SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
“Gecekondu Varken AnkaraGüçsüz Kalmaz”: Genişletilmiş Benlik Kuramı ve Tüketim Bağlamında Futbol Taraftarlığı
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.509-547, 2020 (Hakemli Dergi)
AVATARIN KADAR KONUŞ: FARKLI OLMA İHTİYACI VE MATERYALİZM EĞİLİMİNİN GENİŞLETİLMİŞ BENLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.119-144, 2020 (Hakemli Dergi)
Futbol Taraftarlığı ve Nefret Kavramlarının MarkaNefreti Kapsamında Ele Alınması: AnkaragücüTaraftarlarının Beşiktaş Nefreti
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.321-356, 2019 (Hakemli Dergi)
Bireysel Müşterilerin Mobil Bankacılık Kullanım Niyetini Etkileyen Faktörler
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.149-180, 2019 (Hakemli Dergi)
Kızım Olmadan Asla: Anne Kız Tüketim Pratikleri ve Narsisizm Kapsamında Değerlendirilmesi
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.19, sa.1, ss.137-154, 2019 (Hakemli Dergi)
Ben Kendim ve Avatarım: Sanallık ve Gerçeklik Arasında Tüketim Sahip Olunanlar ve Kişisel Benlik
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.117-154, 2017 (Hakemli Dergi)
Pırlantam Olmadan Asla: Kadınların Bireysel Kimlik ve Pırlanta Evlilik Yüzüğü İlişkileri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.67-84, 2017 (Hakemli Dergi)
Travmatik Süreçlerde Yaşanan Sahiplik Kayıpları ve Benlik Aşınması
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.319-341, 2016 (Hakemli Dergi)
Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.53-78, 2013 (Hakemli Dergi)
Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati modeli etkileşimi
Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.2, ss.421-451, 2012 (Hakemli Dergi)
Sosyal Ağların Etkisinde Din ve Girişimci Odaklılık İlişkisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.Kış, ss.132-164, 2012 (Hakemli Dergi)
Ekolojik Feminizm Bağlamında Kadınların Tüketici Olarak Pazarda Yabancılaşması
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.85-104, 2011 (Hakemli Dergi)
İşletme Sınırlarının Girişimci Faaliyetle Yeniden Yapılandırılması: Yeni Pazar Oluşturma
ANKARA UNIVERSITESI. SIYASAL BILGILER FAKULTESI DERGISI
, cilt.66, sa.2, ss.93-120, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Çevresel Değerler, Benlik ve Kişisel Normların Sürdürülebilir Tüketim Eğilimi ve Ödamonik Mutluluk Üzerindeki Etkisi
26. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Kırşehir, Türkiye, 23 Haziran 2022
“Vermek” Hayata Anlam Katar Mı? Bağış Motivasyonları ve Hayatın Anlamı İlişkisinin Öz Belirleme Teorisi Kapsamında İncelenmesi
25. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2021
“Kadın kadındır, çiçek babandır”: Feminist Kolektif Eylem ve Sosyal Medya Katılımı İlişkisi
25. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Haziran 2021
Avatarın Kadar Konuş: Farklı Olmaİhtiyacı ve Düşünme İhtiyacının Genişletilmiş Benlik Üzerindeki Etkisi
PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.401
“Ankara’nın Bebesi Güçlü Olur”: Taraftarlık ve Marka Nefreti Kapsamında Ankaragüçlü Olmak
23. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018
Kızım Olmadan Asla: Anne Kız Tüketim Pratikleri Ve Narsisizm Kapsamında Değerlendirilmesi
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Farklı Olma İhtiyacı ve Düşünme İhtiyacının Genişletilmiş Benlik Üzerindeki Etkisi
Innovation and Global Issues in Social Sciences, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013
Ölçüm Modelleri: Temel Kavramlar, Yaklaşımlar
3. Alternatif Araştırma Yöntemleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Sembolik Tüketim
Tüketimin Öteki Yüzü, Sezen Bozyiğit, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.67-93, 2021
Introductory Chapter: Studying Tourism
Tourism-Perspectives and Practices, şenay sabah, Editör, Intech, London, ss.1-5, 2019
Introductory Chapter: Studying Tourism
Tourism-Perspectives and Practices, Şenay sabah, Editör, Intech, London, ss.1-5, 2019
Introductory Chapter: Consumer Behavior in New Era
Consumer Behavior - Practice Oriented Perspectives, senay sabah, Editör, Intech, London, ss.3-5, 2017
Pazar Oluşturma İşletme Sınırlarının Etkileri
Siyasal Kitabevi, Ankara, 2013
Tüketicileri Yenilikler Karşısındaki Tutumları
Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici, Meltem Nurtanış Velioğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Ankara, ss.76-96, 2013
Telefonla Satış Süreci ve Teknikleri
Satış Yönetimi ve Telefonda Satış, Sinan Aydın, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Ankara, ss.172-197, 2013