SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The relationship between feminist collective action and social media engagement
JOURNAL OF SOCIAL MARKETING
, cilt.2024, sa.1, ss.1-27, 2024 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pazarlama ve Yeni Materyalizm
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.561-586, 2024 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN DUYGUSAL MARKA DENEYİMİ VE MARKA İLİŞKİSİ ALGILARININ MARKA EVANGELİZMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.2, 2023 (Hakemli Dergi)
VEJETARYEN OLMAK YA DA OLMAMAK: NETNOGRAFİK PERSPEKTİFTEN VEGAN-VEJETARYEN SANAL TOPLULUKLARI
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1193-1217, 2021 (Hakemli Dergi)
SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA TÜKETİCİ KATILIMI
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.24, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Value Co-Creation in Social Marketing: Micro, Meso and Macro Well-being Consequences of Sustainable Agriculture Actor Engagement
8th World Social Marketing, 01 Kasım 2023
“Kadın kadındır, çiçek babandır”: Feminist Kolektif Eylem ve Sosyal Medya Katılımı İlişkisi
25. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 30 Haziran 2021
The Effect Of Brand Jealousy Brand Love And Brand Image On Consumer Engagement
28th CIMAR 2019 International Conference , 2019, Amerika Birleşik Devletleri, 19 Haziran 2019