Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. Sosyal Medya Kullanımı ve Etkileşimi Yoluyla Ortak Değer Yaratımı ve Yıkımı

28. Pazarlama Kongresi, Muğla, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2025, ss.1-3, (Özet Bildiri)

4. Exploring the Dynamics of Community Citizenship Behaviour: A Transformative Social Marketing Perspective on Psychological Ownership in Rural Tourism Destination

12th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management (AHTMM), Faro, Portekiz, 30 Haziran - 04 Temmuz 2025, ss.1-5, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. “Ankara’nın Bebesi Güçlü Olur”: Taraftarlık ve Marka Nefreti Kapsamında Ankaragüçlü Olmak

23. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)

14. The Effect of Need for Uniqueness and Need for Cognition on Extended Self

Innovation and Global Issuesin Social Sciences(Inglobe), 26 Nisan - 29 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

15. Kızım Olmadan Asla: Anne Kız Tüketim Pratikleri Ve Narsisizm Kapsamında Değerlendirilmesi

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Farklı Olma İhtiyacı ve Düşünme İhtiyacının Genişletilmiş Benlik Üzerindeki Etkisi

Innovation and Global Issues in Social Sciences, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

17. "Beşiktaş Sen Bizim Her Şeyimizsin": Tüketim ve Kutsallık Bağlamında Taraftarlık

15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

18. Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

19. Ölçüm Modelleri: Temel Kavramlar, Yaklaşımlar

3. Alternatif Araştırma Yöntemleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, (Yayınlanmadı)

20. Shifting the Boundaries with Entrepreneurial Activities New Market Creation

25th Research Symposium on Marketing, Entrepreneurship and Entrepreneurship Education, 10 - 12 Ağustos 2011, ss.54-65, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

2. Introductory Chapter: From Traditional to Digital Storytelling

Digital Storytelling - Content and Application, Sabah, Şenay, Editör, Intech, ss.1-5, 2023

3. Sembolik Tüketim

Tüketimin Öteki Yüzü, Sezen Bozyiğit, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.67-93, 2021

4. Introductory Chapter: Studying Tourism

Tourism-Perspectives and Practices, şenay sabah, Editör, Intech, London, ss.1-5, 2019

5. Introductory Chapter: Studying Tourism

Tourism-Perspectives and Practices, Şenay sabah, Editör, Intech, London, ss.1-5, 2019

6. Introductory Chapter: Consumer Behavior in New Era

Consumer Behavior - Practice Oriented Perspectives, senay sabah, Editör, Intech, London, ss.3-5, 2017

7. Introductory Chapter: Consumer Behavior in New Era

Consumer Behavior - Practice Oriented Perspectives, SABAH,ŞENAY, Editör, INTECH, London, ss.3-5, 2017

8. The Impact of Cognition on New Value Creation within the Institutional Theory Perspective

Entrepreneurship: Practice Oriented Perspectives, Mario Franco , Editör, InTech, ss.103-122, 2016

9. Entrepreneurial Intention: Theory of Planned Behaviour and the Moderation Effect of Start-Up Experience

Entrepreneurship: Practice Oriented Perspectives, Mario Franco , Editör, InTech, ss.87-101, 2016

11. Tüketicileri Yenilikler Karşısındaki Tutumları

Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici, Meltem Nurtanış Velioğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Ankara, ss.76-96, 2013

12. Telefonla Satış Süreci ve Teknikleri

Satış Yönetimi ve Telefonda Satış, Sinan Aydın, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Ankara, ss.172-197, 2013
Metrikler

Yayın

55

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

77

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

40

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

441

H-İndeks (Scholar)

9

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

102

Toplam Atıf Sayısı

149

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları