-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Ankara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2021 Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, İlahiyat Fakültesi, Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
-
2018 - 2021 Fakülte Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi
-
2011 - 2011 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi
-
Doktora
Uzmanlık Alan Dersi
Amerikada Din Eğitimi
Din Eğitiminde Dini Çeşitlilik
-
Yüksek Lisans
Çağdaş Öğrenme Kuramları ve Din Öğretimi
Uzmanlık Alan Dersi
Çağdaş Öğrenme Kuramları ve Din Eğitimi
Eğitim Felsefesi ve Din Eğitimi
DİN BİLİMLERİNDE BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Lisans
Interreligious Education
Öğretim İlke ve yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
History of Education in Islam
Din ve Ahlak Öğretimi
Religious Education
İslam Eğitim tarihi
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi
Din Eğitimi
DİNİ AHLAKİ PROBLEMLERİ ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI
Dini Hitabet
DİN HİZMETLERİ MESLEĞİNE GİRİŞ
-
4-6 Yaş Kuran Kurslarında Değerler Eğitimi ve Din Öğretiminde Yararlanılan Materyallerin İncelenmesi
Kızılabdullah Y. (Danışman)
Y.Ateşmen(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Ortaokul kütüphanelerinde ve sınıf kitaplıklarında bulunan eserlerin DKAB öğretim programlarında yer alan değerler açısından incelenmesi
KIZILABDULLAH Y. (Danışman)
-
İlahiyat eğitiminin kimlik ve ahlaki yargı gelişimine etkisi
Kızılabdullah Y. (Danışman)
M.ÖZEN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Cumhuriyet Dönemi Kur'an kursu öğretim programlarındaki değişim
KIZILABDULLAH Y. (Danışman)
-
Toplumsal güvenliği tehdit eden dinle ilişkili sorunlarla başa çıkmada entelejans eğitimine din eğitiminin katkısı (bir hizmet-içi eğitim modeli geliştirme denemesi)
KIZILABDULLAH Y. (Danışman)
K.VOLKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İngiltere'de devlet okullarında okutulan din eğitimi (re) dersi ile Türkiye'de devlet okullarında okutulan din kültürü ve ahlak bilgisi dersinin (4-8) öğretim programlarının karşılaştırılması
KIZILABDULLAH Y. (Danışman)
-
İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin derslerinde kullandıkları ölçme ve değerlendirme teknikleri ile programın önerdiği tekniklerin karşılaştırılması: Kahramanmaraş örneği
KIZILABDULLAH Y. (Danışman)
