Akademik Ünvanlar
3
-
2020 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2018 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2012 - 2018 Öğretim Görevlisi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
3
-
2023 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2017 - Devam Ediyor Merkez Müdür Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2020 - 2023 Enstitü Müdür Yardımcısı
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
Verdiği Dersler
24
-
Yüksek Lisans
Uzmanlık Alan Dersi
Söz Öncesi İletişim Becerilerinin Desteklenmesi
-
Lisans
Özel Eğitimde Oyun ve Müzik
Öğretmenlik Uygulaması II
Zihin Engelliler için Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı I
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi
Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi
Zihin Engellilere Oyun ve Şarkı Öğretimi
Özel Eğitimde Öğretim Yöntemleri
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
Zihin Engelliler için Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı II
Otizm Spektrum Bozukluğu için Alternatif İletişim Yöntemleri
Özel Eğitim
Zihin engellilere Günlük Yaşam ve Sosyal Beceri Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması I
Erken Dönem Sosyal Etkileşim Becerilerinin Öğretimi
Dil Gelişimi ve İletişimi
Zihin Engellilere Matematik Öğretimi
Uygulamalı Davranış Analizi
Dil Gelişimi
Çocuk Gelişimi
Erken Dönem Sosyal İletişim Becerilerinin Öğretilmesi
Zihin Engellilere Beceri ve Kavram Öğretimi
Özel Eğitimde Kaynaştırma
Yönetilen Tezler
3
-
Otizm Spektrum Bozukluğu olan çocuklarda sesbilgisel işlemleme ileyazma becerileri arasındaki ilişkiler
Ökcün Akçamuş M. Ç. (Danışman)
E.TAMUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda niyeti anlama ile iletişim işlevleri, iletişim davranışları ve ortak katılım arasındaki ilişkiler
Ökcün Akçamuş M. Ç. (Danışman)
Y.KEYVAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022
-
Otizm spektrum bozukluğu olan ve tipik gelişen çocuklarda modeli taklit etme ve modelin niyetini anlama düzeylerinin karşılaştırılması
BAKKALOĞLU H. (Eş Danışman), ÖKCÜN AKÇAMUŞ M. Ç. (Eş Danışman)