Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (3)
1. Exploring guest engagement with Airbnb: consumer benefits and psychological ownership perspective
JOURNAL OF HOSPITALITY MARKETING AND MANAGEMENT
, cilt.1, sa.2025, ss.1-31, 2025 (SSCI, Scopus)
2. Pazarlama ve Yeni Materyalizm
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.561-586, 2024 (TRDizin)
7. AVATARIN KADAR KONUŞ: FARKLI OLMA İHTİYACI VE MATERYALİZM EĞİLİMİNİN GENİŞLETİLMİŞ BENLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.119-144, 2020 (TRDizin)
8. Futbol Taraftarlığı ve Nefret Kavramlarının MarkaNefreti Kapsamında Ele Alınması: AnkaragücüTaraftarlarının Beşiktaş Nefreti
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.321-356, 2019 (TRDizin)
9. Bireysel Müşterilerin Mobil Bankacılık Kullanım Niyetini Etkileyen Faktörler
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.149-180, 2019 (TRDizin)
10. Kızım Olmadan Asla: Anne Kız Tüketim Pratikleri ve Narsisizm Kapsamında Değerlendirilmesi
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.19, sa.1, ss.137-154, 2019 (TRDizin)
11. Ben Kendim ve Avatarım: Sanallık ve Gerçeklik Arasında Tüketim Sahip Olunanlar ve Kişisel Benlik
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.117-154, 2017 (TRDizin)
12. Pırlantam Olmadan Asla: Kadınların Bireysel Kimlik ve Pırlanta Evlilik Yüzüğü İlişkileri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.67-84, 2017 (Hakemli Dergi)
16. Travmatik Süreçlerde Yaşanan Sahiplik Kayıpları ve Benlik Aşınması
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.319-341, 2016 (TRDizin)
19. Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.53-78, 2013 (TRDizin)
20. Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati modeli etkileşimi
Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.2, ss.421-451, 2012 (Hakemli Dergi)
21. Sosyal Ağların Etkisinde Din ve Girişimci Odaklılık İlişkisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.Kış, ss.132-164, 2012 (TRDizin)
22. Ekolojik Feminizm Bağlamında Kadınların Tüketici Olarak Pazarda Yabancılaşması
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.85-104, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. Sosyal Medya Kullanımı ve Etkileşimi Yoluyla Ortak Değer Yaratımı ve Yıkımı
28. Pazarlama Kongresi, Muğla, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2025, ss.1-3, (Özet Bildiri)
2. Damgadan Uzaklaşma Aracı Olarak Tüketici Yeniden-Katılımı: Botox UygulamalarıÜzerine Bir İnceleme
28. Pazarlama Kongresi, Muğla, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2025, ss.1-3, (Özet Bildiri)
3. Sosyal Medyada Feminist Kolektif Eylem: Güçsüzlükten Umuda Yeni Toplumsal. Hareketler
28. Pazarlama Kongresi, Muğla, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2025, ss.1-13, (Özet Bildiri)
4. Exploring the Dynamics of Community Citizenship Behaviour: A Transformative Social Marketing Perspective on Psychological Ownership in Rural Tourism Destination
12th Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management (AHTMM), Faro, Portekiz, 30 Haziran - 04 Temmuz 2025, ss.1-5, (Özet Bildiri)
9. Çevresel Değerler, Benlik ve Kişisel Normların Sürdürülebilir Tüketim Eğilimi ve Ödamonik Mutluluk Üzerindeki Etkisi
26. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Kırşehir, Türkiye, 23 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
10. “Vermek” Hayata Anlam Katar Mı? Bağış Motivasyonları ve Hayatın Anlamı İlişkisinin Öz Belirleme Teorisi Kapsamında İncelenmesi
25. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri)
11. “Kadın kadındır, çiçek babandır”: Feminist Kolektif Eylem ve Sosyal Medya Katılımı İlişkisi
25. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
12. Avatarın Kadar Konuş: Farklı Olmaİhtiyacı ve Düşünme İhtiyacının Genişletilmiş Benlik Üzerindeki Etkisi
PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.401, (Özet Bildiri)
13. “Ankara’nın Bebesi Güçlü Olur”: Taraftarlık ve Marka Nefreti Kapsamında Ankaragüçlü Olmak
23. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 27 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
15. Kızım Olmadan Asla: Anne Kız Tüketim Pratikleri Ve Narsisizm Kapsamında Değerlendirilmesi
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
16. Farklı Olma İhtiyacı ve Düşünme İhtiyacının Genişletilmiş Benlik Üzerindeki Etkisi
Innovation and Global Issues in Social Sciences, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
18. Kimlik ve Tüketim İlişkisini Tersinden Düşünmek: Lüks Ürünlerin Taklitleri ile Kimlik Oluşturma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
19. Ölçüm Modelleri: Temel Kavramlar, Yaklaşımlar
3. Alternatif Araştırma Yöntemleri Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2013, (Yayınlanmadı)
Kitaplar
12
1. Consumer Behavior - Micro, Meso, and Macro Perspectives
IntechOpen, London, 2025
3. Sembolik Tüketim
Tüketimin Öteki Yüzü, Sezen Bozyiğit, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.67-93, 2021
4. Introductory Chapter: Studying Tourism
Tourism-Perspectives and Practices, şenay sabah, Editör, Intech, London, ss.1-5, 2019
5. Introductory Chapter: Studying Tourism
Tourism-Perspectives and Practices, Şenay sabah, Editör, Intech, London, ss.1-5, 2019
6. Introductory Chapter: Consumer Behavior in New Era
Consumer Behavior - Practice Oriented Perspectives, senay sabah, Editör, Intech, London, ss.3-5, 2017
10. Pazar Oluşturma İşletme Sınırlarının Etkileri
Siyasal Kitabevi, Ankara, 2013
11. Tüketicileri Yenilikler Karşısındaki Tutumları
Tüketim Bilinci ve Bilinçli Tüketici, Meltem Nurtanış Velioğlu, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Ankara, ss.76-96, 2013
12. Telefonla Satış Süreci ve Teknikleri
Satış Yönetimi ve Telefonda Satış, Sinan Aydın, Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Ankara, ss.172-197, 2013
Metrikler
Yayın (WoS)
7
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
77
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
40
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
441
H-İndeks (Scholar)
9
Atıf (TrDizin)
7
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
102
Toplam Atıf Sayısı
149
Tez Danışmanlığı
6