IISES), Barcelona, İspanya, 28 Haziran - 01 Temmuz 2016, ss.44, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Okul Öncesi Eğitimde Yeni Bir Teknik: Münazara

YENİ E., ÇABUK B.

11. Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. Anasınıfı ve Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterliklerine Yönelik Algı Düzeylerinin İncelenmesi

ÇABUK B., ALİSİNANOĞLU F.

International Early Childhood Education Congress, IGEDER, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

23. Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Ekolojik Okuryazarlıkla İlgili Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi

ÇABUK B., HAKTANIR G.

VIII. Ulusal Çocuk Kültürü Kongresi - Çocuk ve Çevre, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

25. Okul Öncesi Dönemde Okuma Yazma Öğretimi: Erken Okuryazarlık Erken Mi?

ÇABUK B.

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

26. Investigating the Changes in the Perceptions of Preschool Teacher Candidates on Gifted Children

SARANLI A. G., ÇABUK B.

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, ICEFIC, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

27. Erken Çocukluk Dönemde Çevre Eğitimi: Öğretmenler Çevrenin Farkındalar mı?

ÇABUK B.

9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.272, (Özet Bildiri)

2014

2014

28. Early Literacy Development: Comparison of American and Turkish Practices

ÇABUK B.

International Conference on New Trends in Education - Early Childhood Education, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

29. Akranları Tarafından Kabul Edilen ve Reddedilen Anasınıfı Çocuklarının Sosyal Becerilerinin İncelenmesi

GÜCÜK G., YILMAZ R., DİNÇER F. Ç., ÇABUK B.

I. Ulusal Çocuk Gelişimi Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

30. Resimli öykü kitaplarında kavramlara yer verilme durumunun incelenmesi

YILMAZ E. H., ÖREN İ., ÇİMEN Y., DAĞ Ö., DİNÇER F. Ç., ÇABUK B.

9. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

32. I’m Going to Kindergarten “I’m Playing and Learning

DİNÇER F. Ç., AKGÜN E., ŞEN M., ACER D., ERGÜL A., KARAMAN G., et al.

International Congress on Early Childhood Education, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

33. Are Preschool Children Aware of the Environment?

ÇABUK B., HAKTANIR G.

International Journal of Arts Sciences Conference (IJAS), FLORANSA, İtalya, 19 - 22 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

34. Teaching the Lesson vs. Teaching the Classroom

ÇABUK B., BAYRAKTAR A.

International Journal of Arts Sciences Conference (IJAS), Floransa, 19 - 22 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

35. Do We Include Arts and Literature in Early Childhood Teacher Training Programs?: Comparisons of the Applications in Turkey and Europe

ÇABUK B.

World Conference on Design, Arts and Education, Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 05 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

36. Fine Arts in Early Childhood Teacher Education

ÇAKIR İLHAN A., ÇABUK B.

International Journal of Arts Design Conference (IJADE), Chestermere, Kanada, 6 - 07 Ekim 2011, ss.18, (Özet Bildiri)

2011

2011

38. What K-2 pre-service teachers do for reading instruction

BAYRAKTAR A., ÇABUK B.

International Conference for Academic Disciplines, 21 - 24 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

39. What should be learned in Kindergarten? A project approach example

ÇABUK B., Haktanir G.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2550-2555, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

40. Bir Topluma Hizmet Uygulama Örneği: Haydi Kavram Oyuncaklarıyla Oynayalım.

DİNÇER F. Ç., ÇABUK B., ERGÜL A., ŞEN M.

Uluslararası Katılımlı II. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.76, (Özet Bildiri)

2009

2009

41. Using Multiple Intelligence To Integrate Into Lesson Plans Of Preschools

GÜRKAN T., DİNÇER F. Ç., ÇABUK B.

1st International Living Theorists Conference - Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Eylül 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

42. Preschool Pre-Service Teachers Perception of Challenging Classroom Behavior and their Self Competence Evaluation

DUMAN G., ÇABUK B.

11th International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 25 - 28 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

43. Turkish preschool staff's opinions about hormones, additives and genetically modified foods

Ozer B. C., Duman G., ÇABUK B.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1734-1743, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2007

2007

44. Are Kindergarteners ready for Literacy Education?

ÇABUK B.

12th Annual Conference of the Southeastern Association of Educational Studies, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2007 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2006

2006

45. Early Literacy Education: Comparison of the Different Practices of Turkey and the USA

ÇABUK B.

11th Annual Conference of the Southeastern Association of Educational Studies, KNOXVILLE, TENNESSEE, 10 - 11 Şubat 2006, (Özet Bildiri)

2005

2005

46. Literacy for young children

ÇABUK B.

10th Annual Conference of the Southeastern Association of Educational Studies, North Carolina, Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Şubat 2005, (Özet Bildiri)

2004

2004

47. Digital Equity: New Findings from ECLS-K

Judge S., Kathleen P., Çabuk B.

American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting, California, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 16 Nisan 2004, ss.2004, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2000

2000

48. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Algıları

HAKTANIR G., ÇABUK B.

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Şubat 2000, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

2. Dijital Kitaplarda Mesaj Tasarımı:Çevre Eğitimine Yönelik Bir Örnek

Atal Demirbacak D., Çabuk B.

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE UYGULAMALARLA MEDYA OKURYAZARLIĞI, Şule Alıcı,Raziye Sancar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.221-245, 2023

2022

2022

3. Orman Okulları ve Sürdürülebilirlik

Çabuk B.

Erken Çocukluk Döneminde Orman Pedagojisi El Kitabı, Yılmaz Uysal, Simge ve Coşkun Tuncay, Tuna, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.294-306, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

4. Çevre Eğitiminde Öğretmenin Rolü

Çabuk B.

