Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (12)
4. SOCIAL ENTREPRENEURSHIP IN CHILDREN AND YOUNG PEOPLE
EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES
, cilt.8, sa.4, ss.22-35, 2021 (Hakemli Dergi)
5. KORUNAN ALANLARIN YÖNETİMİNDE YAŞANAN PROBLEMLER VESÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM ÇERÇEVESİNDE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ:KIZILCAHAMAM-ÇAMLIDERE JEOPARKI PROJESİ
Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.131-149, 2019 (Hakemli Dergi)
6. Proje Tabanlı Öğrenme ile İşletme Ekonomisinin veÇevre Bilincinin Öğretilmesi
Ankara Üniversitesi Yayınları No: 632
, cilt.1, sa.1, ss.254-265, 2019 (Hakemli Dergi)
7. The Analysis of Customer Based Brand Equity Components of Ankara University TÖMER
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH
, cilt.10, sa.4, ss.358-383, 2018 (SSCI)
11. A case study for medical tourism: investigating a private hospital venture in Turkey
ANATOLIA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
, cilt.27, sa.3, ss.327-338, 2016 (ESCI, Scopus)
12. Perakende Ticaret Yasasının Perakende Sektörüne Etkilerinin Değerlendirilmesi
Ali Fıkırkoca Anı Kitabı
, ss.207-220, 2015 (Hakemli Dergi)
15. Macahel de Hidroelektrik Santrallerin ve Ekoturizmin Çevreye ve Yöre Halkına Etkileri
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.151-158, 2010 (Hakemli Dergi)
17. Franchising Sisteminin Girişimcilik Açısından Değerlendirilmesi
”, Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F.Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.133-151, 2006 (Hakemli Dergi)
18. Avrupa Birliği ne Tam Üyelik Sürecinde Küçük İşletmeler CE İşaretine Hazır Mı Ostim de Bir Araştırma
ATAUM Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.125-144, 2005 (Hakemli Dergi)
20. Çokuluslu Şirketlerin Ortak Girişim Stratejisini Kullanma ve Sonlandırma Nedenleri
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi
, cilt.59, sa.2, ss.152-178, 2004 (Hakemli Dergi)
21. Franchising Sisteminin Franchise Alan ve Veren Yatırımcılar Açısından Verimliliğinin Değerlendirilmesi
MPM DErgisi
, sa.2, ss.29-50, 2004 (Hakemli Dergi)
22. KOBİ lerin Yabancı Pazarlara Açılmada Kullandıkları Stratejiler
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.179-204, 2004 (Hakemli Dergi)
23. İstihdamın Korunması ve İşten Çıkarılanlara Uygulanan Yardımlar
Ege Akademik Bakış Dergisi
, cilt.4, sa.1-2, ss.107-120, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
2. AYAKKABI SEKTÖRÜNDE TÜRK VE SURİYELİ GİRİŞİMCİLERİN REKABET KOŞULLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON INNOVATIVE SCIENTIFIC APPROACHES, Samsun, Türkiye, 23 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
6. Korunan Alanlar ile Jeoparklarda Güvenliğin Sağlanmasında Sürdürülebilir Turizm ve Jeoturizmin Önemi
Uluslararası Küresel Ekolojik Güvenlik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
7. Korunan Alanların Güvenliğinin Sağlanmasında Sürdürülebilir Turizm Göstergeleri ve Jeoturizmin Önemi
Küresel Ekolojik Güvenlik Uluslararası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
8. Korunan Alanların Yönetimi ve Sürdürülebilir Turizm
Ankara’xxnın Jeolojik Mirası ve Jeoturizm Potansiyelinin Değerlendirilmesi Çalıştayı, UNESCO Türkiye Millî Komisyonu, Ankara, Türkiye, 16 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
11. Proje Tabanlı Öğrenme İle İşletme Ekonomisinin ve Çevre Bilincinin Öğretilmesi
İnsanların Doğayla Kenetlenmesi - Kentte ve Doğal Alanda, Kutuplardan Ekvatora, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2017, (Tam Metin Bildiri)
