Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (2)
3. Teaching Islam within a Diverse Society (Taaruf)
Dini Araştırmalar Dergisi
, ss.193-195, 2020 (Hakemli Dergi)
8. PROF. DR BEYZA BİLGİN İLE İLAHİYATÇI KADIN KİMLİĞİ ÜZERİNE
DİNİ ARAŞTIRMALAR
, 2016 (Hakemli Dergi)
9. Dini Öğrenme Modelinin Çok Dinli Çokkültürlü Toplumlardaki Tezahürleri
Pegem Eğitim ve ÖĞretim Dergisi
, cilt.5, sa.5, ss.721-733, 2015 (Hakemli Dergi)
10. MORMON KİLİSESİNDE DİN EĞİTİMİ
DİNİ ARAŞTIRMALAR
, cilt.15, sa.41, ss.36-59, 2012 (Hakemli Dergi)
11. Mormon Kilisesinde Eğitim
Dini Araştırmalar
, cilt.15, sa.41, ss.36-58, 2012 (Hakemli Dergi)
12. Yapılandırmacılık Yaklaşımının İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersinin Amaçlarının Gerçekleşmesine Etkisi
ANKARA ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.49, sa.2, ss.201-219, 2008 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
1. SURİYELİ GÖÇMENLER HAKKINDA YAPILAN ÇALIŞMALAR: DİN EĞİTİMİ BAĞLAMINDA BİR DEĞERLENDİRME
21. Yüzyılda Göç ve Eğitim, Hatay, Türkiye, 20 - 23 Temmuz 2022, ss.299, (Özet Bildiri)
2. İLAHIYAT FAKÜLTESI SON SINIF ÖĞRENCILERI ILE UYGULAMA ÖĞRETMENLERININ ÖĞRETMENLIK UYGULAMASI DERSINE YÖNELIK BEKLENTI VE SORUNLARININ TESPITI
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
3. Hasan Sabri Ayvazov (1878-1938)’un Usul-i Tedris ve Ta’lim Terbiye Adlı Eserinde Yer Alan Din ve Ahlak Eğitimi İle İlgili Görüşler
Orta Asya Âlimlerinin İslam Medeniyetine Katkıları, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
4. The Contribution of a Religious Culture and Ethics Course onIntegration of Children of Syrian Refugees: Example of theCity of Adana, Turkey
REA Annual Meeting 2017 Proceedingslearning in encounter, 3 - 05 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)
5. Din Öğretiminin Birlikte Yaşamaya Katkısı-DKAB Programları ve Kültürler Arası Din ve Ahlak Öğretimi Dersi Örneği-
Ortak Değerlerin Avrupa Barışına Etkileri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Mart 2017, (Tam Metin Bildiri)
7. The effect of the Intercultural Religious and Moral Instruction course on the perception of others on IDKAB Religious Culture and Ethics Course Teacher Training Program Students
Religiöse Bildung und interkulturelles Lernen 5. Transnationales Treffen, Vienna, Avusturya, 1 - 04 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
8. THE EFFECT OF THE INTERCULTURAL RELIGIOUS AND MORAL INSTRUCTION COURSE ON THE PERCEPTION OF OTHERS ON DIKAB RELIGIOUS CULTURE AND ETHICS COURSE TEACHER TRAINING PROGRAM STUDENTS
Religiöse Bildung und InterkulturellesLernen 5. Transnationales Meeting, 1 - 04 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
9. Yehova Şahitlerinde Din ve Din Eğitimi Üzerine Bir değerlendirme
Uluslararası İnsani değerlerin yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.1, ss.149-162, (Tam Metin Bildiri)
10. Çokkültürlülük Bağlamında Türkiye de Zorunlu ve Seçmeli Din Dersleri
II. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
11. Çokkültürlülük Bağlamında Türkiye de Zorunlu ve Seçmeli Din Dersleri
II. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
12. Divinity Program in English
Religiöse Bildung und interkulturelles Lernen, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
13. Elective Religious Courses in Turkey
Religiöse Bildung und Interkulturelles Lernen, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
14. International Divinity Program
Religiöse Bildung und Interkulturelles Lernen, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
15. Dini Öğrenme Modelinin Çok Dinli Çokkültürlü Toplumlardaki Tezahürleri
24. Eğitim Bilmleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
16. Amişlerin Din, Değer ve Din Eğitimi Anlayışları Üzerine Bir Değerlendirme
Küreselleşme Sürecinde Din Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 28 Kasım 2013, ss.325-337, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
16
2. 21. Yüzyılda Okul öncesi Din ve Değer Eğitiminde Dönüşüm ihtiyacı
2023'e Doğru Türk Eğitimine Görüş ve Öneriler, Şahin kızılabdullah,Ümit polat, Editör, Türk Eğitim Sen Genel Merkezi Yayınları, Ankara, ss.43-49, 2021
3. GENÇLERİN DİN ALGISI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
2023'E DOĞRU TÜRK EĞİTİMİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER, Şahin Kızılabdullah-Ümit Polat, Editör, Türk Eğitim-Sen Genel Merkezi Yayınları, Ankara, ss.38-43, 2021
4. Kavramsal Çerçeve: Eğitim, Öğretim ve Din
Din Eğitimi El kitabı, Recai Doğan-Remziye Ege, Editör, Grafiker, Ankara, ss.41-56, 2017
5. Din Eğitimi ve Öğretiminin Temelleri
Din Eğitimi, Mustafa Köylü-Nurullah Altaş, Editör, Ensar Yayıncılık, Ankara, ss.70-131, 2017
6. Veränderte Wahrnehmung des Anderen Werkstattbericht zu einer Studie an der Universität Ankara
Religiöse Bildung und interkulturelles Lernen, André Ritter, Jörg Imran Schröter,Cemal Tosun, Editör, Waxmann, Münster, ss.185-200, 2017
7. Global perspectives Turkey
Religion and Nationhood Insider and outsider perspectiveson Religious Education in England, Brian Gates, Editör, Mohr Siebeck, Tübingen, ss.423-430, 2016
8. Ahlak Öğretiminde Aile: Vicdan Örneğinde Bir Model Denemesi
Geçmişten Geleceğe Ahlak, Asife Ünal, Editör, Bartın Üniversitesi Yayınları, Bartın, ss.247-261, 2015
9. Cami Dışı Din Hizmetleri
Din Hizmetlerinde Rehberlik ve İletişim, Doğan Recai, Ege Remziye, Editör, Grafiker, Ankara, ss.133-155, 2015
10. Din Öğretiminde Planlama ve Ölçme-Değerlendirme
Düşünen Sınıflar için Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi İlkokul 4 Sınıf, Cemal Tosun-Mizrap Polat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.56-78, 2015
11. Çok Kültürlü Toplumlarda Din Eğitimi Modelleri Indiana Örneği
Otorite, Ankara, 2014
12. An Assesment on the Amish Understanding of Religion, Value and Religious Education
Theological and Social Perspectives on Islamic Religious Education, Mizrap Polat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.113-127, 2014
13. Çalışma/Boş Zaman
Temel Sosyolojik Dikotomiler, İhsan Çapçıoğlu, Editör, Atıf Yayınları, İstanbul, ss.528-545, 2014
14. Din ve Aile
Din Sosyolojisi Çağdaş Gelişmeler, İhsan Çapcıoğlu, Editör, İMGE, Ankara, ss.67-90, 2012
15. Education and Religious Education in the Islamic Education Classics
Islamiche Theologie und Religionspadagogik, Cemal Tosun -Mizrap Polat, Editör, PETERLANG, Frankfurt, ss.33-66, 2010
16. a Name from al-Asma al-Husna, "al-Mumin": Its Plays in the Religious Education and a sample for teaching it
Islamiche Theologie und Religionspadagogik, Cemal Tosun-Mizrap polat, Editör, Peterlang, Frankfurt, ss.89-104, 2010