Çocuk ve Çevre, Fatma Alisinanoğlu, Editör, İzge Yayınları, Ankara, ss.54-70, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

5. Çevre Eğitimi ve Çocuk Gelişimi

Çabuk B.

Çocuk ve Çevre, Fatma Alisinanoğlu, Editör, İzge Yayınları, Ankara, ss.40-53, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

6. Çevrim İçi Uzaktan Okul Öncesi Eğitimde Fen ve Alan Gezisi Etkinlikleri

Çabuk B.

Okul Öncesi Dönemde Çevrim İçi Uzaktan Eğitim, Fatma Alisinanoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.221-231, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

7. Çevre Eğitimi

Çabuk B.

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik (2. Baskı), Kahriman Pamuk, Deniz, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-49, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

8. MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programına Yerleştirilmiş Alternatif Okul Öncesi Eğitim Yaklaşımları Temelli Etkinlik Planı Örnekleri

Çabuk B.

Okul Öncesi Eğitim Programları, Kuru, Nalan, Editör, Eğiten Kitap Yayınları, Ankara, ss.260-301, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

9. Okul Öncesi Dönemden Okul Dönemine Geçiş

Çabuk B.

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş (2. Baskı), Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.283-293, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

10. Çevre Eğitimi

Çabuk B.

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik (1. Baskı), Deniz Kahriman Pamuk, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-49, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

11. Okul Öncesi Dönemden Okul Dönemine Geçiş

Çabuk B.

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş (1. Baskı), Gelengül Haktanır, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.283-293, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

12. Okul Öncesi Öğretmenliği Adaylarının Ekolojik Okuryazarlıkla İlgili Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi

Çabuk B., Haktanır G.

Çocuk ve Çevre(si), Eylem Gökçe Türk, Editör, Ankara Üniversitesi Çocuk Kültürü Araştırma Uygulama Merkezi Yayınları, Ankara, ss.165-180, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

13. Are Illustrations And Texts In Picture Storybooks Innocent? - Natural Environment Messages Transmitted

Çabuk B., Baş T., Teke N.

Education and New Developments, Mafalda Carmo, Editör, InScience Press, Lisbon, ss.333-337, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2025 - 2026

2025 - 2026

60-72 Aylık Çocukların Erken Okuryazarlık Becerilerinin Desteklenmesinde Yenilikçi Bir Uygulama: Doğada STEMSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı

Çabuk B., Özel M., Keseroğlu N.(Yürütücü)

2023 - 2024

2023 - 2024

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Projesi (MEB)Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Çabuk B., Acer Çakar D., Ömeroğlu E.(Yürütücü)

2020 - 2024

2020 - 2024

Gönüllü Genç Eğitimci Adaylarının Çevre Eğitimi ProjesiSürdürülebilir Kalkınma

Gençlik ve Spor Bakanlığı

Çabuk B. (Yürütücü)

2022 - 2022

2022 - 2022

Öğretmen Adayları Okul Öncesi Dönem Çocukları İle Buluşuyor Projesi (MEB)Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Çabuk B. (Yürütücü)

2021 - 2022

2021 - 2022

Wonders of Waste Project (Erasmus+KA201 Projesi)Sürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey

Çabuk B.

2021 - 2021

2021 - 2021

Bilim Yolculuğu 2 Projesi (TÜBİTAK 4007 Projesi)Sürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı

Çabuk B.

2021 - 2021

2021 - 2021

Avrupa'da Erken Okuryazarlık Stajı Projesi (ERASMUS+ Projesi)Sürdürülebilir Kalkınma

Erasmus Projesi , Erasmus+ KA1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği Projesi, Ulusal Düzey

Çabuk B.

2021 - 2021

2021 - 2021

Geri Dönüşüm Kutularını Kullanıyor muyuz? (TÜBİTAK)Sürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması

Çabuk B.

2020 - 2021

2020 - 2021

Öyküleştirme Yaklaşımını Öğreniyorum: Çocukların Erken Okuryazarlık Becerilerini Destekliyorum Projesi (TÜBİTAK 4005)Sürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Çabuk B. (Yürütücü)

2018 - 2019

2018 - 2019

Mamakta Bilim Yolculuğu Projesi (MEB Projesi)Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Çabuk B. (Yürütücü), Dinçer F. Ç., Tanrıverdi G.

2018 - 2019

2018 - 2019

Okul Öncesinde Biyolojik Çeşitlilik - Büyük Bitki Araştırması Projesi (Toyota Fund For Europe Project)Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Ülkelerin Sivil Toplum Kuruluşları Tarafından Desteklenmiş Proje

Çabuk B. (Yürütücü), Büyükyaprak M.

2018 - 2018

2018 - 2018

Her Güne Bir Etkinlik Projesi (MEB Projesi)Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Çabuk B. (Yürütücü), Dinçer F. Ç., Tanrıverdi G.

2002 - 2002

2002 - 2002

Okul Öncesinde Çevre Eğitimi Projesi (MEB Projesi)Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

Çabuk B. (Yürütücü)

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi DergisiSürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Journal of Early Childhood Care and Education (JECCE)Sürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Sınırsız Eğitim ve Araştırma DergisiSürdürülebilir Kalkınma

Editörler Kurulu Üyesi

Ödüller

Temmuz 2017

Temmuz 2017

En İyi Araştırma Makalesi ÖdülüSürdürülebilir Kalkınma

World Institute For Advanced Research And Science (Wıars)



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 75

h-indeksi (SCOPUS): 3