13. Karma Chameleon: Experiencing Business through Practice and Community Engagement
Universality of Global Education Issues Conference 2017, 23 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
18. E Barter Applicability in Domestic Markets A Comparison Between UAE and Turkey
2nd International Conference on Emerging Research Paradigms in Business and Social Science (ERPBSS2013), 26 - 28 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
19. Geopark education and perception changes in Kızılcamam
3. Uluslararası Jeokoruma, Jeoturizm ve Jeopark Yönetimi Çalıştayı, 16 - 18 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
23. Jeolojik Koruma Jeopark Ve Jeoturizm Kavramlarının Algılanması Konularında Alan Çalışması
Jeoloji Kurultayı, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2011, (Özet Bildiri)
24. Influencing Factors and The Adoption Of E Commerce and E Supply Chain in Turkish SMEs
5th Conference in The Series… International Conference on Intelligent Systems&Networks, 22 - 24 Şubat 2008, (Tam Metin Bildiri)
25. Marka Oluşturma Sürecinin Tedarik Zinciri Yönetimi İle İlişkisi Marka Desteği Alan Kobi ler Üzerinde Bir Araştırma
4. KOBİ'ler Ve Verimlilik Kongresi, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2007, ss.369-377, (Tam Metin Bildiri)
26. KOBİ ler İçin Marka Geliştirme Model Önerisi
Marka, Kalite ve Teknoloji Yönetimi Sempozyumu, MARKATEK 2007, TMMOB Makine Mühendisleri Odası, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2007, ss.23-36, (Tam Metin Bildiri)
27. Franchising Sistemi ve Girişimcilik
Kültür Üniversitesi, KOBİ Verimlilik Kongresi, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
28. Küresel Rekabet Karsısında Samsun daki İhracatçı Firmaların Rekabet Stratejileri
Geçmişten Geleceğe Samsun Sempozyumu, Samsun Büyükşehir Belediyesi, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2006, ss.585-598, (Tam Metin Bildiri)
29. Çin Tehdidine Yönelik Hazır Giyim Sektörünün Değerlendirilmesi
10. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2005, (Tam Metin Bildiri)
30. Bir Pazarlama ve Dağıtım Yöntemi Olarak Franchising Sistemi
4.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 21 Kasım 1999, ss.126-134, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
2. Küresel Rekabet Ortamında Birlikte Rekabet: İhracatta Kümelenme Yaklaşımı
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
3. Esnaf ve Sanatkarlar Özelinde Eğlence, Dinlenme ve Barınma Sektörü
Ticaret Bakanlığı, Ankara, 2018
4. Perakendecilik, Toptancılık ve Lojistik Yönetimi
Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kircova, Editör, Beta, New Jersey, ss.217-243, 2018
5. Franchising Sistemi
Nobel, Ankara, 2015
6. Küresel Bölüm 9: Pazarlara Giriş Stratejileri: Lisanslama, Yatırım ve Stratejik İşbirlikleri
Global Marketing, Rezan Tatlıdil, Editör, Pearson (Nobel yayınevi), ss.254-283, 2015
7. Bölüm 14: Küresel Pazarlama İletişim Kararları II: Satış Promosyonları, Kişisel Satış ve Pazarlama İletişiminin Özel Formları
Global Marketing Küresel Pazarlama, Rezan Tatlıdil, Editör, Pearson (Nobel Yayınevi), Ankara, ss.410-441, 2015
8. İthalat, İhracat ve Kaynak Kullanımı (bölüm 8)
Global Marketing, Rezan Tatlıdil, Editör, Pearson, ss.224-253, 2015
9. Küreselleşme Sürecinde Dışa Açılma Stratejileri
Turhan, Ankara, 2009
10. Franchising System As An Entry Strategy and Entrepreneurship: Case of Turkey
International Business Theory and Strategy Large and Small Firms Perspectives, Nelson Oly Ndubisi, Editör, Arah Publications, ss.229-247, 2008
11. Franchising Sistemi
Nobel, Ankara, 1999