Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Effect of Need for Uniqueness and Need for Cognition on Extended Self

Innovation and Global Issuesin Social Sciences(Inglobe), 26 Nisan - 29 Haziran 2017

Ölçüm Modelleri: Temel Kavramlar, Yaklaşımlar

3. Alternatif Araştırma Yöntemleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013

Shifting the Boundaries with Entrepreneurial Activities New Market Creation

25th Research Symposium on Marketing, Entrepreneurship and Entrepreneurship Education, 10 - 12 Ağustos 2011, ss.54-65

Kitap & Kitap Bölümleri

Introductory Chapter: From Traditional to Digital Storytelling

Digital Storytelling - Content and Application, Sabah, Şenay, Editör, Intech, ss.1-5, 2023

Sembolik Tüketim

Tüketimin Öteki Yüzü, Sezen Bozyiğit, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.67-93, 2021

Introductory Chapter: Studying Tourism

Tourism-Perspectives and Practices, şenay sabah, Editör, Intech, London, ss.1-5, 2019

Introductory Chapter: Studying Tourism

Tourism-Perspectives and Practices, Şenay sabah, Editör, Intech, London, ss.1-5, 2019

Introductory Chapter: Consumer Behavior in New Era

Consumer Behavior - Practice Oriented Perspectives, senay sabah, Editör, Intech, London, ss.3-5, 2017

Introductory Chapter: Consumer Behavior in New Era

Consumer Behavior - Practice Oriented Perspectives, SABAH,ŞENAY, Editör, INTECH, London, ss.3-5, 2017

The Impact of Cognition on New Value Creation within the Institutional Theory Perspective

Entrepreneurship: Practice Oriented Perspectives, Mario Franco , Editör, InTech, ss.103-122, 2016

Entrepreneurial Intention: Theory of Planned Behaviour and the Moderation Effect of Start-Up Experience

Entrepreneurship: Practice Oriented Perspectives, Mario Franco , Editör, InTech, ss.87-101, 2016

Tüketicileri Yenilikler Karşısındaki Tutumları

Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici, Meltem Nurtanış Velioğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Ankara, ss.76-96, 2013

Telefonla Satış Süreci ve Teknikleri

Satış Yönetimi ve Telefonda Satış, Sinan Aydın, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Ankara, ss.172-197, 2013

Metrikler

Yayın

46

Atıf (WoS)

49

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları