Academic Positions
-
2020 - Continues Associate Professor
Ankara University, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2020 Assistant Professor
Ankara University, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2012 - 2018 Lecturer
Ankara University, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Managerial Experience
-
2023 - Continues Faculty Management Board Member
Ankara University, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2017 - Continues Deputy Director of the Center
Ankara University, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2020 - 2023 Assistant Director of the Institute
Ankara University, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Courses
-
Postgraduate
Uzmanlık Alan Dersi
Söz Öncesi İletişim Becerilerinin Desteklenmesi
-
Undergraduate
Özel Eğitimde Oyun ve Müzik
Öğretmenlik Uygulaması II
Zihin Engelliler için Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı I
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi
Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi
Zihin Engellilere Oyun ve Şarkı Öğretimi
Özel Eğitimde Öğretim Yöntemleri
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
Zihin Engelliler için Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı II
Otizm Spektrum Bozukluğu için Alternatif İletişim Yöntemleri
Özel Eğitim
Zihin engellilere Günlük Yaşam ve Sosyal Beceri Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması I
Erken Dönem Sosyal Etkileşim Becerilerinin Öğretimi
Dil Gelişimi ve İletişimi
Zihin Engellilere Matematik Öğretimi
Uygulamalı Davranış Analizi
Dil Gelişimi
Çocuk Gelişimi
Erken Dönem Sosyal İletişim Becerilerinin Öğretilmesi
Zihin Engellilere Beceri ve Kavram Öğretimi
Özel Eğitimde Kaynaştırma
Supervised Theses
-
Otizm Spektrum Bozukluğu olan çocuklarda sesbilgisel işlemleme ileyazma becerileri arasındaki ilişkiler
Ökcün Akçamuş M. Ç. (Advisor)
E.TAMUR(Student), Postgraduate, 2022 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda niyeti anlama ile iletişim işlevleri, iletişim davranışları ve ortak katılım arasındaki ilişkiler
Ökcün Akçamuş M. Ç. (Advisor)
Y.KEYVAN(Student), Postgraduate, 2022 -
Comparison of levels of imitating the model and understanding the model's intention in children with autism spectrum disorder and typically developing children
BAKKALOĞLU H. (Co-Advisor), ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç. (Co-Advisor)